Garageworks
Garageworks levert alles voor het inrichten van uw garage, berging, bijkeuken, tuinhuis en schuur; van een innovatieve fietsklauw om uw racefiets of mountainbike aan op te hangen tot een compleet garage interieur. Inclusief garagekasten, garagevloeren, werkbanken en slimme opbergsystemen voor uw garage. We combineren onze kennis en ervaring op dit gebied met een complete lijn van functionele en mooi vormgegeven garagemeubilair en –accessoires.

De zekerheden van https://www.garageworks.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2013