Twentepoort West 60
7609 RD Almelo

Jeffrey Veenma beoordeelde op 2019-08-14

Prima ervaring, duidelijke communicatie, snelle levering van sample.

Kremer beoordeelde op 2019-08-14

Zeer tevreden.
Duidelijke communicatie, snelle levering en voldoet aan de eisen.

Jeroen G. beoordeelde op 2019-08-14

Erg tevreden! We hebben de vloer vergeleken met een lijm en click pvc maar gelukkig gekozen voor Simplay. Het lag er vrij snel in. Het contact en de levertijd was perfect! We raden jullie absoluut aan!

Henk van Akkeren, Wassenaar beoordeelde op 2019-07-06

Wij hebben zojuist ons appartement met vloerverwarming met Simplay Expona laten leggen. We zijn heel blij! Het is een heel mooi product en het is perfect gelegd. Erg gelukkig met deze topvloer.

Sarit beoordeelde op 2019-06-24

Persoonlijk en deskundig advies, waar je wensen worden gerespecteerd. Contact verloopt er prettig, een proefstaal aangevraagd, we kregen een complete plank en prachtige brochure. Het leggen van onze nieuwe vloer ging vrij makkelijk en we zijn erg tevreden over het resultaat!

Nick Brinks beoordeelde op 2019-06-22

Heel tevreden, zeer goede service van SimpLay en goede levering. Ook vragen worden snel beantwoord en opgepakt. Het design komt overeen en staat heel mooi in ons huis! We hebben een vloer van zeer goede kwaliteit en onderhoudsvriendelijk. Top!

R beoordeelde op 2019-06-21

Tot op heden enkel stalen aangevraagd. Als staal wordt een volledige tegel opgestuurd en niet een klein stukje, waardoor je echt een goed beeld bij de vloer krijgt. Ook het contact met Simplay verloopt goed, op vragen wordt snel gereageerd. Wij gaan in ieder geval voor de Simplay vloer.

Arnoul Courant beoordeelde op 2019-06-15

Geweldig product!! Heb nu voor de tweede maal besteld om ook de badkamer te kunnen leggen. Is nog warm aan de voeten ook!!

Wilco beoordeelde op 2019-06-15

Super makkelijk te leggen en ligt als een huis. Ik zou het iedereen aanraden. 35m2 in 6 uurtjes gelegd.

Bos beoordeelde op 2019-06-14

Ik heb de mogelijkheid om 1 staal op te vragen, en dan krijg je de verkeerde...... Gemiste kans

Wout Sleurink beoordeelde op 2019-06-14

Levering was heel snel, binnen 5 werkdagen. Omdat we in een appartement wonen met lift hebben we de maten van de lift opgegeven. Helaas paste de pallet niet in de lift. Gelukkig heeft de vervoerder alles gedaan om de pallet toch boven te krijgen.

Carlo Wanna beoordeelde op 2019-05-22

Via Google vonden we Simplay pvc vloeren en omdat we tegels wilden hebben van 60x 60 cm in een mooie kleur grijs bleek het mogelijk een keuze te maken uit een uitgebreid scala aan kleuren. Inderdaad de vloer is gemakkelijk zelf te leggen als je een beetje handig bent. Op maandag 13 mei naar Almelo gereden en in de compacte showroom een keus gemaakt na allerhartelijkst ontvangen te zijn door Niels. Dezelfde avond via internet besteld en 4 dagen later werd onze vloer afgeleverd. Na een korte acclimatisatie van de tegels de vloer zelf gelegd. Het resultaat voldoet geheel aan de verwachting, een hele mooie vloer!

F.Hassels Mönning beoordeelde op 2019-05-21

Super afgeleverd.
Mooi,strak en snel.
Echt een aanrader om het door Mike te laten leggen 👍🏼

Belkadi beoordeelde op 2019-05-10

Vloer gekocht bij Simplay PVC vloeren, erg goede ervaring met de verkopers, behulpzaam en zeer goede service. Kwaliteit van de vloeren is zeer goed. Ik zou dit bedrijf erg aanraden voor een PVC vloer.

van noorloos beoordeelde op 2019-04-03

Ik ben tevreden over de manier van communiceren en leveren van de vloer en de vloer zelf.Ik vind het een mooi product.
Was wel verbaasd dat je leveringskosten moet betalen

Bart beoordeelde op 2019-04-01

Goede afhandeling en duidelijke informatie!

johanna beoordeelde op 2019-03-10

Ik heb meerdere stalen aan kunnen vragen en de brochure. Telefonisch contact gehad en een fijn gesprek gevoerd .
Ook contact via de mail. Vind het een mooi product en zal een vloer gaan bestellen .

Kevin beoordeelde op 2019-03-05

Zeer tevreden. Duidelijke uitleg en vriendelijk personeel. De adviezen en het contact zijn niet opdringerig zoals vaak het geval is.

S van de Craats beoordeelde op 2019-03-04

Erg tevreden met de simplay pvc vloer. Uitstekende kwaliteit en ook het zelf leggen van de vloer is goed te doen. De afhandeling en de communicatie verloopt soepel. Om te zien wat de kwaliteit is en of dit aan je verwachtingen voldoet kun je een proefstaal bestellen die gratis wordt geleverd en een gehele pvc plank bevat dus geen klein stukje en dit sample is dan van de gewenste kleur van jouw vloer.
Minpuntje vond ik dat je geen track&trace krijgt. Bij mij werd de vloer onaangekondigd bezorgd en gelukkig was er iemand thuis om de levering in ontvangst te nemen anders hebben beide partijen een tegenslag en extra werk. Verder niets dan lof !

Japke beoordeelde op 2019-03-03

Proef stukje ontvangen, mooi materiaal maar voor ons te duur. Zijn inmiddels voorzien van pvc vloer met kurkenondervloer.