Hekstraat 34
9411NH Beilen

Trustpilot 76 9,4
ReviewSpot 60 9,0

Ingrid vd Hazel beoordeelde op 2019-04-18

Bestelling ging makkelijk. En het werd snel bezorgd, en was goed verpakt

Rosa Brouwer beoordeelde op 2019-04-16

Altijd keurig op tijd! Bedank

Lia Makarawung-Teeuwen beoordeelde op 2019-04-14

Snelle correcte levering, alles compleet

caroline commenne beoordeelde op 2019-04-08

Snelle correcte levering

Fanka Topalova beoordeelde op 2019-04-07

Omdat ik heb 6.95 euro betaald om vrijdag al het pakket kunnen heben en dan ik heb het kunnen zaterdag nemen

Beste Fanka,

Vervelend te vernemen dat je het pakket een dag later kon afhalen, dan je had gepland.
We zullen dit melden aan Post NL. PostNL had het namelijk vrijdag al beschikbaar moeten stellen bij het door jou gekozen afhaaladres.

Helaas moet ik wel constateren dat de opmerking over de verzenkosten niet juist is.
De kosten voor het verzenden, hebben namelijk niets te maken met de aflevertijd.

Zoals op onze site duidelijk staat vermeld bezorgen wij iedere bestelling boven 25 Euro gratis. Jouw bestelling was echter 10,95 Euro en dan betaal je 6,95 Euro aan verzendkosten Ook dat kun je op onze site terugvinden.

Ik hoop dat je desondanks blij bent met het de bestelde product en mogelijk wil je je beoordeling nog aanpassen.

Veel succes met het bestelde product.

Roelina Schiller beoordeelde op 2019-03-31

Ik ben weer erg tevreden over van Harswinkek. Keurige alles verpakt en de kleuren zijn zo ontzettend mooi👌 Goed dekkend en erg voordelig in verbruik.
Ik heb m’n nieuwe leveranciers gevonden.
Ik hoop dat ze binnenkort ook het ASS uitveterden met glitters 🥰

Hi Roelina,

Dank voor je mooie review. Graag tot de volgende keer.

Yvonne Tholen beoordeelde op 2019-03-31

Beste Yvonne

Fijn om te horen dat je het snel in huis hebt gekregen.
Veel plezier met de producten!

GA Ahariz beoordeelde op 2019-03-28

Het zou binnen 2 dagen bezorgd worden tot op heden 4 dagen later niets ontvange

Beste GA Ahariz,
Bedankt voor de beoordeling. Wij vinden het wel jammer dat uw beoordeling niet juist is.

U heeft uw bestelling 4 dagen geleden geplaatst op 24 maart. Deze is op 25 maart verpakt en aan u toegezonden. Deze is blijkbaar niet bezorgd door PostNL.

Helaas hebben wij geen controle over de bezorging en gaat het doorgaans wel op tijd.

Wij doen wat wij kunnen en daarom hebben wij vandaag contact met u en PostNL gehad over de bezorging van uw bestelling. In afwachting van het onderzoek bij PostNL hebben wij vandaag uw bestelling opnieuw verpakt en toegestuurd.

Hopelijk komt deze morgen wel bij u aan.

Seher Mavzer beoordeelde op 2019-03-25

Uitstekend!

Beste Seher,
Bedankt voor je positieve Feedback!

Veel plezier met de producten

CHANTAL MEULEMAN beoordeelde op 2019-03-25

GOEDE WEBSITE, STEEDS ALLES WAT IK WIL BESTELLEN IN VOORRAAD & VLOTTE LEVERING. TOP!

Hoi Chantal,

Mag je bedanken voor je mooie review, daar wordt ons team blij van!
graag tot de volgende keer..

Roelina Schiller beoordeelde op 2019-03-18

Ontzettend tevreden over het contact met Janny. Als er iets is kan ik haar bellen of appen. Ik ken haar nog niet persoonlijk maar ik heb het gevoel alsof ik haar al jaren ken. Super leuke vrouw die je altijd erg leuk en netjes te woord staat.

Hoi Roelina,

Wat een leuk compliment, bedankt voor je mooie review.
We zullen het aan janny doorgeven.
Veel plezier met de producten en graag tot een volgende keer

Madeleine Hogenboom beoordeelde op 2019-03-18

Snelle levering!

Hi Madeleine,

Bedankt voor het geven van je review, goed te vernemen dat het snel in bezorgd.
Graag tot een volgende keer

Sandy Refos beoordeelde op 2019-03-17

Ik wilde wat extra informatie heb gebeld en kreeg uitstekend antwoord 😉
Goede snelle service en levering

Beste Sandy,
Fijn dat wij je goed hebben kunnen helpen.
Veel plezier met je producten en graat tot ziens in onze webwinkel!

Susan van der Wijst beoordeelde op 2019-03-14

Ik ben zeer tevreden over deze winkel.
Er was iets fout gegaan met mijn bestelling en na een mailtje en telefoontje is dit helemaal goed gekomen.
De eigenaresse van deze winkel was zeer vriendelijk en behulpzaam en ik ga hier zeker nog eens bestellen!

Hoi Susan,
Ja, bij ons wordt ook wel eens een foutje gemaakt en dat lossen we graag snel op!
Tot de volgende keer...

SB beoordeelde op 2019-03-11

Ik had 7 producten in mijn winkelmandje en wilde nog een product toevoegen ( harsstrips) helaas ging dat niet en kon ik niet afrekenen.
Ik heb de order via mijn telefoon geplaatst omdat het sneller gaat wanneer je met iDeal wilt betalen.
Maar omdat het dus niet lukte om nog een product toe te voegen (past niet op 1 pagina) heb ik het laatste product niet besteld.
Verder is het een prima webshop.

Beste SB,

Dank voor je review,
We waren wat verbaasd over jouw opmerking meegenomen en hebben dit direct door onze IT afdeling laten testen, op zowel de android als de IOS smarthphones.
Je kunt zoveel producten bestellen als je wilt. Er is geen beperking.

Graag tot de volgende keer!

Mocht je er de volgende keer niet uitkomen, dan volstaat een e-mailtje of een Whats-App, om je bestelling naar wens aan te passen.

Arthur de Vries beoordeelde op 2019-03-07

Bestellen ging makkelijk en het product was goedverpakt snel in huis.

Beste Arthur,
Bedankt voor je mooie review, daar wordt ons team blij van.

Suleyman Yilmaz beoordeelde op 2019-03-03

Ze zijn een ding vergeten voor mijn neus heb ze ge Appt en ze hebben het beloofd dat het wordt op gestuurd de blauwe hars is ook niet goed ben er mee gestopt hopelijk is de bruine beter anders is het een miskoop geweest
Heb netjes contact gehad met een medewerker goed geholpen mijn complimenten

Reactie van Harswinkel.nl:
Zojuist met elkaar gesproken.

Het missende artikel wordt morgen nagestuurd

Het is vooral de gebruiksaanwijzing goed doornemen, zodra je voor het eerst gaat waxen. Deze kun je altijd terugvinden op de website bij het product dat je wilt gaan gebruiken.

Bij vragen kun je ons altijd bellen of Appen, wij helpen je graag!

Melissa rietveld beoordeelde op 2019-02-26

ik vind prima het winkelshop, allen de versturen beetje duur.

Hoi Melissa,

Dank voor je feedback, wiste je dat we al vanaf 25 Euro gratis verzenden?

Sangay Bhutia beoordeelde op 2019-02-25

Products are good and deliver on time

Dear Sangay,

Thanks for your great review. Nice te Hear Post Nl delivered in time.

Enjoy your products

Till next time..

Valerie Appels beoordeelde op 2019-02-23

Super snelle levering en het pakketje was er nog eerder dan verwacht. Top

Hi Valerie,
Bedankt voor je positieve review, goed te horen dat het pakket weer snel is bezorgd door PostNl. Graag tot een volgende keer!