Lange Hezelstraat 93
6511CE Nijmegen
+31615888819

8,8

Wilma Vink beoordeelde op 2019-07-09

Onze kat Tijgertje had veel last van allergische reactie op kattenvoer, speciaal voer van de dierenarts hielp niet. Sinds wij jachtinstinct gebruiken heeft ze nergens last meer van. SUPER

PETRA Arfibo DESMET beoordeelde op 2019-06-30

Gewoon altijd in orde, bij vragen snelle reactie! Top'

Thijs Den Hamer beoordeelde op 2019-06-03

Levering goed en snel conform gestelde levertijd. Enige punt van verbetering is dat ik geen T&T code heb ontvangen waardoor ik niet thuis was voor de levering. Bij een pakket van 20kg is het soms lastig voor de buren om dit aan te nemen.

hylke Noot beoordeelde op 2019-06-02

Ik ben te vrede.
Ik had het zondag besteld en dinsdag werd het bezorgd.
Vorige keren dat ik bij jachtinstinkt had besteld kwamen ze het zelf brengen met een diepgekoeld busje.
Nu vanwege hun verhuizing kwam het met post nl en waren sommige rollen al ontdooit.

Anneloes van den Bosch beoordeelde op 2019-06-01

Er waren wat problemen met uit leveren . Maar 2 dagen later is het meer dan goed gekomen.

Charlotte van Wanrooij-de Cock beoordeelde op 2019-05-31

Jachtinstinct is een uitstekend goed Dierenvoeding, voor in mijn geval,katten. Ik gebruik het al enkele jaren. Omgerekend heb je meer voer voor dezelfde prijs als een ander merk.

Anneke Van Santen beoordeelde op 2019-05-23

Zondagavond besteld, dinsdag in huis. Super

Miranda Hildering beoordeelde op 2019-05-21

Deze mensen houden zich aan afspraken en dat vind ik heel belangrijk

Wendy Marissink beoordeelde op 2019-05-21

Snelle levering, snelle reacties op de mail ivm vragen.
En het belangrijkste; onze 3 poezebeesten vinden de brokjes heerlijk. 1 kat is gevoelig qua huid met jeuk. En sinds hij deze brokjes krijgt geen kale lik-plekken meer. Beide smaken nu gehad en allebei tevreden! Wij zijn blij!!

Michele Cordiez beoordeelde op 2019-05-21

Helaas was al mijn vlees ontdooid toen het geleverd werd.....

Reactie van Jachtinstinct Dierenvoeding:
Beste Michele, in verband met onze verhuizing hebben wij vorige week de vers vlees-bestellingen met de vriespost verzonden. Dit was van tevoren aangegeven. In de isolatieverpakking hoort het vlees 48 uur stijf bevroren te blijven. Mocht het toch wat zachter geworden zijn, dan is er op zich nog geen man overboord. Toch excuus voor het ongemak! Met huisdiervriendelijke groet, Jachtinstinct Dierenvoeding

Ingrid Vierdag beoordeelde op 2019-05-10

Bestelling een week later geleverd , Na contact is het opnieuw verstuurd.
Dit was de tweede keer al !
Jammer, het voer is goed , maar ik ga om deze reden wel overstappen op wat anders.

Reactie van Jachtinstinct Dierenvoeding:
Beste Ingrid, excuus dat je bestelling met vertraging is gekomen. Er was iets misgegaan bij de post. Wij hebben het pakket vervolgens opnieuw verzonden. Meer konden wij helaas niet doen. Met huisdiervriendelijke groet, Jachtinstinct Dierenvoeding

nicole vanwalleghem beoordeelde op 2019-05-10

mon chien adore et digère très bien la nourriture et l'emballage en part de 500 gr facilite le bon dosage journalier

F Reenders beoordeelde op 2019-05-10

Vind dat bezorgen misschien nog een verbeter puntje kan hebben. Duurt namelijk een dikke week voor bestelling er is.

Henk Wassen beoordeelde op 2019-02-08

Snel betrouwbaar. Miste alleen de link wanneer het pakket bezorgd zou worden.

Kooiman beoordeelde op 2019-02-07

Zeer tevreden over product en levering

Lilian Brunnekreeft beoordeelde op 2019-01-28

27 December besteld, 15 Januari geleverd. Communicatie is heel moeizaam.

Reactie van Jachtinstinct Dierenvoeding:
Beste Lilian, wat jammer dat je ons zo streng beoordeelt! Je hebt aan het einde van de kerstvakantie, toen wij gesloten waren, bestelt. Zoals je weet, is de vaste bezorgdag voor jouw regio dinsdag. 1 januari viel op een dinsdag, dus de eerste bezorgdag was dinsdag 8 januari. Hierover ben je geïnformeerd. Op die dag was je helaas niet thuis. Een week daarna, op dinsdag 15 januari, heb je de bestelling gewoon in ontvangst genomen. Wij zien - eerlijk gezegd - niet in wat wij hier fout hebben gedaan. Het is meer een ongelukkige samenloop van omstandigheden! Met huisdiervriendelijke groet, Jachtinstinct Dierenvoeding

Brus beoordeelde op 2019-01-25

Goede snelle levering.
Vlees voor de hond ziet er goed uit en hij vooral belangrijk hij lust het.

Annemie De Deyne beoordeelde op 2019-01-06

Vlotte reactie en vlotte afhandeling.

Hans Breeveld beoordeelde op 2018-12-24

prima levering en kwaliteit

Snoopy Sommers beoordeelde op 2018-12-17

Alles prima geregeld. Netjes volgens afgesproken tijd bezorgd. Wat het meest fijn is, is dat de hond het graag eet.