Protonstraat 9a
9743AL Groningen
050 211 2964

Els Nieuwmeijer beoordeelde op 2018-05-24

Snelle afhandeling en een leuk persoonlijk berichtje op een kaart bij de bestelling

Klant in België beoordeelde op 2018-05-24

Snelle levering vanuit Nederland naar België, alles correct geleverd, kaartje met persoonlijke groeten was een leuke attentie ,
zal in de toekomst nog bij jullie bestellen!

Job Suurbier beoordeelde op 2018-05-23

Snel geleverd uitstekende service.

H.W. Brands beoordeelde op 2018-05-22

wordt snel en goed geleverd.

Helen Silvius beoordeelde op 2018-05-21

Produkten besteld en snel bezorgd.
Produkten zat in een fijne verpakking!

Marcel Asikende beoordeelde op 2018-05-18

Al mijn tweede bestelling gedaan naar volle tevredenheid. Beide bestellingen zijn vlot afgehandeld en supersnel bezorgd
Marcel uit Almere

Renske beoordeelde op 2018-05-18

Bestelling snel geleverd, met een persoonlijk handgeschreven briefje erbij, leuk! Ik zou hier zeker weer opnieuw bestellen.

Jarno beoordeelde op 2018-05-16

Ruim assortiment, veel biologisch. Bestelling werd snel bezorgd, producten zijn van zeer goede kwaliteit.

Willy Cesar-Rijkens beoordeelde op 2018-05-16

Heel tevreden.
Volgende dag pakketje geleverd.

Antoon Hoffmann beoordeelde op 2018-05-16

Heel goed geregeld hier!
Prijzen zijn laag en service snel.
Alleen maar lof

Jolanda Trendafilov-de Winter beoordeelde op 2018-05-16

Erg tevreden, snel geleverd

Marieke Hendrikx beoordeelde op 2018-05-15

Snelle levering!

Judith vd L beoordeelde op 2018-05-10

Supersnelle levering

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Judith, bedankt voor het achterlaten van een geweldige beoordeling! Goed om te horen dat het supersnel geleverd is, dat zien we graag. Groeten, Sabine

veganworld beoordeelde op 2018-05-09

Snelle levering (volgende dag binnen) producten waren mooi en netjes ingepakt. Verkopers zijn super attentvol.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Bedankt voor het schrijven van een beoordeling en voor de mooie complimenten! Nog een hele goede en zonnige week. Groeten, Sabine

Jan Mark de Kock beoordeelde op 2018-05-09

Heel tevreden

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Jan, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webwinkel! Bedankt voor het achter laten van een beoordeling. Groeten, Sabine.

Yvon Hensen beoordeelde op 2018-05-09

Goed producten, snelle service

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hi Yvon, Bedankt voor je mooie beoordeling! Ik wens je nog een hele zonnige dag toe. Groeten, Sabine

Andre Van der Duin beoordeelde op 2018-05-08

Netjes en volgens afspraak geleverd. Helemaal bijzonder was het hand geschreven kaartje met de wens veel plezier van mijn bestelling te hebben.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Andre, wat leuk om jou reactie te lezen. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Ik wens je nog een hele goede week toe. Groeten, Sabine

Wendy P beoordeelde op 2018-05-07

Vlotte levering, leuk persoonlijk kaartje erbij.
Dat maakt dat mensen terugkeren, doen ze goed!
Bedankt

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Hallo Wendy, bedankt voor je lieve reactie. Ik wens je nog een hele goede week toe. Groeten, Sabine

R.S.G. Wal beoordeelde op 2018-05-05

het is ten eerste al biologische en de producten werken goed voor je gezondheid. ben er zeer goed over te spreken.

Reactie van Superfoodsonline.nl:
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je beoordeling. Ik wens je nog hele zonnige dagen toe. Groeten, Sabine

Saskia Vos beoordeelde op 2018-05-02

Top👍🏼