H.W Mesdagstraat 34
9718HK Groningen

M. de Bordes beoordeelde op 2017-12-17

Snelle service. Bij pakketje een vriendelijk kaartje.

Clara Vogt beoordeelde op 2017-12-15

Produkt was vlot in huis, persoonlijke note erbij, geeft een goed gevoel!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Clara, bedankt voor je reactie en de mooie woorden. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, of heb je vragen, stel ze dan gerust!

Gerda Brummelman beoordeelde op 2017-12-15

Ruime assortiment, uitvoerig beschreven ,duidelijk en snel geleverd . Een aardig welkoms woord.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Gerda, bedankt voor je reactie. Dat zijn behoorlijke complimenten, daar zijn we heel blij mee. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, of heb je vragen, stel ze dan gerust!

Melvin Elstgeest beoordeelde op 2017-12-14

Overzichtelijk site, een snelle levering en goede producten.
Ga zo door!

Hallo Melvin,
5 sterren super leuk om te krijgen bedankt voor je tijd om ons deze beoordeling te geven. Fijn dat je tevreden bent.

Carlo Bonnie beoordeelde op 2017-12-13

Perfect geleverd. En een heel aardug bedankje voor de bestelling met de hand geschreven erbij. Super!

Hallo Carlo,

Erg leuk om te horen dat je ons kaartje zo waardeert. En bedankt voor je positieve beoordeling.

Manuel beoordeelde op 2017-12-13

Ontzettend tevreden met mijn bestelling, echte topproducten. Tot de volgende keer! Groet, Manuel

Hallo Manuel,

Bedankt voor je geweldige beoordeling en tijd. We vinden het erg prettig wanneer onze klanten tevreden zijn.

Martine Maya Mouart beoordeelde op 2017-12-13

De producten blijven duur, maar ze zijn nodig. De levering liet wel iets langer op zich wachten, maar alles kwam in orde

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Martine, bedankt voor je reactie. We proberen ons assortiment steeds te verbeteren om het voor de beste prijs aan te kunnen bieden, dit is niet altijd makkelijk. Bedankt dat je ons er op attendeert. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, of heb je vragen, stel ze dan gerust!

maartje van der hoeven beoordeelde op 2017-12-12

super!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Maartje, bedankt voor je reactie. Kort maar krachtig! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, of heb je vragen, stel ze dan gerust! Groeten Robin.

Jacques van de Vall beoordeelde op 2017-12-12

Volgens verwachting

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Jacques, bedankt voor je reactie. We hopen je verwachtingen in de toekomst weer te vervullen. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, of heb je vragen, stel ze dan gerust!

Marion Stolker-Jansen beoordeelde op 2017-12-11

Bestelling snel bezorgd en netjes allemaal afgehandeld ☺

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Marion, bedankt voor je reactie en het compliment. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, of heb je vragen, stel ze dan gerust!

patrica volkova beoordeelde op 2017-12-11

Goed geselecteerde kruiden en foods voor een goede prijs.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Patrica, bedankt voor je reactie en de complimenten. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, of heb je vragen, stel ze dan gerust!

PJ de Hulster beoordeelde op 2017-12-11

Niets aan toe te voegen. Gewoon uitstekend.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo P.J, bedankt voor je reactie en de mooie woorden. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, of heb je vragen, stel ze dan gerust!

May Quaedflieg beoordeelde op 2017-12-11

Heel vlug geleverd..

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo May, bedankt voor je reactie. Ik hoop dat we aan je verwachtingen blijven voldoen. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, of heb je vragen, stel ze dan gerust! Groeten Robin.

Ad Mies beoordeelde op 2017-12-07

Prettige verwelkoming via de mail. Ook mail dat betaling is ontvangen en derde mail over de mogelijkheid om pakket te volgen. Snelle levering en keurig verzorgd.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Ad, bedankt voor je reactie. We zijn super blij dat je het proces als prettig ervaart. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, of heb je vragen, stel ze dan gerust!

Ruud van Lent beoordeelde op 2017-12-07

Snelle levering, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, prettig contact. Absolute aanrader.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Ruud, bedankt voor je reactie. Heel leuk om te horen dat je ons als prettig hebt ervaren. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, of heb je vragen, stel ze dan gerust! Groeten Robin.

Maria De Groote beoordeelde op 2017-12-07

Supersnelle levering! Top !

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Maria, bedankt voor je reactie. Leuk om te horen!. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, of heb je vragen, stel ze dan gerust! Groeten Robin.

LC beoordeelde op 2017-12-07

Bestelling werd de volgende dag al geleverd, perfect!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo LC, bedankt voor je reactie en het compliment. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, of heb je vragen, stel ze dan gerust! Groeten Robin.

Wyanda Yap beoordeelde op 2017-12-07

Heel snelle service en persoonlijk bedankje erbij.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Wyanda, bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat het goed is bevallen. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, of heb je vragen, stel ze dan gerust! Groeten Robin.

Sylka Uhlig beoordeelde op 2017-12-06

Snell, goede kwaliteit, met vriendelijk-persoonlijk bericht

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Sylka, bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat het allemaal goed is bevallen. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, of heb je vragen, stel ze dan gerust! Groeten Robin.

Angela ter Veen beoordeelde op 2017-12-06

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Er zat een kaart bij met de hand geschreven met daarin een wens voor goede gezondheid. Heel attent en geeft een persoonlijk gevoel

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Angela, bedankt voor je reactie. We zijn erg blij dat je ons als prettig hebt ervaren. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, of heb je vragen, stel ze dan gerust! Groeten Robin.