Protonstraat 9a
9743AL Groningen
050 211 2964

Hennie Mol beoordeelde op 2018-09-24

Mooie producten, snelle levering.
Aardige mensen staan open voor advies.

Maria Harland beoordeelde op 2018-09-24

Snel geleverd en goede producten voor een redelijke prijs.

David Laureys beoordeelde op 2018-09-24

Goed

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hi David, hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! Nog een goede week gewenst. Groeten, Sabine

Belinda Huitema beoordeelde op 2018-09-24

Zeer snellle service. Bij de levering zat een persoonlijk, handgeschreven kaartje wat de levering nog prettiger maakte

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Belinda, leuk om te lezen dat je onze service fijn vindt. Dat is waar ons best voor doen, het is daarom altijd fijn om dat terug te horen. Bedankt voor je mooie beoordeling, dat wordt erg gewaardeerd!! Groeten, Sabine

Mylotte Quatacker beoordeelde op 2018-09-22

Goede website, redelijk snelle verzending, aanrader!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Mylotte, bedankt voor je beoordeling. Helaas is er een vertraging geweest bij jou verzending. Veelal is het al de volgende dag in huis. Een enkele keer wil er wel iets mis gaat waardoor het iets langer duurt. Mijn excuses daarvoor! Gelukkig lees ik dat je alsnog heel tevreden bent. Bedankt voor je begrip! Groeten, Sabine

Tamara Scheers beoordeelde op 2018-09-22

bestelling ok, maar zo veel plastiek. Ik verkies plastiekloze zendingen.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Tamara, bedankt voor je feedback! Wij proberen zoveel mogelijk zonder plastic te verzenden. Echter als er dingen van glas bij zitten of andere breekbare producten gebruiken wij wel plastic, omdat we hebben ondervonden dat het anders stuk gaat. Wel recyclen wij zoveel mogelijk, het plastic dat je meekreeg is ook gerecycled. Ik ga zeker wat met jouw opmerking doen en kijken of er een alternatief mogelijk is. Groeten, Sabine

E. Klaassen beoordeelde op 2018-09-21

Uiterst tevreden, had de bestelling heel erg vlot in huis. Beter kon echt niet.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Bedankt voor je prachtige complimenten! Je hebt een lach op m'n gezicht getoverd. Groeten, Sabine

Monika Kacerova beoordeelde op 2018-09-20

Bestelling was compleet en zeer snel thuis

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Monika, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de bezorging. Bedankt voor je beoordeling. Groeten, Sabine.

Anne eest beoordeelde op 2018-09-20

Top echt heel leuk met een briefje erbij en hele kwalitatieve producten.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hi Anne, bedankt voor je lieve beoordeling! Leuk om te lezen dat je blij bent met de producten. Groetjes, Sabine

Margreet Van den brink beoordeelde op 2018-09-19

Snel en netjes afgeleverd!

Hallo Margreet, bedankt voor je mooie beoordeling! Groetjes, Sabine

Ron Van der Meijden beoordeelde op 2018-09-19

Besteld en 2 dagen later geleverd.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Ron, bedankt voor je mooie beoordeling.

Wanneer je op werkdagen besteld voor half 6, dan verzenden we het dezelfde dag nog. De bestellingen die in het weekend gedaan worden sturen we maandag op. Zoals jouw pakje.

Ik wens je nog een hele goede week!

Groeten, Sabine

Laszlo Fel beoordeelde op 2018-09-19

Snelle levering en prettige communicatie.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Laszlo, bedankt voor je prachtige beoordeling. We vinden het heel leuk om te lezen dat je onze service op prijs stelt. Groetjes, Sabine

Merel van Hengel beoordeelde op 2018-09-18

Goede afhandeling van de bestelling

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hi Merel, bedankt voor je mooie beoordeling! Nog een hele goede week gewenst. Groeten, Sabine

Elbert Gouman beoordeelde op 2018-09-17

Duidelijke website en vlotte levering!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Elbert, bedankt voor je top beoordeling! Mocht je ooit iets onduidelijks vinden op de site, dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Groetjes, Sabine

Milton beoordeelde op 2018-09-17

Snelle service en een geweldig product.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Milton, bedankt voor je prachtige beoordeling!

En wat leuk om te horen dat je het product geweldig vindt! Vind je het misschien leuk om jouw ervaring met onze andere klanten te delen? Onder het product op de website staat de mogelijkheid om je ervaring met het product te beschrijven. Dat zou ik erg leuk vinden.

Nog een hele goede week gewenst.

Groeten, Sabine

Aukje Rasch beoordeelde op 2018-09-14

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Aukje, goed om te horen dat het pakje snel is aangekomen. Bedankt voor je prachtige beoordeling. Groeten, Sabine

Jon Roosingh beoordeelde op 2018-09-13

Gewoon hun afspraak nagekomen. Prima club.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Jon, dat doen we met alle liefde! Bedankt voor je mooie beoordeling. Groeten, Sabine

Rob Pouwels beoordeelde op 2018-09-12

Duidelijk informatie op site . Kwaliteit producten. Klantenservice uitstekend bravo plus snelle levering

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Rob, bedankt voor je lieve beoordeling! Daar zijn we erg blij mee. Groeten, Sabine

Evi beoordeelde op 2018-09-12

Snelle en correcte levering met kaartje met een persoonlijke boodschap, leuke attentie inzake klantvriendelijkheid.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Evi, wat leuk om te lezen dat je onze service apprecieert. Wij jou ook als klant! Bedankt voor je beoordeling. Groeten, Sabine

Edo van Elst beoordeelde op 2018-09-12

Prima telefonische informatie gekregen, snelle levering en hetgeen ik heb gekocht was voordelig geprijsd.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Edo, wat leuk om te lezen dat je dik tevreden bent. Ik wens je nog een goede week toe. Groeten, Sabine