Groenstraat 20
5258TH Berlicum
+31(0)73 203 2548

Bart Van Roy beoordeelde op 2019-08-20

Heel tevreden over de service. Snelle reactie op mails en mastergrills nam zelf telefonisch contact met me op naar aanleiding van een vraag mbt bestelling. Super ervaring

Geert Van eeckhoudt beoordeelde op 2019-08-20

Snelle levering en een fantastisch alternatief voor de standaard barbecue.

restaurant G.L.I.S.S. beoordeelde op 2019-08-17

Waw, wat een topservice...super snelle levering, zoals beloofd
Ofyr is top, en nergens anders voordeliger .
Ook na de levering berichtje om te zien of alles OK was met de levering...
van service gesproken.
Een webshop die nog begaan is met zijn klanten.
Aarzel zeker niet om hier iets te bestellen

Jorg Tripp beoordeelde op 2019-07-31

Zeer goede en snelle service van een top product ook de informatie die dhr Tim Huijdts me verschafte was zeer helpvol.
Woensdag besteld donbderdag geleverd en donderdag avond al in in gebruik.

Greets

Ruben Baert beoordeelde op 2019-07-26

heel tevredenn.
vlugge service en na service.

Greta Noe beoordeelde op 2019-07-25

Zeer snelle service en zeer behulpzaam

Alfred Huijser beoordeelde op 2019-07-07

Snelle levering en super service.

Laurens Thiels beoordeelde op 2019-07-02

Heel tevreden. snel en correcte levering .

P. Verschueren beoordeelde op 2019-07-01

Super tevreden, snelle reactie en een hele vlotte levering.

chris aerts beoordeelde op 2019-06-26

Snelle en correcte levering, een gevarieerd aanbod , meer accessoires dan de ander ofyr leveranciers

Frank Peeters beoordeelde op 2019-06-25

Heel mooi aanbod, snel besteld en perfect en correct afgeleverd. Een terugkerende klant.

Gelauff beoordeelde op 2019-06-25

De artikelen werden snel gelevedrd. Nette service

Stefan Vaes beoordeelde op 2019-06-24

Site product en levering Top

Erol Altin beoordeelde op 2019-06-23

Snel geleverd! Prima kwaliteit en is zeer handig in gebruik. Geweldig service zoals het is bedoeld.

André Cornelis beoordeelde op 2019-06-10

Eerst had ik wat twijfels of het wel m'n ding zou zijn. Tim heeft uitvoerig op mijn vragen geantwoord. Dat heeft mij het nodige vertrouwen gegeven. Donderdag besteld, vrijdag geleverd, zaterdag al gebruikt. Super!

Rozijn beoordeelde op 2019-06-10

Goede service. Was iets vergeten mee te bestellen en dat is na contact naar tevredenheid meteen opgelost. De spullen zijn netjes verpakt, snel geleverd.

Peter Van Nieuwenhove beoordeelde op 2019-05-29

Heel tevreden. Een voorbeeld van hoe een webwinkel moet werken.

Wil van de Ven beoordeelde op 2019-05-20

We hebben met zijn vieren een geweldige middag gehad bij Master Grills. Voor iedereen een aanrader. Gr Wil

Eise de Vries beoordeelde op 2019-05-20

Meegedaan aan de workshop Ofyr.
Op een heerlijke locatie werden we de middag meegenomen in het culinaire leven met de Ofyr en hebben we een heerlijk menu klaargemaakt.
We hebben veel geleerd hoe we met verschillende gerechten dit kunnen bereiden op de Ofyr.

Diana beoordeelde op 2019-05-10

Niks aan te merken op de bestelling die ik deed