Veensesteeg 10
4264 KG Veen
+31416725040

Vyt Kurt beoordeelde op 2019-05-13

Had een bumper besteld inclusief spuiten , alles verliep prima. De levering gebeurde snel en
correct. Enkel bleek er bij bevestiging een kleurverschil te zijn, ik heb reeds 2 mails verstuurd
met foto’s. Maar heb jammer genoeg nog geen antwoord gekregen

Beste Vyt Kurt,

Bedankt voor je reactie. Inmiddels hebben we met elkaar gesproken. We gaan de bumper gratis voor je overspuiten. Wij wensen je voor nu een fijne dag en we komen de bumper z.s.m. in de juiste kleur bij je afleveren.

Joop beoordeelde op 2019-05-09

Spiegel besteld, deze bleek niet de juiste uitvoering te zijn. Vosparts heeft er alles aan gedaan om toch de juiste spiegel te leveren.

Niels beoordeelde op 2019-05-09

Onderdelen op kleur besteld. Netjes gespoten geleverd.

Maas beoordeelde op 2019-05-09

Snelle levering, en keurig bewerkt!

Ruud Mulder beoordeelde op 2019-05-08

Heel tevreden snelle levering en perfect spuitwerk..

E.Stam beoordeelde op 2019-05-03

Hele goede en snelle service laten spuiten direct in kleur.
Perfect gespoten is zeker voor iedereen die een onderdeel nodig heeft om direct in kleur te bestellen.
Proficiat ga zo door
Kom zeker nog een keer terug om te bestellen!!!

Beste E. Stam,

Bedankt voor je positieve bijdrage, leuk om te lezen! Je bent uiteraard van harte welkom in onze webshop :).

Daniël beoordeelde op 2019-05-03

Producten zagen er goed uit en kleur ook precies goed!
Alleen jammer dat ze zeggen dat je bij besteding van €50 een gratis schoonmaak set krijgt maar niet ontvangt!

Beste Daniël,

Bedankt voor je reactie. Excuus dat je geen gratis wasset van ons hebt ontvangen, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Bij je eerstvolgende bestelling, ontvang je van ons alsnog de gratis wasset (de instructies hebben we naar je gemaild > zie privé bericht).

Bart beoordeelde op 2019-05-01

Hele slechte lak kwaliteit, zeker gezien deze 125 euro kost.

Lijkt zonder grondlaag en bij de minste aanraking gaat de lak kapot.

Afrader!

Samira beoordeelde op 2019-04-22

Alles is van A tot Z goed gegaan. Zeer tevreden!
Duidelijke informatie, geweldige klantenservice. En bezorging is top! Telefoontje van de bezorger om je op de hoogte te houden is net dat beetje extra service wat het bedrijf onderscheidt van de rest.

Enige minpunt is de verpakking. Zou graag zien dat de onderdelen iets beter verpakt kunnen worden, vooral onderdelen die gelakt zijn. En informatie over wat je wel of niet met het onderdeel kan doen.

Beste Samira,

Bedankt voor je beoordeling en je tips, daar gaan we mee aan de slag.

Onze onderdelen in kleur verpakken we bewust in een luchtdoorlatende folie. We begrijpen dat deze verpakking wat 'minimaal' overkomt, maar dat is een bewuste keuze. De lak op onze onderdelen is vers en deze verpakking zorgt ervoor dat de lak nog kan luchten. Onze koeriersbussen zijn voorzien van voldoende beschermingsmaterialen, waardoor we deze onderdelen schadevrij kunnen vervoeren en schadevrij af kunnen leveren op het afleveradres.

Nogmaals bedankt voor je beoordeling en voor nu een fijne dag!

Yannick beoordeelde op 2019-04-18

Heb mijn bumper toch een goede maand geleden besteld, maar omwille van een foute kleur, pas vandaag mogen ontvangen. Desondanks ben ik zeer tevreden over de goede afloop en de professionaliteit van Vosparts. Zij zijn de bumper persoonlijk weer komen ophalen in België, en hebben hun fout professioneel en altijd vriendelijk zijnde opgelost. Ik zal iedereen dan ook Vosparts aanraden voor kwaliteitsvolle goedkope auto onderdelen. Bedankt voor de goede afhandeling! De goede ipv uitstekende score is omwille van het wachten, maar verder ben ik absoluut tevreden.

Beste Yannick,

Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze excuses voor de vertraging omtrent je bestelling. Fijn dat je de moeite neemt om deze beoordeling te plaatsen en goed om te horen dat je tevreden bent over de afwikkeling van je bestelde bumper. Fouten zijn er om opgelost te worden.

Fijne dag en graag tot ziens bij Vosparts.nl.

Aad beoordeelde op 2019-04-18

Zeer tevreden en de volgende dag geleverd.

B.C.S. Den Dolder beoordeelde op 2019-04-18

Top !

ronald beoordeelde op 2019-04-16

beter eerst mails naarkijken

Frans van Iersel beoordeelde op 2019-04-11

snel antwoord op de vragen en na bestelling de onderdelen snel ontvangen

Marco beoordeelde op 2019-04-11

Zeer snelle service en mogelijkheden om order aan te passen met bijbehorende credit :) En producten snel geleverd.

Hilmi san beoordeelde op 2019-04-04

Heel tevreden.

Bertram beoordeelde op 2019-03-28

Prima product en op tijd afgeleverd

Ruud Stecher beoordeelde op 2019-03-28

Antwoord op mijn bestelling erg vlot.
Onderdeel gevonden, en levering binnen een dag.
Ik ben uiterst tevreden.

Jouke van Bergen beoordeelde op 2019-03-28

Wat met name opvalt is de goede communicatie, tel. en mail.

Spronck beoordeelde op 2019-03-28

Tevreden maar niet heel blij met het "spuitwerk". De motorkap is naar mijn mening gedompeld en heeft bij de randen oneffenheden en zitten wat plekjes op. Voor de rest goede service en past perfect.

Beste Spronck,

Bedankt voor je reactie. Vervelend dat je niet tevreden bent over het spuitwerk van jouw motorkap, wij streven naar 100% kwaliteit. Neem telefonisch contact met ons op, dan kunnen we jouw bevindingen bespreekbaar maken en oplossen.

We horen graag van je.