Groenstraat 20
5258TH Berlicum
+31(0)73 203 2548

Buitenkoken.nl beoordeelde op 2018-03-22

Goede service, nette prijs, en geheel volgens afspraak de volgende dag geleverd.

Aad Vrijland beoordeelde op 2018-03-01

Ondanks schade aan de sokkel , is dit bijzonder netjes opgelost.

Attema-Sate beoordeelde op 2018-02-26

Heel tevreden, snelle en persoonlijke service.

Arjan Landgoed de Biestheuvel beoordeelde op 2018-02-25

Goede uitleg gekregen en snel geleverd

Fam. Baten beoordeelde op 2018-02-11

snel en kundig advies, snelle en aangepaste levering.

Henry Soetekouw beoordeelde op 2018-01-16

vlot geregeld zonder problemen

Andy Vande Kerckhove beoordeelde op 2018-01-15

Goede persoonlijke service, zondag besteld woensdag geleverd

John van Lieshout beoordeelde op 2018-01-15

Donderdag bestelt en vrijdag al geleverd! Ook snelle reactie op mijn vragen per mail.