Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Muurmode

Potmarge 21
8032 LC Zwolle
0387739995
KvK 30244635

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Muurmode

Gemiddelde beoordeling

8,9

454 beoordelingen

Beoordeling van klanten

92%

4%

4%

Mystery shopper

10,0

Lees
waarom

2018
Muurmode

Pearl van der Kist beoordeelde op 2018-04-17

Zeer goede service gehad en een super gave sticker geplakt.
Goede uitleg erbij.
Al met al helemaal top en de volgende muursticker zal ik zeker hier gaan bestellen.

Muurmode

Marieke beoordeelde op 2018-04-11

Makkelijk in contact, denken mee, snelle service.
Kleuren behang iets donkerder dan op computer het geval leek.

Muurmode

Connie beoordeelde op 2018-04-08

De bestelling was snel verzonden . Groot min punt was DPD die ik langs zag rijden en vervolgens een mail stuurt dat ik niet thuis was?
wazig vervolg, maar ben het vervolgens later maar gaan afhalen bij pick up point. Maar daar ging dus meer tijd overheen dan gehoopt.

Muurmode

Wendy - Antwerpen beoordeelde op 2018-04-05

Correcte levering
Deze keer ook goede lijm
Eindresultaat zoals verwacht: supermooi product!

Muurmode

Hopman beoordeelde op 2018-04-02

Top zaak

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Muurmode

Sandra Bergen beoordeelde op 2018-04-01

Heel tevreden, snelle service en mooi materiaal.

Muurmode

Hunsel beoordeelde op 2018-03-27

Heel fijn , snel en professioneel geholpen. Zij hebben ook goed mee gedacht om voor ons een zo mooi mogelijk resultaatHunsel te bereiken.

Muurmode

Ivan Braeckman beoordeelde op 2018-03-27

Een mooie foto maar nogal wazig van dicht bekeken;

Muurmode

Chantal beoordeelde op 2018-03-23

ik had het product snel binnen ben tevreden

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Muurmode

Loes Postma en Feike Jorritsma beoordeelde op 2018-03-19

Heel tevreden! Wij hadden een beschadigde poster ontvangen. Waarschijnlijk was de poster tijdens het transport beschadigd. Na telefonisch contact met een medewerkster hebben wij gratis een nieuwe poster mogen ontvangen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Muurmode

R. Janssen beoordeelde op 2018-03-17

Prima product, juiste kleur, correcte levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Muurmode

Hester beoordeelde op 2018-03-17

Goed. Vind het alleen jammer dat het voor zo'n prijs voor vliesbehang geen lijm bij zit en bij papierbehang wel.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Muurmode

b lagerweij beoordeelde op 2018-03-16

Uitstekende service. ik had een kleiner stuk nodig dan een hele rol. Geen probleem!
snelle verzending

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Muurmode

Yvonne beoordeelde op 2018-03-13

Heel tevreden. Wij hadden afwijkende maten nodig en hier werden we heel goed over geïnformeerd. Ook was de bestelling snel geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Muurmode

Edwin beoordeelde op 2018-03-12

Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de voortgang in het bestel en productieproces. Daarna netjes geleverd. Het behang was keurig en van goede kwaliteit.

Muurmode

Edith beoordeelde op 2018-03-12

Snelle en correcte levering!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Muurmode

Annemarie beoordeelde op 2018-03-11

We hebben een foto uitgezocht in de beeldbank en die besteld. Dit was best een gok, omdat het plaatje op de site niet groter was dan een paar cm2. Wellicht kan hier nog iets op bedacht worden, bijvoorbeeld een voorbeeld hoe het op de muur staat, zoals op het behang op de site? Het werd vlot geleverd en het behang is van stevig, wat het opplakken gemakkelijker maakt. De foto is erg mooi geworden en we zijn tevreden over het resultaat.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Muurmode

Jacqueline beoordeelde op 2018-03-09

Het behang papier is slecht te plakken, heel snel bobbels in het behang. het behang kan je bijna niet meer loshalen als je iets scheef begint want dan worden de bobbelsl / vouwen nog erger

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Muurmode:
Wat zonde dat het niet gelukt is om het behang goed op de muur te krijgen. Als het behang na het aanbrengen opbolt, dan betekent dat, dat het behang uitzet door het vocht uit de lijm. Dan heb je de behangbanen te snel op de muur geplakt.
Na het insmeren van behang, moet je het eerst opgevouwen even laten liggen,hierna is het behang goed doorweekt door de lijm en pas daarna ga je behangen.
Het behang is dus dan al uitgezet. Het weke behang laat zich nu prima plaatsen en kan je zelfs nog wat schuiven. Als het gaat drogen, trekken vanzelf de bobbels weer weg, doordat het drogende behang gaat krimpen, het trekt zichzelf dus strak. Een andere oorzaak kan zijn dat de muur te zuigend is geweest, waardoor de lijm in de muur trok en niet meer als kleeflaag fungeert. Dan komt er op die plek een luchtbel.
Muurmode

Francisca beoordeelde op 2018-03-04

Zeer tevreden! Binnen 3 dagen de bestelling in huis. Nu nog even plakken, maar met de plakinstructies op de website moet dat lukken.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Muurmode

Goethals beoordeelde op 2018-03-04

Zeer leuke poster.
Bij het ophangen wat problemen met blaasjes, maar deze poster trekt volledig recht bij het uitdrogen. Kortom geen blaasjes meer. Voor een uitstekende prijs!!!
Echte aanrader!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.