Veensesteeg 10
4264 KG Veen
+31416725040

9,1

Job beoordeelde op 2018-07-12

Hele snelle service en goede prijzen.

Aalburg A. beoordeelde op 2018-07-12

Goedkoop, zeer kundig, altijd de volgende dag bezorgd. Eerlijke nette Nederlandse mensen .

Wim m beoordeelde op 2018-07-08

Zelf een foutje gemaakt met de bestelling , er achter aangebeld en ze hebben de bestelling keurig gewijzigd . En wat ik kreeg ook nog in eenkeer het goede thuis . Seat is vaak anders aks je iets wijzigd

M Lovari beoordeelde op 2018-07-05

goede service snelle levering.

W. van der Steen beoordeelde op 2018-07-05

Professioneel geregeld, katalysator besteld, de volgende dag opgehaald in Veen.

Martin Toet beoordeelde op 2018-07-05

Snelle levering en gespoten in de juiste kleur. Ben ook netjes gebeld voor de levering.

Beste Martin,

Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Daar doen we met elkaar elke dag ons uiterste best voor. Fijne dag!

William van Berkum beoordeelde op 2018-07-01

Deskundig,snel, vriendelijk, correct.Voor mij TOPwi

Arjan beoordeelde op 2018-06-28

Snelle response op vragen en levering.
Prima kwaliteit en prijsverhouding

Louwe Heres beoordeelde op 2018-06-28

goede kontakten als er iets bijzonders is wort je gebeld

David beoordeelde op 2018-06-28

Zocht een VW onderdeel, eerst bij VW dealer. "Mag ik uw tel.nummer? U wordt teruggebeld." Pas volgende dag teruggebeld, met bericht over de prijs! Veel hoger dan verwacht, en wel buiten mijn budget.

Vond Vosparts. Ik dacht 'Ik heb niets te verliezen, even kijken'.

Zo makkelijk! Kenteken intoetsen, onderdeel zoeken, aanklikken, bestellen, met Ideal betalen. In 3 - 4 minuten klaar, EN vroeg de volgende dag, het product al in huis!

Beste David,

Bedankt voor je fijne review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Daar doen we uiteindelijk elke dag ons uiterste best voor! Fijne dag!

Grad beoordeelde op 2018-06-21

Heel tevreden bestelling was er eerder als verwacht👍🏻👍🏻

Jan beoordeelde op 2018-06-21

Uitstekend gespoten spatbord. Alles vlekkeloos.

Carla van Andel beoordeelde op 2018-06-14

Vorige week een spatbord besteld voor mijn Peugeot 208. Door Vosparts in de kleur laten spuiten en laten leveren. Bedankt voor de goede service! De chauffeur belde een half uur van tevoren op om te leveren. Het spatbord is nu gemonteerd en mijn auto ziet er weel als nieuw uit.
Volgende keer weet ik jullie weer te vinden! Bedankt..

Jop custers beoordeelde op 2018-06-14

Heel ontevreden, slecht zelfs. Ik wil mijn pakket retourneren en wordt afgescheept met slechte smoesjes en krijg nu zelfs geen reactie meer. Ik had graag dat u contact met mij opneemt en dit goed oplost.

Beste Jop,

Bedankt voor je bericht. Het spijt ons dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening.

We hebben inmiddels al contact met elkaar gehad. We hebben (in samenspraak) onder coulance een nieuwe buitenspiegel in kleur geleverd. Nadat deze buitenspiegel is geleverd, heb je aangegeven dat je deze nieuwe buitenspiegel in kleur toch wilt retourneren, zoals besproken is dat helaas niet mogelijk. Onderdelen in kleur worden speciaal op aanvraag voor klanten in de juiste kleur gespoten. Deze onderdelen kunnen helaas niet geretourneerd worden.

Om je enigszins tegemoet te komen, hebben we je een kortingscode aangeboden, die je kunt verzilveren in onze webshop. Mochten er nog onduidelijkheden zijn, neem dan telefonisch contact met ons op.

Thessa beoordeelde op 2018-06-14

Snelle levering.... jammer dat er stofjes in het lak zaten op de bumper en zijscherm. En doordat het imitatie is pasten het allemaal net niet helemaal lekker.

Beste Thessa,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat je dit meldt. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over je aankoop en onze service. We verzoeken je daarom telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we met elkaar op zoek kunnen gaan naar een passende oplossing. We horen graag van je.

Vosparts.nl

Astrid beoordeelde op 2018-06-14

Snelle levering, heel tevreden over het product

PS beoordeelde op 2018-06-08

De bestelprocedure verliep vlot. Goede website. De spiegel werd binnen enkele dagen bezorgd. Ik had wel graag geweten via de mail wat de bezorgdag was. De kleur van de spiegelkap is precies goed. Wel een miniscule beschadiging aan de laklaag. Niet iets om over te klagen, maar dat ha voorkomen kunnen worden door bij het verpakken de twee onderdelen (het spiegelhuis en de losse gelakte kap) beter van elkaar af te schermen.

Astrid beoordeelde op 2018-06-07

Goede ervaring met bestelling, goed op de hoogte gehouden van het bestelproces en sneller geleverd dan verwacht. 530

Norbent beoordeelde op 2018-05-14

hoi hoi beste mensen wie niet gepakt wil worden van vosparts het is het slechtste bedrijf waar ik ooit mee heb samen gewerkt ik zow het 0 steren geven maar dat gaat helaas niet overlaatst onderdelen besteld en een bom van geld betaald en jullie kunnen het raden was slecht maar heel slechte kwaliteit stof in lak dik gespoten dun gespoten lak dat uit lekte bumper die niet behandeld was de bramen hingen nog aan de bumper van de fabriek waar die geprest is geweest en zij beweren dat ze proffesioneel bedrijf zijn heb hun klacht opgestuurd maar werd niet geholpen zij wilden de stukken terug ophalen en herspuiten maar dit kan helaas niet want dan moet ik weer een garage huren om auto binnen te zetten en terug auto huren om naar mijn werk te gaan ik werk in 3 ploegen als reserve dus iedere dag een andere ploeg dus kan ik op niemand rekenen en al die dingen huren kosten mij terug geld . En zij verstonden er zich niet aan hoe dit kon en wilden ze onderzoeken maar had hun foto's gestuurd dus konden ze alles netjes zien. Zal ik het eens uitlegen komt er van als je in een kippehok onderdelen spuit en als je mensen de nodige kennis niet van hebben het zijn geldwolven ze geven geen waar voor hun geld nu terug op mijn verhaal wilden ze de onderdelen dinsdag ophalen woensdag spuiten donderdag drogen vrijdag leveren geloof er niks van want heb 3 weken moeten wachten de eerste keer en het leveren is zeker niet netjes alle onderdelen met onderdelen van andere klanten worden in een bestelbusje gestampt dus je stukken zijn altijd beschadigd geleverd zoals bij mij geweest ik raad deze niemand aan en nooit meer want heb er veel schade aan geleden en veel stres gehad ook de onderdelen mogen nu herspoten worden bij een echte proffesioneel bedrijf

Hans Koumans eigenaar Autobedrijf Broeders Breda beoordeelde op 2018-05-09

Wij hebben autobedrijf,en moeten dus snel auto onderdelen hebben.
Betalen,verzenden en we kunnen weer verder.