Military Gadgets

Kempenlandstraat 15 (unit T+U)
5262 GK Vught
0132032050

9,1

Trustpilot 23 9,3

Arnold Loorbach beoordeelde op 2018-11-17

De producten hadden van tevoren gecontroleerd moeten worden op beschadigingen,dat is niet gebeurd. Nu wacht ik af voor een verdere afhandeling.

Koen van Manen beoordeelde op 2018-11-05

Erg groede persoonlijke service!

Harrie Bakker beoordeelde op 2018-10-24

Een woord prima

J Boersma beoordeelde op 2018-10-10

Erg goed geholpen met al mijn vragen! Zodat ik mijn vriend warmer dan voorheen naar Noorwegen kon laten gaan.

goed en persoonlijk contact !

Thomas Van Broeckhoven beoordeelde op 2018-10-06

Zeer vriendelijke service!
Snel antwoord gehad op mijn vraag en direct een oplossing gevonden.

Ageeth Brouwer beoordeelde op 2018-09-12

Snelle levering. Na een boodschap te hebben ingesproken werd ik snel en goed geholpen

Remco Lammerse beoordeelde op 2018-09-10

Joshua beoordeelde op 2018-08-11

Hele goede klantenservice!
Gaaf en mooi shirt Pentagon Body Shock!
Echt een aanrader!

Lindhout beoordeelde op 2018-08-01

Tevreden met mijn aankoop, goede kwaliteit. Enig verbeterpuntje; een bevestigingsmail sturen nadat de bestelling rond is. Levering op tijd zoals aangegeven.

Heinry beoordeelde op 2018-07-18

Erg tevreden.
Contact was voorafgaand, tijdens en na de bestelling snel, goed en duidelijk.
Artikelen worden keurig netjes afgeleverd.

Zeer zeker een aanrader!!

Henry Rook beoordeelde op 2018-07-07

Super snelle service. Reageren snel via de mail. Blij met het product. Ga zo door

Erik beoordeelde op 2018-06-24

Goede service en snel reageren!

SB beoordeelde op 2018-06-12

Zeer snelle levering, betrouwbaar en zelfs een persoonlijke notitie van Kees. Top.

Tiny Britt-Hazard beoordeelde op 2018-05-27

Snelle levering en goede kwaliteit

Marc Willemse beoordeelde op 2018-05-05

Prima webshop: snel uitgekozen en besteld en prima communicatie over latere leverdatim. Op tojd geleverd. Uitstekende kwaliteit!

Peter vd Giessen beoordeelde op 2018-02-27

Snelle en nette levering !

Bas Löser beoordeelde op 2018-02-08

Alles in orde. Al had het bestelde product wat vertraging, maar netjes een handgeschreven excuus erbij.

rajiv bakwantsingh beoordeelde op 2018-01-31

Mijn achternaam is verkeerd geschreven, ik heb na bestelling geen ontvangsbevestiging ontvangen, heb daarover zelf contact moeten opnemen. Gelukkig wel de mail gekregen van post nl, dat ie onderweg was.

Reactie van Military Gadgets:
Hallo Rajiv,

Wat jammer te vernemen dat je gegevens niet juist waren. Wij nemen geen gegevens handmatig over in het gehele proces, dit gaat automatisch. Alle gegevens die onze bezoekers invullen, worden elke keer automatisch op de factuur, pakbon en verzendlabel gedrukt. Is het mogelijk dat degene die iets heeft besteld wellicht een foutje heeft gemaakt of dat uw browser middels 'autocorrect' velden heeft gecorrigeerd?

Omtrent de ontvangstbevestiging; deze zou automatisch verstuurd moeten worden direct na bestelling. Ik ga uitzoeken waarom dit bij uw bestelling niet is gebeurd om dit in de toekomst te voorkomen.

Desondanks, hoop ik dat het product toch naar tevredenheid is en dat hij goed dienst doet waar hij voor wordt ingezet!

Mocht je nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen!

Groet,
Kees Janssen

Renger Molijn beoordeelde op 2017-12-27

Snelle levering, correct klant contact en prettige prijs!

C. Maekelbergh beoordeelde op 2017-12-19

Snelle bevestiging, snelle verzending. Producten zien er goed uit!