Veensesteeg 10
4264 KG Veen
+31416725040

Abrahams beoordeelde op 2019-09-19

Donderdag besteld en spéciaal gebeld de volgende maandag .Perd beloofd dat ten laatste vrijdag wordt geleverd ? Vrijdag namiddag bel ik om te vragen waar de bestelling blijft ? Krijg als antwoord sorry is vanddag geen transport die in u richting langs komt.De klant was zeer tevreden gelukkig voor mij had ik een voorschot gevraagd voor zijn bestelling anders bleef ik er mee zitten !

Jos van Lent beoordeelde op 2019-09-12

Snelle levering spatbord, bumper en motorkap en perfect gespoten en 100% kleurmatch. Motorkap had transportschade en er is direct een vervangende motorkap verzonden. Topservice! Vosparts is een absolute aanrader. Kwaliteit en betrokkenheid.

Dennis Bosman beoordeelde op 2019-09-12

Product was beschadigd. Ben gebeld dat daarom de levering een dag later zou worden.
Helemaal goed!

Autobedrijf AIM beoordeelde op 2019-09-12

Prima spuitwerk, de extra meegeleverde lakstift is erg praktisch!

Ad beoordeelde op 2019-09-12

Helemaal prima

T. Kamp beoordeelde op 2019-09-05

snel geleverd en goed product

Peter Scherrenburg beoordeelde op 2019-09-05

Bumper in kleur besteld en deze is snel en netjes geleverd. Kleur komt heel goed in de buurt van de auto, deze is tenslotte al 12 jaar oud en heeft uiteraard iets kleur verschil. Maar dat is bijna niet te zien, dus prima service!

Mac Franse beoordeelde op 2019-09-05

De onderdelen die ik besteld heb werden snel geleverd tegen een mooie prijs.
Vosparts, ik ben dik tevreden ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Arjan Spaan beoordeelde op 2019-09-05

Spiegel besteld omdat zij binnen 2 dagen konden leveren. Blijkt net als bij andere bedrijven niet voorradig, alleen de anderen geven dat eerlijk aan. zit nu in de backorder. weinig actie voor een oplossing. Hopen dat mijn geld wel netjes teruggestort wordt.

Jw Meinesz beoordeelde op 2019-06-26

Ik wacht al twee weken op mijn geld voor een retour gestuurde koplamp. Bij de aankoop werd snel gereageerd. Als ik nu een mail stuur, krijg ik niet eens meer antwoord.

Inge Ruizendaal beoordeelde op 2019-06-20

Top, ene dag besteld volgende dag in huis.

A F Stellinga beoordeelde op 2019-06-20

Ik had een auto gekocht met een kapot hoekstuk bumper bij vosparts een bumper besteld en die kon direct in de kleur van de auto gespoten worden als ik de code die bij iedere auto in de deur stijl zit door zou geven ik heb de kleur code aan vosparts doorgegeven een paar dagen later werd de bumper gebracht en wat bleek de auto die ik gekocht had was blauw geweest en was nu grijs gespoten dus de bumper was ook blauw de bezorger die hem kwam brengen zij dan neem ik hem mee terug en we bellen u ik ben gebeld en de heer aan de telefoon vroeg aan mij wat voor kleur de auto nu had dat heb ik door gegeven en zonder een cent te hoeven bijbetalen heeft vosparts de bumper in de juiste kleur gespoten .EEN DIKKE PLUIM VOOR VOSPARTS

Enrico Klein beoordeelde op 2019-06-20

Snelle levering, en geen gezeur (het was maar 1 klein lullig onderdeeltje van nog geen tientje)

Peter Sools beoordeelde op 2019-06-14

snelle levering, goedkoop

Jeannet Kroese beoordeelde op 2019-06-13

Super levering.
Ze hebben even contact op genomen om te zeggen dat de levering en dag later kon komen als dat en probleem was.

Cindy Dorpmans beoordeelde op 2019-06-07

Bestelling snel geleverd en perfect!!! Als ik onderdelen nodig heb bestel ik weer bij Vosparts!!!

Bernd Schydlowski beoordeelde op 2019-06-06

Kotflügel vorne rechts für DB E320 T in Silber (744) - gute Arbeit, schnelle Lieferung. Vielen Dank!

smets beoordeelde op 2019-06-06

hebben veel op voorraad

Dave Rosenau beoordeelde op 2019-06-02

Een rechter voorscherm in kleur en een zijknipperlicht voor mijn auto besteld. Gevraagd of het dezelfde week nog geleverd zou worden ivm hemelvaart. In plaats van vrijdag werd het woensdag afgeleverd. Dat was goed nieuws. De chauffeur belde echter 10 ipv 30 minuten vantevoren, waardoor ik niet op tijd thuis was. Bij thuiskomst had hij het vooscherm al voor de deur neer gezet. Niet erg netjes. Gelukkig zat hij nog wel in zijn vrachtauto.
Het scherm is netjes gespoten.
Gisteren heb ik het gemonteerd. De pasvorm was OK, maar niet 100%. Met een beetje passen, meten en op de juiste plaatsen vastzetten is het resultaat bevredigend. Enige nadeel van de pasvorm die niet 100% is, is dat het knipperlicht bij het monteren kapot is gegaan. Het blijkt niet in de opening van het scherm te passen.

Alles bij elkaar een positieve ervaring gezien de leversnelheid en spuitwerk. De pasvorm van het plaatwerk liet helaas iets te wensen over.

Reactie van Vosparts:
Beste Dave Rosenau,

Bedankt voor je reactie. Vervelend dat de pasvorm van het spatbord niet naar de volle 100% tevredenheid is. Met onze producten streven we een optimale pasvorm na, dus dit zijn wij niet gewend van onze producten. Neem gerust telefonisch contact met ons op, zodat we de pasvorm van dit product verder kunnen bespreken.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Ons hele team doet elke dag haar uiterste best om alle auto-onderdelen netjes en snel bij onze klanten te bezorgen.

Fijne dag en nogmaals bedankt voor het schrijven van deze review.

Team Vosparts.nl

Ankie Debije beoordeelde op 2019-05-30

Geleverde producten zijn van goede kwaliteit en perfect gespoten in de juiste kleur
Enig minpunt is dat de producten niet op vrijdag werden uitgeleverd, zoals ze zelf aangeven, maar zonder enig bericht, op maandag werden geleverd