Bizetlaan 5

TvO beoordeelde op 2019-09-06

Snelle levering. Prima kwaliteit

Caroline van Doeselaar beoordeelde op 2019-09-06

Larissa Huisman beoordeelde op 2019-09-01

Snelle, correcte levering. Goed verpakt zodat het niet kan breken. Fijne service.

Bianca Kromhout van der MEer beoordeelde op 2019-08-30

Bezoeker beoordeelde op 2019-08-23

Fijn bedrijf met een zeer attente klantenservice! Aanrader!

CharlotteM beoordeelde op 2019-08-16

Je krijgt een snelle reactie op vragen. Daarnaast bleek mijn bestelling met brievenbuspost verzonden te kunnen worden, dus werd het verschil heel snel teruggestort. En uiteraard zijn de Miron flesjes van super kwaliteit (ik gebruik ze om CBD-olie in te bewaren). Ik zou zeker weer bij Just Flow bestellen.

marco Zoutendijk beoordeelde op 2019-08-12

snel geleverd. netjes ingepakt

Elviria beoordeelde op 2019-08-09

Een van de kleine donuts had een scheurtje maar voor de prijs teveel heisa om te retourneren. De andere 11 waren wel perfekt.

kristof schroé beoordeelde op 2019-08-06

Snelle levering! Bij bestelling ook nog contact gehad met just flow wegens een btw-probleempje. Wat soepel, vlot en duidelijk verliep! Geheel tevreden.

Elin Olafsdottir beoordeelde op 2019-08-02

Jacqueline Kolkena-Westra beoordeelde op 2019-07-21

Peter Messie beoordeelde op 2019-07-13

Top

Anne Marie Willermann beoordeelde op 2019-06-28

snel en zorgvuldig afgehandeld

Mirjan beoordeelde op 2019-06-07

Ben blij met de service en de mooie stenen/hangers die ik gekocht heb. Snelle levering en ook snel contact via de mail. Kortom super tevreden, thnx!

Mariette Lammers beoordeelde op 2019-06-04

Snelle levering met goede verpakking. De verpakking is tenslotte heel belangrijk en verdient dit prachtige violette glaswerk.

Sietske Ponsteen beoordeelde op 2019-05-31

Judith Hafkamp beoordeelde op 2019-05-21

Heel tevreden, goede prijzen, mooie producten en snelle verzending.

JH Overvelde beoordeelde op 2019-05-18

Snel en goed verpakt.

Dorien Tolenaars beoordeelde op 2019-05-17

Snel geleverd. Producten mooi en zoals op foto’s!