Potmarge 21

Mystery shopper

Lees
waarom

C. Dorman beoordeelde op 2018-10-21

Prima, snelle levering. En echt prachtig behang

Anoniem beoordeelde op 2018-10-20

Anoniem beoordeelde op 2018-10-18

Anoniem beoordeelde op 2018-10-18

luuk kuijer beoordeelde op 2018-10-18

wij zijn heel erg tevreden

Anoniem beoordeelde op 2018-10-15

Ac beoordeelde op 2018-10-12

Fotobehang besteld. Jammergenoeg waren zwarte strepen op de plaat gedrukt. Maar de service was super. Supersnelle reacties via de mail en ook heel snel opgelost. Perfect.

Anoniem beoordeelde op 2018-10-11

Anoniem beoordeelde op 2018-10-10

Jeannet beoordeelde op 2018-10-07

Ik zou muurmode zeker wel aanraden ! Je krijgt precies wat je besteld hebt ! En ook een snelle levering , bedankt !

Anoniem beoordeelde op 2018-10-07

irma zandvliet beoordeelde op 2018-10-05

Snel antwoord op email,, advies over afmetingen en bijsnijden foto behang.
Erg prettig contact en snelle levering.

Anoniem beoordeelde op 2018-10-02

Anoniem beoordeelde op 2018-10-02

Anoniem beoordeelde op 2018-10-01

Mario vd Langkruis beoordeelde op 2018-09-25

Snelle levering en snel antwoord via mail, de items die ik kocht waren ook nog eens onwijs scherp geprijsd.

Anoniem beoordeelde op 2018-09-25

Jacqueline beoordeelde op 2018-09-24

Super goed geholpen door Andrea! Ze heeft voor ons de kleur van het airtex behang nog wat helderder gemaakt zodat het perfect past in ons huis. Ophangen van het airtex behang was zwaar maar niet moeilijk! Super bedankt Andrea!

Reactie van Muurmode:
Beste Jacqueline, wat fijn om te horen dat de aangepaste kleuren uiteindelijk perfect blijken te passen! Ben wel heel benieuwd naar het resultaat nu, mailt u mij een foto? Groeten Andrea

Monique beoordeelde op 2018-09-24

Snel en duidelijk antwoord op mijn vragen. Snelle levering

Guy W beoordeelde op 2018-09-21

What you see is what you get; overzichtelijke website, duidelijk bestelproces, duidelijke instructies, maar vooral: uitstekende service! Ons pakket (grote muurposter) was bij transport beschadigd geraakt en dit is zonder enige kost vervangen door een nieuw exemplaar.