Potmarge 21

Mystery shopper

Lees
waarom

Wendy Dikken beoordeelde op 2019-08-14

een muur poster besteld, snelle levering en een tevreden dochter :-)

Vanhercke Christophe beoordeelde op 2019-08-11

Snelle en goede levering ! En goed materiaal

Simons beoordeelde op 2019-08-11

Helemaal tevreden. Kan makkelijk betalen. Snel geleverd en wat je besteld ziet er op de muur ook zo uit. Helemaal goed

Angela beoordeelde op 2019-08-11

Maandagavond hebben wij bestelling gedaan en woensdag kregen we de bestelling netjes verpakt binnen. En de muursticker hangt supermooi aan onze muur.

Familie Rikkerink beoordeelde op 2019-08-10

Ik heb Airtex-fotobehang besteld en snel ontvangen. Het opplakken was erg eenvoudig! Geen bobbels, geen scheuren en alles bestond uit één geheel. Ik kan het iedereen aanraden.

Ilse Haans beoordeelde op 2019-08-09

Medewerkers van muurmode hebben mij perfect geholpen met het maken van een juiste keuze. Medewerkers van muurmode denken met je mee, dragen nieuwe opties en mogelijkheden aan en reageren snel op je vraag. Ik ben zeer tevreden en raad iedereen aan om hier een bestelling te plaatsen.

Esther beoordeelde op 2019-08-07

Heel tevreden, snelle reactie, meedenken en snelle levering. Top

Anoniem beoordeelde op 2019-08-07

Anoniem beoordeelde op 2019-08-06

Grace beoordeelde op 2019-08-05

Snelle levering, prijzen goedkoper dan in winkel

wikke beoordeelde op 2019-08-05

luid en duidelijk

Anoniem beoordeelde op 2019-08-04

Piet Keek beoordeelde op 2019-08-02

Het product is naar mijn smaak aangepast vanaf en ander formaat behang. Het is nog niet geïnstalleerd dus vraag mij het nogmaals na de installatie, ongeveer 10 september 2019

Anoniem beoordeelde op 2019-07-29

snelle en goede levering

Anoniem beoordeelde op 2019-07-19

Anoniem beoordeelde op 2019-07-18

J. Perquin beoordeelde op 2019-07-12

Knap dat alle banen niet alleen keurig in patroon lopen, maar ook dat de kleuren stabiel zijn! Applaus, een aanrader voor iedereen!
Oh ja, het plakt ook makkelijk!