VenditaXL

Verkoop van Huis en Tuin artikelen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 10-08-2018 ingetrokken

6,8
Filter 119 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 79 met beschrijving

• W. de Vries
    Review voor VenditaXL

Ik begrijp niet hoe hier zulke goede beoordelingen kunnen staan, terwijl ze als partner van bol.com alleen maar zeer negatieve beoordelingen kregen. Zo erg zelfs, dat ze als partner van Bol.com zijn geblokkeerd.
    Zelf trouwens dezelfde ervaring.

• Els
    Review voor VenditaXL

Hoi Els hier, Ik had een mooie lounge set besteld, ik kreeg een bericht dat track en trace niet geleverd word maar ik kreeg een telefoontje van de zaak om een bezorgmomentje in te planen supeer geregeld..

• Richard

Richard is weer blij!

Beste,

Jij blij, wij blij!

• Abdel
    Review voor VenditaXL

Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, wat helemaal geen probleem was moest het even retour sturen en ik kreeg meteen mijn goeie product.

Beste,

Jammer om te horen dat je een verkeerd product besteld had, gelukkig goed opgelost! Tot de volgende keer Abdel.

• Sabrina

• Wim
    Review voor VenditaXL

Snelle levering, duidelijke informatie gekregen over mijn bestelde product een aanrader!

• Wim

Top

• Koos

Snel geleverd.

• Pieter

Top product

• Henk
    Review voor VenditaXL

Goeie service bestelling was erg snel binnen ben erg tevreden jullie hebben er een nieuwe klant bij!

Beste Henk,

Bedankt voor uw review!

• Sandra Soares
    Geverifieerde klant van VenditaXL

heel traag, slecht service.
    moet meer dan 3 weken wachten op mijn bestelling terwijl op het site benoemd werd dat binnen 2 werkdagen bezorgd moest worden.
    ten eerst bestel ik via vidaxl.nl, en de rekening werd afgeschreven namens een ander website die venditaxl.nl heet. ik kreeg geen inkoopbewijs en na 2 weken stuur ik een email naar Vidaxl.nl dan werd gezegd dat ik geen bestelling daar heb gedaan, maar wel bij venditaxl.nl
    ik weer een email sturen naar venditaxl.nl en toen pas kreeg ik een bezorg code voor postnl. ik inloggen met code en mijn bestelling is eens niet behandeld. En wat mij opvalt is dat bij post.nl staat wel de website vidaxl.nl....
    Wat gek is dit.
    ik vraag me nu af of ik mijn bestelling krijg!

Beste Sandra,

Vervelend om te horen, wij sturen altijd een factuur mee wanneer u via ons besteld.
    U kunt even contact opnemen via contact@venditaxl.nl dan gaan wij kijken wat er verkeerd gegaan is.

• Marjo Walravens

Snel geleverd.

Beste Marjo,

Bedankt voor uw review, veel plezier met uw aankoop!

• Drusilla Pengel
    Geverifieerde klant van VenditaXL

Ik heb twee losse bladeren.

Beste Drusilla,

Bedankt voor uw review, mocht uw bestelling incompleet zijn graag even mailen naar contact@venditaxl.nl dan sturen wij het missende alsnog naar u toe mocht het nog niet onderweg zijn.

• gerard de ruiter
    Geverifieerde klant van VenditaXL

Zeer goede afwikkeling ben zeker tevreden .

Beste Gerard,

Bedankt voor uw review, veel plezier met uw aankoop!

• Ron van Elven
    Geverifieerde klant van VenditaXL

Na een week wachten nog steeds geen bestelling ontvangen, pakketje door laten sturen naar ophaalpunt maar ook nu geen bericht gekregen? Waardeloos!

Nu eindelijk heb ik mijn bestelling kunnen ophalen. Zonder bericht toch maar bij het ophaalpunt gaan navragen en bingo, pakketje ziet er wel uit alsof de postbezorger er 3 keer overheen is gereden, ik bedenk mij wel twee keer om bij dit bedrijf opnieuw te bestellen

Beste Ron,

Vervelend om te horen, wij helpen u graag. Zou u een mail kunnen sturen aan contact@venditaxl.nl alvast bedankt.

• Sam Badr Eldin

Heel slecht
    Stuur mijn geld terug . Bestelling week geleden en toch nog niets ontvangen .
    Anders do ik aangifte.

Beste Sam,

Vervelend om te horen, ik kan helaas geen mail van u vinden. Kunt u ons een mail sturen met uw ordernummer dan zoeken wij het uit.

Excuus voor het ongemak.

• S.P. van Zweden
    Geverifieerde klant van VenditaXL

de bestelling is, onaangekondigd, aangekomen, bij Track and Trace was mijn adres onbekend.Op e-mail werd niet gereageerd. Ik zal ook geen gebruik meer maken van deze firma.

Beste van Zweden,

Vervelend om te horen, ik kan helaas geen mail van u terug vinden.
    Zou u een mail naar ons kunnen sturen dan zoeken wij dit voor u uit.

• Theo Wullems

Snel geleverd

Beste Theo,

Bedankt voor uw review!

• lilian melker
    Geverifieerde klant van VenditaXL

Had wat besteld, maar moest het terugsturen omdat de bank te laag was, maar super snel bezorgd.

Beste Lilian,

Bedankt voor uw review! Jammer dat het bankje te klein was.

• Leo VAN OERS
    Geverifieerde klant van VenditaXL

Heel tevreden,ook goed artikel,track en trace werkt wel niet!

Beste Leo,

Bedankt voor uw review! Inmiddels is het systeem weer op orde en kunnen klanten hun pakket weer goed volgen.