Protonstraat 9a

Trustpilot 2 7,7

Diederik klomberg beoordeelde op 2019-07-18

Goed produkt, snelle levering

Herman Meinders beoordeelde op 2019-07-18

Prettige en accurate informatie en communicatie, snelle levering

Loes Van den Eijnden beoordeelde op 2019-07-18

Op tijd geleverd goed geregeld

Tim van der Arend beoordeelde op 2019-07-18

Snelle en nette afhandeling, top.

Pim Rebel beoordeelde op 2019-07-17

Goede service, en niet te duur de Mucuna poeder !

Thea Derks beoordeelde op 2019-07-16

Top sevice

D Hendriksen beoordeelde op 2019-07-14

Persoonlijk en idd de volgende dag volgens afgesproken tijd geleverd.
Maar vind zakjes waar de supplementen inzitten die door de brievenbus kunnen toch fijner dan potjes die door een
bezorger worden afgeleverd aan je deur. Omdat je er voor thuis moet blijven en ook vanwege het milieu.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo D, Hendriksen, wat super om te lezen dat je de persoonlijke aanpak en levering als goed hebt ervaren. Helaas zijn sommige merken alleen beschikbaar in potjes. Ons eigen merk Purason is hoofdzakelijk in zakjes beschikbaar. Verder verzenden wij in dozen van gerecycled karton met een vulling van gerecycled papier. Zo proberen we aan het milieu te denken. Vind je het thuis blijven toch erg vervelend, dan kun je bij ons ook kiezen voor een afhaallocatie. Mocht je nog tips voor ons hebben, dan mag je dat gerust laten weten natuurlijk! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes Annet.

Todorka Kirilova beoordeelde op 2019-07-14

Snel en keurig levering, vooral dat bedankt kaartje vond ik onwijs waardevol.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Todorka, hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om zo'n mooie beoordeling achter te laten! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over het kaartje. Groetjes Annet.

IC beoordeelde op 2019-07-12

Geweldige service!
Ik had een verkeerde bestelling geplaatst. Ondanks dat het mijn fout was kon het kosteloos retour worden gestuurd. De juiste producten waren binnen no time in huis.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo IC, bedankt voor je fantastische review. Wat goed om te lezen dat alles naar wens was. Groetjes Annet.

Gerald Gent, van beoordeelde op 2019-07-11

Correct en snel met een vriendelijk kaartje, prima!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Gerald, wat goed om te lezen dat het correct en snel gegaan is. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes Annet

Ronald Hubers beoordeelde op 2019-07-10

Ruim assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding, snel geleverd en heel attent een handgeschreven kaartje bij de bestelling, wat wil je nog meer?

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Ronald, wat super om te lezen dat je verder niet meer wilt. Mocht je nog tips voor ons hebben, dan mag je dat gerust laten weten natuurlijk! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes Annet.

Kathleen De Bruyn beoordeelde op 2019-07-10

Sttipte en correcte levering.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Kathleen, bedankt voor je fantastische review. Wat goed om te lezen dat alles naar wens was. Groetjes Annet.

Mirjam van der Mijn beoordeelde op 2019-07-10

Snel geleverd, goed ontvangen!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Mirjam, bedankt voor je prachtige beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Nog een hele mooie dag gewenst. Groetjes Annet.

Eddy Maet beoordeelde op 2019-07-10

Uitstekende website: producten kunnen gemakkelijk gevonden worden. Ze worden ook duidelijk omschreven. Het bestellen verloopt vlot. De ontvangen producten zijn zorgvuldig en hygiënisch verpakt. Tot nu toe is de kwaliteit ook top. De levering is snel : 1 dag naar België

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Eddy, wat goed om te lezen dat het allemaal zo goed gegaan is. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes Annet

Bas Vermeulen beoordeelde op 2019-07-09

Prima service!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Bas, bedankt voor je fantastische review. Wat goed om te lezen dat alles naar wens was. Groetjes Annet.

Anya Jamar beoordeelde op 2019-07-06

Super product, goede prijs, goede levering met een aangenaam surplus van zelf handgeschreven bedankbriefje. Een aanrader dus, groeten Anya

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Anya, wat super om te lezen dat je onze inzet zo waardeert. Mocht je nog tips voor ons hebben, dan mag je dat gerust laten weten natuurlijk! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes Annet.

esmeralda bouchez beoordeelde op 2019-07-05

keurig op tijd, goed product

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Esmeralda, wat fijn dat je producten keurig op tijd binnen waren. Ik wil je bedanken voor je prachtige beoordeling. Groetjes Annet.

guy deramaix beoordeelde op 2019-07-05

heel tevreden snelle en corecte levering

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Guy, wat een prachtige beoordeling, dankjewel! Heel goed om te horen dat je het ervaren hebt als snel en correct. Ik wens je nog een fijne dag! Groetjes Annet.

Jacklyn Koot beoordeelde op 2019-07-04

Super snel geleverd. Uitstekende kwaliteit. AANRADER!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Jacklyn, wat super om te lezen dat je ons aanraad. Mocht je nog tips voor ons hebben, dan mag je dat gerust laten weten natuurlijk! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes Annet.

frank verstraeten beoordeelde op 2019-07-04

heel tevreden, slechts enkele dagen na bestelling al gekregen

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Frank, wat geweldig om te lezen dat je je order snel hebt ontvangen. Bedankt voor je fantastische beoordeling. Groetjes Annet.