Lange Hezelstraat 93
6511CE Nijmegen
+31615888819

8,9

Robert Hondema beoordeelde op 2018-09-21

Het is geweldig. Bestelling is altijd op tijd. En de katten vinden het heerlijk en ze zijn in topvorm.

J.Y.B.D. beoordeelde op 2018-09-21

Na een kleine vergissing van de kant van Jachtinstinct is alles prima opgelost. Het mail contact daarover was prettig en snel. De kwaliteit van het vlees is prima. In de vele negatieven berichten op oa FB, die ik onder ogen kreeg, kan ik me totaal niet vinden. Voor herhaling vatbaar.

Janine beoordeelde op 2018-09-17

Goed voer
Uitstekende service, met direct contact mogelijk

Linda Rohof beoordeelde op 2018-09-16

De honden vinden het erg lekker.

nicole vanwalleghem beoordeelde op 2018-09-13

première livraison un peu difficile, mais mes chiens adorent et digèrent très bien la viande, expérience globale très positive

Maria Koekkoek beoordeelde op 2018-09-09

goede service, Altijd op tijd bezorgd. blij met de zuivere dierenvoeding.

Lia Vervoort beoordeelde op 2018-09-05

We hebben het proefpakket ontvangen. Onze teckels vinden niet alles lekker, maar het vlees ziet er goed uit. Wij gaan zeker weer bestellen.
Jachtinstinct geeft snel en bondig antwoord op al mijn vragen. 👍🏽

shahruz soltanmanesh beoordeelde op 2018-09-04

heel tevreden snel leverbaar en goed kwaliteit

Martin Heijnens beoordeelde op 2018-09-01

Het vlees werd volledig ontdooid aangeleverd, en bij melding kreeg ik het advies het gewoon weer in te vriezen. Daarbij werd er ook geen vooraankondiging (mail of sms) verstuurd dat het vlees onderweg was naar mij. Bij gebruik van de eerste kilo vlees had mijn hond 3 dagen last van diarree. Ik heb de rest van de hele bestelling dus maar weg gegooid.

Reactie van Jachtinstinct Dierenvoeding:
Beste Martin, wat vervelend zeg! Normaal gesproken ontvang je een e-mailtje en/of een telefoontje met het bezorgmoment. De bezorging vindt plaats op min 20 graden Celsius, dus hoe het (enigszins) ontdooid kon zijn, is ons een raadsel. Het feit dat je hond last heeft gekregen van diarree zal overigens eerder komen door het overstappen op rauw vlees (of op ons merk rauw vlees) dan door het feit dat het vlees wat zachter geworden was. Ons vlees is zo vers als het maar zijn kan en honden kunnen bovendien zeer goed tegen de bacteriën die (altijd) in rauw vlees zitten. Mocht je een nieuwe levering willen krijgen, dan vernemen wij dit graag. Met huisdiervriendelijke groet, Jachtinstinct Dierenvoeding

De Wit beoordeelde op 2018-09-01

snelle levering, hond eet het graag. ook de extra's vind de hond erg lekker.

Hebing beoordeelde op 2018-09-01

Onze hond vindt het heerlijk!

JG van Es beoordeelde op 2018-09-01

Prachtig vlees en word heel graag gegeten door mijn hond.

Ron de Werdt beoordeelde op 2018-09-01

We Bestelde een bevroren product ,volgens de site zou er contact op genomen worden voor levering i.v.m bederfgevoeligheid maar het werd geleverd in een koel doos door de post pakket dienst gedeeltelijk ontdooit en zonder bericht.
Erg jammer het had zo goed kunnen zijn.
Vlees is overigens van top kwaliteit

Reactie van Jachtinstinct Dierenvoeding:
Beste Ron, goed dat je dit aangeeft. Normaal gesproken ontvang je een e-mailtje en/of een telefoontje met het bezorgmoment. In jouw geval is het vlees met de vriespost opgestuurd. Het is dan - in sommige gevallen - onvermijdelijk dat het vlees wat zachter wordt, vooral bij de punten van de rollen (en bijvoorbeeld eerder bij zalm dan bij vlees). Overigens hoeft dat absoluut geen probleem te zijn, want ons vlees is zeer vers. Gelukkig bevalt het vlees je! Als je de volgende keer minimaal 30kg bestelt, dan brengen we het vlees met de vrieswagen op min 20 graden Celsius. Dan kan dit ook niet meer voorkomen! Met huisdiervriendelijke groet, Jachtinstinct Dierenvoeding

C. Hofman beoordeelde op 2018-09-01

Heel tevreden. Honden vinden het heerlijk.
Bij vragen krijg je snel antwoord

Ronald8723 beoordeelde op 2018-08-26

Vlees half ontdooid aan huis🙁

Reactie van Jachtinstinct Dierenvoeding:
Beste Ronald, wat vervelend zeg! Normaal gesproken ontvang je een e-mailtje en/of een telefoontje met het bezorgmoment. Met huisdiervriendelijke groet, Jachtinstinct Dierenvoeding

Desmet Petra beoordeelde op 2018-08-26

Al hele tijd klant en service blijft super👍

Ricky van Hest beoordeelde op 2018-08-23

goed product, prettige en duidelijke manier van communiceren

Debby beoordeelde op 2018-08-23

Vlugge en vriendelijke levering ,goed diepgevroren

Jacqueline beoordeelde op 2018-08-23

Snelle levering, denken met je mee. Er wordt zeer snel op vragen gereageerd.

Anneke van Santen beoordeelde op 2018-08-23

Goede service!