Bodendijk 13B
+31 (0)85 303 78 45

Google Plus/Places - 9,6

Gayle Greenthaner beoordeelde op 2019-01-02

Richard Swart beoordeelde op 2019-01-01

Perfect gedaan ik had gebeld de maten doorgegeven en kreeg te horen dat het met een aantal weken klaar was netjes 2 dagen van te voren een email gehad en ze kwamen op de juiste tijd leveren aardige man en daarna alles betaald ik zeg top en super blij ermee

Dave Oosterholt beoordeelde op 2018-12-17

Eerlijk, komt afspraken na en het bed slaapt ook nog eens super fijn

M. Dusoleil beoordeelde op 2018-12-12

Vrijdag ons bed bezorgt zijn zeer tevreden top

Y. Fendel beoordeelde op 2018-12-10

Perfekte Kommunikation ๐Ÿ‘
Preis vs Leistung ๐Ÿ‘
Team Royal Bedden ๐Ÿ‘

D. Ruwhof beoordeelde op 2018-10-22

Deze onderneming is betrokken met haar klanten.

A. Jansen beoordeelde op 2018-10-14

Yasmin De Kreij beoordeelde op 2018-06-23

Je wordt via de mail van elke stap in het proces op de hoogte gebracht. Geleverd binnen afgesproken tijdsbestek.

Imke Lievers beoordeelde op 2018-05-26

Prima geholpen.
Eerlijk advies! Goed advies.
Netjes aan huis geleverd.
Ze doen veel moeite om voor jou een uitstekend prijs kwalietijd verhouding te leveren zodat iedereen tevreden is. Zowel verkoper als uiteraard het belangrijkste ons de klant.
Prima ervaring.

Pieter De Groot beoordeelde op 2018-05-15

Heel tevreden over de geleverde matrassen. Ik slaap er inmiddels 2 weken op en ben zeer tevreden.

Martin Stempel beoordeelde op 2018-05-05

Netjes geleverd

Angelique beoordeelde op 2018-05-04

Twee matrassen gekocht, waarvan er van 1 het schuim scheurde. Voor mij dus nooit meer.

Roy Wijlaars beoordeelde op 2018-03-31

Brian G beoordeelde op 2018-03-22

Ik heb op 2e kerstdag een bed besteld waarbij een hoop is mis gegaan:
-1e levering : verkeerde maat
-2e levering afspraak niet nagekomen(datum verplaatst)
(hiervoor compensatie 2 V&D kussens gekregen die ze ergens bij een faillisement uitverkoop gekocht hebben t.w.v. €80?.)
-3e levering : 2 dezelfde matrassen geleverd.
-4e levering : wederom verkeerde matras waarbij royal bedden mij de schuld geeft van het niet juist doorgeven van de hardheid, gezien ik de expert hier ben?! Daarnaast hadden wij een tophoes als compensatie afgesproken waarbij royal bedden dreigde deze in rekening te brengen(€300) wanneer ik deze recentie zou schrijven. uiteraard heb ik de compensatie geweigerd en deze recensie wel geschreven.
Kortom, ik heb in januari betaald voor iets wat ik 3 maanden later nog steeds niet heb staan. een medium en een harde matras. Het product is goed, service is waardeloos.

Reactie van Royal Bedden:
Beste Brian Geerdink,

Wij vinden het alsnog zeer vervelend hoe het is gelopen met de 1e uitlevering van uw boxspring zoals u weet hebben wij toen door een vergissing de all-in-one boxen 2x 80x200 gemaakt in plaats van 2x 90x200. U heeft ons dit per mail en telefoon kenbaar gemaakt op 31-01-2018. Wij zijn toen direct aan de slag gegaan om u zo snel als mogelijk de nieuwe afmeting te leveren, zoals u weet wordt alles handgemaakt en kunnen wij deze u pas aanbieden binnen 4 weken, dit hebben wij ook gedaan.

Wij hebben de omruiling gedaan en hebben u vanwege alle ongemak twee nieuwe hoofdkussen gratis bijgeleverd volgens mij doet het er dan niet toe van welk merk het betreffende product is? Deze hoofdkussen hebben een winkelwaarde van 40,- per stuk.

Na de omruiling belt u naar twee dagen later om te mededelen dat volgen u wij de verkeerde hardheid van uw vrouw hebben geleverd? Een stevig in plaats van een medium. Het was ons al vreemd omdat wij de all-in-one boxen zelf produceren en toch beduidelijk hebben gecontroleerd op de fabriek dat dit een stevig en een medium betreft. Maar hier hebben wij u het voordeel van de twijfel geven en toch in gegaan op de klacht om alsnog u een nieuwe all-in-one box te leveren.

Op het moment dat de boxspring klaar stond hebben wij u gebeld voor een afspraak te maken op woensdag 21-03-2018, dit schikte u niet en u wou dat wij het donderdag 22-03-2018 gingen omruilen, ook werd er direct gevraagd voor een compensatie? Het liefste 10% van het totaalbedrag, dit is ons meerdere malen voor de voeten gegooid, want anders zal u een zeer slechte review gaan schrijven (in u woorden: je weet wat ik ga doen he), wij kunnen ons helaas niet laten saboteren vanwege het schrijven van een onterechte slechte review want anders zal iedereen dit bij ons kunnen doen en kunnen wij alle klanten 10% van het totaalbedrag terugstorten. Daarbij heeft u al een absurd hoge korting van โ‚ฌ 849,- van ons gekregen omdat u uw aankoop bij ons heeft gedaan op tweede kerstdag.

Maar hierdoor zijn wij telefonisch alsnog tot een compensatie gekomen en hebben wij afgesproken dat u voor uw topper de Royal tijk (100% katoenen tijk) zal krijgen, omdat wij de situatie van u toch zeer vervelend vonden. U heeft ons hier nog voor bedankt, en wij dachten het hiermee te kunnen afsluiten.

Maar goed, op de dag van omruiling constateert onze montage lieden dat de all-in-one box die u reeds in u bezit heeft toch een stevig (voor u) en een medium (voor uw vrouw) te zijn, wij hebben dus vanaf dat moment alle moeite voor niks moeten doen, u heeft een medium op een medium box laten ruilen alleen om een klacht bij ons in te kunnen leggen en daarvoor een compensatie te vragen.

Naar dit hele gedoe vragen wij netjes om formulier die wij gemaakt hebben te tekenen voor het in ontvangst nemen van de Royal tijk, zodat wij dit konden afsluiten en u ons niet meer langer kon saboteren. Maar toch werd er op de dag van omruiling gebeld door u dat u deze formulier absoluut niet wou tekenen en dit een dreigement vond, en toch terug vallend op de 10% compensatie (en zeggend: je weet wat ik ga doen he) wij wouden ons niet langer laten saboteren door u en zijn vertrokken zonder handtekening van ontvangst en hebben ook de royal tijk weer teruggenomen.

Daarom vinden wij dit een onterechte klacht & beoordeling

Alsnog hebben wij de all-in-one box (van uw vrouw) medium op medium geruild,
zodat wij ons bewijs in ons bezit hebben mocht u toch alsnog hier aanspraak op willen doen.

Wij hopen alsnog dat u veel plezier mag hebben van uw aangekocht boxspring.

Stichting De Lichtenvoorde beoordeelde op 2018-02-27

Goede service en een prima bed voor bij ons op de slaapwachtkamer.

Hoftijzer beoordeelde op 2017-12-21

Prima service.

Sander beoordeelde op 2017-11-23

Ons Palts bedding boxspring is vandaag bezorgd en wij zijn SUPER blij met onze boxspring!
Niks vergelijkbaar met de gewone boxspring en ook nog eens super service. Aanrader!!

Fw Kruijer beoordeelde op 2017-11-02

Zeer tevreden , levering op tijd ,perfect afgeleverd