Lange Hezelstraat 93
6511CE Nijmegen
+31615888819

8,8

nicole vanwalleghem beoordeelde op 2019-05-10

mon chien adore et digère très bien la nourriture et l'emballage en part de 500 gr facilite le bon dosage journalier

F Reenders beoordeelde op 2019-05-10

Vind dat bezorgen misschien nog een verbeter puntje kan hebben. Duurt namelijk een dikke week voor bestelling er is.

Henk Wassen beoordeelde op 2019-02-08

Snel betrouwbaar. Miste alleen de link wanneer het pakket bezorgd zou worden.

Kooiman beoordeelde op 2019-02-07

Zeer tevreden over product en levering

Lilian Brunnekreeft beoordeelde op 2019-01-28

27 December besteld, 15 Januari geleverd. Communicatie is heel moeizaam.

Reactie van Jachtinstinct Dierenvoeding:
Beste Lilian, wat jammer dat je ons zo streng beoordeelt! Je hebt aan het einde van de kerstvakantie, toen wij gesloten waren, bestelt. Zoals je weet, is de vaste bezorgdag voor jouw regio dinsdag. 1 januari viel op een dinsdag, dus de eerste bezorgdag was dinsdag 8 januari. Hierover ben je geïnformeerd. Op die dag was je helaas niet thuis. Een week daarna, op dinsdag 15 januari, heb je de bestelling gewoon in ontvangst genomen. Wij zien - eerlijk gezegd - niet in wat wij hier fout hebben gedaan. Het is meer een ongelukkige samenloop van omstandigheden! Met huisdiervriendelijke groet, Jachtinstinct Dierenvoeding

Brus beoordeelde op 2019-01-25

Goede snelle levering.
Vlees voor de hond ziet er goed uit en hij vooral belangrijk hij lust het.

Annemie De Deyne beoordeelde op 2019-01-06

Vlotte reactie en vlotte afhandeling.

Hans Breeveld beoordeelde op 2018-12-24

prima levering en kwaliteit

Snoopy Sommers beoordeelde op 2018-12-17

Alles prima geregeld. Netjes volgens afgesproken tijd bezorgd. Wat het meest fijn is, is dat de hond het graag eet.

Diets beoordeelde op 2018-12-16

Snelle levering, goede producten. Hondje blij, baasje blij!

Debby beoordeelde op 2018-12-16

Altijd vers

han peek beoordeelde op 2018-12-13

Niet tevreden 2 weken geleden besteld . Nog niets ontvangen , bij navraag krijgt Postnl de schuld

Reactie van Jachtinstinct Dierenvoeding:
Beste Han, bedankt voor je review. Wij vinden deze echter niet terecht. Het is immers daadwerkelijk zo dat er veel gedoe was en is bij PostNL. Dit is niet voor niets steeds in het journaal te zien en in de krant te lezen. Black Friday en Cyber Monday hebben de boel behoorlijk in de war geschopt bij de post. En - alsof dat nog niet genoeg was - gaan de medewerkers nu staken. Daar komt bij dat je op Vlieland woont, waardoor de zaken waarschijnlijk nóg gecompliceerder liggen. Wij hebben je twee keer gebeld om je op de hoogte te brengen van de stand van zaken. Meer konden wij echt niet doen. Op jouw verzoek is het geld inmiddels terugbetaald. Wij betreuren het dat onze klantrelatie zo eindigt. Met huisdiervriendelijke groet, Jachtinstinct Dierenvoeding

S.Heuft beoordeelde op 2018-12-13

het eten is perfect echt maar de levering van het eten is matig. Vaker te laat dan op tijd (binnen 48 uur) soms zelfs verdwenen en als je dan mailt komt je persoonlijke mail in een spam box. Ben nu 2 jaar zeker, misschien nog wel langer, een vast klant maar het blijft hangen en wurgen. Een keer meegemaakt dat ik halverwege een bestelling een fout maakte en werd gelijk gebeld of ik hulp nodig had om de bestelling te voldoen, top dus. Echter als je zelf mailt om te vragen waar de levering blijft lijkt het wel alsof dan pas de tijd ingaat van de 48 uur.
Ja ik blijf bestellen maar please doe iets met je levering!

Reactie van Jachtinstinct Dierenvoeding:
Beste Sabine, wat fijn dat je ons deze feedback geeft! Wij zijn voor de bezorging van ons droogvoer uiteraard ook deels afhankelijk van de postdienst. Als e-mail in een spambox komt, dan kan dit meerdere redenen hebben. Toegegeven, onhandig is het zeker; expres natuurlijk niet! Wij zullen voortaan de spambox beter controleren en de levertijden scherp in de gaten houden! Met huisdiervriendelijke groet, Jachtinstinct Dierenvoeding

dayen snoeck de beet beoordeelde op 2018-12-12

goede service!

JG van Es beoordeelde op 2018-12-06

Bezorgen kwam ruim een uur eerder dan aan gegeven. Heeft gewoon de dozen ( 40 rollen vlees) buiten voor mijn deur in de plensregen neer gezet.
Verder alles prima.

mickey van harneveldt beoordeelde op 2018-12-06

Zeer tevreden!! Via de chat alle vragen direct beantwoord. Goede communicatie over het leveren van de producten. En leuke actie tijdens black friday.

Geke Broers beoordeelde op 2018-12-06

Fijn produkt, Prima terugkoppeling over levering. Top!

trisha vaneker beoordeelde op 2018-12-06

Besteld en op tijd geleverd. Zeer tevreden over alles; communicatie levering en producten

Alje rensema beoordeelde op 2018-12-06

snelle levering, binnen 2 werkdagen

P.zaaijer beoordeelde op 2018-12-06

Goede kwaliteit.
Wist alleen niet wanneer ze kwamen bezorgen en vond het bij de voordeur.
Maar dat zal wel aan mij liggen. Zal wel niet goed gekeken hebben.