Hekstraat 34
9411NH Beilen

Trustpilot 76 9,4
ReviewSpot 60 9,0

anja cobbaut beoordeelde op 2019-08-22

Mijn bestelling was er de dag erna. Telefonisch informatie gevraagd. Ook super verlopen en een duidelijke uitleg gekregen.

Manon Van der Veen beoordeelde op 2019-08-19

Radha Ramkisoensing beoordeelde op 2019-08-19

uitstekend geholpen!

Rowie Kuppen beoordeelde op 2019-08-17

Snelle levering en super service na het vergeten van een kortingscode.

Marcsi beoordeelde op 2019-08-10

Ik ben zeer tevreden, het was een dag later dan verwacht had maar prima services, goede duidelijke website.

Christiane Luyten beoordeelde op 2019-08-05

Product werkt absoluut niet. Als eerste reactie op mijn retour zeggen ze dat het product niet mag aangeraakt zijn Hoe kan men dan weten of het werkt of niet. ? Verpakking en toebehoren zijn ongeschonden. Heb wel 1 spateltje van het product op mijn arm gesmeerd en heb er meer dan 1 uur op gezet om het er weer af te krijgen. Als ze mij niet zouden terugbetalen is dat louter bedrog!

Beste Christiane,

Vervelend te vernemen dat het u niet direct is gelukt om te ontharen met de Black Wax. Bij het product staat vermeldt dat dit geschikt is voor de professional en de nodige vaardigheden vereist.

Wij hadden vanmorgen gereageerd op uw e-mail hierover, waarbij wij aangeven dat onze trainer u zou kunnen helpen bij het gebruik ervan. U gaf aan dat u de gebruikte producten inmiddels heeft geretourneerd.

Verwijzend naar de voorwaarden voor retourneren kunnen wij echter geen gebruikte producten terugnemen en crediteren. Ook dit staat duidelijk in de bijgeleverde brief en op onze website.

Wat wij u kunnen bieden is telefonische support van onze trainer bij het gebruik van de Black Wax, zodat u dit kunt gaan gebruiken. Wij kunnen uit coulance een andere variant van de Elastic wax toevoegen, welke eenvoudiger te hanteren is, zodat u daardoor eerst kunt ervaren hoe de Elastic Wax werkt.

Zodra uw pakket retour is ontvangen zullen we deze aan u opsturen inclusief de andere elastic wax.

Carlos Assuncao beoordeelde op 2019-08-04

Hele snelle service.

Beste Carlos,

Bedankt voor je positieve review, daar worden we blij van!

Yvette Passtoors beoordeelde op 2019-08-04

Super snelle levering!

Hoi Yvette,

Fijn te horen dat je het snel in huis hebt gekregen!

Melanie De Jong beoordeelde op 2019-08-03

Top! Snel in huis. Netjes verpakt :)

Hoi Melanie,

Fijn zo'n positief review, daar wordt ons team blij van. Geniet van de producten !

Annelies Goorden beoordeelde op 2019-08-03

Snel in huis. Goed product. TOP

Hoi Annelies

Ik wil je bedankt voor je positieve review, daar worden we Happy van.

Graag tot de volgende keer!

Luciana Lucena beoordeelde op 2019-08-02

super snel levering !bedankt!

Hi Luciana,

Dank voor je positieve review! Geniet van de producten!

I.E Nobel beoordeelde op 2019-08-01

Goede producten, snelle levering!!

Beste I.E. Nobel.

Dank voor je review, daar kunnen we wat mee...

Valebell Cameron beoordeelde op 2019-07-29

Donderdagavond besteld zaterdag in huis

Reactie van Harswinkel.nl:
Hoi Valebell, dank voor je positieve review. we hebben het vrijdag verzonden en mooi dat het door Postnl snel is bezorgd.
Veel plezier met de producten

Ference van Munster beoordeelde op 2019-07-29

Op 20-7 besteld; een track en trace code gekregen, en nu de 29-7 nog steeds niets ontvangen.

Beste Ference,

Wat vervelend dat Post NL zo traag was in de aflevering van uw pakket. Het is door ons de eerstvolgende werkdag verzonden 22-7 en voor zover wij kunnen zien kon deze niet worden bezorgd en staat deze sinds maandag 29-7 op de afhaallocatie klaar.

Anneleen Vanroy beoordeelde op 2019-07-21

Snelle levering. Prima ervaring.

Beste Anneleen,

Ik wil je nog even bedanken voor je review.
Fijn dat het ondanks de vakantieperiode snel is bezorgd.
Veel plezier met de producten

Samira beoordeelde op 2019-07-09

De Elastic wax is super!! In één keer alles weg. Harswinkel is uitstekend, had vrijdagmiddag besteld en het werd zaterdagmorgen al bezorgd met kortingscode voor volgende keer. Ik blijf hier bestellen

Hoi Samira,

Wat een mooi review! Fijn te horen dat de Holiday Elastic wax je goed bevalt en je bij ons blijft bestellen. Tot de volgende keer!

Esther beoordeelde op 2019-07-07

Duidelijke uitleg bij het product. Snelle levering.

Hoi Esther,

Dank voor je positieve review, goed te vernemen dat de uitleg ook duidelijk is.
Graag tot een volgende keer....

Georgina Bracelly beoordeelde op 2019-07-05

Hai,
Ik ben heel erg tevreden.
Geen lange wachttijd..
Superfijne producten.👍

Hoi Georgina,
Ik wil je bedanken voor je mooie en uitgebreide review. Daar wordt ons team blij van.
Succes met de producten en graag tot een volgende keer.

Marieke Netjes beoordeelde op 2019-07-04

Snelle levering!

Hoi Marieke,

Fijn dat je ons een positief review hebt gegeven en goed te horen dat je de bestelling ook weer snel hebt ontvangen. Zo hoort her ook!

Jill beoordeelde op 2019-06-30

Super tevreden vrijdagmiddag besteld en zaterdagmorgen al ontvangen. De Gel Polish van La Femme is erg mooi.

Hi Jill,

Bedankt voor je mooie review, daar wordt ons team blij van..

veel plezier met de producten