Groenstraat 20
5258TH Berlicum
+31(0)73 203 2548

Mike de Gruijter beoordeelde op 2019-02-22

Fantastische service. Alles was binnen op de aangegeven dag en super goede uitleg gehad voor en van het gebruik van de ofyr!!!

Jolanda Lamboo beoordeelde op 2019-02-07

Goede service en prima op tijd geleverd.

Carla beoordeelde op 2019-01-19

plezierig in kontakt, en altijd snelle interaktie. op elk gebied.

Madelon van der Kooij beoordeelde op 2019-01-10

Snelle en correcte levering

Corné Leeuwesteijn beoordeelde op 2019-01-10

Perfecte Levering en als je een vraag hebt reageert Tim heel snel. Complimenten!

Wim Meirlaen beoordeelde op 2019-01-10

Prima service!

Marloes Otten beoordeelde op 2019-01-07

Prima levering en leuke sympathieke follow-up!

Dago Berckmans beoordeelde op 2018-12-24

Alles perfect!

Ronald braken beoordeelde op 2018-12-13

Betrouwbaar adres met een topprodukt (OFYR) en supersnelle en goede service. Van harte aanbevolen.

Pascal beoordeelde op 2018-12-08

Perfecte persoonlijke benadering. Komen alle gemaakte afspraken na!! Thanks

Delvaeye René beoordeelde op 2018-12-03

was 1 dag later dan gepland maar geen probleem

Ron VanDijk beoordeelde op 2018-12-02

Vrijdag bestelling, maandag geleverd. Prima toelichting en tips over gebruik. Prettige communicatie

Sabien beoordeelde op 2018-12-02

Bestelling verliep vlot

Marc Brits beoordeelde op 2018-11-30

Mooie ofyr correcte levering

Koen Mellink beoordeelde op 2018-11-29

Top product . Veel gebruikt.....
Aanrader

Dominique Vergauwen beoordeelde op 2018-11-29

Goede prijs en levering

Jochen Lambrecht beoordeelde op 2018-11-29

Tevreden met de bestelling en ook met het product

Fabienne Deweys beoordeelde op 2018-11-29

Zeer vlotte communicatie

Alles perfection orde

Gitta Ducaneaux beoordeelde op 2018-11-21

Zeer behulpzame en goed bereikbare Tim, toen mijn pakketje een dag later binnenkwam.
Dank je wel

Stijn beoordeelde op 2018-11-21