Military Gadgets

Military Gadgets

Military Gadgets focust zich op het beste assortiment voor onder andere militairen, avonturiers, preppers en outdoor fanaten. Met merken als Tasmanian Tiger, Mil-Tec, Viper, Pentagon en Highlander ben jij er zeker van dat de producten de kwaliteit bevatten die benodigd zijn voor jouw avontuur. Of dat nou een missie is voor Defensie, of een weekendje survivallen. Met het brede assortiment van Military Gadgets is er voor elk avontuur de geschikte uitrusting. Ook is het mogelijk om met Military Gadgets een pakket op maat te maken. Door middel van een persoonlijke afspraak bekijken we welke uitrusting benodigd is, en met welk doel het wordt ingezet. Op deze manier ben jij verzekerd van een perfect aansluitende uitrusting bij jouw avontuur.

Military Gadgets heeft zich in de afgelopen jaren bewezen als betrouwbaar, kundig en flexibel. Zo denken we mee met de klanten en komen met voorstellen. Onder andere door deze aanpak hebben we al veel bedrijven en overheidsinstanties als de Nationale Politie, Federale Politie België, Koninklijke Militaire Academie en de onderdelen van Defensie mogen verwelkomen.

Bezoeken op afspraak

Lidmaatschap per 11-04-2022 stopgezet

De zekerheden van https://www.militarygadgets.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Passie voor het vak! Alle producten hebben we zelf op voorraad en worden zorgvuldig ingepakt en naar je toegezonden. We denken met je mee waar nodig. Alle bestellingen kun je ook op afspraak afhalen in onze opslag in Vught of je kunt eens langskomen mocht je ergens advies over nodig hebben. Klantvriendelijkheid en kwaliteit van de producten zijn erg belangrijk voor ons en we proberen elke dag weer een beetje beter te worden!

Bekijk Manifest