Military Gadgets

Kempenlandstraat 15 (unit T+U)
5262 GK Vught
0132032050

9,1

Trustpilot 23 9,3

SB beoordeelde op 2018-06-12

Zeer snelle levering, betrouwbaar en zelfs een persoonlijke notitie van Kees. Top.

Tiny Britt-Hazard beoordeelde op 2018-05-27

Snelle levering en goede kwaliteit

Marc Willemse beoordeelde op 2018-05-05

Prima webshop: snel uitgekozen en besteld en prima communicatie over latere leverdatim. Op tojd geleverd. Uitstekende kwaliteit!

Peter vd Giessen beoordeelde op 2018-02-27

Snelle en nette levering !

Bas Löser beoordeelde op 2018-02-08

Alles in orde. Al had het bestelde product wat vertraging, maar netjes een handgeschreven excuus erbij.

rajiv bakwantsingh beoordeelde op 2018-01-31

Mijn achternaam is verkeerd geschreven, ik heb na bestelling geen ontvangsbevestiging ontvangen, heb daarover zelf contact moeten opnemen. Gelukkig wel de mail gekregen van post nl, dat ie onderweg was.

Reactie van Military Gadgets:
Hallo Rajiv,

Wat jammer te vernemen dat je gegevens niet juist waren. Wij nemen geen gegevens handmatig over in het gehele proces, dit gaat automatisch. Alle gegevens die onze bezoekers invullen, worden elke keer automatisch op de factuur, pakbon en verzendlabel gedrukt. Is het mogelijk dat degene die iets heeft besteld wellicht een foutje heeft gemaakt of dat uw browser middels 'autocorrect' velden heeft gecorrigeerd?

Omtrent de ontvangstbevestiging; deze zou automatisch verstuurd moeten worden direct na bestelling. Ik ga uitzoeken waarom dit bij uw bestelling niet is gebeurd om dit in de toekomst te voorkomen.

Desondanks, hoop ik dat het product toch naar tevredenheid is en dat hij goed dienst doet waar hij voor wordt ingezet!

Mocht je nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen!

Groet,
Kees Janssen

Renger Molijn beoordeelde op 2017-12-27

Snelle levering, correct klant contact en prettige prijs!

C. Maekelbergh beoordeelde op 2017-12-19

Snelle bevestiging, snelle verzending. Producten zien er goed uit!

Rob Janssen beoordeelde op 2017-12-14

Het hele traject loopt erg soepel. Snelle levering, en erg tevreden over de kwaliteit! Top dus 👍

Nathan beoordeelde op 2017-11-27

Top service!

Esther Brilman beoordeelde op 2017-11-06

Snel geleverd met een handgeschreven kaartje erbij en erg mooie tas!

m.a. ouwens beoordeelde op 2017-11-01

levering duurde 2 dagen langer dan verwacht , het product voldoet uitstekend

Ton Moes beoordeelde op 2017-10-29

Goede verzending.

Marit van Ophuizen beoordeelde op 2017-10-28

Ik heb kniebeschermers besteld. De camouflagekleur komt niet echt overeen met mijn defensiekleding. Maar het ze zijn van goed materiaal gemaakt en het draagcomfort is super! Ik zal jullie zeker aanraden aan de collega’s.

semra akbas beoordeelde op 2017-10-11

Vlot cont

Piet van Lingen beoordeelde op 2017-09-19

Prima materiaal, snel geleverd.

J Van Vlijmen beoordeelde op 2017-09-11

Rugzak gekocht. Levering duurde iets langer. Maar aardige persoonlijke handgeschreven verontschuldiging erbij van Kees Janssen. Prima verpakt ook.

B. Lotze beoordeelde op 2017-09-06

Uitstekende service in een persoonlijk vervelende situatie. Waarvoor nogmaals dank voor de geboden oplossing!
Van mij krijgen jullie een 10.

William Seijkens beoordeelde op 2017-08-09

Snelle levering en keurig verpakt.

Pedro Roselje beoordeelde op 2017-08-02

Prima contact!

Snelle afhandeling, correcte service.