Oud Ambacht 104
KvK 011220620000

9,1

Trustpilot 9 8,5

Tony Hengst beoordeelde op 2019-02-14

Heel flexibel, ik wil het model omruilen en dat gaat zonder problemen

Rinus Schrama beoordeelde op 2019-02-07

Alles is verlopen zoals was aangegeven

Mieke beoordeelde op 2019-02-03

Betrouwbare shop, snelle verzending!

Wil Dooms beoordeelde op 2019-01-31

goede service

Astrid van der Meer beoordeelde op 2019-01-31

goede service en vlotte levering

Adriaens Gunther beoordeelde op 2019-01-28

Het was duidelijk en goed product. Bedankt

Guido Vervalle beoordeelde op 2019-01-28

Ik dank U in de eerste plaats voor het vlotte verloop van de aankoop en de levering (donderdag aankoop geplaatst en zaterdag om 12 uur geleverd) Super tevreden . Dan heb ik de machine open gedaan en direct geprobeerd , werkt super goed en dubbel zo rap als mijn vorige Power 2 waar ik 75000 sigaretten mee gemaakt heb ,voor mezelf en mijn vrouw . Hoop dat deze nieuwe dit ook zal kunnen .Het enige dat ik vaststel met deze machine is dat ze op stand 5 nog niet echt goed opgevuld zijn ,tegenover mijn vroegere machine .Kan ook zijn dat de volume tabak nog iets droger of minder droog moet zijn dan met de Pouwer 2 machine .Ga het moeten ondervinden ,want ik heb graag een sigaret die goed gevuld is .

Karin Gerritsen beoordeelde op 2019-01-27

Erg tevreden. Snelle levering, binnen 24u in huis. Apparaat werkt goed, precies zoals omschreven.

Rob Vink beoordeelde op 2019-01-27

Vlotte levering binnen 1,5 dag heb ik de sigaretten automaat in goede verpakking ontvangen met een mooie suprise, bedankt !!!
De Powermatic II cigarette injector werkt heel erg goed, en is fluisterstil als hij zijn werk doet, en heeft inderdaad een hele krachtige motor.
Heb voorheen andere type's gehad, maar deze overtreft alles.
Dus door mij van Harte Aanbevolen !!!

Rob Vink.

Tom beoordeelde op 2019-01-14

Perfect. Zelf na de garantie problemen met machine en toch nog vervangen geweest. Topper. Zeer goed contact ook

rudy lauman beoordeelde op 2019-01-10

Snelle en professionele afhandeling van mijn bestelling, een Zorr Powermatic II Hulzenvuller. Prachtig, handig toestel.
Ook zeer snelle reactie op e-mail vragen.
Top bedrijf!!

bertina de boer oldenmenger beoordeelde op 2019-01-04

snel geleverd en een super apparaat

Jany de Baat beoordeelde op 2018-12-31

Prima geregeld

Harm de Roo beoordeelde op 2018-12-30

Goed product,maar je moet wel de juiste tabak gebruiken.

Marc Van Hees beoordeelde op 2018-12-30

ben tevreden, doch lang geduurd op 14.12.2018 besteld, geleverd 28.12.2018

Femia Jesmiatka beoordeelde op 2018-12-28

alles prima verzorgd

Francien Spierings beoordeelde op 2018-12-20

snelle levering perfect

Jeanne van den Heuvel beoordeelde op 2018-12-09

Werd goed op de hoogte gehouden wat betreft levering. Goed verpakt, prima

Ton van den Aakster beoordeelde op 2018-12-08

Heel goed en snel.