Lange Hezelstraat 93
6511CE Nijmegen
+31615888819

8,9

Annemarie Seunnenga beoordeelde op 2018-07-16

Tevreden over het product zelf, de kat lijkt elke smaak lekker te vinden. Ik heb tot nu toe alleen elke keer gehad dat ik wel een week moest wachten na het bestellen voor ik het in huis had, en dat is vervelend. Zo al meerdere keren gehad dat het oude voer nèt op was.

Teleng beoordeelde op 2018-07-16

Heel tevreden deskundig advies en mijn vragen werden snel beantwoord.

Yvonne beoordeelde op 2018-07-14

Snelle levering nadat ik besteld had. Ik ben zeer tevreden of de brok die ik besteld had

C. Hofman beoordeelde op 2018-07-12

Heel tevreden, heb eventjes moeten wachten maar dan heb je ook wat. Honden zijn er dol op

Teuwen beoordeelde op 2018-07-12

Excellent service et top qualité !

Marielle de haas beoordeelde op 2018-07-12

Bestelling geplaatst werd snel bezorgd. Hondenhok in 10 kg zakken heel fijn. Nadeel is dat de zakken niet hersluitbaar zijn.

Nic Streuli beoordeelde op 2018-07-12

Duidelijke goed uitziende website, makkelijk bestellen en keurige levering.

Yoska beoordeelde op 2018-07-08

Alles uitstekend

Vereijken beoordeelde op 2018-07-06

Ik heb helaas te grote verpakkingen besteld ( eigen schuld) maar nu moet ik dus een gedeelte weggooien omdat het niet langer houdbaar is. Mijn hond moet nog wel even wennen aan de smaak en vind ook niet alles lekker, maar het ziet er smakelijk en fris uit.

Jacqueline beoordeelde op 2018-06-18

Snelle levertijd, vriendelijk per telefoon en whats-app

Eggina Doddema beoordeelde op 2018-06-06

Ontzettend tevreden over droogvoer en snacks,mijn Amstaff doet het super op graanvrije brokken. Jachtinstinct heeft er een klant bij! Levering ziet er zeer verzorgd uit,netjes gesorteerd in een doos.Een tevreden klant..

Maria Koekkoek beoordeelde op 2018-06-05

Een hele goede en betrouwbare firma. met heel goed voer zonder bijvoegingen. Word snel geleverd. Altijd een kleine attentie erbij.Ik wil geen ander voer, dan alleen van Jachtinstinct. Heb de firma ook aanbevolen aan mijn vriendin.

Nicole van Boles beoordeelde op 2018-05-31

De producten die geleverd worden zijn van goede kwaliteit en mijn hond is er dol op. Het contact via de app verloopt ook goed. Alleen had ik het fijn gevonden dat ik op de hoogte was gesteld van het feit dat het product welke ik had besteld niet op voorraad was. Nu moest ik zelf contact opnemen met het bedrijf na 2,5 week wachten. Op de site staat dat er ruimschoots van te voren zou worden aangegeven wanneer en hoe laat het wordt bezord. Tijdens app contact te horen gekregen dat het direct na Pinksteren geleverd zou worden, ik was dan ook zeer verbaasd dat ze zonder berichtgeving op donderdag ochtend om half acht op de stoep stonden. Had het fijn gevonden als dit was gecommuniceerd.

Jacqueline beoordeelde op 2018-05-30

Snelle levering, prettig telefonisch contact.

M.H Kaanders beoordeelde op 2018-05-29

Brokjes prima maat alleen hebben mijn katten in tegenstelling tot ander graanvoer wat minder vaste ontlasting!

Myrthe beoordeelde op 2018-05-29

Prima levering. Vaak goede kortingen of een klein proefpakketje bij de bestelling. Prima producten.

Mireille Gehlen-Verburgh beoordeelde op 2018-05-29

Katten eten het erg goed en hebben minder haarballen.
Een van hondenbeet t prima, ook prima ontlasting , een eet t wat moeizamer, regelmatig dunne mest

van der Rassel beoordeelde op 2018-05-29

Goede en uitstekende service

Solysombra beoordeelde op 2018-05-26

Goede puppybrokken die onze cairn terriers vacht laat glanzen en, toch niet onbelangrijk, stevige opraapbare ontlasting oplevert; thuis geleverd. Prijzig maar een kwalitatief goed produkt.

Sandra Janssen beoordeelde op 2018-05-21

Ik ben zeer tevreden over de levering en kwaliteit van het vlees en als ik. Belde werd ik altijd netjes te woord gestaan door Maurice de baas van het bedrijf ik beveel het ook bij anderen aan