Potmarge 21

Mystery shopper

Lees
waarom

Tvd beoordeelde op 2017-09-14

Prima. Zeer vlot geleverd, goed verpakt en een duidelijke beschrijving.

Vermaat beoordeelde op 2017-09-14

Uitstekende klantenservice en denken met de klant mee!

Martine beoordeelde op 2017-09-08

Snelle reacties over de mail. Duidelijke uitleg en zeer snelle levering!

Cobie Westerterp beoordeelde op 2017-09-05

ontzettend goed geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar

Kristel Tobback beoordeelde op 2017-09-03

Firma was in verlof en toch kreeg ik op mijn vraag onmiddellijk na het , overigens duidelijk aangegeven, verlof een antwoord. Bestelling was ook voor de vooropgestelde datum geleverd ! Top !

Mirjam beoordeelde op 2017-09-02

behang trok helemaal scheef
waardoor het nu niet mooi op de muur zit
erg jammer

Reactie van Muurmode:
Wat vervelend om te horen dat het behang niet naar wens op de muur is gekomen. Bij het papieren fotobehang, wat u heeft besteld, is het belangrijk dat u de lijm voldoende tijd op het behang zelf laat intrekken voordat u het behang op de muur aanbrengt. Anders kan het behang namelijk inderdaad gaan scheef trekken.

Gertie beoordeelde op 2017-09-01

Snelle levering. Goed verpakt.
Ik kreeg alleen geen bevestiging van de bestelling en dat vind ik eng. Bang dat ik iets fout had gedaan

Reactie van Muurmode:
Wat fijn om te horen dat het behang goed geleverd is. Wat betreft de bevestiging van uw bestelling wordt deze altijd automatisch verzonden zodra de bestelling is geplaatst. We zien alleen dat u een hotmail-adres heeft en uit ervaring weten we dat de bevestigingen die we sturen eigenlijk altijd bij hotmail in de spambox terecht komen. Waarschijnlijk vindt u daar dus uw bevestiging en ook de mail met het trackingnummer van de zending terug. Veel plezier met uw fotobehang.

Yves beoordeelde op 2017-08-30

Online besteld, netjes afgeleverd, netjes tegen de muur geplakt.
Dochter van mij superconsent met restyling van haar tienerkamer, papa gelukkig dat dochter gelukkig is...
Meer moet dat niet zijn...

Reactie van Muurmode:
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn te horen dat uw dochter blij is met haar nieuwe behang.

Gerda beoordeelde op 2017-08-30

Geweldig hoe snel jullie mij de muurposter hebben geleverd, top!!!

Reactie van Muurmode:
Graag gedaan! Bedankt voor de reactie.

Arend Jan beoordeelde op 2017-08-29

Bestelling werd geleverd maar onduidelijk welke dag . Verder heb ik gekregen wat ik bedteld heb met een duidelijke nederlandse gebruiks handleiding.
Kortom wel goed maar een beetje rommelige levering.

D.Droog beoordeelde op 2017-08-28

Supersnel geleverd ondanks dat ze in een vakantieperiode zaten.

Margriet beoordeelde op 2017-08-23

De print is erg mooi, alleen jammer dat je zelf een hele baan in de lengte moet snijden, dan kunnen jullie beter het formaat aanpassen aan de breedte van een hele rol

Reactie van Muurmode:
Wij leveren het vliesbehang inderdaad op een rol in banen van 47,5 cm breed. Aangezien we dit behang op maat kunnen maken voor de muur, is het afhankelijk van de maat of de laatste baan geheel bedrukt wordt of dat hier een onbedrukte strook overblijft die u zelf makkelijk kunt wegsnijden. Voor de standaard maten geldt dat u soms inderdaad ook een witte strook zult aantreffen, die u eenvoudig zelf kunt wegsnijden.

Loes beoordeelde op 2017-08-16

Op tijd afgeleverd op afleveradres dat anders was als factuuradres.

Janine beoordeelde op 2017-08-15

Tevreden!

Anne Dijk beoordeelde op 2017-08-15

Snel bezorgd en prima kwaliteit

GPO beoordeelde op 2017-08-13

Mijn eigen melkmeisje op de muur, prachtig.
Keurig geleverd, kleurecht.
De aanbrengen is een precisieklusje. Zeer tevreden!!

SS Owie beoordeelde op 2017-08-12

Snelle levering en erg mooi! Makkelijk te gebruiken.

Willem Schut beoordeelde op 2017-08-10

Goed en snel geleverd

Jeanique beoordeelde op 2017-08-04

Heel snelle en correcte levering. Uitstekende kwaliteit !

Maureen Jansen beoordeelde op 2017-08-02

Een tuinposter besteld en binnen vijf werkdagen geleverd gekregen.
Prima kwaliteit en prettig bedrijf