Twentepoort West 60
7609 RD Almelo

van noorloos beoordeelde op 2019-04-03

Ik ben tevreden over de manier van communiceren en leveren van de vloer en de vloer zelf.Ik vind het een mooi product.
Was wel verbaasd dat je leveringskosten moet betalen

Bart beoordeelde op 2019-04-01

Goede afhandeling en duidelijke informatie!

johanna beoordeelde op 2019-03-10

Ik heb meerdere stalen aan kunnen vragen en de brochure. Telefonisch contact gehad en een fijn gesprek gevoerd .
Ook contact via de mail. Vind het een mooi product en zal een vloer gaan bestellen .

Kevin beoordeelde op 2019-03-05

Zeer tevreden. Duidelijke uitleg en vriendelijk personeel. De adviezen en het contact zijn niet opdringerig zoals vaak het geval is.

S van de Craats beoordeelde op 2019-03-04

Erg tevreden met de simplay pvc vloer. Uitstekende kwaliteit en ook het zelf leggen van de vloer is goed te doen. De afhandeling en de communicatie verloopt soepel. Om te zien wat de kwaliteit is en of dit aan je verwachtingen voldoet kun je een proefstaal bestellen die gratis wordt geleverd en een gehele pvc plank bevat dus geen klein stukje en dit sample is dan van de gewenste kleur van jouw vloer.
Minpuntje vond ik dat je geen track&trace krijgt. Bij mij werd de vloer onaangekondigd bezorgd en gelukkig was er iemand thuis om de levering in ontvangst te nemen anders hebben beide partijen een tegenslag en extra werk. Verder niets dan lof !

Japke beoordeelde op 2019-03-03

Proef stukje ontvangen, mooi materiaal maar voor ons te duur. Zijn inmiddels voorzien van pvc vloer met kurkenondervloer.

Rene beoordeelde op 2019-03-02

Dit is echt mooi spul, ik heb het gebruik voor een bijkeuken/kantoortje en de tegels van 60x60 liggen op een plavuizen ondergrond. Om het te gaan leggen moet je wel van tevoren gaan rekenen waar je op de vloer gaat beginnen. Begin je met een hele tegel of een die bijgesneden moet worden. Na de eerste tegel opletten dat alles wel haaks ligt ander krijg je onherroepelijk kieren tussen de tegels. De tegels op de eindpunten heb ik een stukje vastgelijmd om verschuiven te voorkomen.
Het resultaat ziet er onverwoestbaar uit en volgen mij kan je er gewoon met een 4x4 overheen rijden.

Arjen Silvis beoordeelde op 2019-03-01

Planken komen overeen met monsters, overige monsters zijn gecrediteerd. Afspraken nagekomen.
Restant naar fabriek sturen is lastiger.

Dave beoordeelde op 2019-03-01

De staal werd zeer snel geleverd. Het is een goed product dat prettig aanvoelt aan je voeten.

Jos Mols beoordeelde op 2019-02-28

Snelle en correcte levering. Vloer heel makkelijk kunnen leggen. Zeer tevreden m.b.t. aankoop.

Erik beoordeelde op 2019-02-28

Wij hebben voor onze slaapkamer een proefstaal ontvangen van de Simplay light classic oak. We hebben de plank na twee dagen ontvangen samen met de brochure. Alles zag er keurig uit! We gaan in het voorjaar onze slaapkamervloer (laminaat) vervangen voor deze simplay vloer

Harry Schothuis beoordeelde op 2018-11-10

Geweldig gemakkelijk ten leggen.Mooi product en prima prijs kwaliteit verhouding.

Harry van Hoof beoordeelde op 2018-10-28

Wat een super vloer en snel gelegd. Ook onze zoon die aan het bouwen is zal op de hele bovenverdieping deze vloer gaan leggen. Nooit weer wat anders :-)

Ria beoordeelde op 2018-10-26

Wij hebben de medium classic oak besteld (de woninginrichter zo enthousiast gemaakt dat hij dealer is geworden!) en zijn ontzettend enthousiast over het resultaat.
De vloer is heel gemakkelijk zelf te leggen. Omdat wij de vloer in visgraat hebben gelegd is het raadzaam om bij bijvoorbeeld schuifpuien dubbelzijdig tape eronder te plakken om dat je hier niet strak tegenaan kunt werken.

Sylvia beoordeelde op 2018-08-06

Maandag vier proefstalen besteld in verschillende maten en kleuren. Werden direct dinsdag al bezorgd inclusief een mooie brochure. Zeer professioneel allemaal. Keuze was snel gemaakt, we hebben de simplay light classic oak xxl gekozen en deze donderdag besteld. De weer erop op maandag werd de vloer al bij ons thuis bezorgd. Mijn man heeft hem gelegd in de gehele benedenverdieping inclusief hal en bijkeuken. Was met een dag klaar en we zijn super tevreden. Enorm degelijk materiaal. Tip: 12 cm plinten erbij bestellen, staat erg mooi. Bedankt voor de snelle service en mooie vloer!

Loes van Brakel beoordeelde op 2018-08-02

Wat een mooie vloer om self te leggen, echt makkelijk en ook snel. De hele begane grond van ons nieuwbouwhuis gelegd in1 dag. we hebben het gezien bij bij thermen soesterberg en wij zijn superblij mee en bevelen het aan.

Bert Driesen beoordeelde op 2017-02-13

Makkelijke website en kregen een goed advies over het leggen en de te gebruiken ondervloer. Feit dat je proefstalen kan bestellen is ook handig. Kwaliteit vd vloer is echt geweldig. Al met al een aanrader dit bedrijf en het merk Simplay

Gelink beoordeelde op 2017-02-13

Wij zijn positief over onze geleverde PVC vloer, wij hebben de Grey rustic besteld. De vloer werd snel geleverd en het was gemakkelijk te leggen.

Janny beoordeelde op 2016-12-13

hoi, wij hebben een simpley vloer besteld en heel erg blij met de vloer. Min man over het leggen, hij wil er wel meer leggen zegt die. Wel eerst stalen besteld en dat geld krijg we later teruggestort. Wij zijn erg tevreden en kunnen het aanraden. Groeten uit capelle aan de ijsel. Jann

Lex van Wingerde beoordeelde op 2016-11-16

Helaas via dhl ipv postnl. Als je dan niet thuis bent wordt de bestelling binnen 7 dagen teruggestuurd.