Wittenburg 185
3862EE Nijkerk

Yvonne beoordeelde op 2017-05-08

Wooowww ik heb vandaag mijn zadelkruk ontvangen.
Super makkelijk in elkaar te zetten en helemaal naar mijn zin (was
enorm op zoek naar een zadelkruk die smaller was).

Dankjewel voor al jullie hulp.
Ik kan nu weer met plezier mijn dingen doen aan het aanrecht.

Anoniem beoordeelde op 2016-12-16

Binnen 48 uur een nieuw tambouret stoeltje.
Fantastisch want zonder is hopeloos.
De vorige ook lang plezier van gehad.
Goede communicatie.awijers

Milan beoordeelde op 2016-09-05

Snelle levering en ik heb nu een heel comfortabele zadelkruk. Website is heel duidelijk.

Praktijk voor taal en rekenen beoordeelde op 2016-09-03

Prima in alles. Toen de witte kruk niet in voorraad bleek werd ik zelfde dag nov gebeld en kreeg ik een duurdere die wel direct leverbaar was, voor dezelfde prijs.
Heel tevreden!

René M. beoordeelde op 2016-05-27

Goed product. Goed bedrijf. Zeer betrouwbaar. Zeer tevreden. Een aanrader.

Geert en Carine uit Erpe-Mere ( Vlaanderen) beoordeelde op 2016-05-11

De levering verliep zeer vlot en de zadelstoel is van uitstekende kwaliteit.
De beschrijving van het product klopt dus volledig. Wij zijn zeer tevreden

W vd S beoordeelde op 2016-03-10

Goed product, de bestelling liet even op zich wachten maar heb i.v.m. twee locaties meteen er achteraan een tweede exemplaar besteld!

Matthijs beoordeelde op 2016-02-22

Zadelkruk besteld, onderdelen waren verkeerd aanwezig (bouten, moeren). Beschrijving/handleiding klopte niet, letters/cijfers en hoeveelheden komen niet overeen. Had de stoel al helemaal in elkaar gezet maar toch bleek het niet te kloppen.

Vervolgens zeer goed en begripvol opgepakt door Tabouret Benelux: bedrag retour gestort gekregen. Goede ervaring!

R.F.LIMPER beoordeelde op 2015-10-18

SNEL GELEVERD GOED PRODUCT

Astrid van Niedek beoordeelde op 2015-10-10

Geen op of aanmerkingen, gewoon goed.

joke de bruijn beoordeelde op 2015-10-03

ik werd aan de telefonisch heel goed geïnformeerd over een tabouret die voor mijn wensen en eisen geschikt is.
Bezorging HEEL erg snel en handig in elkaar te zetten.

Jan Veenvliet beoordeelde op 2015-09-30

Mijn bestelling werd snel en compleet bezorgd. Eigenlijk gewoon zoals het hoort.
Dank jullie wel.

Ria Schinkel beoordeelde op 2015-09-30

Snelle levering en goede kwaliteit.

Henny beoordeelde op 2015-09-29

telefonisch inlichting gevraagd omtrent de wieltjes voor mijn vloer. Mijn bestelling werd op advies van Tabouret aangepast met andere wieltjes. Zonder extra kosten.
Prima service en binnen 2 dagen in huis.

m.ketelaar beoordeelde op 2015-09-27

Hele snelle levering topie

A.Rauhé beoordeelde op 2015-09-25

2 zadelkrukken besteld werden in 2 x geleverd maar ik werd daar wel van op de hoogte gesteld en moest uiteraard geen extra vracht betalen

erik beoordeelde op 2015-09-25

Goed advies via de telefoon en binnen een dag geleverd. Ik ben heel tevreden.

ol rikkers beoordeelde op 2015-09-03

Telefonisch zeer goed geinformeerd en geadviseerd over mijn bestelling.

Arna Bukkems beoordeelde op 2015-08-25

De lever tijd kan iets sneller jullie moto is snelle levertijd dan vind ik dat dat ook binnen 5 dagen moet kunnen

terra beoordeelde op 2015-06-21

Geweldig bedrijf, heel goede service, snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding, prettige contacten, zo zou elk bedrijf moeten werken.