Oud Ambacht 104
KvK 011220620000

9,1

Trustpilot 9 8,5

Jeanne van den Heuvel beoordeelde op 2018-12-09

Werd goed op de hoogte gehouden wat betreft levering. Goed verpakt, prima

Ton van den Aakster beoordeelde op 2018-12-08

Snellle levering.werkt perfect

Max Soenarto beoordeelde op 2018-11-29

1dag later dan beloofd maar dat mocht de pret niet drukken
Wat een fijne machine
Eindelijk goede en vastgedraaide sigaretten

Alma van den Bergh beoordeelde op 2018-11-23

Goede verpakking en vooral keurig op tijd geleverd.

G Dieters beoordeelde op 2018-11-18

Fred Smit beoordeelde op 2018-11-18

Eerdere aankopen gedaan zonder problemen.

Firosha Ainoel beoordeelde op 2018-11-17

Geweldige aparaat en snel geleverd

Lilian Blaakman beoordeelde op 2018-11-15

VRAGEN WERDEN ONVOLDOENDE BEANTWOORD EN DE MACHINE WERKT NIET NAAR BEHOREN

Reactie van Sigarettenmakenshop.nl:
Beste Lilian, jammer om te horen dat de machine niet naar behoren werkt. Wij hebben een keer met elkaar gesproken via onze chat. Na dat gesprek heeft u de machine gekocht, Ik had de indruk dat ik al u vragen goed heb beantwoord want u bent na het gesprek overgegaan tot de aankoop. U kunt een bestelling bij ons tot 14 dagen na ontvangst nog annuleren. Vervolgens heeft u nog 14 dagen om u product retour te sturen. u krijgt dan het hele orderbedrag (incl. verzendkosten) terug. Alleen de retourzending is voor eigen rekening.

Balazs Loki beoordeelde op 2018-11-01

Good

Wilma Schoofs beoordeelde op 2018-10-25

Zou een iets grotere bak op kunnen voor de shag .Verder draait het goede sigaretten.Zeer tevreden.

steef van es beoordeelde op 2018-10-21

Snelle levering en de verkeerde stekker werd gelijk de volgende dag vervangen door de juiste

mat gerardu beoordeelde op 2018-10-20

snel geleverd na bestelling!

Christien Kwarten beoordeelde op 2018-10-18

Zeer vlug en netjes bezorgd

lydia van de gucht beoordeelde op 2018-10-15

De service na verkoop is zeker niet positief.. Na iets meer dan 1 jaar heb ik problemen met mijn machine. In België is de wettelijke garantie 2 jaar. Blijkbaar in Nederland maar 1 jaar. Raar ik kocht het toch vanuit België en. Niet innederland. Dit is iets goed om te weten voor in de toekomst koop alleen in België.
Gr.

Reactie van Sigarettenmakenshop.nl:
Jammer om te horen dat het voor u niet duidelijk is geweest hoelang u garantie heeft, en dat u machine nu niet goed meer werkt. In Nederland is de wettelijke garantie 1 jaar, tenzij anders staat aangegeven. Ik heb u nog een compensatie aangeboden maar helaas wilde u dat niet.

Anita van den Ham beoordeelde op 2018-10-12

Het apparaat dat ik gekocht hebt gaat te stroef en stuur ik het terug moet ik zelf de verzendkosten betalen

Reactie van Sigarettenmakenshop.nl:
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over u bestelling. Je kunt een bestelling bij ons tot 14 dagen na ontvangst nog annuleren. Vervolgens heb je nog 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het hele orderbedrag (incl. verzendkosten) terug. Alleen de retourzending is voor eigen rekening: In dit geval wilde u gebruik maken van u bedenktijd.

luc de loose beoordeelde op 2018-10-08

vandaag besteld en de dag nadien ontvangen

Gerd Westphal beoordeelde op 2018-09-26

levering zeer snel en een geweldige sigarettenmaker.

francis Boeye beoordeelde op 2018-09-23

super goed en snel spijtig dat ik het zo laat heb ondekt kan het elke roker aanraden