Bergselaan 307 A
3038CH Rotterdam

8,9

Rafaël Brender à Brandis beoordeelde op 2019-08-18

Ik heb een product besteld, maar heb geen factuur ontvangen met mijn bestelling.

Meria Hoefnagels beoordeelde op 2019-04-21

Heel tevreden snelle levering.

Math van Rhee beoordeelde op 2019-04-19

Door een versndering in ordernummers verkeerde product gekregen, per omengaande retour gestuurd.
Hele bedrag inclusief retour porto gelij terug op mijn rekeningπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ verder zijn ze ook nog aan het proberen voor ons het juiste product te organiseren.
Kortom alleen maar lof!!!!!

Caroline van Ree beoordeelde op 2019-03-16

Goede en snelle levering

Marleen Roumans beoordeelde op 2019-01-05

Snelle en goed verpakte levering ondanks de feestdagen. Toppie!!!!!!!

Isabelle de Geus beoordeelde op 2018-12-22

Telefonisch om 16:00 advies gevraagd en de volgende dag geleverd gekregen! Echt fantastisch! De stof werkte perfectie een scheiding in de grote evenementen zaal te creeeren. Super goede service!

Janna Blom beoordeelde op 2018-12-03

Bestelling kwam te laat

Sandra beoordeelde op 2018-11-04

Hele mooie gordijnstof voor een heel lage prijs! Snelle levering.
Ik ben er erg blij mee!

Joost Weiss beoordeelde op 2018-10-27

Hele dunne stof. Levering etc. Prima. Kwaliteit stof matig

Regina Veld beoordeelde op 2018-10-16

Makkelijke site en snelle levering

Liesanne Erents beoordeelde op 2018-10-14

Zeer tevreden, ik had de bestelling na twee dagen al thuis!!!

desiree van vliet beoordeelde op 2018-10-06

snelle levering, goed product

Mike Erkelens beoordeelde op 2018-09-25

Goede afhandeling, hele scherpe prijzen. Top zaak!

M_Hero beoordeelde op 2018-09-19

Mooie stof voor weinig geld. Snel geleverd. Ik kreeg meer stof dan ik besteld had.
Verzendkosten vond ik wel wat hoog voor iets dat door de brievenbus past.

Remco Gazan beoordeelde op 2018-08-20

Ik heb pas vilt besteld en ik weet nog steeds niet waneer ik het kan verwachten voor de rest wel handig dat je het per meter kunt bestelen.

M Smits beoordeelde op 2018-08-09

Aantal meter is niet gemakkelijk in te vullen.

j geenen beoordeelde op 2018-07-24

mooie stevige stof, tevreden mee

Merih Wensveen beoordeelde op 2018-07-22

Heb de bestelling snel in huis gehad. De stof vond ik erg dun om als tafelkleed te gebruiken. Stof op zich is wel erg mooi.

Rita Schoofs beoordeelde op 2018-07-16

Goede mail contact,stof zoals beschreven en door gemaild. Heb een proef gedaan en is zoals ik in gedachte had.
Warm aanbevolen

Rita Olinga beoordeelde op 2018-07-15

Mooie stof snelle levering.