Groenstraat 20
5258TH Berlicum
+31(0)73 203 2548

Alex Delvaux beoordeelde op 2018-10-04

Proficiat aan de organisatoren.
Warm onthaal, super kok en super lekker gegeten.
Heel veel info gekregen.
Gewoon top.
Grt.
Maryse en Alex

Johan Schoof beoordeelde op 2018-10-04

Net de laatste spulletjes aangeschaft om mn OFYR helemaal kompleet te maken en zoals gewoonlijk alles SUPERKWALITEIT. Dank je wel Tim Hier ga ik nog jaren geniet van hebben.

Geert Spitaels beoordeelde op 2018-10-01

Zeer leuke ervaring, met veel praktische tips & tricks. Organisatie is top !

maarten bernaards beoordeelde op 2018-09-17

Perfecte service met mooie porducten.
De persoonlijke aanpak is succesvol

Dieter De Weerdt beoordeelde op 2018-08-27

Zeer tevreden over de service en de uitleg over de OFYR . Levering uitstekend verlopen . Een fantastisch toestel ( kunstwerk) om mee te bakken, je kan het vlees , vis en groenten op smaak brengen zoals dat alleen met de OFYR gaat.

Jos Heukers beoordeelde op 2018-08-19

Op afspraak te bezichtigen, waardoor je persoonlijk en goed te woord gestaan wordt over de produkten en de mogelijkheden. De nazorg is ook erg prettig!

Julian Vos beoordeelde op 2018-08-19

Kwalitatief goede producten en een snelle levering.

A Bemelen beoordeelde op 2018-08-18

Snelle levering, uitstekend product.

Dieter beoordeelde op 2018-08-18

Zeer tevreden, correcte levering en juiste product beschrijving. Alles was zoals geleverd volgens afspraak.

JvdH beoordeelde op 2018-08-18

Snelle levering, en vriendelijk contact ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Glennie Gijssels beoordeelde op 2018-08-07

Correcte communicatie en zeer vlotte service. Een aanrader voor toekomstige bestellingen!

Noel Vanhove beoordeelde op 2018-08-07

goede service en opvolging van de bestelling top

Frank Tournier beoordeelde op 2018-07-28

Mastergrill,
Bij het telefonisch informeren wordt je netjes wordt gestaan en eventueel terug gebeld, zo ook met het mailen van prijsopgaven, alles binnen 24uur.
Goede service bij vraagstellingen en de juiste adviezen.
Eenmaal besteld heb je het de volgende dag in huis. Ga zo door team.

Ik ben heel blij met de investering die ik heb gedaan bij deze club, ik blijf klant!

Gr Frank Tournier

Vibeke Geerts beoordeelde op 2018-07-28

Zeer snelle, correcte en persoonlijke service !
Top, zoals het hoort.

Koen Mellink beoordeelde op 2018-07-27

Prima service
Ook na levering interesse hoe het is ontvangen....
Dikke prima ๐Ÿ‘Œ

Fabienne beoordeelde op 2018-07-16

Super communicatie, vlot en vriendelijk.
Super snelle levering en perfekte kwaliteit !!!

Een aanraader

Dave beoordeelde op 2018-07-13

We zijn langs gegaan om de ArteFlame in het echt te bekijken en werden hartelijk ontvangen in Berlicum! De ArteFlame staat prachtig in onze tuin! De levering werd steeds iets later maar dit werd goed gemaakt met een prima wijnpakket! Wij zijn zeer tevreden over de expertise en levering!

Nard Albers beoordeelde op 2018-07-11

Snelle service, met goede afstemming qua tijd en levering. Daarnaast was het mail verkeer helder en zijn ze hun beloofde service uitstekend na gekomen. Kortom een zeer goed bedrijf die staat voor wat ze verkopen en afspraken na komt. Aanbeveling waardig.

Nard Albers
24bubbles.com

Erwin Van Moorleghem beoordeelde op 2018-07-08

Keurig zoals afgesproken.
Opvolging van levering door Master grills.
Door simpel persoonlijk mailtje.
Top service!

Yves Degroote beoordeelde op 2018-06-30