Beekstraat 9

waarom

Claudia Yazilitaş-Acar beoordeelde op 2019-03-24

Chantal Boog beoordeelde op 2019-03-24

Juuli Nuutinen beoordeelde op 2019-03-22

Awesome! I don't even remember when I have been so exited. I am very pleased with my order.

Thank you so much!

Claudia Kooijman beoordeelde op 2019-03-22

Britt Van der Wielen beoordeelde op 2019-03-20

Ik zag de voetbal+rugzak voorbij komen op Facebook en vond hem zo leuk. Sta nu op het punt om hem voor de 3e keer te bestellen als kraamcadeau. Service van Minos Only is ook erg goed. Toen de eerste bestelling uitliep hielden ze me per email goed op de hoogte.

Hidde de Bruin beoordeelde op 2019-03-20

Suzanne Remeijsen beoordeelde op 2019-03-20

Goede snelle verzending, duidelijke informatie. Bestelde artikel was naar verwachting.

Wim Wagenvoort beoordeelde op 2019-03-20

Goede service en kleding van goede kwaliteit. De vragen die ik had werden snel beantwoord.

E Seppenwoolde beoordeelde op 2019-03-19

Esmee Peters beoordeelde op 2019-03-19

Prettige website en bestelling netjes en snel geleverd.

Bojanne de Haan beoordeelde op 2019-03-19

Erg tevreden. Het jurkje is van prachtige kwaliteit! Levering was ook snel

Nikki Tocino/Geurts beoordeelde op 2019-03-19

Guus Cohen beoordeelde op 2019-03-18

Loes Korevaar beoordeelde op 2019-03-18

Nikki Timmer beoordeelde op 2019-03-18

De pet is helemaal geweldig! Mooie kwaliteit. Service is prima.

Astrid van Lieshout beoordeelde op 2019-03-18

Lyynda Klijn beoordeelde op 2019-03-17

Levertijd was een dag vroeger als gepland, materiaal en product zijn uitstekend. Precies zoals op de afbeelding.

Inge van Mulken beoordeelde op 2019-03-16

Marieke Jagobs beoordeelde op 2019-03-16