Beekstraat 9

Annemarie Story beoordeelde op 2018-07-14

Geweldige service.

F Keyner beoordeelde op 2018-07-14

M Verkerke beoordeelde op 2018-07-13

Mooi verpakt en een handgeschreven bedankje erbij!

Imke Thissen beoordeelde op 2018-07-13

Peggy Camp beoordeelde op 2018-07-02

Eveline Paulissen beoordeelde op 2018-07-02

Julia DORANDT beoordeelde op 2018-07-02

BV beoordeelde op 2018-07-02

2 dagen na m'n bestelling komt er een kortingsactie.
Na 3 dagen thuis bezorgd zou naar 1 a 2 dagen moeten kunnen.
Ook geen reactie op vragen via de mail gekregen.

Reactie van Minis Only:
Goedemorgen, u heeft uw bestelling op woensdagmiddag geplaatst. Uw bestelling hebben we op vrijdag verzonden en is zaterdag bezorgd. Onze levertijd is 1-3 werkdagen, dit staat op onze website ook aangegeven. U stuurde op vrijdag een e-mail of uw bestelling is verzonden. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een verzendbevestiging met tracking per e-mail. We hebben daarom niet persoonlijk beantwoord omdat we ervan uit gingen dat onze verzendbevestiging voldoende informatie zou bevatten. Jammer dat u niet tevreden bent en ons een 2 sterren beoordeling geeft. We wensen u veel plezier van uw aankoop!

Sylvia Fornari beoordeelde op 2018-07-01

Ziet er goed uit en snel geleverd

Martine Wichers beoordeelde op 2018-06-30

Katarina Machova beoordeelde op 2018-06-29

Uzasne coolove veci, vynikajucich australskych znaciek, max spokojnost

Raisa Oosterhof beoordeelde op 2018-06-27

Jacintha van Veen beoordeelde op 2018-06-27

Mattanja beoordeelde op 2018-06-27

Zeer tevreden, snelle levering. Super leuke kleertjes!