Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Vosparts

Veensesteeg 10
4264 KG Veen
+31416725040
KvK 18083001

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Vosparts

Gemiddelde beoordeling

9,2

252 beoordelingen

Beoordeling van klanten

91%

4%

5%

2018
Vosparts

R.Hardeveld beoordeelde op 2018-09-20

Meer dan tevreden; supersnel bezorgd en het juiste onderdeel!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Vosparts

Andries Schilt beoordeelde op 2018-09-20

Snelle levering. Goed bereikbaar en goede service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Vosparts

Peter beoordeelde op 2018-09-20

Tevreden met de bestelling en afhandeling. Werdt 1 dag later geleverd dan beloofd, maar daarover werd ik keurig geïnformeerd en was ook geen probleem. Volgende keer weer.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Vosparts

H van Rooijen beoordeelde op 2018-09-15

onderdelen waren volgens afspraak aanwezig en gespoten, de bevestigingspunten op het Mercedesonderdeel waren niet geheel correct.
het spuitwerk was niet van alle kanten even vol gespoten ( bijna kale randjes en zijkanten )

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Vosparts:
Goedemorgen H. van Rooijen,

Bedankt voor je bericht. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Dus wanneer je niet tevreden bent over het geleverde spuitwerk, dan komen wij het onderdeel (gratis) bij je ophalen en spuiten we het opnieuw in de juiste kleur. Neem telefonisch contact met ons op, dan lossen we het met elkaar op.

Met vriendelijke groet,
Team Vosparts.nl
Vosparts

autobedrijf parsrasol beoordeelde op 2018-09-14

goed met goede garantie

Vosparts

Ab de Rooy beoordeelde op 2018-09-11

Ik heb een voorbumper voor mijn Alfa 159SW in de kleur (zwart) bij VosParts gekocht. De bumper werd keurig op de afgesproken tijd bezord nadat de bezorger een half uur vantevoren had gebeld. De pasvorm is uitstekend, de kleur perfect getroffen en de auto ziet er weer uit om door een ringetje te halen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Vosparts:
Goedemorgen Ab de Rooy,

Bedankt voor je enthousiaste reactie. Fijn om te horen! Mocht je een voor- en na foto hebben van je Alfa 159SW, dan mag je die altijd mailen aan info@vosparts.nl.

Fijne dag!

Met vriendelijke groet,
Team Vosparts.nl
Vosparts

lupanrallysport beoordeelde op 2018-09-10

eerste ervaring was uitstekend

Vosparts

B.hoogstede beoordeelde op 2018-09-10

Snel en een correcte afhandeling.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Vosparts

T. van Peperstraten beoordeelde op 2018-09-10

Het onderdeel was makkelijk te vinden op de site Voor een lage meerprijs ook nog in de juiste kleur gespoten (vakwerk) en snel thuis gestuurd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Vosparts

Tony van Royen beoordeelde op 2018-09-10

De bodemplaat was niet de juiste voor mijn 300TE 4 Matic.
Uitsparingen aan de zijkant pasten niet.
Ook de achterste en de middelste gaten voor bevestiging waren niet juist.


Reactie van Vosparts:
Beste Tony,

Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat de pasvorm van de bodemplaat niet geheel naar verwachting is. Wij staan altijd open voor vragen en opmerkingen. Neem dus gerust telefonisch contact met ons op.

Voor nu een fijne dag!

Met vriendelijke groet,
Team Vosparts.nl
Vosparts

Bart van de weijdeven beoordeelde op 2018-09-08

Prima service, keurig verpakt en afgeleverd. Zeker aan te bevelen om onderdelen te bestellen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Vosparts

Kevin´s Autoservice beoordeelde op 2018-09-04

De eerste bestelling, een bumper in kleur. kwam na 2 weken nog niet binnen. Na zelf gebeld te hebben bleken ze de bumper nog niet besteld te hebben. Als ze je daarna beloven terug te bellen gebeurt dit niet. als dan uiteindelijk de bumper geleverd wordt zitten er ook nog 2 blaasjes in de lak. Een week later een sierdeel voor de bumper besteld. Maar helaas ook deze niet optijd geleverd. voor 16:30 besteld is dus niet de volgende in huis. Hier ook weer zelf achteraan moeten bellen. Het deel wat dan uiteindelijk geleverd wordt is ook nog eens een slechte Chinese replica en niet de beloofde van wezel.
Samengevat± ze komen hun afspraken totaal niet na, en de kwaliteit is slecht!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Vosparts:
Beste Kevin,

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent over de gang van zaken rondom jouw bestelling. Het mag geen excuus zijn, maar door de vakantieperiode is jouw bestelling tussen het wal en schip beland. Dit had niet mogen gebeuren, onze excuses daarvoor!

Je kunt telefonisch contact met ons opnemen, dan kunnen we het probleem bespreekbaar maken en oplossen. Je geeft aan dat er blaasjes in de lak zitten, dat is absoluut niet de bedoeling. Meld het bij ons, dan kunnen we de bumper voor je laten overspuiten.

Met vriendelijke groet,
Team Vosparts.nl
Vosparts

R. Doddema beoordeelde op 2018-09-03

Prima! Het onderdeel was nog niet in het magazijn en kreeg keurig een berichtje dat deze iets later kwam.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Vosparts

Kas beoordeelde op 2018-09-02

Snel in huis! Top!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Vosparts

Norbert beoordeelde op 2018-08-16

Onderdeel was perfect gespoten en op tijd geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Vosparts

Frlvandijk beoordeelde op 2018-07-26

Over de levering afhandeling van de opdracht geen klachten. Het blijkt dat de pasvorm cq maatnauwkeurigheid niet gelijk is aan originele fabrieksonderdelen. Mogelijk is onze verwachting te hoog.


Reactie van Vosparts:
Beste F.R.L. van Dijk,

Bedankt voor je reactie. Vervelend dat de pasvorm van de bumper (bouwjaar 1998-2001) niet overeenkomt met je verwachting. We begrijpen je gevoel en willen er graag op reageren.

De afgelopen 15 jaar is de auto-onderdelen branche sterk verbeterd, dit komt door de toenemende vraag naar auto-onderdelen van een goede kwaliteit (en vice versa). Fabrikanten zijn daardoor meer gaan investeren in de juiste pasvorm en kwaliteit van auto-onderdelen, zodat het auto-onderdeel zoveel mogelijk overeenkomt met het originele onderdeel.

Auto-onderdelen die voor deze periode zijn geproduceerd, zijn kwalitatief goed, daar hoef je niet aan te twijfelen, maar qua pasvorm is er ruimte voor verbetering. Je kunt je wellicht voorstellen dat fabrikanten de mallen voor deze onderdelen niet hebben vervangen, maar voor de opvolgende auto-modellen de mallen voor onderdelen hebben aangepast.

Wij hopen dat je onze reactie begrijpt. Mochten er nog vragen zijn, neem gerust contact op met onze technische klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Team Vosparts.nl
Vosparts

Dirk beoordeelde op 2018-07-26

Achterlicht besteld voor Nissan quasqai. Snel geleverd en veel goedkoper dan dealer.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Vosparts

Roelof Poth beoordeelde op 2018-07-26

Goede prijzen, leveringen worden netjes gebracht en het in kleur leveren is top.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Vosparts

Ger beoordeelde op 2018-07-19

Goed verlopend orderproces via de website, snel afgehandeld, heldere communicatie voor en na order, prima kwaliteit bumper met goede pasnauwkeurigheid, mooi gespoten in de originele kleur. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs in record tijd. U voelt 'm al aankomen: een volgende keer weer Vosparts. Thnx!


Reactie van Vosparts:
Beste Ger,

Bedankt voor je fijne review. Een top bericht om de dag mee te beginnen! Graag tot ziens bij Vosparts.nl!

Met vriendelijke groet,
Team Vosparts.nl
Vosparts

Andy beoordeelde op 2018-07-19

Prijs/kwaliteit is goed. Next day delivery : rechtstreeks zonder tussenpersonen!


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.