Willem Barentszroute 96
1363LN Almere

Cindy beoordeelde op 2019-05-07

Heel tevreden, mijn website draait over het algemeen zonder problemen en als er onverhoopt toch iets misgaat staat ManagedWPHosting klaar met goeie hulp en service!

Smits beoordeelde op 2019-05-06

Snel, en behulpzaamsmits

Maurice beoordeelde op 2019-05-03

Voldoet aan de verwachtingen. Voordeel: Prima helpdesk die ook in het weekend actief is.

Erik Bouwer, Bizzwords beoordeelde op 2019-05-03

Werk al jaren samen met ManagedWPHosting voor meerdere zakelijke sites. De support is flexibel en persoonlijk; er wordt goed meegedacht. Tarieven zijn gunstig.

Rita Oostendorp beoordeelde op 2019-04-30

Vragen worden adequaat beantwoord en problemen snel opgelost. Goede monitoring van de site

Jaap Rozemeijer beoordeelde op 2019-04-29

De site werd veel sneller en dat is belangrijkste. Ook klein bedrijf met korte lijnen.
Wel is het help-mailadres een keer veranderd waardoor ik niet wist hoe ik ze kon bereiken.

Laura beoordeelde op 2019-04-27

Ik ben al een paar jaar klant bij ManagedWPHosting en zeker tevreden. En in geval van "nood" kun je echt op ze rekenen. Zo was er was een beveiligingslek ontstaan bij een van de plugins die ik op mijn Wordpress site gebruikt. (De plugin was wel up to date, maar toen het lek ontdekt was, had de developer de plugin niet geupdate maar was-ie ineens verdwenen van de Wordpressplugin site). Hierdoor werd mijn website plots doorgestuurd naar allemaal vage sites. Toen ik dit ontdekte, is Ramon meteen in mijn site gedoken om de oorzaak te achterhalen. (Dat het de plugin was, dat was namelijk nog niet duidelijk). Binnen 45 minuten heeft hij dit gevonden en gelijk kunnen oplossen, inclusief een zoektocht in de database of er misschien zaken aangepast waren (was niet zo). Nu weet ik best wel wat van Wordpress, maar dit zijn echt zaken die mijn pet te boven gaan. Het is dan heel fijn om een hostingpartij te hebben op wie je kunt vertrouwen.

Aram de Glas beoordeelde op 2019-04-16

Meerdere websites voor mijn klanten worden gehost bij MangedWPHosting en daar ben ik zeer trevreden mee. Uptime is perfect. Snelheid is goed. Support is snel en het fijne is dat deze partij in Nederland zit. En als het moet, zijn ze ook per telefoon bereikbaar. Dat is wel eens anders bij de grote webhosters.

Stefan Fincken beoordeelde op 2019-04-16

Hier hoef ik niet veel worden aan vuil te maken. Geweldige hosting provider met super service. Zeker een aanrader!

Ruud Verduin beoordeelde op 2019-04-15

Bij ManagedWPHosting hebben ze echt verstand van Wordpress. Diverse malen hebben ze me al uit de brand geholpen na een crash, een hack of als na een plugin update een van onze websites niet meer werkte. Juist als het om de technische dingen gaat waar een gewone beheerder geen kaas van heeft gegeten komt hun expertise tot z'n recht. Hun ticketingsysteem is niet echt heel handig maar de service zelf is uitstekend.

Christine Prudon, Mediatopia beoordeelde op 2019-04-10

IK ben al lang een tevreden klant bij ManagedWPhosting. Ik werk met WordPress en ManagedWPhosting heeft de veel kennis in huis om problemen snel op te lossen. Altijd worden probleem snel en goed opgelost.

Robbert Ravensbergen, Joomblocks.com beoordeelde op 2019-04-10

Managed WP Hosting is een echte specialist op het gebied van WordPress hosting. Eentje die altijd met je meedenkt en echt weet waar ze het over hebben als het over hosting voor WordPress gaat. Niet dat we het nooit oneens zijn met elkaar, maar de medewerkers van Managed WP Hosting stellen zich flexibel op en denken altijd mee in de richting van een oplossing. De hosting pakketten zijn beschikbaar voor zowel starters als grotere bedrijven die meer capaciteit vragen. Punt van verbetering: telefonische bereikbaarheid en toegang tot backups.

Joe Hoey beoordeelde op 2019-04-09

Sinds 2013 heb ik verschillende websites gehost door Managed WP Hosting en ben ik erg tevreden met hun service. U kunt erop vertrouwen dat uw Wordpress-website in goede professionele handen is.

Barbara Kremers beoordeelde op 2019-04-03

Ik zat al jaren bij dezelfde hostingpartij. Niet omdat ik supertevreden was, maar eigenlijk meer omdat ik op zag tegen het migreren van de websites. Uiteindelijk bleek dat met de service van ManagedWPhosting helemaal niet zo’n grote en moeilijke klus te zijn. ManagedWPhosting reageert snel en kundig op vragen, helpt geduldig en hebben een enorme bak kennis als het gaat om WordPress websites. De server is snel. Hun beveiliging is op orde. Als ik de tijd kon terugdraaien zou ik jaren geleden al zijn overgestapt. Ik beveel hen van harte aan als je een website hebt die op WordPress draait.

Jaap S. beoordeelde op 2019-03-12

Wij zijn zeer tevreden over ManagedWPHosting. Zij bieden de services die wij nodig hebben voor een goede prijs en hebben echt verstand van hun product.

Remy beoordeelde op 2019-03-11

Snel, vakkundig en altijd to the point!

JP Hoey beoordeelde op 2018-10-05

Zeer attent en deskundig.

Nathan Veenstra beoordeelde op 2018-09-07

Hosting zoals hosting moet zijn. Snel, innovatief en snel oplossen van problemen die er eventueel zijn. Kundige helpdesk en snelle servers, wat wil je nog meer?

Jitske Nipus beoordeelde op 2018-09-07

Fijne hoster, denkt goed met je mee. En heeft veel kennis van WP

Kees beoordeelde op 2018-09-07

Top WordPress hosting en fijne service van mensen met kennis van zaken..