Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Schaapmanplein 23
2314EJ Leiden
0641978155‏

8,4

2016

Nasser beoordeelde op 2016-11-19

Red One wax besteld 4 halen 3 betalen. Binnen 2 werk dagen binnen, alleen niet de juiste. Dit is gelukkig geen probleem aangezien ik ze wel allemaal gebruik.

Jolanda beoordeelde op 2016-11-10

Onlangs had ik Kojic Acid zeep besteld. Zeer goede service. snelle bezorging en goede klantenservice. Echt een aanrader.

Anoniem beoordeelde op 2016-11-10

Ik vind dat de producten uitstekend werken en heel proffecioneel. Ze geven ook een heel goed resultaat en daarom bestel ik mijn producten nu bij justparfum.nl . De verzending gaat ook snel. Ik zeg doen!!!

kok beoordeelde op 2015-10-26

levert niet het bestelde zegt dat het
zelfde product is levert 2 flesjes spray van 60 ml in plaats van een van 125 ml inwrijf spul

Frank bakker beoordeelde op 2014-11-18

Zeer goede service, snel en goed!

2014