Potmarge 21

Mystery shopper

Lees
waarom

Natasja beoordeelde op 2019-02-12

Perfect geholpen. Veel vragen gehad voordat ik ging bestellen, deze werden altijd netjes en snel beantwoord. Alleen jammer dat ik niet de goede lijm voor het fotobehang kon bestellen.

L.S. beoordeelde op 2019-02-12

Product snel geleverd. Mooie uitvoering. Plakken niet echt simpel. Redelijk wat blazen. Maar toch mooi.

A de Koning beoordeelde op 2019-02-10

Een canvas besteld, hij is prachtig. Gelijk nog eentje besteld ie in de woonkamer. Hij was niet in assortiment, maar een hele aardige mevrouw heeft voor ons de afbeelding opgezocht . Die moet nog bezorgd worden, maar ik twijfel er niet aan dat het ook naar wens zou zijn.

Anoniem beoordeelde op 2019-02-08

Anoniem beoordeelde op 2019-02-06

Anoniem beoordeelde op 2019-02-04

A. Eissens beoordeelde op 2019-02-03

Goed verpakt. Snelle levering. Zoals op de foto. Ben heel tevreden!

Anoniem beoordeelde op 2019-02-01

Erika Hoekstra beoordeelde op 2019-01-26

Zeer tevreden. Duidelijke informatie en advies over de telefoon betreffende afmetingen en werkwijze. Snelle beantwoording van e-mails. Bestelling binnen vijf werkdagen in huis. Toevallig kreeg ik het pakket in handen, want de trackingcode had ik niet ontvangen.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-25

Ronald Verheijden beoordeelde op 2019-01-25

Hoewel ik al had besteld en nog even vroeg of de foto wel scherp was, hielp men mij zo verder dat ik uiteindelijk geen fout heb gemaakt en een prachtige foto(behang) heb ontvangen.
Meedenken met de klant: Uitstekend.

Nicole vansteelant beoordeelde op 2019-01-24

De bestelling werd vlot geleverd: 2 dagen later.de kwaliteit is echter onvoldoende. De kleur gaat af.

Guen beoordeelde op 2019-01-20

We wilden een specifiek schilderij op fotobehang (airtex) en kregen binnen een dag een uitgebreide mail terug waarin ze aangaven het desbetreffende schilderij in voldoende pixels te hebben. Communicatie was top en de levering was in 5 werkdagen.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-18

Anoniem beoordeelde op 2019-01-18

KA beoordeelde op 2019-01-15

Producten zijn van slechte kwaliteit en de service is nog erger. Wij hebben voor 100 euro een sticker gekocht. Binnen een half jaar liet de sticker al aan alle kanten los. Gemeld en tip was föhnen. Wij hebben daarna 2 jaar lang de sticker geföhnd tot deze echt niet meer vast wilde plakken. Weer bericht gestuurd. Oplossing: 15% korting op je volgende bestelling. Daar heb je natuurlijk niets aan als je geen producten meer gaat bestellen.

Reactie van Muurmode:
Jammer te vernemen uit uw recensie dat onze producten van slechte kwaliteit zijn en onze geboden service nog erger. U heeft bij ons in 2015 een muursticker gekocht waarvan is gebleken dat deze niet op uw muur blijft plakken. Niet op iedere ondergrond blijven stickers plakken. Omdat wij niet kunnen beoordelen of de ondergrond waarop onze stickers worden aangebracht hiervoor geschikt is, geven wij geen garantie op het hechten van onze stickers.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-14

Charles Hage beoordeelde op 2019-01-14

Staat echt geweldig zo'n grote afbeelding; we zijn er ook heel blij mee.
Ik had zelf moeite om de aansluiting naadloos te krijgen, zodat je deze niet ziet; Het lijkt er op dat er een geringe sprake is van krimp, waardoor de naad na droging heel licht zichtbaar wordt.
Desondanks zoals gezegd heel bij mee (en misschien ben ik ook een beetje te precies)

Birgitt beoordeelde op 2019-01-13

Ik heb het nog steeds niet omdat de bezorger het adres niet kan vinden

Reactie van Muurmode:
Wij vinden het jammer dat u ons een lage beoordeling geeft. Wij kunnen helaas niet voorkomen dat de chauffeur van de transportdienst uw adres niet heeft kunnen vinden. Niet zo slim natuurlijk van hem. We hopen dat u wel blij bent met het schilderij die we voor u geprint hebben en u daar plezier van heeft.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-13