Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Kabof 161
3828 JE Hoogland

9,9

2016

Emma beoordeelde op 2016-09-07

Ontzettend tevreden over mijn bestelling. Duidelijke berichtgeving over de status, en erg snel in huis. Ook fijn dat bij de bestelling kaartjes zaten met uitleg over hoe je bepaalde producten moet gebruiken!

Caroline beoordeelde op 2016-08-29

Ik ben zeer tevreden met de service van Pilaten.nl. In de mail houden ze je op de hoogte van je bestelling en de levering was snel. De bestelling was compleet en volledig naar verwachting. Ik ga zeker vaker aankopen doen via Pilaten.nl.

Lisette beoordeelde op 2016-08-08

Zeer fijne en betaalbare producten. Website is gebruiksvriendelijk, producten waren de volgende dag al in huis.

Reactie van Pilaten.nl:
Bedankt voor je reactie Lisette!

Ilse beoordeelde op 2016-07-20

Had gehoopt dat dit masker zou helpen bij mijn mee-eters. Maar helaas heeft het niet geholpen en mijn huid wordt er ook niet beter op. Heel jammer..

Reactie van Pilaten.nl:
Vervelend om te horen dat het masker bij jou niet heeft gewerkt, helaas werkt het masker niet bij elk huidtype hetzelfde. Wij adviseren meestal als het masker niet heeft geholpen resterende mee-eters te verwijderen met een comedonenlepel.
Als je even contact met ons opneemt op info@pilaten.nl sturen we je graag kosteloos een comedonenlepel op zodat je deze kunt proberen!

ik beoordeelde op 2016-06-20

Makkelijk te bestellen. Snelle levering.
Betaalbaar.
Was nieuwsgierig wat het product zou doen. Je ziet echt vooruitgang!

Dank voor je reactie!

Lisan beoordeelde op 2016-06-08

Ben erg tevreden wist niet goed wat ik moest verwachten van de black head strip want ik had al meerdere producten geprobeerd maar geen resultaat. Ik moet zeggen dat het nu nog niet helemaal weg is maar ik zie vooruitgang

Reactie van Pilaten.nl:
Dank voor je reactie op je bestelling Lisan!

Kiki beoordeelde op 2016-05-01

Wauw! Super enthousiast over de pilaten black head strip. Al vele andere producten geprobeerd en dergelijke andere black head strips, deze strips zijn volgens mijn mening werkend, en doet wat er wordt verkocht. Erg snelle levering en ontzettend fijn de bijbehorende email over de levering.
Voor mij krijgt het een duimpje! Ben erg tevreden en deel mijn enthousiaste ervaringen nu met mijn vrienden, top!

Reactie van Pilaten.nl:
Leuk om te horen Kiki! Bedankt voor je reactie!

Aukje beoordeelde op 2016-04-27

De bestelling kwam heel snel! Heel fijn!! De maskers waren echt zo fijn!! Het black head masker was echt geweldig!! Mijn huid voelde echt heel zacht aan! Zeker weer bestellen

Reactie van Pilaten.nl:
Bedankt voor je reactie Aukje!

Kymberlee beoordeelde op 2016-03-03

Niks op aan te merken!

Reactie van Pilaten.nl:
Bedankt voor je reactie Kymberlee!

Stanley beoordeelde op 2016-03-01

Bij bestelling kreeg ik geen orderbevestiging, dus had ik een e-mail gestuurd om te vragen of ze m'n bestelling hadden ontvangen. Ik kreeg dezelfde dag nog een antwoord goed. Zeer goed! Maar voor ik m'n e-mail stuurde, had ik geprobeerd om te bellen, op verschillende tijdstippen, maar kreeg niemand aan de telefoon. Zonde!
De bestelling werd de volgende dag al gelijk bezorgd. Zeer snelle levering; Chapeau!
De werking van het product is helaas niet zoals in de filmpjes getoond werd maar ik zie wel degelijk verbetering op m'n gezicht. Zal dit product dus zekerste weten voor de komende tijd gebruiken.

Reactie van Pilaten.nl:
Bedankt voor je reactie Stanley. Door een storing aan het telefoonsysteem was het inderdaad niet mogelijk iemand aan de telefoon te krijgen, we hopen dit in de toekomst te voorkomen! :)

M beoordeelde op 2016-01-14

Goede service, snelle levering!

Reactie van Pilaten.nl:
Dank je wel voor je reactie!

Isa beoordeelde op 2015-11-15

Ik ben heel erg tevreden over de maskers , ze werken goed!
Het verwijderen vind ik inderdaad wel pijnlijk.

Bedankt Isa!

lisanne beoordeelde op 2015-11-10

Ik ben zeer tevreden over het gezichtsmasker! Het werkt goed en ik vond zelf het verwijderen van het masker minder pijnlijk dan gedacht. De levering was erg snel. Helemaal super dus!

Reactie van Pilaten.nl:
Beste Lisanne, bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen!

Sacha Otten beoordeelde op 2015-11-09

Ik ben heel tevreden over het gezichtsmasker van Pilaten, het werkt echt! Het verwijderen is wel even gevoelig.
Het was snel bij mij afgeleverd thuis met een duidelijke gebruiksaanwijzing,
Als de tube op is, bestel ik bij Pilaten.nl weer een nieuwe!

Bedankt Sasha!

Laura Oosterling beoordeelde op 2015-10-25

Mijn ervaring met Pilaten is erg goed! het bestellen is makkelijk op de site en het wordt snel bezorgt. Ook ben ik erg tevreden over het 'originele zwarte masker' het werk makkelijk en je krijgt er een gave, mooie en zachte huid van!

Bedankt Laura!

Merel smit beoordeelde op 2015-10-21

Mijn ervaring met Pilaten is erg prettig. Ik had mijn gegevens niet goed ingevuld en had dus even mijn goede gegevens gemaild. Direct antwoord en dat is erg prettig zo weet je dat het gelezen is. Het pakketje was ook de volgende dag nog in huis, er zat een goede gebruiksaanwijzing bij. Ik heb het masker als zeer prettig ervaren en als mijn tube op is, bestel ik zeker iets weer bij Pilaten!

Goede website, snelle service en fijne producten.

Reactie van Pilaten.nl:
Dank je wel voor de reactie Merel!

Rebekka beoordeelde op 2015-10-15

De informatie over het product is duidelijk, je weet waar je aan toe bent. De site is helder en geeft duidelijk aan welke producten er verkrijgbaar zijn. De levertijd is van korte termijn, waardoor ik het product snel kon testen! De site doet niet onder aan de beschrijving en effecten van het product. Je krijgt dus letterlijk wat je leest! Het product werkt bij mij heel goed, op basis van regelmatig gebruik. Het product heeft een neutrale geur waardoor het ook niet naar is om het masker aan te brengen. Conclusie: Goede service, korte levertijd, heldere informatie en super product!

Reactie van Pilaten.nl:
We zouden er haast van gaan blozen Rebekka! Dank je wel voor je reactie!

Scott Lipman beoordeelde op 2015-10-14

Ik had wat besteld en dit kwam keurig dezelfde week binnen bij mij. Erg tevreden met het product, persoonlijk zou ik hier vaker bestellen. Ook qua prijzen vond ik het zeer aantrekkelijk! =)

Reactie van Pilaten.nl:
Dank voor je vriendelijke woorden Scott!

Kevin beoordeelde op 2015-10-12

Product werd snel geleverd.

Werkt wel redelijk goed maar kan nog geen reactie geven voor lange termijn gebruik.

Reactie van Pilaten.nl:
Bedankt voor je review Kevin!

Badeend beoordeelde op 2015-10-12

Werkt goed, ik gebruik het 1 x in de week en heb duidelijk minder last.

Reactie van Pilaten.nl:
Bedankt voor je reactie badeend!