Oud Ambacht 104

Trustpilot 9 8,5

Dano beoordeelde op 2019-06-18

Mooi apparaat

M.F.G. Kimmel beoordeelde op 2019-06-18

de sigaretten machine werkt uitstekend..draait goeie volle sigaretten.
goede aankoop, ben er blij mee.

Osman Vranac beoordeelde op 2019-06-16

Snel en betrouwbaar paar keer besteed op tijd gekregen

Ruud Poerschke beoordeelde op 2019-06-14

De bestelling word snel afgehandeld

Anne van Beers beoordeelde op 2019-06-01

Ondanks wat problemen in het begin, toch vlot afgehandeld.
Prima!

Yolanda van den Boomen beoordeelde op 2019-05-31

Geweldig bedrijf bestellen de dag er naar al binnen dus een hele goeie service.

Lies van der Aa beoordeelde op 2019-05-27

heel tevreden snel in huis

j van Soerland beoordeelde op 2019-05-19

misschien dat jullie ook telefonisch bereikbaar zijn ivm vragen stellen

Alex Heeren beoordeelde op 2019-05-15

de sigarette hulzen breken af

Reactie van Sigarettenmakenshop.nl:
Beste Alex, Jammer om te horen dat de machine niet naar behoren werkt. U kunt een bestelling bij ons tot 14 dagen na ontvangst nog annuleren. Vervolgens heeft u nog 14 dagen om u product retour te sturen. u krijgt dan het hele orderbedrag (incl. verzendkosten) terug. Alleen de retourzending is voor eigen rekening.

Godert beoordeelde op 2019-05-14

goede service en snel geleverd

walter duerloo beoordeelde op 2019-04-11

Goed verpakt, en op tijd geleverd, op het vermelde adres.

Lucy Jansen-Sanders beoordeelde op 2019-03-25

electrisch sigaretten apparaat besteld, na een dag al in huis. Prima verpakt, snelle verzending.

JM Borst beoordeelde op 2019-03-14

Bestelling geplaatst en zou de volgende dag geleverd worden. Kreeg netjes een mail dat het later zou worden. Vervolgens heb ik direct contact opgenomen omdat het afleveradres gewijzigd moest worden. Was gedaan zeiden ze maar helaas dus niet. Gelijk weer contact opgenomen en in 1e instantie werd er gezegd dat er niets aan te doen was. Na enige tijd praten heeft ze mijn afleveradres toch veranderd. Het is opgelost maar kostte veel moeite

geert carton beoordeelde op 2019-03-11

Ben zeer tevreden van de communicatie en hulp via chat. Na mijn bestelling in de middag kreeg ik al mijn bestelling 24u daarna.

Miranda Weinand beoordeelde op 2019-03-11

Top service!

Rene Bergh, van den beoordeelde op 2019-03-10

Besteld, betaald en geleverd. Gewoon goed

gustaaf verstappen beoordeelde op 2019-03-10

super machine zeer handig en in korte tijd heb je veel sigareten gerold

bjorn bufkens beoordeelde op 2019-03-04

super handig

Ria de Wit beoordeelde op 2019-03-01

Heel tevreden.
Besteld en al de volgende dag in huis. Keurig verpakt

Nicolas SCHEUER beoordeelde op 2019-02-28

C'est mon deuxième appareil que j'achète chez eux tellement que j'en suis content. Ce sont des gens très très très sérieux et beaucoup de E-commerce pourraient aller en formation chez eux ! Commande passée le dimanche soir à 23.00h commande reçue à mon domicile en Belgique le mardi matin 10.00h ! SUPER !! De plus j'ai reçu plusieurs mails soit de confirmation, de facture, de suivi du colis etc... Franchement si vous devez acheter un appareil ou des fournitures chez eux, vous pouvez y aller les yeux fermés !
Encore merci pour votre excellent service. Nochmaals hartelijk dank voor uw uitstekende service.

N.S.