Potmarge 21

Lees
waarom

Anoniem beoordeelde op 2019-06-16

Jan de Vos beoordeelde op 2019-06-12

Heel snel en correct bezorgd.

Linda beoordeelde op 2019-06-11

Ik werd persoonlijk benaderd om mijn bestelling zo goed mogelijk uit te laten voeren en was daar zeer content mee.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-09

Anoniem beoordeelde op 2019-06-08

Anoniem beoordeelde op 2019-06-01

Katia beoordeelde op 2019-05-31

Snel geleverd, gemakkelijk te plaatsen, tof design.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-31

Anoniem beoordeelde op 2019-05-29

Jan Sprangers beoordeelde op 2019-05-28

Prima info gekregen, geleverd volgens afspraak, mooi resultaat

Anoniem beoordeelde op 2019-05-27

Anoniem beoordeelde op 2019-05-22

Rudy Van Parijs beoordeelde op 2019-05-21

Vlot bestellen, snelle levering, topkwaliteit.

Ina beoordeelde op 2019-05-20

Uitstekend verzorgd, goede stevige verpakking. Donderdag besteld en maandag al geleverd!
Prachtige reproductie op canvas, mooie kleuren, heel tevreden!

Bas beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering en goed geïnformeerd over voortgang bestelling. Ik vind de canvas print echter van matige kwaliteit. Vlak en weinig sprankelend in kleur en detail.

Monique Bruininck beoordeelde op 2019-05-13

prima site, goede levering in stevige rol! prima! ook steeds op de hoogte gehouden van de status en goede betalingsmogelijkheid!

Marloes Bischop beoordeelde op 2019-05-11

Duidelijke communicatie, prima in levering. Toen bleek dat het behang dat ik besteld had, niet meer leverbaar was, kreeg ik een veel duurder behang voor dezelfde prijs. Heel netjes.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-04

Arjan beoordeelde op 2019-05-02