Hilleshagerweg 116
6281AH Mechelen

8,0

-1%

Mark en Brigitte beoordeelde op 2019-06-13

Vorig jaar jongveestal gerenoveerd. Met nieuwe voerhekken en stalhekken van Landbouwwinkel.nl. Dit voorjaar nieuwe paardenstalling ingericht. Met veiligheidsvoerhekken voor paarden en nieuwe drinkbakken met rondpompsysteem ingericht. Vanaf eerste contact prettige samenwerking. Vooraf paar keer komen kijken, om in te meten en stalplan te tekenen. Zelfs toen het al klaar was nog afspraak gemaakt om te kijken of alles naar tevredenheid was. Goed en betrokken advies gekregen, snelle levering tot in de stal en prima materiaal geleverd. Niks op aan te merken.

Lea van den Bergh beoordeelde op 2019-06-11

Onze dochter heeft haar 1e paard gekregen en Landbouwwinkel heeft ons geholpen met advies over de afrastering. René, bedankt voor je hulp. De wei is nu mooi afgezet. Super!

Madeleine v. D. beoordeelde op 2019-06-08

Wij hadden een oud kapot Gallagher schrikdraadapparaat, meer dan 15 jaar geleden gekocht en die dealer bestaat niet meer. Landbouwwinkel maar gebeld voor advies. Met een speciale meetapparaat binnen een dagje zijn ze de schrikdraadklok komen doormeten en bleek kleinigheid te zijn. Gratis gerepareerd (doe maar een bakje koffie :-) ) en ook nog handige tip, waardoor nu bijna 2000 Volt meer spanning op dezelfde afrastering zit. Gewoon met oude apparaat. Ik zeg warme douche voor jullie, verstand van zaken en supersnel geholpen. Thanks en zeker tot de volgende keer!

Willem beoordeelde op 2019-06-07

Goedendag , de bestelling is in goede orde ontvangen,

Coen beoordeelde op 2019-06-05

Levering perfect ontvangen.

Bedankt.

John Jongen beoordeelde op 2019-06-04

Mooi groen quad kiepwagentje gekocht om materialen en andere spullen rond te brengen op ons grote buitenterrein. Bedankt René voor het advies en zeker tot een volgende keer.

Erwin beoordeelde op 2019-05-31

Ik heb de aftakas wat in gekort en de vrijloopaftakas werk perfect.
Bedankt voor je advies.

Bea Gerards beoordeelde op 2019-05-28

We hebben een mobiele paardenstal gekocht bij Landbouwwinkel. Zo hebben onze paarden ook in de wei altijd een schuilhok.
Tevens nog verhardingstegels gekocht voor de ingang van de wei, waar het altijd modderig was....nu dus niet meer !
Bedankt voor het advies Landbouwwinkel.

Madeleine Verschuur beoordeelde op 2019-05-24

Binnen een dag geleverd na de bestelling en de vriendelijke chauffeur belde uurtje van tevoren en heeft zelfs geholpen zowel de hooiruif, palen en waterbak helemaal mee tot achter in de wei te dragen. Top service en goede kwaliteit geleverd!!

Fam. Schofmans beoordeelde op 2019-05-22

Ik heb een kalverhut compact groen gekocht als speelhuisje voor onze kinderen. Makkelijk te verplaatsen en schoon te houden met de tuinslang. Onze kinderen hebben er al heel wat speelplezier van gehad. Aanrader !

Walter beoordeelde op 2019-05-22

Al heel wat jaren vaste klant bij Landbouwwinkel.nl. Ik word elke keer snel en goed geholpen en krijg ook eerlijk advies zelfs als jullie daardoor minder of een kleiner model verkopen. Al heel wat handige tips gehad zo en doen niet moeilijk als je wat wil ruilen, dus ja dik tevreden over jullie. Tot gauw weer

Jan van Gelder beoordeelde op 2019-05-21

Dhr.René weet wat klantenservice is. Vriendelijk maar vooral omdat hij kennis van zaken heeft. Ik wist niet direct welke quad spuit ik zou kopen en heb nu een heel mooi apparaat gekocht. Al enkele malen gebruikt. Een tevreden klant.

Cornelia beoordeelde op 2019-05-14

De medewerkers van Landbouwwinkel helpen altijd vriendelijk en goed. Ze denken mee bij vragen over artikelen en proberen altijd een oplossing te zoeken. Mijn vraag over afrastering en de vele mogelijkheden werd dan ook uitgebreid beantwoord. Top!!

Manny beoordeelde op 2019-05-10

Wij hebben de Gigaline net in prima staat ontvangen. Bedankt voor het ruime stevige opvanghok en de zorgvuldige verzending.

Jan Vissers beoordeelde op 2019-02-14

Na tweemaal een accu-rugspuit (180 euro) gebruikt te hebben laad de accu niet meer op. Zoals ze hier staat is ze in nieuwstaat, geen krasje zit erop.
De landbouwwinkel wil geen garantie verlenen op het toestel, ze is 1 dag uit garantie.

...Bepaalde zaken trek ik ten zeerste in twijfel.

Dat de batterij geen winter kan overleven met een volgeladen batterij is volgens mij larie en apekool. Je zou ze volgens de fabrikant het toestel om de 3 maanden moeten opladen.

Wat doe je met accutoestellen die na 3 maanden niet verkocht zijn? De verpakking openmaken en opladen,...of het toestel weggooien?

Zelf bezit ik al vele jaren accugereedschap, van grasmachines, boormachines een bladblazer,... deze worden zelfs gestockeerd in een kast, in een ruimte waar het kan vriezen.

Nog nooit heb ik problemen mogen ervaren met de accu's van deze machines. De rugsproeier van Tucan, zou daar NIET tegen kunnen?

Omdat het een redelijk duur toestel was, heb ik het dan ook vorstvrij in de kelder gestockeerd, vanwege de vloeistoffen die nog in het toestel zouden aanwezig zijn.

Ik kan niet anders besluiten dat dit toestel niet deugdelijk is, evenals de importeur, en de Landbouwwinkel.nl die de reparatie en de kosten ervan van zich afschuiven.

Als ik de rugspuit moet terugsturen vanuit België dan kost mij dat enkel al 40€ + onderdelen + werkuren kom je al snel uit aan de prijs van een nieuw toestel. Als de Landbouwwinkel.nl mij geen garantie kan bieden, dan is dit risico voor mij te groot... Het duurde een week om het toestel toe te sturen. Als je dat meetelt heb ik het toestel net geen jaar. Die 180 euro ben ik zowiezo kwijt?

Reactie van Landbouwwinkel.nl:
De garantietermijn is overigens veel langer verstreken dan de door jou genoemde 1 dag en ruim buiten de garantietermijn. De levertijd was geen week maar 1 dag, dat is geen eerlijke weergave van de feiten, en aantoonbaar onjuist. Ook kost versturen slechts 7.50 i.p.v. de gesuggereerde 40 euro, met DPD.be zoals door ons getipt, maar blijkbaar wil je met deze en talrijke identieke online reviews op andere websites de beeldvorming beïnvloeden, om ons 'kapot te maken' zoals je telefonisch schreeuwde). Maar garantie kan ik pas beloven, zodra we weten wat er technisch met het toestel aan de hand is. De beslissing over het al dan niet zijn van garantie ligt bij de technische dienst van Gloria, of de importeur. Daar gaan wij niet over en hangt ook af van de oorzaak van de storing. Zodra we het toestel ontvangen, kunnen we de technische staat controleren (en beoordelen of het aan het toestel te wijten is, of juist verkeerd gebruik, verkeerd middel, waterschade, vallen, of dergelijke) en je verder helpen. Maar blijkbaar wil je koste wat koste voorkomen dat wij het toestel kunnen laten onderzoeken en stop je liever veel tijd en energie in het op tientallen sites verspreiden van reviews die niet de waarheid vertellen om zo een gratis nieuw toestel af te dwingen. Maar helaas werkt het zo niet.

Marcel Hautvast beoordeelde op 2019-02-03

Top winkel je wordt snel geholpen.

Lisa beoordeelde op 2019-02-01

Onvriendelijke klantenservice, buiten dat van de 3 van 4 nummers bij het keuzemenu direct wordt doorgestuurd naar de website en landbouwwinkel vervolgens zelf de verbinding verbreekt gaat het mij voornamelijk om de manier van aanspreken. "mevrouwtje" vind ik geen woord voor een klantenservice. Nadat ik vroeg of hij niet even met mij mee kon kijken naar waar mijn levering precies was (levertijd 1 week staat er bij het product, die is inmiddels verstreken) kreeg ik te horen dat de betreffende meneer in de auto zat, dus niet mee sowieso niet mee kon kijken (begrijp ik!) en vervolgens zegt hij dat niet ik niet moeilijk moet doen... nou pardon?! Ik ga hier nooit, maar dan ook nooit meer bestellen. Onaardig, bijdehand antwoorden (zie ook reacties onder andere negatieve reviews) en ook nog eens aanspreken met "mevrouwtje". Slecht.

Reactie van Landbouwwinkel.nl:
Goedemiddag Lisa, zoals je ook direct vriendelijk telefonisch had vernomen kun je vliegensvlug de status van je bestelling checken via de website of via een mail of online request met je ordernummer. Dat wilde je niet. Een klantenservice behoorde volgens jou direct online met je mee te kunnen kijken en je meteen een antwoord te kunnen geven. Anders was het "superslechte klantenservice" gaf je snerend aan. Ik begrijp je ongeduld, maar helaas zoals ik in het gesprek ook aan gaf, zat ik zelf op dat moment nog in de auto en kon ik je dus niet meteen verder helpen (je had bewust gekozen voor een andere beloptie gaf je aan, waardoor je uitkwam bij de doorschakeling naar mijn mobiel). Daarom kon ik je op dat moment niet direct de status van je bestelling aangeven. Daarnaast reed ik net de grens met België over waardoor de verbinding ook nog wegviel, wat blijkbaar helemaal in het verkeerde keelgat schoot bij je. Toen ik vervolgens weer bereik kreeg zag ik dat je inmiddels 8 keer opnieuw had gebeld. Daarop heb ik je meteen weer terug gebeld, maar kreeg ik je helaas heel onvriendelijk aan de telefoon, want ik had je de hoorn opgegooid, maar heb ik je desondanks (sorry voor het woord mevrouwtje, blijkbaar) wederom uitgelegd dat als je mij het ordernummer op de mail zet, ik het meteen voor je zou nakijken als ik terug op kantoor was. Toen ik terug op kantoor kwam was echter in tegenstelling tot wat je aangaf geen aanvraag van jou door ons ontvangen. Daarop heb ik je meteen weer op je mobiel gebeld om je alsnog je statusupdate te kunnen geven, zodra we weten om welke bestelling het precies gaat. Helaas was toen het enige wat je aangaf, dat je mij een stevige review had geschreven en dat ik daar maar naar moest kijken. Jammer dat het zo moet, maar wij doen ons best, al kan het een keer voorkomen dat ik je niet à la minute telefonisch kan verder helpen, omdat we ook vaak onderweg of bij een klant zijn (voor het verlenen van goede service :-)). Mocht je alsnog je bestelnummer of ordernummer kunnen doorgeven (want ik weet nog steeds niet welke Lisa je bent), dan informeer ik je heel graag alsnog de leverstatus van je bestelling. Hopelijk tot gauw!

E.M Hendrix beoordeelde op 2018-11-28

In de ochtend besteld en in de middag geleverd. Goed telefonisch overleg! Top!

Monique Schaafsma beoordeelde op 2018-11-14

Ik heb een zeer teleurstellende ervaring met de 'klantenservice' van de Landbouwwinkel. Mijns inziens zou de Landbouwwinkel er goed aan doen hun beleid op 'klantgerichtheid' een klein beetje te versoepelen.
Ik heb onlangs een online order geplaatst bij de Landbouwwinkel voor een behoorlijk bedrag (ruim € 1.000). Twee onderdelen (t.w.v. ongeveer 50 euro) bleek ik niet nodig te hebben. De retourtermijn van 14 dagen was 4 dagen verstreken verstreken en ik mailde de persoon met wie ik eerder contact had gehad over de order met de vraag of er een uitzondering gemaakt kon worden en of ze de twee onderdelen terug zouden kunnen nemen. Ik kreeg een stug antwoord dat dit niet kon met een verwijzing naar de retourtermijn en een link naar de voorwaarden. Ik antwoordde dat ik het jammer vond dat ik zo'n klantonvriendelijk antwoord ontving nadat ik zo'n grote order had geplaatst en ook alweer een volgende order in mijn winkelwagentje had zitten. Bovendien was de termijn nog maar net verstreken en zaten de onderdelen nog in de verpakking, onaangeraakt. Ik kreeg een naar bericht terug, met een letterlijk verwijt 'dus wij zijn klantonvriendelijk als we ons aan onze voorwaarden houden??? (ja serieus, met drie vraagtekens in de mail)'. Ik antwoordde dat ik een beetje flexibiliteit inderdaad op prijs had gesteld en dat ik het jammer vond dat de Landbouwwinkel geen coulantere houding aannam. Vervolgens deed de 'klantenservice' (ik zal hier uit discretie geen namen noemen) van de Landbouwwinkel de deur helemaal dicht en wenste mij veel succes met zakendoen bij andere leveranciers. En er werd ook nog gemeld dat ze, als ik ze niet klantonvriendelijk had genoemd, we nog wel bereid waren om te zoeken naar een oplossing. Nadat ze eerst twee mails hadden gestuurd waarin heel duidelijk werd dat ze geenszins bereid waren een oplossing te zoeken.
Onbegrijpelijk dat je zo je klanten laat lopen.

Reactie van Landbouwwinkel.nl:
Hallo Monique, zoals uitgelegd bieden wij een ruime retourtermijn van 14 dagen om goederen retour te sturen, zoals het hoort. Jouw retour die je na 20 dagen pas bij ons meldde valt dus inderdaad ruim buiten de duidelijk vooraf geommuniceerde retourperiode en is het niet zo dat wij dan daarom klantonvriendelijk zijn. Ook na jouw mails waarin je ons aangaf dat wanneer we jouw retour niet accepteerden je alleen nog naar concullega's ging en deze review plaatst, blijven we vriendelijk en proberen we je zo goed mogelijk verder te helpen. Alleen jammer dat het dan zo moet...

Fon beoordeelde op 2018-08-08

Absoluut ontevreden over de after-sale service en hoe ik hier als klant behandeld ben.
Bij een Telefonische vraag over hoe een spuitpomp in te stellen krijg ik behoorlijk verwijtende antwoorden en opmerkingen. Ik zal hier nooit en te nimmer meer wat kopen.

Reactie van Landbouwwinkel.nl:
Dag Fon, we hebben je telefonisch uitgelegd dat je niet zomaar aan de instelling van de spuitpomp mag gaan draaien zonder vooraf de oude positie te markeren, zoals jij dat had gedaan, omdat dit een zeer nauwkeurige instelling is, die de werking van de pomp negatief kan beïnvloeden of zelfs tot beschadigingen aan de pomp kan leiden. Als er problemen zijn kun je altijd met je pomp naar ons terugkomen en kunnen we ter plekke kijken wat ermee aan de hand is. Ook is uitgelegd dat er een jaar fabrieksgarantie op zit en dat je geen zorgen hoeft te maken. Omdat ik in een heel luidruchtige omgeving op een machine zat op het moment dat jij belde heb je blijkbaar mijn reactie als onprettig ervaren, maar dat was zeker niet de bedoeling. Helaas kon een telefoontje na deze review dit ook niet veranderen. Mocht je alsnog met vragen of problemen zitten, kun je altijd bij ons terecht. Wij laten nooit klanten met problemen zitten, dus ook jou niet!