Havenpark 3
4301JG Zierikzee
KvK 20162440

hp flierman beoordeelde op 2019-08-20

snelle levering met een leuk cadeautje erbij

Annelieke de Pooter beoordeelde op 2019-08-05

Snelle service, ook prettig contact over de leverdatum en product netjes verpakt afgeleverd. Fijne webshop!

Linda Bliek beoordeelde op 2019-07-28

Hele snelle levering en netjes ingepakt.

Wilma Mieras beoordeelde op 2019-07-24

Nadat ik een vraag had gesteld over de toepassing van wax kreeg ik dezelfde dag nog een mail terug zodat ik direct verder kon .

Loes Lee beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering. Helaas hadden de bestelde producten allebei gebruikerssporen (vlek en kaarsvet). Retourkneerkosten zijn helaas voor eigen rekening dus niet teruggestuurd. Erg jammer!

Saskia Bakker beoordeelde op 2019-06-13

Al een paar keer fotolijstjes besteld altijd keurig ingepakt en snel geleverd top!

Alexandra F beoordeelde op 2019-06-10

Niet alles dat ik had besteld was leverbaar, maar daar kreeg ik nog dezelfde dag bericht over en een dag later was het geld al teruggestort. De rest van mijn bestelling werd keurig en snel bezorgd.

Johet beoordeelde op 2019-06-06

Prachtige kaarten, goed ingepakt en op tijd geleverd.

Ellen van Eijk beoordeelde op 2019-05-18

Snel geleverd. Prima service.

Robert Gijsbers beoordeelde op 2019-05-16

Netjes verpakt als cadeau. Optijd. Top

Jeannet C beoordeelde op 2019-05-16

Bestelling gauw binnen! En op je vragen krijg je ook heel snel antwoord! Top!!

William Jansen beoordeelde op 2019-05-06

Snelle levering en artikel als verwacht. Aanrader.

T. Zwartjes beoordeelde op 2019-04-23

Makkelijk besteld,snel bezorgd!

Anne Broekman beoordeelde op 2019-03-15

Fotolijstjes besteld en deze zijn echt de lijsten zoals afgebeeld!
TOP! En snelle levering, de volgende dag in huis