Potmarge 21

Anoniem beoordeelde op 2017-07-21

Jamela beoordeelde op 2017-07-21

Tof na 1 dag mijn bestelling al gekregen

Hessica beoordeelde op 2017-07-21

Wordt snel geleverd. Duidelijke instructies voor het behangen

Anneke beoordeelde op 2017-07-18

Product snel en in goede orde ontvangen. Tevens vriendelijke klantenservice met snelle afhandeling.

Anoniem beoordeelde op 2017-07-17

Anoniem beoordeelde op 2017-07-13

Anoniem beoordeelde op 2017-07-08

Anoniem beoordeelde op 2017-07-06

Anoniem beoordeelde op 2017-07-05

Cisca Benschop beoordeelde op 2017-07-05

Zeer snelle levering en alles zat top verpakt!!

Tamara Ackaert beoordeelde op 2017-06-28

Heel tevreden. snelle levering

Renate de Jager beoordeelde op 2017-06-28

Goede service en vooral heel snel! Helemaal top!

Anoniem beoordeelde op 2017-06-26

Marloes beoordeelde op 2017-06-26

Goede kwaliteit behang en mooie print!

Astrid Jansen beoordeelde op 2017-06-26

levering van Fotobehang duurde langer dan verwacht. Bij navraag bleek de aanvraag door muurmode niet juist verwerkt te zijn. Alsnog netjes opgelost. Werd tussentijds op de hoogte gehouden van de verdere afwikkeling.

Anoniem beoordeelde op 2017-06-23

Carin van der Hoek beoordeelde op 2017-06-23

Snelle levering, poster ziet er prachtig uit.

Abigael Van der Kroon beoordeelde op 2017-06-23

goed advies, maatwerk, uitstekende service, ruime keuze. Dit bedrijf is zeker een aanrader!

André beoordeelde op 2017-06-22

Alle afspraken werden nagekomen, niet altijd evident in deze tijd. Prachtig produkt dat afgeleverd is. Tof, tot de volgende keer.

Reactie van Muurmode:
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn te horen dat u zo tevreden bent.

Sjoerd beoordeelde op 2017-06-21

Zeer vriendelijk en correct geholpen, mail wordt snel beantwoord en het bestelde foto behang snel geleverd ondanks afwijkende maat.