Protonstraat 9a

Trustpilot 2 7,7

ugur ozcelik beoordeelde op 2018-11-13

goed

K.S. beoordeelde op 2018-11-13

Heel tevreden- breed assortiment en een snelle levering

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Mocht er nog een product zijn dat je mist in ons assortiment dan horen wij het graag, wellicht kunnen we het toevoegen. Bedankt voor je beoordeling. Groeten, Sabine

chris beoordeelde op 2018-11-13

Heel tevreden, klantenservice reageert snel en inhoudelijk. Er zat zelfs een handgeschreven bedank kaartje bij mijn bestelling.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Chris, wat leuk om te lezen dat je goed geholpen bent, daar doen we erg ons best voor. Bedankt voor de mooie beoordeling. Groeten, Sabine

Bram Eckebus beoordeelde op 2018-11-12

Prima service

Hallo Bram, bedankt voor je mooie beoordeling! groeten, Sabine

L. beoordeelde op 2018-11-12

Goede producten, snelle levering.

Bedankt voor je prachtige beoordeling. Groeten, Sabine

Louky Blitz beoordeelde op 2018-11-12

Had het product snel in huis
Ook vooraf goede info!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Louky, wat goed om te lezen dat je alle informatie hebt gekregen die je nodig had. Als je nog vragen hebt mag je die natuurlijk gerust stellen. Bedankt voor je beoordeling. Groeten, Sabine

Luc Testelmans beoordeelde op 2018-11-12

Beste prijs en snelle levering

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Luc, bedankt voor je mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Sabine

Emiel Rinkema beoordeelde op 2018-11-10

Snelle verzending, goede keuze om daar te bestellen.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Emiel, wat fijn om te lezen dat het vlot geleverd is. Bedankt voor je beoordeling. Groeten, Sabine

Brigitte Van Simaey beoordeelde op 2018-11-07

perfect

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Brigitte, bedankt dat je ons gewaardeerd hebt met 5-sterren! Groetjes, Sabine

Khemsirin Makapim beoordeelde op 2018-10-31

Correct ,snelle levering

Hallo Khemsirin, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Groeten, Sabine

Cilia Groen beoordeelde op 2018-10-31

Prima

Bedankt voor je beoordeling! Groeten, Sabine

Jan molenaar beoordeelde op 2018-10-30

bestelling snel thuis!
vooral het bedankje vond ik leuk!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Jan, wat leuk om te horen! Bedankt voor je prachtige beoordeling. Groeten, Sabine

C. Dijk-Keesmaat beoordeelde op 2018-10-30

Snelle, correcte levering

Bedankt voor je fantastische beoordeling. Groeten, Sabine

E.C.F. Domenie-Denies beoordeelde op 2018-10-30

De ene dag besteld, de andere dag ontvangen. Duidelijke website, maar bovenal een kaartje met warme woorden, die je dag mooier maken.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Bedankt voor je prachtige review! Wat fijn om te horen dat alles duidelijk was, mocht je ooit onduidelijkheden tegenkomen dan helpen we je natuurlijk ook graag. Nog een fijne dag. Groeten, Sabine

Ilia beoordeelde op 2018-10-29

Top!

Hallo Ilia, bedankt voor deze top beoordeling! Groeten, Sabine

Mandy Antwerpen beoordeelde op 2018-10-29

Zeer duidelijke website met correcte en voldoende informatie en beschrijving, uitgebreide keuze ook !
Snelle en uitsekende service/verpakking/levering!
Ik raad deze site zeker en graag aan !

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Mandy, wat een fijne en warme beoordeling. Dankjewel! Mocht je ooit informatie missen of als we je op een andere manier kunnen helpen dan kun je altijd aan de bel trekken. Nog een hele fijne week! Groeten, Sabine

L Dirkx beoordeelde op 2018-10-29

Zeer kordaat en correct klein kaartje met een mooie attentie

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Wij willen je bedanken voor je mooie beoordeling. Dat doet ons deugt! :) Groeten, Sabine

Andre van der Zee beoordeelde op 2018-10-27

Zoals het hoort. Prima.

Hallo Andre, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Groeten, Sabine

Nelleke de Lange beoordeelde op 2018-10-24

Prima product en snelle levering

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Nelleke, bedankt voor je super beoordeling! Ik wens je nog een fijne dag. Groeten, Sabine

Ivonne beoordeelde op 2018-10-24

Snel geleverd en een persoonlijke touch!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Ivonne, bedankt voor je prachtige 5-sterren beoordeling! Ik wens je nog een hele goede week toe. Groeten, Sabine