Veensesteeg 10
4264 KG Veen
+31416725040

9,1

Ernst beoordeelde op 2018-12-14

Levering dag er na. Prima materiaal.

van Weeghel beoordeelde op 2018-12-13

Snel, goede verpakking, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Arend Weisz-Hertsworm beoordeelde op 2018-12-13

Na te hebben besteld is niet duidelijk wanneer er geleverd wordt. Na een week bel ik en hoor ik een datum van leveren. 4 dagen na deze datum en zonder iets te hebben ontvangen bel ik weer. Er schijnt iets te zijn misgegaan en de levering is met een week uitgesteld.
Vanaf het moment dat ik heb betaald is alle communicatie gestopt. Ik vroeg me op een gegeven moment al af of ik niet was opgelicht.

C. van der Schaaf beoordeelde op 2018-12-07

Meer dan tevreden, bumper die besteld was in kleur vonden ze niet mooi gespoten.
Er is met mij gebeld hierover, dat ze hem opnieuw zouden spuiten.
Dan zou de levering iets langer duren maar wel alles perfect.
Helemaal TOP@

Johan woets beoordeelde op 2018-12-06

Prima bedrijf, ze spannen zich voor de klant enorm in.
Met m.a.w. ze spannen zich in voor de klant.
Bij hoeveel bedrijven met dit soort goederen ervaar je nog klantenservice.
Dat heb ik gevonden bij Vosparts.
Ik zou zeggen ga zo door met je fantastisch bedrijf.

Ton van Wijk beoordeelde op 2018-12-06

Ik heb een bumper besteld voor de Ford KA van mijn dochter en ook meteen in de kleur laten spuiten.
De pasvorm en de kleur waren perfect, het enige min puntje was de bumper werd donderdag om 12.00 afgeleverd en om 16.16 kreeg ik een mail van bumper spuiten van 125,- voor 110,- euro.
Ik heb ook enkele maanden geleden een buitenspiegel voor een Ford Mondeo gekocht.
Ook deze paste perfect, ik kon de oude onbeschadigde kap zo op de nieuwe spiegel klikken.

Rene klauwers beoordeelde op 2018-12-06

Perfecte afhandeling van de bestelling.

eddy beoordeelde op 2018-11-29

bumper besteld gespoten,geen grondverf gebruikt,scherpe kanten niet geschuurd,fouten in de bumper niet weggewerkt,zijn nog te zien na het spuiten,spuitwerk+kleur zijn ok,door de scherpe kanten gaat er de verf vlug van af.

Beste Eddy,

Bedankt voor je bericht. Kwaliteit vinden wij belangrijk, daarom bieden wij op al onze auto-onderdelen in kleur 1 jaar garantie op zowel de lak, de kleur als tegen roestschade. Dus mocht je niet tevreden zijn over je aankoop (en het geleverde spuitwerk), neem dan telefonisch contact met ons op. We lossen het graag voor je op.

Martin beoordeelde op 2018-11-22

Vrageb goed benatwoord product netjes gespoten. Imitatiepaneel echter paste niet goed uiteindelijk zelf passend gemaakt om vertraging te voorkomen
Van te voren is mij gemeld hier zelden problemen mee te hebben

Berry van de Worp beoordeelde op 2018-11-22

Als leek op het gebied van auto onderdelen ben ik vriendelijk en deskundig geholpen.
Dit zonder winst oogmerk als uitganspunt.
Jammer genoeg door een opname ZH heb ik de koplamp nog niet kunnen plaatsten, maar ga er helemaal vanuit dat het de juiste is.

Beste Berry,

Bedankt voor je bericht. Wij wensen je veel beterschap!

Garage Bo beoordeelde op 2018-11-22

Super service zeer tevreden tot de volgende.

Ton Kiefmeijer beoordeelde op 2018-11-10

Snelle levering en bij telefonisch contact goede informatie verkregen.

Jurriën van Dommele beoordeelde op 2018-11-09

Het was een mooie bumper die afgeleverd is! netjes gespoten zonder beschadigingen. alleen het garanderen van binnen 2 werkdagen binnen kunnen ze niet. mij heeft het 1.5 week geduurd, voordat mijn bumper binnen was. dit kwam omdat ze hem nog een keer moesten spuiten doordat mn grondlak na de 1e keer er nog doorheen kwam. Alleen ben ik daar niet gebeld erover..

Beste Jurriƫn,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat het spuitwerk van de geleverde bumper naar wens is, daar doen we ons uiterste best voor. Onze excuses dat we je niet op de hoogte hebben gebracht van de vertraging van het spuitwerk. Dit is niet onze werkwijze. Hieronder nog een kleine toelichting op je reactie.

Auto-onderdelen die op werkdagen voor 16.30 uur zijn besteld, worden de volgende werkdag geleverd door onze eigen koeriersdienst.

Een auto-onderdeel in kleur wordt op aanvraag in de juiste kleur gespoten. Deze producten kunnen wij niet de volgende werkdag leveren, dit staat ook op onze website vermeld. Voor deze producten geldt: op dinsdag voor 16.30 uur besteld is vrijdag geleverd door onze eigen koeriersdienst.

In jouw geval heeft het helaas een week langer geduurd. Het spuitwerk van jouw bumper is niet door onze kwaliteitscontrole gekomen, daardoor hebben we de bumper geretourneerd naar de spuiterij en is de bumper opnieuw gespoten. Nadat de bumper is uitgehard en de kwaliteitscontrole heeft doorstaan, is de bumper uiteindelijk afgeleverd door onze collega van de koeriersdienst.

Ester beoordeelde op 2018-11-08

Blij verrast.
Tijdens tel. gesprek over kleurcode Ford, goed te woord gestaan en duidelijkheid over kleurcode.
Besteld en netjes & snel bezorgd.

Gademans beoordeelde op 2018-11-08

Super goed

Jos. beoordeelde op 2018-11-08

Duidelijke site.
Snelle levering van correct onderdeel!

Robin beoordeelde op 2018-11-08

Prima service, snel contact en geleverd! Top!

Johnny beoordeelde op 2018-11-01

Had informatie gevraagd omtrent het product. Dit was 100 % passend . Bij aankomst paste deze niet

Beste Johnny,

Bedankt voor je bericht.

Je hebt in onze webshop een achterlicht besteld. We hebben vooraf (op basis van het chassisnummer) gecontroleerd of het onderdeel geschikt is voor jouw auto. Ook hebben we een dubbelcheck uitgevoerd bij onze leverancier. Vervolgens hebben wij het onderdeel conform afspraak voor je besteld en geleverd.

Bij het monteren van het achterlicht, blijkt het achterlicht niet te passen op jouw auto. Dit hebben wij ook kunnen zien op de foto's die je naar ons hebt gemaild. Ontzettend vervelend, maar wat blijkt; het artikelnummer van het achterlicht komt niet overeen met het artikelnummer van het bestaande achterlicht van je auto. We zijn met elkaar op zoek gegaan naar een passende oplossing. Uiteindelijk is er voor gekozen om het onderdeel te retourneren en de kosten van het achterlicht te crediteren.

We vinden het vervelend dat het onderdeel uiteindelijk niet paste. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, neem gerust telefonisch contact met ons op. We staan je graag te woord.

lvanderburgh beoordeelde op 2018-10-25

zijscherm van nissan micra besteld ,maar was verkeerde kleur,maar goed opgelost,
een goede services bedankt hoor .
lvander burgh

Suzanne beoordeelde op 2018-10-25

Perfecte service en super snelle levering! Tevreden klant!

Beste Suzanne,

Bedankt voor je compliment! Leuk dat je de tijd neemt om een beoordeling achter te laten over onze dienstverlening.