Veensesteeg 10
4264 KG Veen
+31416725040

R.Hardeveld beoordeelde op 2018-09-20

Meer dan tevreden; supersnel bezorgd en het juiste onderdeel!

Andries Schilt beoordeelde op 2018-09-20

Snelle levering. Goed bereikbaar en goede service.

Peter beoordeelde op 2018-09-20

Tevreden met de bestelling en afhandeling. Werdt 1 dag later geleverd dan beloofd, maar daarover werd ik keurig geïnformeerd en was ook geen probleem. Volgende keer weer.

H van Rooijen beoordeelde op 2018-09-15

onderdelen waren volgens afspraak aanwezig en gespoten, de bevestigingspunten op het Mercedesonderdeel waren niet geheel correct.
het spuitwerk was niet van alle kanten even vol gespoten ( bijna kale randjes en zijkanten )

Goedemorgen H. van Rooijen,

Bedankt voor je bericht. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Dus wanneer je niet tevreden bent over het geleverde spuitwerk, dan komen wij het onderdeel (gratis) bij je ophalen en spuiten we het opnieuw in de juiste kleur. Neem telefonisch contact met ons op, dan lossen we het met elkaar op.

autobedrijf parsrasol beoordeelde op 2018-09-14

goed met goede garantie

Ab de Rooy beoordeelde op 2018-09-11

Ik heb een voorbumper voor mijn Alfa 159SW in de kleur (zwart) bij VosParts gekocht. De bumper werd keurig op de afgesproken tijd bezord nadat de bezorger een half uur vantevoren had gebeld. De pasvorm is uitstekend, de kleur perfect getroffen en de auto ziet er weer uit om door een ringetje te halen.

Goedemorgen Ab de Rooy,

Bedankt voor je enthousiaste reactie. Fijn om te horen! Mocht je een voor- en na foto hebben van je Alfa 159SW, dan mag je die altijd mailen aan info@vosparts.nl.

Fijne dag!

lupanrallysport beoordeelde op 2018-09-10

eerste ervaring was uitstekend

B.hoogstede beoordeelde op 2018-09-10

Snel en een correcte afhandeling.

T. van Peperstraten beoordeelde op 2018-09-10

Het onderdeel was makkelijk te vinden op de site Voor een lage meerprijs ook nog in de juiste kleur gespoten (vakwerk) en snel thuis gestuurd.

Tony van Royen beoordeelde op 2018-09-10

De bodemplaat was niet de juiste voor mijn 300TE 4 Matic.
Uitsparingen aan de zijkant pasten niet.
Ook de achterste en de middelste gaten voor bevestiging waren niet juist.

Beste Tony,

Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat de pasvorm van de bodemplaat niet geheel naar verwachting is. Wij staan altijd open voor vragen en opmerkingen. Neem dus gerust telefonisch contact met ons op.

Voor nu een fijne dag!

Bart van de weijdeven beoordeelde op 2018-09-08

Prima service, keurig verpakt en afgeleverd. Zeker aan te bevelen om onderdelen te bestellen.

Kevin´s Autoservice beoordeelde op 2018-09-04

De eerste bestelling, een bumper in kleur. kwam na 2 weken nog niet binnen. Na zelf gebeld te hebben bleken ze de bumper nog niet besteld te hebben. Als ze je daarna beloven terug te bellen gebeurt dit niet. als dan uiteindelijk de bumper geleverd wordt zitten er ook nog 2 blaasjes in de lak. Een week later een sierdeel voor de bumper besteld. Maar helaas ook deze niet optijd geleverd. voor 16:30 besteld is dus niet de volgende in huis. Hier ook weer zelf achteraan moeten bellen. Het deel wat dan uiteindelijk geleverd wordt is ook nog eens een slechte Chinese replica en niet de beloofde van wezel.
Samengevat± ze komen hun afspraken totaal niet na, en de kwaliteit is slecht!

Beste Kevin,

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent over de gang van zaken rondom jouw bestelling. Het mag geen excuus zijn, maar door de vakantieperiode is jouw bestelling tussen het wal en schip beland. Dit had niet mogen gebeuren, onze excuses daarvoor!

Je kunt telefonisch contact met ons opnemen, dan kunnen we het probleem bespreekbaar maken en oplossen. Je geeft aan dat er blaasjes in de lak zitten, dat is absoluut niet de bedoeling. Meld het bij ons, dan kunnen we de bumper voor je laten overspuiten.

R. Doddema beoordeelde op 2018-09-03

Prima! Het onderdeel was nog niet in het magazijn en kreeg keurig een berichtje dat deze iets later kwam.

Kas beoordeelde op 2018-09-02

Snel in huis! Top!

Norbert beoordeelde op 2018-08-16

Onderdeel was perfect gespoten en op tijd geleverd.

Frlvandijk beoordeelde op 2018-07-26

Over de levering afhandeling van de opdracht geen klachten. Het blijkt dat de pasvorm cq maatnauwkeurigheid niet gelijk is aan originele fabrieksonderdelen. Mogelijk is onze verwachting te hoog.

Beste F.R.L. van Dijk,

Bedankt voor je reactie. Vervelend dat de pasvorm van de bumper (bouwjaar 1998-2001) niet overeenkomt met je verwachting. We begrijpen je gevoel en willen er graag op reageren.

De afgelopen 15 jaar is de auto-onderdelen branche sterk verbeterd, dit komt door de toenemende vraag naar auto-onderdelen van een goede kwaliteit (en vice versa). Fabrikanten zijn daardoor meer gaan investeren in de juiste pasvorm en kwaliteit van auto-onderdelen, zodat het auto-onderdeel zoveel mogelijk overeenkomt met het originele onderdeel.

Auto-onderdelen die voor deze periode zijn geproduceerd, zijn kwalitatief goed, daar hoef je niet aan te twijfelen, maar qua pasvorm is er ruimte voor verbetering. Je kunt je wellicht voorstellen dat fabrikanten de mallen voor deze onderdelen niet hebben vervangen, maar voor de opvolgende auto-modellen de mallen voor onderdelen hebben aangepast.

Wij hopen dat je onze reactie begrijpt. Mochten er nog vragen zijn, neem gerust contact op met onze technische klantenservice.

Dirk beoordeelde op 2018-07-26

Achterlicht besteld voor Nissan quasqai. Snel geleverd en veel goedkoper dan dealer.

Roelof Poth beoordeelde op 2018-07-26

Goede prijzen, leveringen worden netjes gebracht en het in kleur leveren is top.

Ger beoordeelde op 2018-07-19

Goed verlopend orderproces via de website, snel afgehandeld, heldere communicatie voor en na order, prima kwaliteit bumper met goede pasnauwkeurigheid, mooi gespoten in de originele kleur. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs in record tijd. U voelt 'm al aankomen: een volgende keer weer Vosparts. Thnx!

Beste Ger,

Bedankt voor je fijne review. Een top bericht om de dag mee te beginnen! Graag tot ziens bij Vosparts.nl!

Andy beoordeelde op 2018-07-19

Prijs/kwaliteit is goed. Next day delivery : rechtstreeks zonder tussenpersonen!