Hilleshagerweg 116
6281AH Mechelen

8,6

E.M Hendrix beoordeelde op 2018-11-28

In de ochtend besteld en in de middag geleverd. Goed telefonisch overleg! Top!

Monique Schaafsma beoordeelde op 2018-11-14

Ik heb een zeer teleurstellende ervaring met de 'klantenservice' van de Landbouwwinkel. Mijns inziens zou de Landbouwwinkel er goed aan doen hun beleid op 'klantgerichtheid' een klein beetje te versoepelen.
Ik heb onlangs een online order geplaatst bij de Landbouwwinkel voor een behoorlijk bedrag (ruim € 1.000). Twee onderdelen (t.w.v. ongeveer 50 euro) bleek ik niet nodig te hebben. De retourtermijn van 14 dagen was 4 dagen verstreken verstreken en ik mailde de persoon met wie ik eerder contact had gehad over de order met de vraag of er een uitzondering gemaakt kon worden en of ze de twee onderdelen terug zouden kunnen nemen. Ik kreeg een stug antwoord dat dit niet kon met een verwijzing naar de retourtermijn en een link naar de voorwaarden. Ik antwoordde dat ik het jammer vond dat ik zo'n klantonvriendelijk antwoord ontving nadat ik zo'n grote order had geplaatst en ook alweer een volgende order in mijn winkelwagentje had zitten. Bovendien was de termijn nog maar net verstreken en zaten de onderdelen nog in de verpakking, onaangeraakt. Ik kreeg een naar bericht terug, met een letterlijk verwijt 'dus wij zijn klantonvriendelijk als we ons aan onze voorwaarden houden??? (ja serieus, met drie vraagtekens in de mail)'. Ik antwoordde dat ik een beetje flexibiliteit inderdaad op prijs had gesteld en dat ik het jammer vond dat de Landbouwwinkel geen coulantere houding aannam. Vervolgens deed de 'klantenservice' (ik zal hier uit discretie geen namen noemen) van de Landbouwwinkel de deur helemaal dicht en wenste mij veel succes met zakendoen bij andere leveranciers. En er werd ook nog gemeld dat ze, als ik ze niet klantonvriendelijk had genoemd, we nog wel bereid waren om te zoeken naar een oplossing. Nadat ze eerst twee mails hadden gestuurd waarin heel duidelijk werd dat ze geenszins bereid waren een oplossing te zoeken.
Onbegrijpelijk dat je zo je klanten laat lopen.

Reactie van Landbouwwinkel.nl:
Hallo Monique, zoals uitgelegd bieden wij een ruime retourtermijn van 14 dagen om goederen retour te sturen, zoals het hoort. Jouw retour die je na 20 dagen pas bij ons meldde valt dus inderdaad ruim buiten de duidelijk vooraf geommuniceerde retourperiode en is het niet zo dat wij dan daarom klantonvriendelijk zijn. Ook na jouw mails waarin je ons aangaf dat wanneer we jouw retour niet accepteerden je alleen nog naar concullega's ging en deze review plaatst, blijven we vriendelijk en proberen we je zo goed mogelijk verder te helpen. Alleen jammer dat het dan zo moet...

Fon beoordeelde op 2018-08-08

Absoluut ontevreden over de after-sale service en hoe ik hier als klant behandeld ben.
Bij een Telefonische vraag over hoe een spuitpomp in te stellen krijg ik behoorlijk verwijtende antwoorden en opmerkingen. Ik zal hier nooit en te nimmer meer wat kopen.

Reactie van Landbouwwinkel.nl:
Dag Fon, we hebben je telefonisch uitgelegd dat je niet zomaar aan de instelling van de spuitpomp mag gaan draaien zonder vooraf de oude positie te markeren, zoals jij dat had gedaan, omdat dit een zeer nauwkeurige instelling is, die de werking van de pomp negatief kan beĆÆnvloeden of zelfs tot beschadigingen aan de pomp kan leiden. Als er problemen zijn kun je altijd met je pomp naar ons terugkomen en kunnen we ter plekke kijken wat ermee aan de hand is. Ook is uitgelegd dat er een jaar fabrieksgarantie op zit en dat je geen zorgen hoeft te maken. Omdat ik in een heel luidruchtige omgeving op een machine zat op het moment dat jij belde heb je blijkbaar mijn reactie als onprettig ervaren, maar dat was zeker niet de bedoeling. Helaas kon een telefoontje na deze review dit ook niet veranderen. Mocht je alsnog met vragen of problemen zitten, kun je altijd bij ons terecht. Wij laten nooit klanten met problemen zitten, dus ook jou niet!

Gerard Senden beoordeelde op 2018-08-07

Heel tevreden, je beld en krijgt direct antwoord en goede uitleg,
Perfect.

Herbert beoordeelde op 2017-11-22

Snelle levering en verstand van zaken!

Ineke beoordeelde op 2017-10-12

Ieder jaar in de winter was het rond mijn stal zo modderig, zelfs al na een heftige bui al, dat er iets aan gedaan moest worden. Bij de landbouwwinkel zag ik verhardingsroosters op de website staan. Een ideale oplossing en het legt ook enorm snel. Wel heb ik de ondergrond goed egaal gemaakt door wat van de bovenlaag af te halen en die heb ik er daarna weer overheen gegooid samen met wat brekerzand. Gelukkig was het ook juist een droge dag toen we ze legden. Nu met regen blijft het daar heerlijk droog omdat het water er snel doorheen zakt en is de mest van de paarden ook eenvoudig op te ruimen en hoef ik het niet half ingetrapt uit plassen te scheppen. Levering was gratis en bijzonder snel, zo snel zelfs dat ik het een dag moest uitstellen omdat ik de volgende dag niet thuis zou zijn. Kortom goed product en fijne webwinkel waar je ook nog iemand om advies kunt vragen.

Rob Kamsteeg beoordeelde op 2017-06-08

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Helaas schoot in mijn geval de communicatie betreffende de levertijd en levering wat te kort, maar dit zal - gezien alle overige ervaringen - een incident zijn geweest.
Voor het overige dik tevreden.

Chayenne beoordeelde op 2016-10-12

Eergisteren een hooistolp voor paarden besteld en vandaag al geleverd en op de plek gezet met een hele vriendelijke chauffeur. Perfect advies gekregen over hoe ik de hooistolp het beste kon opstellen en hoe het hooiverlies verder kan worden teruggebracht. Goede service en snelle levering, kan ik iedereen aanbevelen!

Houben Richard beoordeelde op 2016-08-17

Ik heb voor de firma "Landbouwinkel.nl" alleen maar de allergrootste en beste beoordeling. Mijn bestelling werd zeer vlug en vlekkeloos afgehandeld, al mijn vragen werden onmiddellijk beantwoord en bovendien was het een supervriendelijke Mijnheer René Rademaker zelf die mijn bestelling thuis kwam afleveren. Tot nog toe ben ik geen enkele firma tegengekomen die beter is dan "landbouwwinkel.nl" en dat meen ik oprecht. Proficiat, een super aanrader waarvoor mijn allergrootste dank.

Gerard Verhorst beoordeelde op 2016-08-17

Snelle levering. Super vlugge en klantvriendelijke klantenservice. Doen alles om je te helpen!

Diederik beoordeelde op 2015-11-04

IK wou nog even door geven dat ik gratis een nieuwe pomp van jullie ontvangen heb en dat ik dit een hele goede service gevonden heb!

Sharon beoordeelde op 2015-10-01

Bedankt voor de uitstekende snelle service en de supersnelle levering!
Ik ben helemaal tevreden met het apparaat.

Paul beoordeelde op 2015-07-02

Bedankt, voor uw reactie, alles duidelijk nu, super zoals jullie dit werk doen, allemaal vlot en correct.
Super die Landbouwwinkel !

Frank beoordeelde op 2015-03-25

Is goed doorgekomen. Keurig geleverd. Bedankt!

Willem van Diepenbos beoordeelde op 2015-03-19

Topservice! Denken met je mee, geven goeie tips, en heel vriendelijk en behulpzaam. Nu een paar keer voor onze nieuwe paardenstal spullen gekocht bij de Landbouwwinkel. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Kevin van Tool beoordeelde op 2015-03-10

Prima service, vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg. Snelle levering. Dik tevreden, dus de volgende kijk ik eerst weer bij Landbouwwinkel

Theo en Anita beoordeelde op 2014-10-17

Fijne webwinkel met veel leuke producten. Leveren correct en snel. Wij kopen hier al jaren. Vriendelijke gasten en doen aardig moeite doen om goed advies te geven. Eergisteren paardenscheermachine besteld, maar ik had verkeerde messen erbij. Deden niet moeilijk, dag erna gratis nieuw setje gekregen. Top geregeld!!! Bedankt Landbouwwinkel, tot de volgende ronde!

Wim Lemmers beoordeelde op 2014-10-17

Dat is snel, de boxen zijn vanmorgen al geleverd.
Goed voor mekaar

Patricia beoordeelde op 2014-08-28

Goede kwaliteit, snel geleverd!!

Bartjan Kaag beoordeelde op 2014-07-30

Snelle levering, netjes verpakt. Prima!