Groenstraat 20
5258TH Berlicum
+31(0)73 203 2548

André Cornelis beoordeelde op 2019-06-10

Eerst had ik wat twijfels of het wel m'n ding zou zijn. Tim heeft uitvoerig op mijn vragen geantwoord. Dat heeft mij het nodige vertrouwen gegeven. Donderdag besteld, vrijdag geleverd, zaterdag al gebruikt. Super!

Rozijn beoordeelde op 2019-06-10

Goede service. Was iets vergeten mee te bestellen en dat is na contact naar tevredenheid meteen opgelost. De spullen zijn netjes verpakt, snel geleverd.

Peter Van Nieuwenhove beoordeelde op 2019-05-29

Heel tevreden. Een voorbeeld van hoe een webwinkel moet werken.

Wil van de Ven beoordeelde op 2019-05-20

We hebben met zijn vieren een geweldige middag gehad bij Master Grills. Voor iedereen een aanrader. Gr Wil

Eise de Vries beoordeelde op 2019-05-20

Meegedaan aan de workshop Ofyr.
Op een heerlijke locatie werden we de middag meegenomen in het culinaire leven met de Ofyr en hebben we een heerlijk menu klaargemaakt.
We hebben veel geleerd hoe we met verschillende gerechten dit kunnen bereiden op de Ofyr.

Diana beoordeelde op 2019-05-10

Niks aan te merken op de bestelling die ik deed

Lindsay Looverie beoordeelde op 2019-05-09

Perfecte service! Tijdens het verzenden was er wat fout gegaan, maar dit heeft men asap opgelost 👍🏻 Zeer tevreden. Aanrader!

Steven beoordeelde op 2019-05-08

Heel tevreden ! Duidelijke website, zeer vlotte communicatie en dito levering !

Nadia beoordeelde op 2019-05-08

Zowel de producten als de service zijn prima!

jo de dobbeleer beoordeelde op 2019-05-03

Den Tim(the boss denk ik) is ne supperkerel hij antwoord zelfs zondags op je mails.de levering was correct en op de afgesproken tijd.de bbq is proffesioneel verpakt zonder enige schade.de bbq grill die ik kocht is van supperkwaliteit,inderdaad Tim tis zoals je zegt “een beest”

Michel Luttgens beoordeelde op 2019-04-25

Snelle reactie op vragen, snelle levering!

Juliana Decantere beoordeelde op 2019-04-25

Zeer snelle levering, goed verpakt en altijd een antwoord op een gestelde vraag in het uur.

Yves Georges beoordeelde op 2019-04-23

Vite et bien

Veerle Spapens beoordeelde op 2019-04-16

Vlot online besteld. Correct geleverd op de dag die aan ons het beste uitkwam. Persoonlijk mailtje ontvangen enkele dagen na de levering met de vraag of alles naar wens was uitgevoerd en of we tevreden waren van de kwaliteit van de Ofyr. Zeer professioneel, correct maar ook persoonlijk bedrijf! De Ofyr is ondertussen getest en absoluut goedgekeurd!

Wim Vlaeyen beoordeelde op 2019-04-15

Zeer tevreden.
Onmiddelijk telefonisch geholpen, zelfs na 20u 's avonds.
+ Een vergeten item werd onmiddelijk nagestuurd.
Zal zeker niet mijn laatste bestelling zijn bij deze firma !

Hans aan de Stegge beoordeelde op 2019-03-30

Snelle levering uitstekend product

Erik beoordeelde op 2019-03-24

De aankoop van een Ofyr voldoet volledig aan mijn verwachtingen . De levering verliep vlekkeloos en het toestel was met grote zorg verpakt. Het contact met Tim was zeer klant gericht .

Inge Goossens beoordeelde op 2019-03-17

zeer vlotte levering , dit is niet zomaar een BBQ dit is een aey kether ! een fantastische ervaring!
zeker een aanrader is zijn prijs meer dan waard

Rico Nab beoordeelde op 2019-03-17

Hele snelle service en meedenkend met een snelle leveroptie. Zaterdagochtend keurig op tijd geleverd, een aanrader!

Ad C. Duivenvoorde beoordeelde op 2019-03-10

Ik heb het boek inmiddels in goede staat ontvangen.
Prima boek. Ik ben er blij mee!
Zeer tevreden.