Twentepoort West 60
7609 RD Almelo

Arnoul Courant beoordeelde op 2019-06-15

Geweldig product!! Heb nu voor de tweede maal besteld om ook de badkamer te kunnen leggen. Is nog warm aan de voeten ook!!

Wilco beoordeelde op 2019-06-15

Super makkelijk te leggen en ligt als een huis. Ik zou het iedereen aanraden. 35m2 in 6 uurtjes gelegd.

Wout Sleurink beoordeelde op 2019-06-14

Levering was heel snel, binnen 5 werkdagen. Omdat we in een appartement wonen met lift hebben we de maten van de lift opgegeven. Helaas paste de pallet niet in de lift. Gelukkig heeft de vervoerder alles gedaan om de pallet toch boven te krijgen.

Carlo Wanna beoordeelde op 2019-05-22

Via Google vonden we Simplay pvc vloeren en omdat we tegels wilden hebben van 60x 60 cm in een mooie kleur grijs bleek het mogelijk een keuze te maken uit een uitgebreid scala aan kleuren. Inderdaad de vloer is gemakkelijk zelf te leggen als je een beetje handig bent. Op maandag 13 mei naar Almelo gereden en in de compacte showroom een keus gemaakt na allerhartelijkst ontvangen te zijn door Niels. Dezelfde avond via internet besteld en 4 dagen later werd onze vloer afgeleverd. Na een korte acclimatisatie van de tegels de vloer zelf gelegd. Het resultaat voldoet geheel aan de verwachting, een hele mooie vloer!

F.Hassels Mönning beoordeelde op 2019-05-21

Super afgeleverd.
Mooi,strak en snel.
Echt een aanrader om het door Mike te laten leggen 👍🏼

Belkadi beoordeelde op 2019-05-10

Vloer gekocht bij Simplay PVC vloeren, erg goede ervaring met de verkopers, behulpzaam en zeer goede service. Kwaliteit van de vloeren is zeer goed. Ik zou dit bedrijf erg aanraden voor een PVC vloer.

van noorloos beoordeelde op 2019-04-03

Ik ben tevreden over de manier van communiceren en leveren van de vloer en de vloer zelf.Ik vind het een mooi product.
Was wel verbaasd dat je leveringskosten moet betalen

Bart beoordeelde op 2019-04-01

Goede afhandeling en duidelijke informatie!

johanna beoordeelde op 2019-03-10

Ik heb meerdere stalen aan kunnen vragen en de brochure. Telefonisch contact gehad en een fijn gesprek gevoerd .
Ook contact via de mail. Vind het een mooi product en zal een vloer gaan bestellen .

Kevin beoordeelde op 2019-03-05

Zeer tevreden. Duidelijke uitleg en vriendelijk personeel. De adviezen en het contact zijn niet opdringerig zoals vaak het geval is.

S van de Craats beoordeelde op 2019-03-04

Erg tevreden met de simplay pvc vloer. Uitstekende kwaliteit en ook het zelf leggen van de vloer is goed te doen. De afhandeling en de communicatie verloopt soepel. Om te zien wat de kwaliteit is en of dit aan je verwachtingen voldoet kun je een proefstaal bestellen die gratis wordt geleverd en een gehele pvc plank bevat dus geen klein stukje en dit sample is dan van de gewenste kleur van jouw vloer.
Minpuntje vond ik dat je geen track&trace krijgt. Bij mij werd de vloer onaangekondigd bezorgd en gelukkig was er iemand thuis om de levering in ontvangst te nemen anders hebben beide partijen een tegenslag en extra werk. Verder niets dan lof !

Japke beoordeelde op 2019-03-03

Proef stukje ontvangen, mooi materiaal maar voor ons te duur. Zijn inmiddels voorzien van pvc vloer met kurkenondervloer.

Rene beoordeelde op 2019-03-02

Dit is echt mooi spul, ik heb het gebruik voor een bijkeuken/kantoortje en de tegels van 60x60 liggen op een plavuizen ondergrond. Om het te gaan leggen moet je wel van tevoren gaan rekenen waar je op de vloer gaat beginnen. Begin je met een hele tegel of een die bijgesneden moet worden. Na de eerste tegel opletten dat alles wel haaks ligt ander krijg je onherroepelijk kieren tussen de tegels. De tegels op de eindpunten heb ik een stukje vastgelijmd om verschuiven te voorkomen.
Het resultaat ziet er onverwoestbaar uit en volgen mij kan je er gewoon met een 4x4 overheen rijden.

Arjen Silvis beoordeelde op 2019-03-01

Planken komen overeen met monsters, overige monsters zijn gecrediteerd. Afspraken nagekomen.
Restant naar fabriek sturen is lastiger.

Dave beoordeelde op 2019-03-01

De staal werd zeer snel geleverd. Het is een goed product dat prettig aanvoelt aan je voeten.

Jos Mols beoordeelde op 2019-02-28

Snelle en correcte levering. Vloer heel makkelijk kunnen leggen. Zeer tevreden m.b.t. aankoop.

Erik beoordeelde op 2019-02-28

Wij hebben voor onze slaapkamer een proefstaal ontvangen van de Simplay light classic oak. We hebben de plank na twee dagen ontvangen samen met de brochure. Alles zag er keurig uit! We gaan in het voorjaar onze slaapkamervloer (laminaat) vervangen voor deze simplay vloer

Harry Schothuis beoordeelde op 2018-11-10

Geweldig gemakkelijk ten leggen.Mooi product en prima prijs kwaliteit verhouding.

Harry van Hoof beoordeelde op 2018-10-28

Wat een super vloer en snel gelegd. Ook onze zoon die aan het bouwen is zal op de hele bovenverdieping deze vloer gaan leggen. Nooit weer wat anders :-)

Ria beoordeelde op 2018-10-26

Wij hebben de medium classic oak besteld (de woninginrichter zo enthousiast gemaakt dat hij dealer is geworden!) en zijn ontzettend enthousiast over het resultaat.
De vloer is heel gemakkelijk zelf te leggen. Omdat wij de vloer in visgraat hebben gelegd is het raadzaam om bij bijvoorbeeld schuifpuien dubbelzijdig tape eronder te plakken om dat je hier niet strak tegenaan kunt werken.