Lange Hezelstraat 93
6511CE Nijmegen
+31615888819

8,9

Pereboom beoordeelde op 2018-11-12

mijn kat vind de brokjes heerlijk en de prijzen zijn niet te duur en de acties zijn geweldig.
Ik had alleen laatst dat ik bij de halloween de extra traktaties niet kreeg. maar dat is prima opgelost.
super blij mee

j. de reus beoordeelde op 2018-11-11

bestelling netjes en vlot ontvangen. fijn dat je bij jullie samples kunt bestellen zodat de hond (of kat) het eerst kan proberen.

D Dodeweerd van beoordeelde op 2018-11-05

Voeding prima.Enige moest langer op bestelling wachten

A.E.M. Demont beoordeelde op 2018-11-02

bestelling gedaan, zou een mail krijgen wanneer het werd geleverd, nooit ontvangen...

Ik was toevallig thuis

Reactie van Jachtinstinct Dierenvoeding:
Beste Elly, bedankt voor je feedback. Volgens onze administratie is de e-mail gewoon aan je gestuurd. Zit deze wellicht in je spambox? Gelukkig is het vlees toch goed aangekomen! Met huisdiervriendelijke groet, Jachtinstinct Dierenvoeding

K. Schluter beoordeelde op 2018-10-19

prima bestelling

Heleen beoordeelde op 2018-10-18

Mijn honden doen het er heel goed op,zelf in ene,die geen ander voer verdraagt dan alleen eend diabeet.ze had in het verleden allemaal ontstekingen in haar darmen,ik heb met haar alle soorten voer geprobeerd,maar alleen rauwe eend ging goed,maar nu krijgt ze ook brok van jacht instinct,eerst 1 brokje en nu al een handje,en ze heeft nergens last van,voorheen werd ze al ziek van 1 klein brokje van een ander maar ook duur merk.
Dus is zou zeggen,tob je ook met voer wat je hond niet verdraagt....probeer het eens ,ik vind het topvoer.

Angelique Joosten beoordeelde op 2018-10-14

Snelle levering, goede kwaliteit. Ik heb ook telefonisch overleg gehad omdat ik wat vragen had over vers voeren. Ik kreeg een goed advies.

Leonel van der Steen beoordeelde op 2018-10-11

Heel blij mee! Goede service!!

Diana Lint-Adriaansen beoordeelde op 2018-10-04

Goede kwaliteit graanvrije brokken, prima service en vlotte levering

De Wit beoordeelde op 2018-09-25

snelle levering, hond vind het eten lekker en ook de andere lekkernijen vind onze hond lekker!

Robert Hondema beoordeelde op 2018-09-21

Het is geweldig. Bestelling is altijd op tijd. En de katten vinden het heerlijk en ze zijn in topvorm.

J.Y.B.D. beoordeelde op 2018-09-21

Na een kleine vergissing van de kant van Jachtinstinct is alles prima opgelost. Het mail contact daarover was prettig en snel. De kwaliteit van het vlees is prima. In de vele negatieven berichten op oa FB, die ik onder ogen kreeg, kan ik me totaal niet vinden. Voor herhaling vatbaar.

Janine beoordeelde op 2018-09-17

Goed voer
Uitstekende service, met direct contact mogelijk

Linda Rohof beoordeelde op 2018-09-16

De honden vinden het erg lekker.

nicole vanwalleghem beoordeelde op 2018-09-13

première livraison un peu difficile, mais mes chiens adorent et digèrent très bien la viande, expérience globale très positive

Maria Koekkoek beoordeelde op 2018-09-09

goede service, Altijd op tijd bezorgd. blij met de zuivere dierenvoeding.

Lia Vervoort beoordeelde op 2018-09-05

We hebben het proefpakket ontvangen. Onze teckels vinden niet alles lekker, maar het vlees ziet er goed uit. Wij gaan zeker weer bestellen.
Jachtinstinct geeft snel en bondig antwoord op al mijn vragen. 👍🏽

shahruz soltanmanesh beoordeelde op 2018-09-04

heel tevreden snel leverbaar en goed kwaliteit

Martin Heijnens beoordeelde op 2018-09-01

Het vlees werd volledig ontdooid aangeleverd, en bij melding kreeg ik het advies het gewoon weer in te vriezen. Daarbij werd er ook geen vooraankondiging (mail of sms) verstuurd dat het vlees onderweg was naar mij. Bij gebruik van de eerste kilo vlees had mijn hond 3 dagen last van diarree. Ik heb de rest van de hele bestelling dus maar weg gegooid.

Reactie van Jachtinstinct Dierenvoeding:
Beste Martin, wat vervelend zeg! Normaal gesproken ontvang je een e-mailtje en/of een telefoontje met het bezorgmoment. De bezorging vindt plaats op min 20 graden Celsius, dus hoe het (enigszins) ontdooid kon zijn, is ons een raadsel. Het feit dat je hond last heeft gekregen van diarree zal overigens eerder komen door het overstappen op rauw vlees (of op ons merk rauw vlees) dan door het feit dat het vlees wat zachter geworden was. Ons vlees is zo vers als het maar zijn kan en honden kunnen bovendien zeer goed tegen de bacteriën die (altijd) in rauw vlees zitten. Mocht je een nieuwe levering willen krijgen, dan vernemen wij dit graag. Met huisdiervriendelijke groet, Jachtinstinct Dierenvoeding

De Wit beoordeelde op 2018-09-01

snelle levering, hond eet het graag. ook de extra's vind de hond erg lekker.