Kanaalstraat 76A
0118 461227
KvK 22002841

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Fred beoordeelde op 2018-02-24

ene dag besteld, volgende dag in huis. Snelle levering.
Helaas was de verzenddoos te groot, waardoor de meelzak door midden gescheurd is. De hele verzenddoos zat vol meel. Jammer.
Misschien een sticker erop met "voorzichtig, breekbaar", of een passende verzenddoos. Maar ondanks dat, prima en snelle levering.

Geertje Wetering beoordeelde op 2018-02-24

Super goeie producten en snelle levering en super service

Sandra Moens beoordeelde op 2018-02-18

Zeer tevreden, goede kwaliteit, lekker brood.

Ellen de Wit-Nauman beoordeelde op 2018-02-11

Bert Smal beoordeelde op 2018-02-06

Vlotte bezorging, veel soorten meel. En erg lekker.

Jeanny beoordeelde op 2018-02-05

Snelle levering.
De volgende dag al in huis.
Meteen aan het bakken gegaan, Brood smaakte heerlijk.
een aanrader

Carla Van Geldere beoordeelde op 2018-01-20

Fijne website, duidelijke omschrijving en een snelle verzending. Moppie

Ute Wijler beoordeelde op 2018-01-17

Binnen 2 dagen, na het plaatsen van mijn bestelling, heb ik alles in goede orde thuis. De kwaliteit is 👍!
Ik ben blij met het grote assortiment bloem en meel . Verder kan ik ook andere bakbenodigheden verkrijgen.
Ik kan de Thuisbakkeswinkel echt warm aanbevelen.
Bakken is gezellig en het ontspant .

Noortje beoordeelde op 2018-01-17

‘s Middags besteld, de volgende dag in huis. Wat kun je nog meer wensen?

E.A. Appels de vries beoordeelde op 2018-01-15

Geweldige producten en zeer snelle levering super 👌