Oud Ambacht 104
9201XE Drachten
KvK 011220620000

9,1

annamarie buist beoordeelde op 2018-04-15

zeer goed product ben heel tevreden

willy van der oord beoordeelde op 2018-04-13

mijn vorige met trechter was beter waar zit op deze de reset knop ? gr. Willy.

christine maris beoordeelde op 2018-04-10

heb nogal problemen met mijn aankoop van een sigarettenmachine van 280€ en naservices laat toch te wensen over
zou aan tabak liggen.... tja....heb 2 soorten tabak gekocht en werd alleen maar erger... hopelijk wordt het probleem hoe dan ook opgelost

Reactie van Sigarettenmakenshop.nl:
Het lag niet aan de tabak maar aan een foutje die mevrouw heeft gemaakt. De machine werkt met een beveiliging waardoor de klep van de hopper dicht moet zijn als je een sigaret vult.

Na uitleg aan mevrouw is het probleem opgelost!!

Tiny van Boldrik beoordeelde op 2018-04-07

ik ben zeer tevreden had de bestelling snel in huis en de machine werkt goed .een minpuntje jammer dat er geen bakje opzit zodat je er meer tabak in kunt doen.

Scott Foster beoordeelde op 2018-04-06

Ik heb de powerroll 2 gehaald en daar ben ik erg tevreden mee. Het is een goed apparaat. Ik had het snel in huis en ik ben goed geholpen door Egbert. Ik heb gekozen voor aftherpay omdat ik niet zomaar van een onbekende site wat bestel, maar ik ben goed geholpen en mijn bestelling was gauw binnen. Ik ben tevreden.

Nicole Ketelbuters beoordeelde op 2018-04-03

Snelle afhandeling en snelle levering. Apparaat werkt prima!

Marianne Verzijlbergh beoordeelde op 2018-03-26

Leuk klein apparaatje! Doet het goed en is makkelijk mee te nemen en dat maakt het extra handig!

Sandra Feys beoordeelde op 2018-03-23

Werkt uitstekend en vlot een aanrader!!!!!!!!!!!

Jamie Minnaert beoordeelde op 2018-03-23

Goed product, vlotte bestelling en vlot geleverd

Jose pauwels Pauwels beoordeelde op 2018-03-19

Ik ben blij dat ik die sigaretten maker heb gekocht,zo gemakkelijk sigaretten maken had ik niet gedacht.
De sigaretten zijn perfect

Raf Dreessen beoordeelde op 2018-03-18

heel tevreden snelle en goede service

Breugelmans Robert beoordeelde op 2018-03-08

Goed en degelijk werkend apparaat om sigaretten hulzen te vullen, zal zeker reclame maken voor het toestel!

Jeannet Jongboom beoordeelde op 2018-03-08

heel tevreden ik had de bestelling 1 dag later al in huis.

Mieke Beckers beoordeelde op 2018-03-06

Ik ben heel tevreden, makkelijk besteld, snel bezorgd en makkelijk te bedienen.

katrien allemeersch beoordeelde op 2018-03-06

zeer tevreden over het product en de snelle levering

Danny beoordeelde op 2018-03-04

Snel en gemakkelijk!

Shasha Lepori beoordeelde op 2018-03-02

iK heb de tabak steen 2 weken geleden gekocht en ik heb nooit iets van gemerkt. Ik heb met de eerste tabak pot de steen een keer per dag bevochtigd en de tabak was na 5 dagen uitgedroogd(zoals altijd, dus de tabak steen had helemaal geen effect). Met de volgende tabak potten heb ik de steen meerdere keer per dag bevochtigd en de tabak was na 5 dagen ook uitgedroogd(dus hier ook geen effect). Mijn geld heb ik niet terug gekregen omdat dat moet je binnen 14 dagen doen. Dit is gewoon geld weggegooid. NIET KOPEN!!!

Reactie van Sigarettenmakenshop.nl:
Vervelend dat onze tabaksteen niet is wat je ervan verwacht had.
Je kunt een bestelling bij ons tot 14 dagen na ontvangst nog annuleren. Vervolgens heb je nog 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het hele orderbedrag (incl. verzendkosten) terug. Alleen de retourzending is voor eigen rekening:

O.G.M. Kolsters beoordeelde op 2018-02-27

Prima snelle service, 2x besteld bij hen, en orders worden onmiddellijk verwerkt en verstuurd. Over de artikelen ook erg te spreken. (Waaronder de powermatic 2!!)

M.P. Roovers beoordeelde op 2018-02-22

Prima elektrische sigarettenmaker voor een eerlijke prijs en goede voorlichting hieromtrent

Eduard Monsieur beoordeelde op 2018-02-22

Fantastische machine, die zoals beschreven ECHT zijn werk doet, aan te bevelen !!!!!!!