Stormsweg 2/D

Alles passend und sorgfältig

Michiel van der Eijk beoordeelde op 2019-02-15

Snel en goedkoopste

Peter Vugs beoordeelde op 2019-02-15

De leverancier klaagde dat hij zoveel moest lopen. Ik weet dat het niet direct met Jullie temaken heeft maar de mensen die het leveren zijn wel jullie contact naar de klanten toe. Verder is de koffie heerlijk en was alles compleet in in goede orde.

Marijn de Vrieze beoordeelde op 2019-02-13

Snel en keurig verpakt voor een acceptabele prijs.

Herman Voogsgeerd beoordeelde op 2019-02-13

Gemakkelijk bestellen en betrouwbare snelle levering

Alfred Vokshi beoordeelde op 2019-02-13

Het is een lekkere koffie en goeie aroma en ook een goeie schuimlaag.

Petra Molenaar beoordeelde op 2019-02-12

Super

Suzanne Appermont beoordeelde op 2019-02-12

Onlangs de eerste bestelling geplaatst, snel en correct geleverd. Geen opmerkingen.

Caroline van Beest-Lodder beoordeelde op 2019-02-11

prima zoals alle keren tnt

Martin beoordeelde op 2019-02-11

Super. Bij de levering ging er iets fout. Bezorger stond bij de verkeerde deur. Door direct handelen van de klantenservice heb ik mijn pakket alsnog een half uurtje later ontvangen. Heel erg fijn.

jeroen Ling beoordeelde op 2019-02-11

Verpakking in slechte staat bij ontvangst, deels door bezorger, deels door gebruik goedkoop materiaal. Bezorger GLS moeten jullie mee stoppen, deden de moeite niet eens om aan te bellen, direct een briefje in de bus.

Gerie Dreumel beoordeelde op 2019-02-10

Snelle levering makkelijk terug kijken wat de vorige bestelling was helemaal Top al jaren zo houden

John van der Pijl beoordeelde op 2019-02-10

Prijs goed, levering volgens afspraak.

Evert van Rijssel beoordeelde op 2019-02-10

bestellen probleemloos
correcte bezorging

Paula Bernardino beoordeelde op 2019-02-09

Snel en correct.

Jurgen ten Buuren beoordeelde op 2019-02-09

Lucia Mathey beoordeelde op 2019-02-09

Ik heb de koffie nog miet gebruikt maar de levering was snel!

Wouter Griffioen beoordeelde op 2019-02-09

Goede koffie, snelle levering!

Marcel Steuper beoordeelde op 2019-02-09

X

brant van der goot beoordeelde op 2019-02-06

Producten laag geprijst en snel binnen