Oud Ambacht 104
9201XE Drachten
KvK 011220620000

Trustpilot 9 8,5

walter duerloo beoordeelde op 2019-04-11

Goed verpakt, en op tijd geleverd, op het vermelde adres.

Lucy Jansen-Sanders beoordeelde op 2019-03-25

electrisch sigaretten apparaat besteld, na een dag al in huis. Prima verpakt, snelle verzending.

JM Borst beoordeelde op 2019-03-14

Bestelling geplaatst en zou de volgende dag geleverd worden. Kreeg netjes een mail dat het later zou worden. Vervolgens heb ik direct contact opgenomen omdat het afleveradres gewijzigd moest worden. Was gedaan zeiden ze maar helaas dus niet. Gelijk weer contact opgenomen en in 1e instantie werd er gezegd dat er niets aan te doen was. Na enige tijd praten heeft ze mijn afleveradres toch veranderd. Het is opgelost maar kostte veel moeite

geert carton beoordeelde op 2019-03-11

Ben zeer tevreden van de communicatie en hulp via chat. Na mijn bestelling in de middag kreeg ik al mijn bestelling 24u daarna.

Miranda Weinand beoordeelde op 2019-03-11

Top service!

Rene Bergh, van den beoordeelde op 2019-03-10

Besteld, betaald en geleverd. Gewoon goed

gustaaf verstappen beoordeelde op 2019-03-10

super machine zeer handig en in korte tijd heb je veel sigareten gerold

bjorn bufkens beoordeelde op 2019-03-04

super handig

Ria de Wit beoordeelde op 2019-03-01

Heel tevreden.
Besteld en al de volgende dag in huis. Keurig verpakt

Nicolas SCHEUER beoordeelde op 2019-02-28

C'est mon deuxième appareil que j'achète chez eux tellement que j'en suis content. Ce sont des gens très très très sérieux et beaucoup de E-commerce pourraient aller en formation chez eux ! Commande passée le dimanche soir à 23.00h commande reçue à mon domicile en Belgique le mardi matin 10.00h ! SUPER !! De plus j'ai reçu plusieurs mails soit de confirmation, de facture, de suivi du colis etc... Franchement si vous devez acheter un appareil ou des fournitures chez eux, vous pouvez y aller les yeux fermés !
Encore merci pour votre excellent service. Nochmaals hartelijk dank voor uw uitstekende service.

N.S.

Karin Sandbrink beoordeelde op 2019-02-28

Op maandag bestelt
Dinsdag was het al binnen
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Yolanda Jongsma beoordeelde op 2019-02-25

Prima service, snelle levering.
Product voldoet aan mijn wensen.

Fernand Claeys beoordeelde op 2019-02-24

heb reeds een beoordeling gegeven

Trudy van Willigen beoordeelde op 2019-02-24

Snelle levering alleen had ik gelezen? dat bij de 1e aankoop je 7.50 euro in mindering zou worden gebracht en daar heb ik niets van gemerkt.

Pascal bruins beoordeelde op 2019-02-18

Goed

Tony Hengst beoordeelde op 2019-02-14

Heel flexibel, ik wil het model omruilen en dat gaat zonder problemen

Rinus Schrama beoordeelde op 2019-02-07

Alles is verlopen zoals was aangegeven

Mieke beoordeelde op 2019-02-03

Betrouwbare shop, snelle verzending!

Wil Dooms beoordeelde op 2019-01-31

goede service

Astrid van der Meer beoordeelde op 2019-01-31

goede service en vlotte levering