Beekstraat 9

Mystery shopper

Lees
waarom

T. Siahaya beoordeelde op 2018-05-22

Een product besteld en in de opmerking gevraagd of het voor een bepaalde datum geleverd kon worden ivm dat we een week later op vakantie zouden gaan. Helaas geen reactie opgehad. Daarna nog een e-mail gestuurd met de vraag of het ging lukken, werd pas na een paar dagen beantwoord. Helaas te laat binnen een dag na ons vertrek. Wel mooie kleren.

Reactie van Minis Only:
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat de kleding bevalt!
De levertijd van onze handgemaakte artikelen bedraagt 4-7 werkdagen. Uw bestelling is op de vijfde werkdag verzonden naar u. Hoewel we altijd ons best doen om op verzoek voor een bepaalde datum te leveren, is dit helaas niet altijd mogelijk. Uiteraard hadden we het liefst uw bestelling voor de gevraagde datum verzonden. Heel veel plezier van de kleding gewenst!

Manja Westenbrink beoordeelde op 2018-05-22

Mooie kleertjes, snel bezorgd

Sjanine Dijkstra beoordeelde op 2018-05-15

Bestelling ziet er erg netjes uit!! Blij mee

Saskia de Jong beoordeelde op 2018-05-15

De bestelling verliep goed!

Silvy Janssen beoordeelde op 2018-05-14

Duidelijke site, makkelijk met betalen en fijn retourbeleid. Hele snelle levering.

Mandy Koppelaar beoordeelde op 2018-05-12

Pakket was heel snel binnen, en de kwaliteit is zoals gewoonlijk weer geweldig. Ik ben zo'n fan van deze webwinkel!!

Daisy Van essen beoordeelde op 2018-05-12

Zeer tevreden. Mooie kwaliteit en snel bezorgd

Chrsh beoordeelde op 2018-05-02

Altijd zeer goede ervaringen gehad! Snelle levering en altijd netjes te woord gestaan. Zeer coulant! Nette kleding, en snelle reactie op e-mails. Bedankt!

Marcha Van de Pol beoordeelde op 2018-05-01

Super tevreden en snelle levering!

Xenia Meijer beoordeelde op 2018-04-29

Snelle levering en qua maat klopte het precies! Niets leuker dan nieuwe kleding direct je kindje kunnen aantrekken! Zeer tevreden en er zullen nog vele bestellingen komen !

Renate Huting beoordeelde op 2018-04-28

Ja tevreden. De iDeal betaling ging mis, dus ik had het handmatig overgemaakt. Vervolgens kreeg ik 2 mails dat het mislukt was. Maar uiteindelijk goedgekomen. Snelle levering!

Anique van Vugt beoordeelde op 2018-04-23

Tevreden over het product en snelheid van levering ivm hand gemaakte broekje. Had alleen geen bevestigingsmail gekregen waardoor ik even dacht dat ik wel betaald had maar de bestelling niet goed door was gekomen.

Marissa Garland beoordeelde op 2018-04-23

Ik ben heel weg fan van de broeken voor zowel jongens als meisjes!! Bestelling verloopt altijd goed

Aicha Mimi beoordeelde op 2018-04-22

Mooi!!!

Kathy de Winter beoordeelde op 2018-04-22

Ging vlot alles wat ik wilde bestellen was voorradig en was snel thuis afgeleverd

Jacolien van der welle beoordeelde op 2018-04-20

Ik vind de kleuren en kwaliteit op de foto’s er erg leuk uit zien, in het echt helaas niet

Reactie van Minis Only:
De kleuren van de afbeeldingen zijn zo realistisch mogelijk. We vernemen juist vaak dat de artikelen in het echt mooier zijn dan op de foto. Wat jammer dat de artikelen niet naar verwachting waren. Ieder beeldscherm is natuurlijk ook anders. Uw retour is ontvangen en verwerkt. Hopelijk bent u wel tevreden over de service, kwaliteit en nazorg.

Sara Huizinga beoordeelde op 2018-04-20

Snelle levering, mooie kleding!

Femke Welling-Pastoors beoordeelde op 2018-04-18

Heel tevreden, mooie kwaliteit kleding

Marije Scholten-Moerman beoordeelde op 2018-04-17

Goede service, snelle levering, mooie producten!

Tamara Leatemia beoordeelde op 2018-04-14

Helemaal gaaf de tattoos en snel geleverd!