Veensesteeg 10
4264 KG Veen
+31416725040

9,1

Ton Kiefmeijer beoordeelde op 2018-11-10

Snelle levering en bij telefonisch contact goede informatie verkregen.

Jurriën van Dommele beoordeelde op 2018-11-09

Het was een mooie bumper die afgeleverd is! netjes gespoten zonder beschadigingen. alleen het garanderen van binnen 2 werkdagen binnen kunnen ze niet. mij heeft het 1.5 week geduurd, voordat mijn bumper binnen was. dit kwam omdat ze hem nog een keer moesten spuiten doordat mn grondlak na de 1e keer er nog doorheen kwam. Alleen ben ik daar niet gebeld erover..

Beste Jurriƫn,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat het spuitwerk van de geleverde bumper naar wens is, daar doen we ons uiterste best voor. Onze excuses dat we je niet op de hoogte hebben gebracht van de vertraging van het spuitwerk. Dit is niet onze werkwijze. Hieronder nog een kleine toelichting op je reactie.

Auto-onderdelen die op werkdagen voor 16.30 uur zijn besteld, worden de volgende werkdag geleverd door onze eigen koeriersdienst.

Een auto-onderdeel in kleur wordt op aanvraag in de juiste kleur gespoten. Deze producten kunnen wij niet de volgende werkdag leveren, dit staat ook op onze website vermeld. Voor deze producten geldt: op dinsdag voor 16.30 uur besteld is vrijdag geleverd door onze eigen koeriersdienst.

In jouw geval heeft het helaas een week langer geduurd. Het spuitwerk van jouw bumper is niet door onze kwaliteitscontrole gekomen, daardoor hebben we de bumper geretourneerd naar de spuiterij en is de bumper opnieuw gespoten. Nadat de bumper is uitgehard en de kwaliteitscontrole heeft doorstaan, is de bumper uiteindelijk afgeleverd door onze collega van de koeriersdienst.

Ester beoordeelde op 2018-11-08

Blij verrast.
Tijdens tel. gesprek over kleurcode Ford, goed te woord gestaan en duidelijkheid over kleurcode.
Besteld en netjes & snel bezorgd.

Gademans beoordeelde op 2018-11-08

Super goed

Jos. beoordeelde op 2018-11-08

Duidelijke site.
Snelle levering van correct onderdeel!

Robin beoordeelde op 2018-11-08

Prima service, snel contact en geleverd! Top!

Johnny beoordeelde op 2018-11-01

Had informatie gevraagd omtrent het product. Dit was 100 % passend . Bij aankomst paste deze niet

Beste Johnny,

Bedankt voor je bericht.

Je hebt in onze webshop een achterlicht besteld. We hebben vooraf (op basis van het chassisnummer) gecontroleerd of het onderdeel geschikt is voor jouw auto. Ook hebben we een dubbelcheck uitgevoerd bij onze leverancier. Vervolgens hebben wij het onderdeel conform afspraak voor je besteld en geleverd.

Bij het monteren van het achterlicht, blijkt het achterlicht niet te passen op jouw auto. Dit hebben wij ook kunnen zien op de foto's die je naar ons hebt gemaild. Ontzettend vervelend, maar wat blijkt; het artikelnummer van het achterlicht komt niet overeen met het artikelnummer van het bestaande achterlicht van je auto. We zijn met elkaar op zoek gegaan naar een passende oplossing. Uiteindelijk is er voor gekozen om het onderdeel te retourneren en de kosten van het achterlicht te crediteren.

We vinden het vervelend dat het onderdeel uiteindelijk niet paste. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, neem gerust telefonisch contact met ons op. We staan je graag te woord.

lvanderburgh beoordeelde op 2018-10-25

zijscherm van nissan micra besteld ,maar was verkeerde kleur,maar goed opgelost,
een goede services bedankt hoor .
lvander burgh

Suzanne beoordeelde op 2018-10-25

Perfecte service en super snelle levering! Tevreden klant!

Beste Suzanne,

Bedankt voor je compliment! Leuk dat je de tijd neemt om een beoordeling achter te laten over onze dienstverlening.

Hugo Smit beoordeelde op 2018-10-21

Bijzonder tevreden, snelle en goede levering.

Autohuislimburg beoordeelde op 2018-10-18

Zeer tevreden: uitstekende prijs, goede service, personeel welke mee denkt en net dat stapje verder voor de klant gaat. Chapeau!

Judi beoordeelde op 2018-10-18

Snel geleverd en exact de kleur die het moest zijn.

Joep van de Ven beoordeelde op 2018-10-18

Goede levering materialen en netjes gespoten, voor een scherpe prijs.

Beste Joep,

Bedankt voor je beoordeling. We waarderen het oprecht dat je de moeite neemt om onze dienstverlening en producten met een positief bericht te beoordelen. Daar doen we met elkaar elke dag ons best voor.

Team Vosparts.nl

Ps. we zetten altijd als afzender Team Vosparts.nl neer. Wie zijn deze collega's? Dit is een heel team; namelijk onze collega's die de webshop beheren, collega's uit de spuiterij, collega's die de planning maken, collega's die de bestellingen klaarzetten en controleren in ons magazijn en onze collega's die elke dag alle bestellingen netjes bij onze klanten afleveren.

J.G.Seves beoordeelde op 2018-10-11

Ik had graag bericht ontvangen wanneer ik de spiegel zou ontvangen want de spiegel was er helemaal af..
De spiegel was perfect de kleur was goed hij werk prima

H.Keijl beoordeelde op 2018-10-11

Mijn in kleur gespoten spatbord is correct geleverd en gespoten met dank

Martien van der Linden beoordeelde op 2018-10-11

Goede en snelle levering. Goed verpakt. Prima

kuilboer rob beoordeelde op 2018-10-04

heel tevreden

Bert beoordeelde op 2018-10-04

Buitenspiegel kapot gereden van mijn Audi A4. Het spiegelgedeelte dus. Bij de garage is dat een dure reparatie, maar bij VOSparts is dat goedkoop en je klikt het onderdeel er zo in. Zondag besteld en dinsdag aangekomen, Wat tegenviel waren de administratie- en verzendkosten. Die vond ik wel hoog voor een relatief goedkoop onderdeel. In mijn geval zelfs bijna de helft daarvan!

Beste Bert,

Bedankt voor je reactie.

Het is goed om te weten dat wij een eigen koeriersdienst in huis hebben. Onze collega's van de koeriersdienst zijn gespecialiseerd in auto-onderdelen transport. Op deze manier kunnen wij onze kwaliteit en service 100% garanderen en weten we zeker dat alle soorten auto-onderdelen (groot en klein) onbeschadigd op het juiste adres worden afgeleverd.

Marlies Pijlman beoordeelde op 2018-10-04

Ik kreeg een heel duidelijke uitleg over de gang van zaken zodat ik zonder vragen bleef. Superfijn!
Vervolgens werd ik gebeld op de dag van levering en voor de zekerheid een tweede keer omdat de naam en het huisnummer niet overeen kwamen.
Echt een supergoede ervaring!
PS het autobedrijf gaat ju ook zalen doen met Vosparts!!!

Beste Marlies,

Bedankt voor je bericht.

Wat een fijne en motiverende beoordeling. Wat veel klanten niet weten is dat wij de bestellingen van zowel Vosparts.nl als onderdeleninkleur.nl zelf bezorgen met onze eigen koeriersdienst. Op deze manier kunnen wij snel schakelen en weten we zeker dat de auto-onderdelen schadevrij en netjes worden afgeleverd bij onze klanten.

Graag tot ziens in onze webshop.

A.Bouwknegt beoordeelde op 2018-09-28

goede service en netjes verpakt thuis bezorgt.