Beekstraat 9

Lees
waarom

Aron Boer beoordeelde op 2019-09-19

Jennifer Orlemans beoordeelde op 2019-09-19

Bestelling was er binnen een week helaas viel het weekend er tussen .. super gave kleding en van goede kwaliteit ik ga zeker vaker bestellen

H Hars beoordeelde op 2019-09-18

Klacht ivm rits stuk van een rugtas, na het sturen van een foto, werd er meteen een nieuwe rugtas gestuurd!

Erg fijn voor deze snelle en goede oplossing.

Nesrine Krommenhoek beoordeelde op 2019-09-18

Wat een leuk en schattig tasje. Onze dochter is er blij mee en mama ook hoor!

S.J Capriles beoordeelde op 2019-09-17

Heel tevreden, exclusieve merken met een snelle levering !

Robin Joosten beoordeelde op 2019-09-13

Sara Bastiaensen beoordeelde op 2019-09-13

Lotte Coolen beoordeelde op 2019-09-13

Jenny Schulz beoordeelde op 2019-09-13

Gido Cijntje beoordeelde op 2019-09-09

Product is mooi, alleen kwalitatief gezien minder dan verwacht vergeleken met de prijs. Vrij duur voor een simpele opdruk.
Levertijd zou iets sneller kunnen.

Reactie van Minis Only:
Bedankt voor uw beoordeling Gido. Fijn dat u tevreden bent over het petje. Spijtig dat u de prijs/kwaliteit verhouding niet juist vindt. De opdruk is van premium kwaliteit flexfolie en de petjes van zacht katoen, speciaal gemaakt voor de allerkleinsten. De levertijd van gepersonaliseerde petjes is overigens 1-1,5 werkweek, wellicht heeft u hier overheen gelezen tijdens het plaatsen van uw bestelling. Uw bestelling was bezorgd op de 4e werkdag. Heel veel plezier van uw aankoop gewenst!

Joel Cremers beoordeelde op 2019-09-04

Jackie Kersten beoordeelde op 2019-09-04

Clementine Haegeman beoordeelde op 2019-09-03

Mijn kleine man is er super blij mee

Anne Zuidam beoordeelde op 2019-09-02

Snel in huis en het product voldoet aan de verwachtingen

Amy Van beurden beoordeelde op 2019-08-31

Ik had een pet besteld die niet overeenkwam met de maat en het model ik in de winkel gezien had.

Reactie van Minis Only:
Wat jammer dat uw bestelling niet geheel naar wens is. We hebben echter geen stenen winkel. Ik verwacht dat u elders een petje heeft gezien dat erop lijkt.

Anouchka van der heijden beoordeelde op 2019-08-30

Shanna Zutt beoordeelde op 2019-08-29

Duurt veel te lang voordat ik product ontvang. Daarnaast ontvang ik geen reactie op mijn email

Reactie van Minis Only:
We hebben contact met u gehad via e-mail. Uw bestelling betreft een handgemaakt artikel met een langere levertijd. We hadden 1 dag vertraging opgelopen en uw bestelling is inmiddels verzonden. Heel veel plezier van uw aankoop gewenst!

Ires Stam beoordeelde op 2019-08-29

Vorige keren lang op bestelling moeten wachten (maand & ruim maand). Nu derde keer keurig op tijd binnen. Altijd tevreden over de kwaliteit.

Reactie van Minis Only:
Bedankt voor uw beoordeling Ires. Fijn dat u treveden bent over de kwaliteit van onze artikelen. Nogmaals excuses dat de bestellingen eerder uitliepen in verzendtijd. Fijn dat u alsnog bij ons heeft besteld en we het goed hebben kunnen maken :) Veel plezier ervan gewenst!

Marj Ginkel van beoordeelde op 2019-08-29

Twee keer over een besteld artikel niet op voorraad.

Reactie van Minis Only:
Bedankt voor uw beoordeling Marj. Twee artikelen uit uw bestelling bleken inderdaad niet leverbaar bleken, we begrijpen dat dit teleurstellend is. Hopelijk heeft u veel plezier van uw aankoop bij ons en zien we u in de toekomst weer terug zodat we u beter van dienst kunnen zijn.

Judith Theeuwes beoordeelde op 2019-08-29