Potmarge 21

Mystery shopper

Lees
waarom

Jeannine van Gils beoordeelde op 2017-11-20

Het was toch nog een hele klus om het netjes aangesloten te krijgen. De bovenste rij gaat wel. De onderste is moeilijker, omdat die zowel links als boven moet aansluiten. De luchtbelletjes die er in zaten zijn redelijk weggetrokken. Over het algemeen ziet het er nietje uit.

Veerle Huylebroeck beoordeelde op 2017-11-18

Heel tevreden, woensdag besteld, vrijdag geleverd

I. Lenderink beoordeelde op 2017-11-17

Plezierige communicatie, denken goed mee, attendeerden mij op op het opgeven van afwijkende maten dan eerder in de communicatie genoemd(!), snelle levering en mooie kwaliteit van het bestelde vlies fotobehang.

Liesbeth beoordeelde op 2017-11-14

Zeer snel in huis en goede kwaliteit.

Fam. Klomp beoordeelde op 2017-11-12

Heel tevreden
Hadden een speciale maat, alle vragen werden heel goed beantwoord en het produkt was 2 dagen later in huis .
Topkwaliteit

Marga Hey beoordeelde op 2017-11-09

Het is goed uitgelegd hoe de muurposter op te plakken, helaas liep het patroon niet helemaal gelijk, dat is wel jammer.

a ter rele-willard beoordeelde op 2017-11-08

het bezorgen was heel fijn had het zo binnen. moet nog behangen maar het ziet er mooi uit op de foto dus vandaar goed.

Van der zwalmen beoordeelde op 2017-11-08

Vlotte verzending en juiste product

Simone beoordeelde op 2017-11-07

Ben heel tevreden met de snelle bezorging

m.monteiro beoordeelde op 2017-11-06

snelle levering, goede kwaliteit

Els beoordeelde op 2017-11-05

Mooi

meijer beoordeelde op 2017-11-01

om 16.00 uur besteld en om 11.00 was het er al

Sijmen beoordeelde op 2017-10-31

Het zal vooral aan de plakker liggen en niet aan het behang, maar het behangen ging flink stroef en ik had al verwacht dat het moeilijker zou zijn dan een 'normaal muurtje'. Met het bijgevoegde behanglijm had ik niet voldoende lijm op het behang te bevestigen. Ondanks dik insmeren van het behang kwamen 2 van de 4 vellen na een dag grotendeels los en de andere 2 op hoekjes.

Daarnaast had ik gekozen voor een kaart, waardoor ik het mijzelf moeilijk maak omdat alles precies moet aansluiten. Het behang wordt groter door invloed van de lijm en de zwaartekracht blijkbaar. Tussen de niet ingesmeerde versie van het behang en de opgehangen versie kon wel 2 cm verschil zitten. Dit was dus ook afhankelijk van hoelang je bezig was het behang op te plakken. Hierdoor lukte het mij niet alle 'meredianen' van de kaart precies op elkaar aan te sluiten. Wanneer ze boven gelijk zaten, had ik na verder naar beneden een klein verloop zitten omdat één deel van de kaart langer was geworden dan de ander.

Kortom: mooi product, ziet er goed uit en ook prima vervoerd en snelle levering. Lastig te plakken, zelf met de instructie op de koker en de website van de producent. Bijgevoegde behanglijm is waarschijnlijk afgemeten op basis van aanhechting op een gipsmuurtje, maar is te weinig voor een andere ondergrond.

Reactie van Muurmode:
Wat vervelend om te horen dat het behang niet goed op uw muur is gekomen. Papierenbehang zal inderdaad na het opbrengen van de lijm iets uitzetten en bij het opdrogen op de muur krimpt het iets. De behangdelen dienen dun ingesmeerd te worden met de lijm en de inwerktijd van de lijm dient bij elk deel even lang te zijn, om verschil in grootte te voorkomen. Dat het behang los is gekomen lijkt te duiden op een sterk zuigende ondergrond waardoor de behanglijm in de muur trekt en er geen hechting mogelijk is voor het fotobehang. In dat geval kan deze het best worden voorgelijmd. Mocht u overwegen een nieuwe bestelling te plaatsen neemt u dan eerst contact met ons op zodat we u een korting kunnen bieden op een nieuw exemplaar fotobehang.

J Voorham beoordeelde op 2017-10-29

Snelle levering en de kwaliteit is ook goed .
Duidelijke gebruiksaanwijzing, makkelijk te verwerken

Jos Dumon beoordeelde op 2017-10-26

Site = OK
Levering: Lijn niet ontvangen
Product: Kleurverschil tussen de verschillende stroken.

Reactie van Muurmode:
Vervelend te horen dat er kleurverschil zit in de stroken behang. Jammer dat u niet met ons contact heeft opgenomen zodat we dit nader kunnen bekijken. De lijm wordt geleverd in een klein zakje wat veelal aan de binnenkant van de dop van de koker wordt bevestigd door de fabrikant. Mogelijk viel het niet op en is het met de verpakking weggegooit.

Rob beoordeelde op 2017-10-24

Snelle levering tegen scherpe prijs.

Yvonne beoordeelde op 2017-10-24

Papieren fotobehang Nordic Forest besteld. Keurig geleverd. Goed verpakt. Plakinstructies verloren. Na een telefoontje opnieuw ontvangen via de mail. Moeilijk op te brengen, bobbelt enorm. Maar trekt door drogen mooi vlak.

Marga beoordeelde op 2017-10-22

De behangvellen waren niet goed genummerd, je moet zelf goed puzzelen.
Het bij geleverde behang lijm was te weinig dus het is handig zelf behang plaksel te halen.

Aa Krohne beoordeelde op 2017-10-22

Goede en snelle levering. Behangt nog niet. Maar binnen 3 weken alles klaar.

Trudi beoordeelde op 2017-10-21

Ik had het snel in huis en het was goedkoop en super mooi !