Albert Plesmanweg 15/15
4462 GC Goes

Marlies Janssen Rutten beoordeelde op 2018-10-15

Het product is snel geleverd en is makkelijk in gebruik en de prijs is redelijk.

John Schlepers beoordeelde op 2018-10-13

Alles keurig en netjes en binnen de tijd geleverd.
Zo hoort een webwinkel te zijn gewoon TOP.

Irma van der Zwet beoordeelde op 2018-10-02

Blij mee moet het alleen met links doen ,rechterarm gebroken maar is ook te doen!
Heerlijk droge doek kan ik toch aan het werk ! ­čśë­čĹŹ­čĆ╗

Evelien Haitsma beoordeelde op 2018-10-02

Geweldig !
Na 2 operatie's aan beide duimen moest ik iets hebben waarbij ik niet meer hoefde te wringen, nou had ik deze emmer maar jaren eerder gevonden geweldig !.
Nooit meer wringen .
Snelle bezorging.
Heel erg klantvriendelijk.
En goede kwaliteit.
Snelle reactie op al je vragen .
Uitmuntend ga zo door.

Martin de Ruiter beoordeelde op 2018-09-30

Sneele levering tegen een scherpe prijs!!

J. Sohier beoordeelde op 2018-09-29

Overzichtelijke website, snelle levering

Aldegonda Cornelis beoordeelde op 2018-09-28

Mijn bestelling is correct geleverd.

Witwaard beoordeelde op 2018-09-24

snelle levering en een goed product

Lia Jansen beoordeelde op 2018-09-23

Overzichtelijke site, vlugge levering.
Het werkt perfect.... had ik dit maar eerder geweten dat dit bestond.

A. Tanis / inkoopgroe beoordeelde op 2018-09-18

Wij hadden vrij snel een grote hoeveelheid toiletrolhouders en toiletrollen nodig. Dit is keurig verzorgd voor een uitstekende prijs. Complimenten! Komen zeker terug.

A. Guijt beoordeelde op 2018-09-17

Heel te vreden vlotte levering.

JJIM Castermans beoordeelde op 2018-09-15

Alleen de levertijd was 1 dag langer dan ik had verwacht, maar dat lag wellicht aan mijn bestelling in het weekend, net als de bevestiging van mijn opdracht pas op maandag. De meeste webshops bevestigen softwarematig meteen in mijn ervaring. Dat vind ik meer passen bij een vooruitbetaling. De levering aan huis was prima aan het begin van de aangegeven periode, nota bene met een electrische bestelbusje, geweldig!

Reactie van Cleanmastershop.nl:
Beste JJIM Castermans,

Bedankt voor uw reactie.

Vervelend dat u niet direct een bevestiging heeft ontvangen. Wij hebben namelijk ook het systeem dat de bestelling automatisch wordt bevestigd per mail. Het gebeurt soms dat de mail bij uw ongewenste e-mail of in uw spambox terecht komt.

Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u vragen heeft kunt u vanzelfsprekend contact met ons opnemen.

Melvin Raas

Huub Kiesebrink beoordeelde op 2018-08-30

Uitstekend materiaal en snelle levering.

Rianne beoordeelde op 2018-08-27

Fijne shop. Vragen worden snel en helder beantwoord. Goede prijs-kwaliteit-verhouding. Fijne, praktische website. Goed gekozen assortiment. Snelle levering. Heel tevreden!

Nicolette Koreneef beoordeelde op 2018-08-27

Correct en snel. De volgende dag al in huis

Nuray Saritas beoordeelde op 2018-08-27

Bestelling optijd binnen

Ria Nijmeijer beoordeelde op 2018-08-26

Binnen 24 uur geleverd, super!!!

Henk Seine beoordeelde op 2018-08-26

Perfecte informatie, scherpe prijs en zeer snelle levering.

Sandra de Waart beoordeelde op 2018-08-26

De producten waren prima (wcpapier van biotech) maar ze waren bizar slecht verpakt. Het waren oude, verfrommelde kartonnen dozen die al eerder waren gebruikt. Vervolgens waren ze aan alle kanten bij elkaar gehouden door tape, terwijl de dozen niet sloten, zodat de tape aan de binnenkant aan het product vast plakte. Gelukkig was de verpakking van het toiletpapier er niet door gescheurd, anders was het anders afgelopen met het wcpapier vrees ik. Ik zal door deze verpakkingservaring nooit meer bestellen bij deze leverancier.

Reactie van Cleanmastershop.nl:
Beste mevrouw de Waart,

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het erg vervelend dat de artikelen niet goed verpakt zijn geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij besteden veel aandacht aan het zorgvuldig versturen van pakketten, maar soms gebeurd het door transport vanaf ons depot tot uw adres dat de dozen kreuken of kapot gaan. Dit is waarschijnlijk beide met uw bestelling gebeurd. Vervolgens is de doos weer dichtgemaakt.

Het klopt daarnaast inderdaad dat de doos al eerder gebruikt is. Wij maken namelijk gebruik van herbruikbare dozen. Een doos die wordt hergebruikt is nog minder milieubelastend dan een nieuwe doos van gerecycled materiaal.

Gelukkig is uw bestelling verder niet beschadigd.

Melvin Raas

M. de Bruin beoordeelde op 2018-08-25

Snelle levering.
Emmer met wringer werkt erg goed