Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

De Koffiebaron

Stormsweg 2/D
2921LZ Krimpen aan den Ijssel
0180396467
KvK 65098927

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
De Koffiebaron

Gemiddelde beoordeling

9,6

1746 beoordelingen

Beoordeling van klanten

99%

1%

0%

Mystery shopper

10,0

Lees
waarom

2018
De Koffiebaron

Lillo Campo beoordeelde op 2018-12-11

Prima en snelle levering.

De Koffiebaron

Sjirk Fopma beoordeelde op 2018-12-11

x

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
De Koffiebaron

Hetty Palland beoordeelde op 2018-12-11

Koffiemolen besteld en keurig op tijd geleverd!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
De Koffiebaron

Henry Harmsen van der Vliet beoordeelde op 2018-12-10

zeer professioneel .uitstekende communicatie over het afleveren. Top!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
De Koffiebaron

Elly van Vessem beoordeelde op 2018-12-08

Snelle levering ! Yop!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
De Koffiebaron

Agnes M.Th. de Wit beoordeelde op 2018-12-08

Ondanks de verzendkosten was De Koffiebaron het voordeligste voor mijn Lavazza. Levering keurig op tijd. Prima!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
De Koffiebaron

Ger Penders beoordeelde op 2018-12-08

Zoals zovele keren te voor, vandaag besteld en daags erna geleverd.
Goed verpakt tegen een prima prijs.
Door dat ik een bestelfoutje gemaakt had ben ik er achter gekomen dat de telefonische service ook prima is.
Ga zo door!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
De Koffiebaron

Mateusz Wolny beoordeelde op 2018-12-08

.

De Koffiebaron

Joke Paalvast beoordeelde op 2018-12-08

Prima services

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
De Koffiebaron

T. Lange beoordeelde op 2018-12-08

Makkelijke website, snelle levering!

De Koffiebaron

Tristan van Valkenhoef beoordeelde op 2018-12-07

Suoer snelle levering in een drukke periode van sinterklaas

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
De Koffiebaron

M Bloemscheer beoordeelde op 2018-12-06

goede, duidelijke website, vriendelijk personeel aan de telefoon, bestelling stond dezelfde dag nog klaar

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
De Koffiebaron

Rob Ligthart beoordeelde op 2018-12-05

Bestelproces is eenvoudig. Enige nadeel is dat de bezorgpartner van de Koffiebaron niet op zaterdag levert.

De Koffiebaron

Maridet van der Zanden beoordeelde op 2018-12-04

Vlotte levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
De Koffiebaron

Bart Scheepers beoordeelde op 2018-12-03

Goede kwaliteit koffie, aardige mensen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
De Koffiebaron

D. Bernhard beoordeelde op 2018-12-03

Wel jammer dat er niet meer van die lekkere koekjes bij zitten.
Prima koffie voor een prima prijs.

De Koffiebaron

Frans beoordeelde op 2018-12-03

Super tevreden met De Koffiebaron.
3de bestelling, 3de keer perfecte levering én de laagste prijs.
Ruime THT-data (nu 2de helft 2020!!!)
Prima, niets veranderen: wij blijven!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
De Koffiebaron

Carla Boeijen beoordeelde op 2018-12-02

Goede kwaliteit en prijsverhouding
Veel keus
Snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
De Koffiebaron

Ruud Hondelink beoordeelde op 2018-12-02

Ruime keuze, goede prijs, bestelproces slecht
Vrijdagavond besteld zou volgens de site bezorgd worden op de eerste werkdag, niet dus werd dinsdag. Het bezorgmoment kon niet gewijzigd worden en ik vond twee dagen later het pakket in een plas water bij de voordeel. Er was getekend voor ontvangst maar ik was niet thuis, ra ra hoe kan dat?


Reactie van De Koffiebaron:
Goedemorgen,

Allereerst onze excuses voor het ongemak wij hebben uw review gelezen en het verdiend zeker de schoonheidsprijs niet, wij gaan de bezorging en uw klacht opnemen met GLS
dat de bezorging een dag te laat is dat kan gebeuren, alle bezorgdiensten hebben daar erg veel last van gehad maar dat het zomaar voor de
deur word neergezet dat kan echt niet.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak .
De Koffiebaron

Geert van Rooij beoordeelde op 2018-11-30

snel en goed!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.