Plesmanweg 13
7602 PD Almelo
06 85 2 48 947

ReviewSpot 49 9,3

José beoordeelde op 2018-12-09

Mooi schilderij, geheel naar wens. Goed verpakt bezorgd op de dag zoals ik (na telefonisch contact) had aangegeven bij Jouw Schilderij Webshop. We zijn er erg blij mee.

Nol de Vries beoordeelde op 2018-10-11

2x moeten bellen, omdat de bestelling niet geleverd werd volgens afspraak.

Laurens beoordeelde op 2018-09-18

Ruim keuze kleurrijke schilderijen. Ben zeer content met het geleverde schilderij en de communicatie over de bestelling!

Willem beoordeelde op 2018-05-23

Wij zijn helemaal blij met ons schilderij. Het is boven verwachting en schitterend geschilderd.
Heldere communicatie en keurige levering.

Heer Wiilems beoordeelde op 2018-05-03

Prachtig geschilderd.

Reactie van JouwSchilderijWebshop:
Bedankt voor uw reactie! Veel plezier van het kunstwerk en graag tot ziens in onze webshop.

L. van der Sar beoordeelde op 2018-05-03

Erg tevreden. Maandag besteld en woensdag bezorgd. Ook op vragen werd snel gereageerd

Reactie van JouwSchilderijWebshop: