Bodendijk 13B
7121 GH Aalten
+31 (0)85 303 78 45

Google Plus/Places - 9,6

Esther beoordeelde op 2019-08-26

We zijn heel tevreden over onze bedden. We hebben al een aantal jaren een luxe elektrische boxspring van royal bedden en onlangs nog een elektrische boxspring gekocht (logeerkamer) Mooie en kwalitatief goede bedden voor een goede prijs. De service is goed, mocht er iets niet naar wens zijn. Dan komen ze het omwisselen.
De mannen die het bed in elkaar komen zetten zijn ook aardig en doen zelfs zachtjes voor slapende kinderen!

Heersink beoordeelde op 2019-03-10

We zijn uitstekend geholpen en hebben een super fijn bed gekregen, voor een goede prijs!

Anita Kleudgen beoordeelde op 2019-02-21

Arjan Dijenhuis beoordeelde op 2019-02-19

Gentil Vanormelingen beoordeelde op 2019-01-29

Superprofessioneel, snel,vriendelijk en topkwaliteit !
Aanrader

Bert Mateman beoordeelde op 2019-01-28

Karin beoordeelde op 2019-01-25

Heel tevreden, super snelle levering. En super goed advies gekregen! Bedankt!

arthur groenendijk beoordeelde op 2019-01-22

Gayle Greenthaner beoordeelde op 2019-01-02

Richard Swart beoordeelde op 2019-01-01

Perfect gedaan ik had gebeld de maten doorgegeven en kreeg te horen dat het met een aantal weken klaar was netjes 2 dagen van te voren een email gehad en ze kwamen op de juiste tijd leveren aardige man en daarna alles betaald ik zeg top en super blij ermee

Dave Oosterholt beoordeelde op 2018-12-17

Eerlijk, komt afspraken na en het bed slaapt ook nog eens super fijn

M. Dusoleil beoordeelde op 2018-12-12

Vrijdag ons bed bezorgt zijn zeer tevreden top

Y. Fendel beoordeelde op 2018-12-10

Perfekte Kommunikation ๐Ÿ‘
Preis vs Leistung ๐Ÿ‘
Team Royal Bedden ๐Ÿ‘

D. Ruwhof beoordeelde op 2018-10-22

Deze onderneming is betrokken met haar klanten.

A. Jansen beoordeelde op 2018-10-14

Yasmin De Kreij beoordeelde op 2018-06-23

Je wordt via de mail van elke stap in het proces op de hoogte gebracht. Geleverd binnen afgesproken tijdsbestek.

Imke Lievers beoordeelde op 2018-05-26

Prima geholpen.
Eerlijk advies! Goed advies.
Netjes aan huis geleverd.
Ze doen veel moeite om voor jou een uitstekend prijs kwalietijd verhouding te leveren zodat iedereen tevreden is. Zowel verkoper als uiteraard het belangrijkste ons de klant.
Prima ervaring.

Pieter De Groot beoordeelde op 2018-05-15

Heel tevreden over de geleverde matrassen. Ik slaap er inmiddels 2 weken op en ben zeer tevreden.

Martin Stempel beoordeelde op 2018-05-05

Netjes geleverd