Bizetlaan 5
4384 KP Vlissingen
0118491949
KvK 22061713

Judith Hafkamp beoordeelde op 2019-05-21

Heel tevreden, goede prijzen, mooie producten en snelle verzending.

JH Overvelde beoordeelde op 2019-05-18

Snel en goed verpakt.

Dorien Tolenaars beoordeelde op 2019-05-17

Snel geleverd. Producten mooi en zoals op foto’s!

Finette Kegge beoordeelde op 2019-05-17

Nico Endlich beoordeelde op 2019-05-12

Super snel, voldoet aan de verwachting.

Netty Meeuwisse beoordeelde op 2019-05-12

Snel en netjes, en alles keurig verpakt....

marijke schroten beoordeelde op 2019-05-12

Marjan beoordeelde op 2019-05-04

Donderdag besteld volgende dag in huis. Goed verpakt en ik bestel er vaker

Jan Corten beoordeelde op 2019-04-30

Snelle levering en correcte reactie bij eventuele backorders

Nicole beoordeelde op 2019-04-29

Snelle verzending met een heldere communicatie over de levertijd. De artikelen zijn netjes en met zorg ingepakt en van een goede kwaliteit voor een fijne prijs. 😃 Helemaal top!

Janet Reuvekamp beoordeelde op 2019-04-18

jos jame beoordeelde op 2019-04-05

goede prijs/kwaliteit verhouding,snelle levering,netjes verpakt,kortom,ben erg tevreden over de aangeboden service.

Angelique beoordeelde op 2019-03-31

Snelle levering, zorgvuldig verpakt en de bestelde producten (cosmeticaflesjes van violet glas) zijn van prima kwaliteit

irma van de ven beoordeelde op 2019-03-29

Bestelling werd snel verwerkt en ook wijzigen was nog mogelijk met persoonlijk mailcontact. Keurig alles verpakt en rekening houdend met het milieu (maisballetjes).

Nancy Veerman beoordeelde op 2019-03-26

Bestelling ontvangen, contact is prettig en voor herhaling vatbaar.

Hetty van der Linden beoordeelde op 2019-03-25

Ik ben heel tevreden en dat was ik al want service en snelheid van verzenden is geweldig ❣❣❣

Minie beoordeelde op 2019-03-22

Zeer tevreden over mijn aankoop en de snelle en prettige afhandeling hiervan!

Agnes Schets beoordeelde op 2019-03-19

Sabine de Jong beoordeelde op 2019-03-18