Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Leliestraat 17
7004CN Doetinchem

9,0

2016

Danielle den Toom - Kwetsie beoordeelde op 2016-09-10

Wat een geweldige service! Na ontvangst van de knuffel bleek deze afwijkend te zijn t.o.v. de foto op de site. Een nieuwe knuffel zou niet meer komen maar iets vervangends was ook niet meer mogelijk. Kreeg mijn geld terug en mocht de opgestuurde knuffel houden! Echt top, dit had ik nooit verwacht!

Bram Snoeck beoordeelde op 2016-08-08

Snelle en vlotte bestelling.
Enkel een errormelding tijdens betaling met mistercash. Maar bestelling is goed verlopen.

Job van Hardeveld beoordeelde op 2016-05-22

Snel en goed geleverd!

Laura Verlee beoordeelde op 2016-05-20

Snelle levering.kwaliteit goed.dochter blij!

B.F. Caro beoordeelde op 2016-04-28

keurig op tijd geleverd, 1 minpuntje, het artikel had even in een plastic / papieren zakje/hoesje gedaan moeten worden dan loop je niet het risico dat het vuil wordt.

Reactie van Knuffelkast.nl:
Hoi Caro,

Bedankt voor je feedback. Zeker een goeie tip!

Nog veel plezier gewenst met je knuffel.

Met vriendelijke groeten,
Nick

Nikki beoordeelde op 2016-03-07

Goede service en bestelling was snel in huis!

Nguyen beoordeelde op 2016-03-06

Goede en snelle afhandeling zoals het hoort

schepers nico beoordeelde op 2015-12-22

Na de bestelling, werd de knuffel binnen enkele dagen al geleverd in belgië. Ik ben zeer tevreden.

Deetje beoordeelde op 2015-11-30

Altijd spannend als je ergens voor het eerst besteld. Maar helemaal niet nodig.
Snel besteld, snel bezorgd. En wat is 'ie leuk Tim de knuffelbeer van Bob de Minion!

Y beoordeelde op 2015-10-22

Prima. Supersnel geleverd.

Sarah beoordeelde op 2015-09-22

Top ervaring! helaas kreeg ik de verkeerde knuffel geleverd. Fantastisch opgelost met een retour sticker en vandaag de 'nieuwe' knuffel ontvangen. Mijn zoon is er super blij mee.

Odilia beoordeelde op 2015-08-12

Bij het geleverde product wordt geen factuur geleverd en geen retoursticker. Op de site wordt dit echter wel vermeld.
Je kunt niet in contact komen met hen, contactformulier werkt niet, je moet een rekensom invullen 2+1= ...., je krijgt hierna meteen een foutmelding. Bij telefonisch contact wordt opgenomen met " spreek maar in".
Heb er een heel slecht gevoel bij en weinig vertrouwen in de hele site.

Wendy beoordeelde op 2015-07-15

Super,knuffels besteld vanuit Belgie. En ik had ze na de 4de werkdag al dus zeer snel. Ik blijf klant.

Eef beoordeelde op 2015-07-12

Mijn bestelling van Minion Dave is op tijd afgeleverd.
Alleen jammer dat je geen mail krijgt met daarop de verzendt datum.

carin schweiger beoordeelde op 2015-07-08

prima service snel

Berdien Schoonbaert beoordeelde op 2015-07-08

mijn knuffel is nog steeds niet toegekomen, wat wel erg lang begint te duren.

Paulien beoordeelde op 2015-06-20

Het pakket kwam goed aan, op de afgesproken datum.

B. beoordeelde op 2015-06-14

Ik ben normaal een beetje huiverig als ik een website niet ken maar aangezien het een keurmerk heeft durfde ik het aan, en ik heb er zeker geen spijt van. Ze hebben echt leuke knuffels. mijn neefje is gek van de minions en hij speelt hele dagen met zijn minion knuffels. Ook snelle levering, een goeie keus dus!

Katrien beoordeelde op 2015-06-14

Goede en snelle service
Mijn dochtertje was erg blij met haar eenhoorn knuffel

Nick beoordeelde op 2015-06-14

Prima service. Had voor 14:00 een knuffel besteld en had hem de volgende dag al binnen.

2015