Protonstraat 9a
9743AL Groningen
050 211 2964

Axel Degroote beoordeelde op 2019-01-23

Zeer snel geleverd. Correcte bestelling. Beste prijs. Vriendelijk kaartje met leuke boodschap in het pakket

Gregor Konarski beoordeelde op 2019-01-23

Heel goed geregeld, prijzen zijn zeker ok- voorheen deed ik bestellingen in US plaatsen maar dat loont niet meer de moeite. Je krijgt indruk dat deze mensen alles aan doen om klant tevreden te stellen en persoonlijk te zijn.

Len van der Hoeven beoordeelde op 2019-01-23

prima service, fijn product

Nienke van der Veldt beoordeelde op 2019-01-22

Prima webwinkel snelle levering en fijne producten!

Marleen Verbruggen beoordeelde op 2019-01-22

Goed verpakt en vriendelijke vermelding

Mag van Hoek beoordeelde op 2019-01-22

Mijn eerste ervaring is erg positief. Goede producten en snelle-en goed verzorgde levering. Blijf hier wel terugkomen.

Claudia Breem-Christiaens beoordeelde op 2019-01-22

Kwaliteitsprodukten, ook prudukten die vaak niet makkelijk te krijgen zijn en uitstekende klantenserviceen levering.

Manuel Tijssen beoordeelde op 2019-01-21

Snelle levering, geven ook aan dat de levering niet de volgende dag komt. Vanwege dat er in het weekend is besteld.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Manuel, wat super om te lezen dat je alles duidelijk vond over de levering. Mocht je nog tips voor ons hebben, dan mag je dat gerust laten weten natuurlijk! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groeten, Sabine

T Mellema beoordeelde op 2019-01-18

goede site met een duidelijke beschrijving :)
snelle levering met een vriendelijk kaartje :)

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Bedankt voor de prachtige 5-sterren beoordeling! Een hele fijne week nog. Groeten, Sabine

Kees Cornelissen beoordeelde op 2019-01-17

goede service, snelle levering

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Kees, wat goed om te lezen dat de levering en service naar wens waren. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groeten, Sabine

Ad Drienhuizen beoordeelde op 2019-01-17

Snelle correcte levering.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Ad, bedankt voor je fantastische review. Wat goed om te horen dat alles naar wens was. Groeten, Sabine

Paula Van schalkwijk beoordeelde op 2019-01-16

Keurige en snelle levering inclusief persoonlijk briefje! Top! Op werkdagen besteld is de voogende dag al in huis.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Paula, bedankt voor je prachtige beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Nog een hele mooie dag gewenst. Groeten, Sabine

joseph peremans beoordeelde op 2019-01-16

Alles was uit stekend verlopen

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Joseph, hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om zo'n mooie beoordeling achter te laten! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over het shoppen bij ons. Groeten, Sabine

Saurabh Sharma beoordeelde op 2019-01-14

I like the products, especially the coffee!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hi Saurabh Sharma, thank you for your nice review. Good to hear that you like our products! If you have any tips to expand our assortment, don't hesitate to contact us. :) Kind regards, Sabine

Chris Holtkamp beoordeelde op 2019-01-14

uiterst correct

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Chris, wat een prachtige beoordeling, dankjewel! Heel goed om te horen dat alles correct was.. Ik wens je nog een fijne dag! Groeten, Sabine

Hein Brik beoordeelde op 2019-01-14

Heel tevreden, vragen worden goed beantwoord en ook snel. Artikelen zien er goed uit.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Hein, wat fijn dat je onze klantenservice als prettig ervaren hebt. Ik wil je bedanken voor je prachtige beoordeling. Groeten, Sabine

Yvonne Heijnsdijk beoordeelde op 2019-01-12

Mijn ervaringen met Superfoodsonline zijn altijd goed en ook deze bestelling is weer prima verlopen. Snelle verzending en leuk kaartje en proefmonstertje erbij.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Yvonne, wat super om te lezen dat je altijd een fijne ervaring bij ons hebt. Mocht je nog tips voor ons hebben, dan mag je dat gerust laten weten natuurlijk! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groeten, Sabine

A Hendriks beoordeelde op 2019-01-10

Snelle levering, goede prijs en er zat een super lief kaartje bij.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Wat goed om te lezen dat de verzending en de service naar wens was. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groeten, Sabine

alexander Schutte beoordeelde op 2019-01-10

ging zoals het hoort te gaan.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Alexander, bedankt voor je fantastische review. Wat goed om te horen dat alles naar wens was. Groeten, Sabine

Debby Landkroon beoordeelde op 2019-01-09

Supersnel

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Debby, bedankt voor je prachtige beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Nog een hele mooie dag gewenst. Groeten, Sabine