Wittenburg 185
3862EE Nijkerk

P. van den Berg beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering. Goede kwaliteit. Zeer tevreden!

Wulms beoordeelde op 2019-07-11

Bestelling gedaan. Door omstandigheden met opsturen iets fouts gegaan. Super opgelost, goed mailcontact. Niks dan lof over deze webwinkel. 😁

Toebes beoordeelde op 2019-07-11

Niet volledig tevreden: voetkruis Ster voor zadelkruk staat als enige voetkruis afgebeeld met 5 wieltjes, nergens in de tekst staat vermeld dat levering zonder wieltjes is, maar dat blijkt wel zo te zijn: de wieltjes dienen apart besteld te worden. Onduidelijke informatie leidt tot vervelende extra kosten. Jammer.

Reactie van Tabouret Benelux:
U heeft volkomen gelijk. Dit hebben wij dan ook direct gecorrigeerd. Dank u wel voor uw reactie.

Dijns beoordeelde op 2019-06-13

Vraag snel beantwoordend. En ook de bestelling was zeer snel binnen.

Pieters beoordeelde op 2019-06-12

Mooie zadelkruk met kaneelfunctie besteld. Snel geleverd. Van prima kwaliteit. Super blij met mijn aankoop!

Stuyckens beoordeelde op 2019-04-03

snelle aflevering, de pakken waren niet beschadigd, gemakkelijk om te monteren. Alles was in orde.

vos beoordeelde op 2019-03-11

Super snelle levering! Aanrader!

Rappel beoordeelde op 2019-03-04

Over de bezorging totaal geen klachten. Verder ben ik heel tevreden, precies wat ik wilde hebben. Vond het ook wel leuk om het zelf inelkaar te zetten. Gebruik het ding dagelijks vanwege een rugbeschadiging.

Wouters beoordeelde op 2019-02-13

Heel tevreden, correcte afhandeling, snelle levering, goederen in perfecte staat ontvangen .
Fijne service.

Heel tevreden, correcte afhandeling, snelle ontvangst van goederen in perfecte staat.
Fijne service. :-)

Narings beoordeelde op 2019-02-09

Ze konden een stoeltje niet op tijd leveren en dit werd netjes op tijd vermeld met een alternatief .
Dit vond ik zeer netjes 👍👍👍

van den Elsen beoordeelde op 2019-02-06

snelle service, goede en duidelijke website, degelijk product.

Bouwhuis beoordeelde op 2019-01-10

ben heel tevreden.
snelle levering, en een super stoel

Vantournhout beoordeelde op 2019-01-09

Supersnelle levering

Pakes beoordeelde op 2019-01-05

Zeer sndl geleverd en uitstekende kwaliteit!
Zo blij mee!

Wil Bastiaan beoordeelde op 2019-01-04

Met de kruk ging het uitstekend ,maar met de bureaustoel ging het wat minder snel ,toen ik de 2e keer gebeld had kwam die wel dezelfde dag nog .
Er zaten wel de feestdagen tussen ,maar toch een weekje moeten wachten .

Jacobs beoordeelde op 2018-12-04

na de schrik van 2 pallets vol dozen waren de stoelen snel in elkaar gezet.

de Groot beoordeelde op 2018-11-07

Zeer snel geleverd!

Wisgerhof beoordeelde op 2018-11-05

Aflevering datum wel er erg vaag,

Reactie van Tabouret Benelux:
Hartelijk dank voor uw review. De meeste producten die wij verkopen leveren wij binnen 3 werkdagen. Enkele producten worden echter vanuit ons magazijn in Duitsland of België verstuurd. Aangezien wij hier het termijn van 3 werkdagen niet kunnen garanderen geven wij om teleurstellingen te voorkomen een levertijd van 3 - 5 werkdagen op. Wij hopen dat u veel plezier zult hebben van uw aankoop.

Van Dijk beoordeelde op 2018-11-03

Goede kwaliteit en snel geleverd

De Bruin beoordeelde op 2018-09-06

snel in huis, prima dus!