Albert Plesmanweg 15/15
4462 GC Goes

Marianne Weenen beoordeelde op 2018-08-17

Hele goede ervaring snelle levering. Correct geholpen had verkeerd product besteld terug gestuurd nu wachten op goede emmer. Heb er volste vertrouwen in👍

M.H.T. Casteleijns beoordeelde op 2018-08-14

Duidelijk en overzichelijke website. Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

HJ Borger beoordeelde op 2018-08-13

Super goed en snel.

Yvonne Gerritsen beoordeelde op 2018-08-11

Snelle levering, goed product,

Irene Godding beoordeelde op 2018-08-08

goede ervaring had problemen met het leveren van het pakje dat via DHL bezorgt moest worden jullie hebben het prima op gelost.
pakje is afgeleverd.
vriendelijke groeten mevr. Godding

Anneke Scherpbier beoordeelde op 2018-08-06

Vlotte levering. Product voldoet aan verwachting.

Ineke van der Wal beoordeelde op 2018-07-30

Snelle levering wel kostbaar

Ton Klaver beoordeelde op 2018-07-26

de helpdesk is snel en behulpzaam

M. Lammers Elsendoorn beoordeelde op 2018-07-24

Snelle service. Prma product en prijs!

Anneke Krijgsman beoordeelde op 2018-07-23

Donderdagavond besteld. Zaterdag in huis.

Michel Meyer beoordeelde op 2018-07-12

Goeie services en snelle levering

N van der K beoordeelde op 2018-07-11

snelle levering, goed verpakt

Tonny de Graaf beoordeelde op 2018-07-08

Product is heel goed, kan nu weer zelf mn ramen zemen. Snel in huis.

Erik Tyst beoordeelde op 2018-07-08

Snelle en correcte levering van het bestelde product.

Henk Kloosterman beoordeelde op 2018-07-07

prima

Cisca de Vries beoordeelde op 2018-07-05

Geen problemen. Snelle levering. Weinig verzendkosten

M.P. Le Grand beoordeelde op 2018-07-04

Zo fijn geen wringen meer met me handen. Doekjes zijn goed droog

Rilana Bötger beoordeelde op 2018-07-02

Corrie Smits beoordeelde op 2018-06-28

Ben er erg revreden over

Johanna Cooimans beoordeelde op 2018-06-18

Levering snel en correct.
Werkbaarheid voor reumahanden en polsen laat te wensen over; het draaien van de hendel vergt best wel kracht en de emmer moet stevig op zijn plaats gehouden worden met de andere hand omdat hij anders wegschuift door het draaien, daarvoor moet je wel nog de nodige kracht bezitten.
Het hengsel draagt ook niet handig omdat het voor mijn handen te dun is, de droogheid van de doeken is perfect om mee te werken.

Reactie van Cleanmastershop.nl:
Beste mevrouw Cooimans,

Hartelijk dank voor uw reactie. De Numatic rolpersemmer die u besteld heeft werkt in het begin wat stroever en het is even wennen. U zult zien dat dit na een paar dagen een stuk soepeler gaat. Wij leveren overigens ook emmers die heel soepel de doekjes uit kunnen wringen. De Cleanmaster Miniwringer op emmer en de Cleanmaster Wringemmers zijn hier goede voorbeelden van. Wij hopen dat u nog veel plezier van uw emmer heeft. Zo niet, neem dan gerust contact met ons op.