Protonstraat 9a
9743AL Groningen
050 211 2964

Trustpilot 2 7,7

Lenie Caris beoordeelde op 2019-05-22

Snelle levering. Zeer tevreden over het produkt. En nog een persoonlijk kaartje erbij met een mooie boodschap.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Lenie, wat geweldig om te lezen dat onze service snel en persoonlijk vond. Bedankt voor je fantastische beoordeling. Ik wens je een mooie dag. Groeten, Marjolein

Fien beoordeelde op 2019-05-22

Netjes ingepakt en snel binnen.

Hallo Fien, bedankt voor deze prachtige 5-sterren review! Groeten, Marjolein

k stadlander beoordeelde op 2019-05-22

Snelle levering en een leuk persoonlijk berichtje.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo, fijn om te lezen dat de de levering snel is verlopen. Bedankt voor het plaatsen van deze review. Groeten, Marjolein

Barbara Wilbrink beoordeelde op 2019-05-22

Goede kwaliteit en levering.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Barbara, hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om zo'n mooie beoordeling achter te laten! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de producten en de bezorging. Groeten, Marjolein

Trudy Luttikhuizen beoordeelde op 2019-05-21

snelle levering

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Trudy, bedankt voor je prachtige beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de verzending. Nog een hele mooie dag gewenst. Groeten, Marjolein

Marcel van Schuppen beoordeelde op 2019-05-21

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Marcel, hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om zo'n mooie beoordeling achter te laten! Ik wens je nog een fijne dag. Groeten, Marjolein

truus baars beoordeelde op 2019-05-21

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Truus, wij vinden het fijn om te lezen dat het pakketje snel bij je is afgeleverd. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groeten, Marjolein

Joyce Vahlkamp beoordeelde op 2019-05-21

Snelle aflevering heel tevreden

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Joyce, wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groeten, Marjolein

Wilma Oost beoordeelde op 2019-05-21

👍🏻

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Wilma, bedankt voor deze fantastische 5-sterren review! Ik wens je nog een fijne dag. Groeten, Marjolein

Petra beoordeelde op 2019-05-21

Alles prima snel gegaan. De levering was de volgende dag al binnen

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Petra, wat fijn om te lezen dat de levering snel is verlopen. Bedankt voor deze mooie review. Ik wens je nog een fijne dag. Groeten, Marjolein

Timo van Groeningen beoordeelde op 2019-05-20

Snel verzonden, netjes verpakt

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Timo, fijn dat het pakketje zo snel bij jou in de bus lag. Ik wens je nog een fijne dag. Groeten, Marjolein

Jisca van Roon beoordeelde op 2019-05-20

Tevreden, kreeg het gewoon snel binnen. 3 kleuren in 1 Maca poeder werkt wel goed

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hi Jisca, dankjewel voor deze fantastische 5-sterren review! Wij vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en de Maca poeder. Ik wens je nog een fijne dag. Groeten, Marjolein

Brigitte Roovers beoordeelde op 2019-05-17

snelle en correcte levering, en dan ook nog zo'n lief kaartje in de doos. Daar word je blij van!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Brigitte, wat een prachtige beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Ik wens je nog een fijne dag. Groeten, Marjolein

Riny Otten beoordeelde op 2019-05-17

Vlotte online bestelling en snelle verzending.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Riny, wat super om te lezen dat je het gebruikersgemak van onze website positief hebt ervaren. Mocht je nog tips voor ons hebben, dan mag je dat gerust laten weten natuurlijk! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groeten, Marjolein

Siomara van Eer beoordeelde op 2019-05-16

Het ging gewoon heel erg soepel allemaal..heel prettig😀.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hi Siomara, bedankt voor je fantastische 5-sterren review! Fijn om te lezen dat alles heel soepel ging. Ik wens je nog een mooie dag. Groetjes, Marjolein

Maritza de Boer beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering.
Vriendelijk kaartje erbij.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hi Maritza, wat fijn om te lezen dat de levering snel is verlopen. Een hele fijne dag gewenst. Groeten, Marjolein

Nelleke ter Huerne beoordeelde op 2019-05-15

Prima product en snelle levering zonder kosten!!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hi Nelleke, wat een prachtige beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het product en de snelle levering hiervan. Ik wens je nog een fijne dag. Groeten, Marjolein

Gerrit Schaap beoordeelde op 2019-05-15

Snelle levering en een persoonlijk bedankje. Kan niet beter en leuker.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hi Gerrit, bedankt voor deze fantastische 5-sterren review! Ik wens je nog een fijne dag. Groeten, Marjolein

Inge Neven beoordeelde op 2019-05-14

Snelle service

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Inge, wat fijn om te lezen dat onze service je goed is bevallen. Ik wens je nog een mooie dag. Groeten, Marjolein

Sabina Subara beoordeelde op 2019-05-14

Heel tevreden. Snelle levering!

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hi Sabina, hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om zo'n mooie beoordeling achter te laten! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze snelle levering. Groeten, Marjolein