Oud Ambacht 104
9201XE Drachten
KvK 011220620000

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Marleen van Kempen beoordeelde op 2017-09-25

Het betrof een klacht rondom een bij VOL.Com bestelde elektrische sigarettenmaker. Die ging kapot. Deze is geretourneerd en het geld wordt wordt teruggestort. Eea viel onder de garantie.
Daarna bij Sigarettenshop rechtstreeks een nieuwe besteld en deze is naar alle tevredenheid de volgnende dag volgens de afspraak bij het afleverpunt geleverd.
Tevens zat er als attentie een sigarettendoosje bij.

Tonnie De brouwer beoordeelde op 2017-09-24

Je wordt er goed geholpen donderdag besteld vrijdag al binnen

Marja van de Pol beoordeelde op 2017-09-21

apparaat geweldig, buitenkant nu zwart niet glad vind ik minder blijf shag aan kleven

JEAN MAESEN beoordeelde op 2017-09-14

Goed apart werk goed

gerda nagtegaal beoordeelde op 2017-09-14

Door het bestellen via de Web Shop is er gelijk actie ondernomen en tevens een bericht verstuurd dat het artikel z.s.m.bezorgd zal worden.