Potmarge 21

Mystery shopper

Lees
waarom

Ria beoordeelde op 2018-02-17

Mooie poster alleen jammer dat de ronde koker waarin hij zat platgedrukt was waardoor er vouwen in de poster zitten

Reactie van Muurmode:
Wij vertrouwen erop dat onze vervoerders onze bestellingen in goede staat en zonder beschadiging afleveren en indien dit niet het geval is dan horen wij dat natuurlijk graag zodat we actie kunnen ondernemen. Jammer dat u ons dit niet heeft laten weten. We verwachten dat de poster alsnog mooi op de muur is gekomen en de vouwen niet meer te zien zijn.

Annemieke beoordeelde op 2018-02-14

Muurmode kan ik zeker aanraden. Ze hebben me erg goed geholpen. Ik wilde graag een foto laten bewerken als fotobehang. Ze zijn heel klantvriendelijk en servicegericht!

Reactie van Muurmode:
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te mogen horen.

fab Gort beoordeelde op 2018-02-09

tevreden, snelle levering. Nog niet behangen, dat gebeurt over een paar weken

J. Koppelaar beoordeelde op 2018-02-09

Perfecte en snelle goed verpakte levering!

S. Wolfs beoordeelde op 2018-02-09

Een behang die muurmode niet op de site hebben staan konden ze wel leveren. Na wat vragen van mijn kant af, kreeg ik zeer snel weer antwoord, en de koop is via de mail keurig verlopen. Een zeer mooi prijs en zeer snel geleverd. Bedankt muurmode.

HEDWIG PATTIJN beoordeelde op 2018-02-09

muurmode heeft een mooie variatie fotobehang, en de info is prima !!

We zijn zeer tevreden hebben reeds onze 2de bestelling geplaatst !!

Cynthia beoordeelde op 2018-02-05

snel antwoord op gestelde vragen. Snelle levering.

Anita verhoef beoordeelde op 2018-02-04

Super tevreden , goed email contact en degelijk verpakt....toppie !!!

Kristian beoordeelde op 2018-02-02

Duidelijke website, eenvoudig bestelproces, daarna goed op de hoogte gehouden van de bestelling!

Els beoordeelde op 2018-02-02

Er zit een vrij grote pixel in het fotobehang. De bovenkant is ook zeer roze in het echt. Maar als je niet te kritisch bent en niet te dicht kijkt blijft het prachtig!

Annetta Snijder beoordeelde op 2018-01-31

Goede klantenservice. Goed bereikbaar en snelle reactie op vragen en denken goed mee. Snelle en nette levering van het behang Top!

Sturkenboom beoordeelde op 2018-01-31

Makkelijk een bestelling geplaatst via de website. Duidelijke omschrijving, afbeeldingen en instructies. Levertijd snel. Binnen 3 dagen hadden we het behang binnen. Hele goed kwaliteit. Helemaal blij met onze nieuwe muur met Rijksmuseum fotobehang!

T. Berends beoordeelde op 2018-01-30

Helemaal top, ik haar het zaterdag avond laat besteld en ik had het dinsdag al binnen. En het ziet er super gaaf uit.

Johan beoordeelde op 2018-01-25

Alles perfect verlopen van bestelling tot levering en het product voldoet perfect aan onze wensen !

alexander beoordeelde op 2018-01-24

wij bestelden 2 soorten papier. Het papier is in kleinere stukken versneden en maar matig van kwaliteit waardoor je erg goed de naden kan zien als het behangen wordt. Het ene papier is heel broos, als je per ongeluk hapert met een nagel of een gewoon een kleine hapering dan zit er een kras in die er niet meer uitgaat en je heel erg duidelijk kan zien. Wij zijn teleurgesteld in de kwaliteit

Reactie van Muurmode:
Jammer te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop van het papierbehang. We zien dat u daarnaast ook een bestelling heeft gedaan voor vliesbehang. Beide behangtypen worden op verschillende wijze opgeplakt. Aangezien u aangeeft dat u naden ziet in uw behang lijkt het dat u deze niet overlappend heeft opgeplakt zoals wel hoort. Daarentegen worden de banen bij vliesbehang strak stotend tegen elkaar aan geplakt. Het is daarom belangrijk om de plakinstructies op te volgen die gelden voor het soort materiaal waar het behang van gemaakt is.

Marjan Krommendijk beoordeelde op 2018-01-21

Het zit nog niet op de wand, dus kan nog niets zeggen

Fieneke beoordeelde op 2018-01-12

Super scherp en precies wat ik besteld had!
Klein puntje... ik had een witte rand van 10 cm en dat is net een andere wit dan die op de muur... was leuk uitstekend geweest als ik dat ook nog had kunnen regelen in dezelfde wit....
Wij zijn super blij met de leeuw!

Maria dijksterhuis beoordeelde op 2018-01-10

Niet tevreden het foto behang staat op de behang koker anders afgedrukt als hij in het echt is. En valt ook veel donkerder uit waardoor het niet meer in mijn kamer lijkt. Dus ja duur voor deze kwaliteit. En heb uiteindelijk het eraf moeten scheuren omdat er voorzichtig afhalen niet lukt.

Reactie van Muurmode:
Jammer te vernemen dat u niet tevreden bent over uw fotobehang. Als bij het uitpakken en bekijken van het fotobehang blijkt dat deze niet aan de verwachtingen voldoet dan had u contact met ons kunnen opnemen om het fotobehang te retourneren. Dit staat ook zo vermeld op onze website. Als u echter eenmaal het behang al heeft opgeplakt houdt dat in dat u het behang aanvaard heeft en kan het niet meer geretourneerd worden. Jammer dat u niet contact heeft opgenomen en ons direct een negatieve beoordeling geeft.

Doeglas beoordeelde op 2018-01-10

Goede kwaliteit
Behanglijm bijgeleverd
Snel geleverd
Goed verpakt

Tiga beoordeelde op 2018-01-07

Snel geleverd, goede prijs kwaliteit, duidelijke communicatie.