de Hiemen 2
085-130 14 85

9,0

The Feedback Company 3061 9,0

mw G.A. Leonard-Brand beoordeelde op 2017-11-19

Ben dik tevreden met mijn aankoop want ik heb nergens deze mooie helder blauwe pyama kunnen kopen. De afhandeling was snel en prima. De instructie voor eventueel teruggave is duidelijk en klantvriendelijk.
Goede zaken toegewenst Gerrie Leonard.

Melissa beoordeelde op 2011-11-30

2 prachtige (designer)pyjama's van Happy People besteld! Zitten als gegoten, met dank aan Jolanda om te adviseren bij het kiezen van de juiste maten!
Vrijdag besteld en op woensdag geleverd (Belgiƫ)
Absoluut voor herhaling vatbaar!

2011