Protonstraat 9a
9743AL Groningen
050 211 2964

Trustpilot 2 7,7

mathieu peeters beoordeelde op 2019-03-21

Snel geleverd en goed verpakt. Alles klopte precies.

Miranda Goossens beoordeelde op 2019-03-20

Snel geleverd en ook nog wat samples erbij gekregen. En het zelf geschreven bedank kaartje erbij is echt super leuk!!

Danny Becher beoordeelde op 2019-03-19

gisteren besteld - vandaag geleverd

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Danny, wat een prachtige beoordeling, dankjewel! Heel goed om te horen dat je pakje snel geleverd was. Ik wens je nog een fijne dag! Groeten, Sabine

B. Torsy beoordeelde op 2019-03-19

Snelle levering, netje verpakt. Niets op aan te merken!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Goedemiddag, wat goed om te lezen dat niets op ons aan te merken hebt. Als dat wel een keer het geval is, laat dan gerust van je horen! Bedankt voor je mooie beoordeling. Groeten, Sabine

Radegonda Brode beoordeelde op 2019-03-19

Snelle levering en goede producten, zeker aanbevelingswaardig!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Radegonda, wat goed om te lezen dat je blij bent met de verzending en de producten. Leuk dat je ons zou aanraden. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groeten, Sabine

Loes beoordeelde op 2019-03-19

Prima, volgens afspraak.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Loes, bedankt voor je prachtige beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je tevreden bent. Nog een hele mooie dag gewenst. Groeten, Sabine

Esmee Friederichs beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Esmee, hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om zo'n mooie beoordeling achter te laten! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Groeten, Sabine

M. Koning-Stet beoordeelde op 2019-03-18

Snel en goed verzorgd.

Super beoordeling, dankjewel! Groetjes, Sabine

Ine Deckers beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden ik ga in de toekomst zeker nog bij jullie bestellen !

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Ine, wat geweldig om te lezen dat nog eens bij ons terugkomt. Bedankt voor je fantastische beoordeling. Groeten, Sabine

Manu Zander beoordeelde op 2019-03-16

Heel snelle levering en top product

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Manu, wat een prachtige beoordeling, dankjewel! Heel goed om te horen dat je zo tevreden bent over het product. Ik wens je nog een fijne dag! Groeten, Sabine

Belinda Van harselaar beoordeelde op 2019-03-15

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis
Wat ik erg leuk vond, was het handgeschreven kaartje
Alles netjes in gepakt
Dit is een blijvertje

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Belinda, wat fijn dat je er aan denk om nog eens terug te komen. Je bent dan weer van harte welkom natuurlijk! Ik wil je bedanken voor je prachtige beoordeling. Groeten, Sabine

Lia beoordeelde op 2019-03-14

Prima, snelle levering en wat ik echt heeeeeeel erg leuk vind, is het kaartje dat je als koper ontvangt. Handgeschreven en vriendelijk. Dat maakt het persoonlijk en dat waardeer ik. Ga zo door :)
vriendelijke groet,
Lia

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Lia, wat fijn dat je zo'n mooi verhaal achter laat. Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! :). Ik wil je bedanken voor je prachtige beoordeling. Groeten, Sabine

Ruthie Buch-Meenink beoordeelde op 2019-03-14

Duidelijke manier van bestellen en snelle levering

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Ruthie, wat super om te lezen dat je het gebruikersgemak van onze website positief hebt ervaren. Mocht je nog tips voor ons hebben, dan mag je dat gerust laten weten natuurlijk! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groeten, Sabine

Bianca Rond beoordeelde op 2019-03-13

Top !

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Bianca, wat super om te lezen dat je het top vond. Mocht je nog tips voor ons hebben, dan mag je dat gerust laten weten natuurlijk! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groeten, Sabine

Matthijs Nap beoordeelde op 2019-03-13

Snelle levering en alles was aanwezig! :)

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Matthijs, wat goed om te lezen dat de bezorging naar wens was. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groeten, Sabine

Tineke Reuvers-deBoer beoordeelde op 2019-03-13

volgende dag in huis, met persoonlijke geschreven berichtje erbij, collageen bevalt prima

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Tineke, wat goed om te lezen dat de collageen je bevalt! Bedankt voor je mooie beoordeling. Groeten, Sabine

Aziz beoordeelde op 2019-03-12

Snel!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Aziz, bedankt voor je fantastische review. Wat goed om te horen dat alles naar wens was. Groeten, Sabine

Carolien Tanger beoordeelde op 2019-03-12

Snelle en complete verzending. Duidelijk antwoord bij vragen

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Carolien, bedankt voor je prachtige beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Nog een hele mooie dag gewenst. Groeten, Sabine

C Van Zuijlen beoordeelde op 2019-03-11

Snel en makkelijk

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Wat fijn dat alles zo makkelijk ging! Bedankt voor je beoordeling. Groeten, Sabine

T Mulder beoordeelde op 2019-03-11

Duidelijke uitleg product !
Vlotte Nette Verzending !

Je kan zo nodig terecht met vragen over het product en werking daarvan

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Goedemiddag, bedankt voor je prachtige beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Nog een hele mooie dag gewenst. Groeten, Sabine