Potmarge 21

Anoniem beoordeelde op 2018-08-19

Anoniem beoordeelde op 2018-08-16

Anoniem beoordeelde op 2018-08-16

Cindy beoordeelde op 2018-08-12

Zeer tevreden met muurmode, er werd een fout gemaakt die heel snel werd opgelost waarvoor dank

Anoniem beoordeelde op 2018-08-12

Anoniem beoordeelde op 2018-08-12

Anoniem beoordeelde op 2018-08-06

Wendy beoordeelde op 2018-08-04

Snel en perfect geleverd

Karin beoordeelde op 2018-08-02

Snelle service. Kwaliteit van de print nog niet kunnen beoordelen maar eerste stuk van de rol lijkt prima.

evelien beoordeelde op 2018-08-01

Prima !

Anoniem beoordeelde op 2018-08-01

R. Falke beoordeelde op 2018-07-31

Bestellen gaat uitstekend, snel geleverd.

Het plakken was wat anders. De inkt van de afdruk geeft/gaf af, waardoor er vlekken zijn ontstaan. Door alleen met de handpalm over het behang te gaan zat de inkt al aan de handen. Erg zonde, want verder waren we tevreden over de afbeelding. Wij hadden een ervaren behanger lopen uit eigen kring, ruim 25 jaar ervaring. Daar kan het dus niet aan gelegen hebben...

Reactie van Muurmode:
Wat jammer om te horen dat bij het plakken vlekken zijn ontstaan. Het is belangrijk om niet te veel lijm te gebruiken bij het plakken, want dan kan de lijm vlekken achter laten. De uitgebreide plakinstructies staan op onze website: https://www.muurmode.nl/opplakken-fotobehang/#answer4.

Anoniem beoordeelde op 2018-07-31

Anoniem beoordeelde op 2018-07-30