H.W Mesdagstraat 34
9718HK Groningen

2081 beoordelingen

ANNE VERHULST beoordeelde op 2017-10-18

Heel tevreden, snelle levering, vlotte service

Dimos Boutos beoordeelde op 2017-10-17

fast & reliable

Jürgen Weemaes beoordeelde op 2017-10-17

snelle levering, mooie prijs.

Ellen Zakir beoordeelde op 2017-10-17

Snelle levering en goede kwaliteit. Ik kom hier zeker weer!

Busra Senoyar beoordeelde op 2017-10-16

Super snel!! En kleine notice achtergelaten door superfoodinline...een waardering van mijn bestelling.. waardoor ik zeker me volgende bestelling weer via jullie ga bestellen :)))

Iet Veenland beoordeelde op 2017-10-16

Vlotte service met persoonlijke noot.

Maartje Bleker beoordeelde op 2017-10-16

Rob Oostweegel beoordeelde op 2017-10-13

De kruiden zijn van een uitstekende kwaliteit!

Liesbeth beoordeelde op 2017-10-13

gemakkelijk en snel geleverd. Ben heel tevreden.

Christiane Coppens beoordeelde op 2017-10-12

Alles perfect verlopen!

RJG Krischker beoordeelde op 2017-10-12

Geweldig! Snelle en perfecte levering van hoge kwaliteitsproducten. Ik ben erg blij en kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Jeannette Schoutens beoordeelde op 2017-10-12

Heel tevreden, de volgende dag de producten in huis. Keurig verpakt. super!

Anja Olthof-Dijk beoordeelde op 2017-10-11

Bestelling werd tijdig geleverd. Producten prima

Patrick Miedema beoordeelde op 2017-10-11

Producten waren netjes verpakt en snel in huis.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Patrick, bedankt voor je reactie. Wat goed om te lezen dat je pakketje snel in huis was.Wij doen altijd ons best om de producten netjes in te pakken, fijn dat dat gelukt is! Nog een fijne dag. Groetjes Sabine

Paul beoordeelde op 2017-10-10

Snelle levering en goed verpakt.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Paul, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent!
Groetjes Sabine

Hettij de Jong beoordeelde op 2017-10-10

Geweldig zeer snelle levering.
En het product is uitstekend.
Ik ga vast en zeker meer bestellen als ik het weer nodig heb ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Hettij, Bedankt voor je leuke en enthousiaste reactie! Wij zijn er erg blij mee dat je zo tevreden bent. Tot snel! Groetjes Sabine

Koenraad Muylaert beoordeelde op 2017-10-09

Heel tevreden. De producten werden snel geleverd. Er zat ook een vriendelijk kaartje bij.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Koenraad Muylaert, Fantastisch om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor je positieve beoordeling.

Mel beoordeelde op 2017-10-09

Alles gevonden wat ik nodig had. Bezorging was snel en een attent kaartje erbij! Ga zeker anderen aanraden en zelf ook vaker bestellingen doen.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Mel, bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je alles gevonden hebt wat je nodig had. We worden altijd vrolijk van klanten zoals jij. Wellicht tot snel! Groetjes Sabine

Joke De Lange beoordeelde op 2017-10-09

Snelle levering.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Joke, bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je het pakketje snel ontvangen hebt. Groetjes Sabine

Pirkko Broeze beoordeelde op 2017-10-09

Goede prijs en snelle bezorging

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Pirkko, bedankt voor je beoordeling! We streven ernaar om een goede prijs aan te bieden en de producten snel te bezorgen. Goed om te horen dat het gelukt is. Groetjes Sabine.