Vonderweg 40 2-7
7468DC Enter

Bert Driesen beoordeelde op 2017-02-13

Makkelijke website en kregen een goed advies over het leggen en de te gebruiken ondervloer. Feit dat je proefstalen kan bestellen is ook handig. Kwaliteit vd vloer is echt geweldig. Al met al een aanrader dit bedrijf en het merk Simplay

Gelink beoordeelde op 2017-02-13

Wij zijn positief over onze geleverde PVC vloer, wij hebben de Grey rustic besteld. De vloer werd snel geleverd en het was gemakkelijk te leggen.

Janny beoordeelde op 2016-12-13

hoi, wij hebben een simpley vloer besteld en heel erg blij met de vloer. Min man over het leggen, hij wil er wel meer leggen zegt die. Wel eerst stalen besteld en dat geld krijg we later teruggestort. Wij zijn erg tevreden en kunnen het aanraden. Groeten uit capelle aan de ijsel. Jann

Lex van Wingerde beoordeelde op 2016-11-16

Helaas via dhl ipv postnl. Als je dan niet thuis bent wordt de bestelling binnen 7 dagen teruggestuurd.

NG beoordeelde op 2016-08-07

3 stalen besteld, snel verzonden. Helaas raakte PostNL het pakje even kwijt, maar het werd alsnog geleverd. Klantenservice van Simplay reageerde snel en duidelijk! Ze boden zelfs aan om meteen een nieuw pakketje te sturen, gelukkig was dit uiteindelijk niet nodig.

De verzonden stalen waren niet van die kleine 10 bij 10cm stalen waar je niks aan hebt, maar complete stroken, zodat je een prima indruk krijgt!

Waarschijnlijk gaan we zeer binnenkort de echte stroken bestellen.

Reactie van SimpLay pvc vloeren:
Bedankt voor dit mooie compliment! Wij zien uit naar jullie bestelling, mochten er ondertussen nog vragen zijn, aarzel dan niet!

Groeten,

Team SimpLay

Rita & Paul beoordeelde op 2016-08-02

Na aanbeveling van een kennis proefstalen besteld. We zijn zeer onder de indruk, wat een mooie zware stevige kwaliteit. We twijfelen nog over de kleur maar de vloer gaat er zeker komen!

Reactie van SimpLay pvc vloeren:
Hallo Rita,

Super dat het in goede orde ontvangen is. Wij zien de bestelling graag tegemoet. Alvast heel veel plezier van de vloer..

Broekhof beoordeelde op 2016-01-14

Geweldig mooie kwaliteit en uitsraling en gemakkelijk te leggen. ging snel. Wij bevelen het zeker aan. makkelijk stalen in huis met nieuwe service en gratis. Groeten Benno Broekhof

Hugo beoordeelde op 2016-01-14

Proefstalen besteld na aanbeveling. Ben heel benieuwd!

Margot Droste beoordeelde op 2015-12-29

Wij willen Marco graag nog bedanken voor de geweldige service bij het leggen van de Vloer. Wij hadden best wat extra wensen bij het leggen, geen vraag was teveel. Ik kan iedereen dit bedrijf echt zeer warm aanbevelen, je zult absoluut geen spijt krijgen van zowel het product, als de service! Mvg Margot Droste

van den Berg beoordeelde op 2015-12-25

Proefstalen besteld en geweldig mooi product. We gaan zeker een vloer bestellen maar weten nog niet welke kleur.

Margot beoordeelde op 2015-11-07

Geweldige vloer. We hebben eerst proefstalen gekocht om te kijken of het iets voor ons is. We wilden een vloer die zeer makkelijk schoon te houden is en oersterk. De vloer hebben we namelijk gelegd in de kinderspeelkamer. De vloer lig er nu een behoorlijke poos in en ik kan niet anders zeggen: geweldig! Een echte aanrader voor de mensen die echt een hoogwaardige vloer willen. Bedank ook aan Marco voor de geweldige service.

Jorien beoordeelde op 2015-04-21

Mooie stevige vloer met warme uitstraling.

V. Jaring beoordeelde op 2015-04-05

Geweldige stalenservice, hele delen ontvangen en we hebben het goed kunnen beoordelen! De vloerbedekking eruit gehaald, stofzuigen en toen de nieuwe vloer gelegd. Wij kunnen het aanbevelen hoor. Wij hebben de 12 centimeter plinten bijbesteld en dat staat prachtig. Groetjes van Vera Jaring

Karel Vandongen beoordeelde op 2015-04-02

Eenvoudig om te leggen en te onderhouden, een warm en gemakkelijk product ik ben super tevreden!

VDM Cars beoordeelde op 2015-03-24

Een PVC vloer besteld voor onze showroom, snelle goede service, mooie vloer, vakkundig gelegd, bevalt en staat goed.

H.J. van Velten beoordeelde op 2015-03-24

Wij hebben 6 proefstalen besteld van de kleur die we graag wouden hebben en gelukkig was het helemaal onze kleur. Mijn man heeft de vloer samen met zijn broer gelegd en dat ging prima. Het ziet er prachtig uit hoor. groetjes uit Ridderkerk

verweij beoordeelde op 2015-03-23

makkelijk en mooi materiaal
in 4 uur tijd appartement gereed
Oude vloerbedekking eruit en deze vloer erin

velthuis beoordeelde op 2015-03-21

Wij zijn erg blij met onze vloer! Zelf gelegd en dat viel reuze mee! Simplay, bedankt en wij zeggen het voort!

Juliane en Bert beoordeelde op 2015-03-21

Heel erg prettig geholpen. Wij hebben eerst wat proefstalen besteld, omdat wij bestellen van een vloer op het internet toch erg lastig vinden. Deze vloer konden we nergens anders krijgen dus was dit toch een hele goede oplossing. Zoals beloofd is alles netjes vergoed toen wij eenmaal de vloer hebben besteld. De vloer zelf...heel erg mooi! We overwegen de vloer in de toekomst ook op de slaapkamers te nemen:) Dankjulliewel! Groetjes uit Heemskerk!

Derk Boudrie beoordeelde op 2015-03-21

Super vloeren, Super actie!