Hofkamp 32
8731BV Wommels

Natascha Schenkels beoordeelde op 2019-07-15

Anouk le Duc beoordeelde op 2019-07-14

Joanna Van Moll beoordeelde op 2019-07-14

Leuke lamp Voldoet aan de verwachting

Merel Bauman beoordeelde op 2019-07-14

Angela Rijsbergen beoordeelde op 2019-06-03

E Wierda beoordeelde op 2019-05-31

Annette Nieuwland beoordeelde op 2019-05-21

Erg leuk contact, goed meegedacht.

J Weijers beoordeelde op 2019-05-18

Daphne Halman beoordeelde op 2019-05-16

Martine Woddema beoordeelde op 2019-05-13

Marisca Van Blooijs beoordeelde op 2019-05-06

Heel blij moet hoe de lamp geleverd is. Netjes in een doos en ook nog een tasje om de lamp heen. Erg origineel! Goed materiaal en snelle levering

Ellen De Ruyck beoordeelde op 2019-04-16

C De Haan beoordeelde op 2019-02-14

S de Groot beoordeelde op 2019-02-12

Carmen Bierens beoordeelde op 2019-02-11

Danielle beoordeelde op 2019-02-06

Verzending had iets sneller gekund, verder prima naar wens.