Groenstraat 20
5258TH Berlicum
+31(0)73 203 2548

Michel Luttgens beoordeelde op 2019-04-25

Snelle reactie op vragen, snelle levering!

Juliana Decantere beoordeelde op 2019-04-25

Zeer snelle levering, goed verpakt en altijd een antwoord op een gestelde vraag in het uur.

Yves Georges beoordeelde op 2019-04-23

Vite et bien

Veerle Spapens beoordeelde op 2019-04-16

Vlot online besteld. Correct geleverd op de dag die aan ons het beste uitkwam. Persoonlijk mailtje ontvangen enkele dagen na de levering met de vraag of alles naar wens was uitgevoerd en of we tevreden waren van de kwaliteit van de Ofyr. Zeer professioneel, correct maar ook persoonlijk bedrijf! De Ofyr is ondertussen getest en absoluut goedgekeurd!

Wim Vlaeyen beoordeelde op 2019-04-15

Zeer tevreden.
Onmiddelijk telefonisch geholpen, zelfs na 20u 's avonds.
+ Een vergeten item werd onmiddelijk nagestuurd.
Zal zeker niet mijn laatste bestelling zijn bij deze firma !

Hans aan de Stegge beoordeelde op 2019-03-30

Snelle levering uitstekend product

Erik beoordeelde op 2019-03-24

De aankoop van een Ofyr voldoet volledig aan mijn verwachtingen . De levering verliep vlekkeloos en het toestel was met grote zorg verpakt. Het contact met Tim was zeer klant gericht .

Inge Goossens beoordeelde op 2019-03-17

zeer vlotte levering , dit is niet zomaar een BBQ dit is een aey kether ! een fantastische ervaring!
zeker een aanrader is zijn prijs meer dan waard

Rico Nab beoordeelde op 2019-03-17

Hele snelle service en meedenkend met een snelle leveroptie. Zaterdagochtend keurig op tijd geleverd, een aanrader!

Ad C. Duivenvoorde beoordeelde op 2019-03-10

Ik heb het boek inmiddels in goede staat ontvangen.
Prima boek. Ik ben er blij mee!
Zeer tevreden.

Philippe Haim beoordeelde op 2019-03-05

Livraison rapide, objet le barbecue est superbe, vivement l'été pour que nous puissions l'utiliser

Mike de Gruijter beoordeelde op 2019-02-22

Fantastische service. Alles was binnen op de aangegeven dag en super goede uitleg gehad voor en van het gebruik van de ofyr!!!

Jolanda Lamboo beoordeelde op 2019-02-07

Goede service en prima op tijd geleverd.

Carla beoordeelde op 2019-01-19

plezierig in kontakt, en altijd snelle interaktie. op elk gebied.

Madelon van der Kooij beoordeelde op 2019-01-10

Snelle en correcte levering

Corné Leeuwesteijn beoordeelde op 2019-01-10

Perfecte Levering en als je een vraag hebt reageert Tim heel snel. Complimenten!

Wim Meirlaen beoordeelde op 2019-01-10

Prima service!

Marloes Otten beoordeelde op 2019-01-07

Prima levering en leuke sympathieke follow-up!

Dago Berckmans beoordeelde op 2018-12-24

Alles perfect!

Ronald braken beoordeelde op 2018-12-13

Betrouwbaar adres met een topprodukt (OFYR) en supersnelle en goede service. Van harte aanbevolen.