We hebben meerdere petten geleverd gekregen waarbij de petten in dezelfde maat maar een verschillende kleur ontzettend qua grootte van elkaar afweken. Waarom een slechte review omdat na meerdere keren bellen, voicemail inspreken, mailtjes er geen reactie komt! En dat vind ik slecht!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicole
- Marianne
Na mijn bestelling van 21 juni 2024, ondanks meerdere verzoeken via verschillende kanalen, niets meer gehoord over de status of levering. Ik wacht nog altijd op mijn bestelling of terugbetaling..
Hoe zou je Minis Only beoordelen?
- Cora van den Berg
Netjes afgeleverd
- Robin Kusters
Mooie, kwalititatieve producten.
- Maria Vranken
Snelle service en goede kwaliteit
- Linda
Mooie producten, snelle levering dus blij mee