Lange Hezelstraat 93
6511CE Nijmegen
+31615888819

4,7

ACM Klacht beoordeelde op 2018-02-28

Erg veel spam over producten die ik nooit nodig heb. Ik heb al van 100 verschillende emailadressen spam van dit bedrijf. Daarom is dit geen waardig bedrijf.
Jammer dat je wederom een emailadres moet achterlaten bij dit bedrijf om te kunnen klagen...

M. G. beoordeelde op 2017-11-25

Zeer zeer slechte ervaringen met dit bedrijf. Ze blijven, ondanks dat ik me telkens uitschrijf via de uitschrijf link, via hun mail en telefonische verzoeken om me van hun mailinglist te verwijderen, mailen en spam versturen.
Alleen daarom geef nooit je email adres aan ze.

Jachtinstinct Dierenvoeding beoordeelde op 2017-04-26

LET WEL: voor onze klantbeoordelingen (reviews) gebruiken wij het onafhankelijke systeem van Kiyoh. Wij verzoeken je dan ook om je beoordeling bij Kiyoh te plaatsen, zodat deze goed zichtbaar zal zijn voor andere (potentiële) klanten van Jachtinstinct Dierenvoeding. De link is: https://www.kiyoh.nl/jachtinstinct_dierenvoeding/. Hartelijk dank voor je medewerking. Met huisdiervriendelijke groet, Jachtinstinct Dierenvoeding