Beekstraat 9

waarom

Joyce de Witte beoordeelde op 2019-01-22

LJM de Jongh beoordeelde op 2019-01-22

Jolien Kersten beoordeelde op 2019-01-20

Tasje met naam besteld. Super mooi en snel geleverd!!

Hanneke beoordeelde op 2019-01-19

Heel erg tevreden met mijn aankoop, zulke mooie kleding! Deze winkel gaan we onthouden :)

Sabine Bongers beoordeelde op 2019-01-18

Bestelling was sneller in huis dan verwacht! De levertijd was 1-2 weken. Maar we hadden de gepersonaliseerde rugzak al binnen 1 week in huis!

Jenneke Buijert beoordeelde op 2019-01-18

Meike Brouwers beoordeelde op 2019-01-18

Toffe pet ontvangen, precies naar wens

Sanne Bloemberg beoordeelde op 2019-01-15

Saskia Kommerkamp beoordeelde op 2019-01-14

In eerste instantie was mijn bestelde product niet naar wens maar dit is super opgelost echt goede service

Kyra Van Helshoecht beoordeelde op 2019-01-14

favoriete webshop! mooie kledij van uitstekende kwaliteit!

Ilse Groot beoordeelde op 2019-01-14

Rianne Visser beoordeelde op 2019-01-14

Cheryl Woudenberg beoordeelde op 2019-01-13

Lysanne Van der Hallen beoordeelde op 2019-01-11

Ida Gremmer beoordeelde op 2019-01-11

Marjolein Soeters beoordeelde op 2019-01-10

Nikki Huijnen beoordeelde op 2018-12-28

Reactie van Minis Only:
Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat die negatief is. We zijn dan ook zeer benieuwd naar de reden hiervan.

Marjolein Stael beoordeelde op 2018-12-26

Pre-order besteld ! En toch nog voor de kerst binnen!! Super! ( leuke bal met naam)

Mandy Tuur beoordeelde op 2018-12-25

Levering was niet binnen 3 dagen, maar ben heel blij met mijn aankoop!

Annelien Bourgeois beoordeelde op 2018-12-25