Hekstraat 34

Trustpilot 76 9,4

Mala Miro beoordeelde op 2018-05-26

Snel geleverd

Reactie van Harswinkel.nl:
Beste Mala, bedankt voor je review. Veel plezier met de producten!

Birgit de Loos beoordeelde op 2018-05-25

Zeer tevreden
Overzichtelijke site en snelle levering. Top!!

Reactie van Harswinkel.nl:
Hi Birgit, dank voor je mooie complimenten over de site en de levering. Geniet van de producten!

Sharon beoordeelde op 2018-05-20

Snelle levering, website kan iets duidelijker producten zijn van goede kwaliteit, ben altijd tevreden

Hi Sharon,

bedankt voor je review, ik verneem graag wat je vindt dat duidelijker kan op onze site. Dan kunnen wij dat meenemen in de verdere ontwikkeling

Astrid Buitendijk beoordeelde op 2018-05-17

Je vragen of opmerkingen worden snel behandeld. Perfect goede zaak heel tevreden.

Hoi Astrid,

Bedankt voor je mooie review

Astrid Buitendijk beoordeelde op 2018-05-15

Eerste instantie was me bestelling niet compleet .Maar dat was echt super snel en keurig opgelost. Keurig netjes bedrijf. Erg te vrede...

Reactie van Harswinkel.nl:
Hi Astrid, ook bij ons gaat wel eens iets mis, het blijft mensenwerk. Mooi dat we de fout konden herstellen en je het ontbrekende item konden nasturen.
Veel plezier met je producten!

Leandra Tel beoordeelde op 2018-05-14

ik kon makkelijk vinden waarnaar ik op zoek was en verschillende producten vergelijken.

Reactie van Harswinkel.nl:
Hoi Leandra, bedankt voor je positieve review over de gebruiksvriendelijkheid van onze site. Graag tot een volgende keer!

Femke Van leest beoordeelde op 2018-05-11

Goede service en heel vriendelijk!

Reactie van Harswinkel.nl:
Hi Femke, bedankt voor jouw mooie beoordeling
Veel plezier met je producten!

Lisa Freriks beoordeelde op 2018-05-11

Ik had het dinsdag bestelt en woensdag al in huis super!!!!

Hi Lisa,
Bedankt voor je mooie review. Inderdaad als je voor 15.00 uur bestelt en afrekend, dan kan het dezelfde dag nog worden verzonden. Als Postnl meewerkt dan heb je het de volgende dag al in huis.

Graag tot een volgende keer!

Dominique Heeren beoordeelde op 2018-05-10

Het was gemakkelijk om op de website te bestellen en binnen een dag had ik mijn paket al binnen! Erg tevreden.

Hallo Dominique,

Wat hebben we een leuke feedback van jou ontvangen. Ook goed om te vernemen dat Postnl snel heeft bezorgd. Graag tot een volgende keer!

Natalia Gavrilova beoordeelde op 2018-05-06

Donderdag heb ik besteld, vrijdag was het al thuis. Met service ben ik heel tevreden.

Hoi Natalia
Goed te horen, dat ook jij het snel in huis hebt. Veel plezier met je producten

Andreea beoordeelde op 2018-05-06

Ik ben een paar jaar klant bij HW, de bestellingen altijd snel en zorgvuldig ontvangen.

Reactie van Harswinkel.nl:
Hi Andrea, Super bedankt voor je positieve review.
Altijd leuk zo´n positief bericht !

Yasmine Yusuf beoordeelde op 2018-05-04

Snel afgeleverd, netjes.

Reactie van Harswinkel.nl:
Hoi Yasmine, Fijn dat het snel is geleverd. Geniet van je producten!

Linda beoordeelde op 2018-05-04

Snel, correct

Reactie van Harswinkel.nl:
Hi Linda, bedankt voor je positieve review. Veel plezier met je producten

Elisa Boomaars beoordeelde op 2018-05-04

Super blij mee!!!

Beste Elisa,
Dank voor je positieve review, daar zijn wij superblij mee!

Frank Moors beoordeelde op 2018-05-03

Pakje is geleverd volgens post nl maar niet aangekomen...

Hi Frank,
Inmiddels hebben we contact gehad en Postnl heeft jouw pakket retour gestuurd omdat het was beschadigd. Vandaag hebben wij jouw bestelling opnieuw toegestuurd.

Jessica Saenen beoordeelde op 2018-05-02

In buitenland laten leveren, was er in 4 werkdagen, prima.

Reactie van Harswinkel.nl:
Hoi Jessica, goed te vernemen dat het in een aantal dagen werd geleverd.

Marijke Missione beoordeelde op 2018-04-27

Snelle en altijd correcte afhandeling en levering van producten. Uitstekende hars.
Erg tevreden.

Hi Marijke,
Dank voor je review en we zijn blij te vernemen dat je erg tevreden bent over de Holiday wax

Diana Kaczmarek-bruijns beoordeelde op 2018-04-26

Goede kwaliteit, lage prijzen. Jammer dat het een dag langer duurde dan beloofd.

Reactie van Harswinkel.nl:
Hi Diana, dank voor je positieve beoordeling.

Mogelijk is de beschrijving over de bezorging wat onduidelijk op onze website. Daar gaan we naar kijken. De bestelling is geheel volgens voorwaarden geleverd. Je hebt op zaterdag besteld, dit werd op de eerstvolgende werkdag verzonden. Dat was afgelopen maandag en de volgende dag is het bezorgd.
Veel plezier met je producten

Iris beoordeelde op 2018-04-20

Het bestellen ging goed, alleen er miste een product op de webshop. De app werkt naar mijn ervaring nog niet optimaal.

Hi Iris,
Bedankt voor je positieve feedback.

Wij willen geen nee verkopen in de webshop. Wat je in de shop ziet is direct leverbaar.

In jouw geval hadden we het product inmiddels weer in voorraad, maar nog niet bijgewerkt in de webshop. Gelukkig konden we, na jouw telefoontje, de producten direct activeren en leveren.

Hoor graag wat je nog niet optimaal vindt werken in de App, wil je ons daarover mailen? Info@harswinkel.nl. Dan kunnen we dit mogelijk verbeteren.

Natalia Tokarczyk beoordeelde op 2018-04-19

Ik ben helemaal tevreden met jullie product! Ik ben super blij:)

Hoi Natalia,
Wat een mooi review, goed te horen dat je tevreden bent over de producten!