Hilleshagerweg 116
6281AH Mechelen

8,0

Harriëtte beoordeelde op 2019-08-13

Bedankt voor de snelle levering van onze iglo's. Onze shetlanders zijn helemaal happy!

Dorothé beoordeelde op 2019-07-29

Landbouwwinkel heeft ons telefonisch te woord gestaan omdat we de juiste afrastering wilden kopen voor onze paardenwei. Mede door deze fijne afhandeling, is het prima gelukt en lopen onze paarden nu in een mooi afgezette wei. Top, dankjewel.

Josien beoordeelde op 2019-07-18

Tochtgordijnen gekocht voor onze stal, ideaal. Landbouwwinkel adviseerde ons mbt de maat. Dankjewel.

Theo beoordeelde op 2019-07-10

Kun je nog ouderwets terecht ook 's avonds of in het wekend snel geholpen. Altijd snel antwoord via de mail. Weinig bedrijven waar je nog gewoon zo no nonsens word geholpen. Goed bezig daar.

Richard Bruinen beoordeelde op 2019-07-09

Goed service door vriendelijke medewerkers.
Wij twijfelden welk soort hooiruif geschikt was voor onze paarden. Nu hebben we een mooie ruif die ook nog eens binnen enkele dagen geleverd werd. Zeker tot een volgende keer.

Cecile Schippers-Janssen beoordeelde op 2019-07-08

Bedankt voor de leuke schuilhutjes voor onze geitjes. Makkelijk te verplaatsen en schoon te houden, ideaal !

Karin Meesen beoordeelde op 2019-07-04

Wij kochten een grote zwarte ronde drinkbak ( ca. 2000 liter) zodat we met tropische temperaturen geen zwembadje hoeven op te blazen. Ideaal, de bodem is glad en je kunt er dus heerlijk in zitten. Vooral onze kinderen vinden het geweldig, even lekker spetteren.
Bedankt Landbouwwinkel,voor de vriendelijke en vlotte afhandeling.

Harry beoordeelde op 2019-07-01

Tevreden over onze aankoop bij Landbouwwinkel.nl Op hun advies gekozen voor de Morgnieux GA 1200 weidebloter en tot nog toe heel tevreden over deze machine. Bedankt voor het meedenken.

Mark en Brigitte beoordeelde op 2019-06-13

Vorig jaar jongveestal gerenoveerd. Met nieuwe voerhekken en stalhekken van Landbouwwinkel.nl. Dit voorjaar nieuwe paardenstalling ingericht. Met veiligheidsvoerhekken voor paarden en nieuwe drinkbakken met rondpompsysteem ingericht. Vanaf eerste contact prettige samenwerking. Vooraf paar keer komen kijken, om in te meten en stalplan te tekenen. Zelfs toen het al klaar was nog afspraak gemaakt om te kijken of alles naar tevredenheid was. Goed en betrokken advies gekregen, snelle levering tot in de stal en prima materiaal geleverd. Niks op aan te merken.

Lea van den Bergh beoordeelde op 2019-06-11

Onze dochter heeft haar 1e paard gekregen en Landbouwwinkel heeft ons geholpen met advies over de afrastering. René, bedankt voor je hulp. De wei is nu mooi afgezet. Super!

Madeleine v. D. beoordeelde op 2019-06-08

Wij hadden een oud kapot Gallagher schrikdraadapparaat, meer dan 15 jaar geleden gekocht en die dealer bestaat niet meer. Landbouwwinkel maar gebeld voor advies. Met een speciale meetapparaat binnen een dagje zijn ze de schrikdraadklok komen doormeten en bleek kleinigheid te zijn. Gratis gerepareerd (doe maar een bakje koffie :-) ) en ook nog handige tip, waardoor nu bijna 2000 Volt meer spanning op dezelfde afrastering zit. Gewoon met oude apparaat. Ik zeg warme douche voor jullie, verstand van zaken en supersnel geholpen. Thanks en zeker tot de volgende keer!

Willem beoordeelde op 2019-06-07

Goedendag , de bestelling is in goede orde ontvangen,

Coen beoordeelde op 2019-06-05

Levering perfect ontvangen.

Bedankt.

John Jongen beoordeelde op 2019-06-04

Mooi groen quad kiepwagentje gekocht om materialen en andere spullen rond te brengen op ons grote buitenterrein. Bedankt René voor het advies en zeker tot een volgende keer.

Erwin beoordeelde op 2019-05-31

Ik heb de aftakas wat in gekort en de vrijloopaftakas werk perfect.
Bedankt voor je advies.

Bea Gerards beoordeelde op 2019-05-28

We hebben een mobiele paardenstal gekocht bij Landbouwwinkel. Zo hebben onze paarden ook in de wei altijd een schuilhok.
Tevens nog verhardingstegels gekocht voor de ingang van de wei, waar het altijd modderig was....nu dus niet meer !
Bedankt voor het advies Landbouwwinkel.

Madeleine Verschuur beoordeelde op 2019-05-24

Binnen een dag geleverd na de bestelling en de vriendelijke chauffeur belde uurtje van tevoren en heeft zelfs geholpen zowel de hooiruif, palen en waterbak helemaal mee tot achter in de wei te dragen. Top service en goede kwaliteit geleverd!!

Fam. Schofmans beoordeelde op 2019-05-22

Ik heb een kalverhut compact groen gekocht als speelhuisje voor onze kinderen. Makkelijk te verplaatsen en schoon te houden met de tuinslang. Onze kinderen hebben er al heel wat speelplezier van gehad. Aanrader !

Walter beoordeelde op 2019-05-22

Al heel wat jaren vaste klant bij Landbouwwinkel.nl. Ik word elke keer snel en goed geholpen en krijg ook eerlijk advies zelfs als jullie daardoor minder of een kleiner model verkopen. Al heel wat handige tips gehad zo en doen niet moeilijk als je wat wil ruilen, dus ja dik tevreden over jullie. Tot gauw weer

Jan van Gelder beoordeelde op 2019-05-21

Dhr.René weet wat klantenservice is. Vriendelijk maar vooral omdat hij kennis van zaken heeft. Ik wist niet direct welke quad spuit ik zou kopen en heb nu een heel mooi apparaat gekocht. Al enkele malen gebruikt. Een tevreden klant.