Beekstraat 9

C. vd Pluijm beoordeelde op 2019-07-17

Sarina van Amsterdam beoordeelde op 2019-07-16

Ellen Grijsen beoordeelde op 2019-07-16

Sumeya Dag beoordeelde op 2019-07-16

Prima service super kwaliteit kleine jongen is erg blij met zijn jas

Michelle Meijs beoordeelde op 2019-07-16

Vera Bekkers-Peeters beoordeelde op 2019-07-15

Duurde even voordat het product binnen was. Ook was het onduidelijk wanneer het binnen zou komen.
Wel ontzettende leuke spullen!

Sanne beoordeelde op 2019-07-15

Prima communicatie, wel een iets wat langere levertijd. Dit staat wel aangegeven! Tevreden met het geleverde product, precies na verwachting.

Bram Koppes beoordeelde op 2019-07-14

Fleur van Daal beoordeelde op 2019-07-13

Altijd top bij Minikid! Super service en snelle levering!

Sarah Theys beoordeelde op 2019-07-13

Nanda beoordeelde op 2019-07-12

Klant contact via email is snel en vriendelijk, de tattoos waren een grote hit op het verjaardagsfeestje van mijn dochter!
Ik ga er zeker weer bestellen voor de schoolvakantie!

Groetjes Nanda

Sanne Frauenfelder beoordeelde op 2019-07-12

Mijn favoriete site om op te shoppen! Super kwaliteit en snel in huis! Daarnaast ook nog eens top service wanneer de verkeerde maat is geleverd door een foute maat in het waslabel! Heb je een vraag dan heb je ook binnen een paar uur al antwoord! :)

Bram van der Linden beoordeelde op 2019-07-12

Carmen Severens-Rijvers beoordeelde op 2019-07-12