Potmarge 21

Mystery shopper

Lees
waarom

Pearl van der Kist beoordeelde op 2018-04-17

Zeer goede service gehad en een super gave sticker geplakt.
Goede uitleg erbij.
Al met al helemaal top en de volgende muursticker zal ik zeker hier gaan bestellen.

Marieke beoordeelde op 2018-04-11

Makkelijk in contact, denken mee, snelle service.
Kleuren behang iets donkerder dan op computer het geval leek.

Connie beoordeelde op 2018-04-08

De bestelling was snel verzonden . Groot min punt was DPD die ik langs zag rijden en vervolgens een mail stuurt dat ik niet thuis was?
wazig vervolg, maar ben het vervolgens later maar gaan afhalen bij pick up point. Maar daar ging dus meer tijd overheen dan gehoopt.

Wendy - Antwerpen beoordeelde op 2018-04-05

Correcte levering
Deze keer ook goede lijm
Eindresultaat zoals verwacht: supermooi product!

Hopman beoordeelde op 2018-04-02

Top zaak

Sandra Bergen beoordeelde op 2018-04-01

Heel tevreden, snelle service en mooi materiaal.

Hunsel beoordeelde op 2018-03-27

Heel fijn , snel en professioneel geholpen. Zij hebben ook goed mee gedacht om voor ons een zo mooi mogelijk resultaatHunsel te bereiken.

Ivan Braeckman beoordeelde op 2018-03-27

Een mooie foto maar nogal wazig van dicht bekeken;

Chantal beoordeelde op 2018-03-23

ik had het product snel binnen ben tevreden

Loes Postma en Feike Jorritsma beoordeelde op 2018-03-19

Heel tevreden! Wij hadden een beschadigde poster ontvangen. Waarschijnlijk was de poster tijdens het transport beschadigd. Na telefonisch contact met een medewerkster hebben wij gratis een nieuwe poster mogen ontvangen.

R. Janssen beoordeelde op 2018-03-17

Prima product, juiste kleur, correcte levering.

Hester beoordeelde op 2018-03-17

Goed. Vind het alleen jammer dat het voor zo'n prijs voor vliesbehang geen lijm bij zit en bij papierbehang wel.

b lagerweij beoordeelde op 2018-03-16

Uitstekende service. ik had een kleiner stuk nodig dan een hele rol. Geen probleem!
snelle verzending

Yvonne beoordeelde op 2018-03-13

Heel tevreden. Wij hadden afwijkende maten nodig en hier werden we heel goed over geïnformeerd. Ook was de bestelling snel geleverd.

Edwin beoordeelde op 2018-03-12

Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de voortgang in het bestel en productieproces. Daarna netjes geleverd. Het behang was keurig en van goede kwaliteit.

Edith beoordeelde op 2018-03-12

Snelle en correcte levering!

Annemarie beoordeelde op 2018-03-11

We hebben een foto uitgezocht in de beeldbank en die besteld. Dit was best een gok, omdat het plaatje op de site niet groter was dan een paar cm2. Wellicht kan hier nog iets op bedacht worden, bijvoorbeeld een voorbeeld hoe het op de muur staat, zoals op het behang op de site? Het werd vlot geleverd en het behang is van stevig, wat het opplakken gemakkelijker maakt. De foto is erg mooi geworden en we zijn tevreden over het resultaat.

Jacqueline beoordeelde op 2018-03-09

Het behang papier is slecht te plakken, heel snel bobbels in het behang. het behang kan je bijna niet meer loshalen als je iets scheef begint want dan worden de bobbelsl / vouwen nog erger

Reactie van Muurmode:
Wat zonde dat het niet gelukt is om het behang goed op de muur te krijgen. Als het behang na het aanbrengen opbolt, dan betekent dat, dat het behang uitzet door het vocht uit de lijm. Dan heb je de behangbanen te snel op de muur geplakt.
Na het insmeren van behang, moet je het eerst opgevouwen even laten liggen,hierna is het behang goed doorweekt door de lijm en pas daarna ga je behangen.
Het behang is dus dan al uitgezet. Het weke behang laat zich nu prima plaatsen en kan je zelfs nog wat schuiven. Als het gaat drogen, trekken vanzelf de bobbels weer weg, doordat het drogende behang gaat krimpen, het trekt zichzelf dus strak. Een andere oorzaak kan zijn dat de muur te zuigend is geweest, waardoor de lijm in de muur trok en niet meer als kleeflaag fungeert. Dan komt er op die plek een luchtbel.

Francisca beoordeelde op 2018-03-04

Zeer tevreden! Binnen 3 dagen de bestelling in huis. Nu nog even plakken, maar met de plakinstructies op de website moet dat lukken.

Goethals beoordeelde op 2018-03-04

Zeer leuke poster.
Bij het ophangen wat problemen met blaasjes, maar deze poster trekt volledig recht bij het uitdrogen. Kortom geen blaasjes meer. Voor een uitstekende prijs!!!
Echte aanrader!!!