Veensesteeg 10
+31416725040

Taki beoordeelde op 2019-03-14

Op tijd geleverd .en netjes gespoten in kleur .alles binnen 1 week

PJ Geelen beoordeelde op 2019-03-07

Onderdeel niet geleverd op afgesproken dag.

Bij tweede poging op andere dag zou koerier zich half uur van te voren melden. Dat is niet gebeurd.

Jeroen Brosens beoordeelde op 2019-03-01

Ik heb onderdelen (spatbord, bumper) besteld en in de juiste kleur laten spuiten. Aan de telefoon bleek dat de spuiter er alleen op woensdagen is, dus vandaag besteld, morgen in huis gaat in dit geval niet op. Echter, na 2x vertraging (foutjes van de spuiter) kreeg ik de levering pas na bijna 3 weken.
De kwaliteit van het spuitwerk is matig, de onderdelen zijn niet goed genoeg ontvet en er zitten stofdeeltjes onder. Ik heb de onderdelen gemonteerd omdat de APK aanstaande was; gelukkig goedgekeurd maar ik had van de kwaliteit van het spuitwerk echt meer verwacht.
Als Vosparts hierin nog wil tegemoetkomen dan sta ik daarvoor open.

Beste Jeroen,

Bedankt voor je bericht. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de geleverde dienst. Hier hebben wij ook contact over gehad. Wij streven naar kwaliteit en daarom hebben we je ook aangeboden om zowel de bumper als het spatbord opnieuw voor je te spuiten (geheel kosteloos). Op deze manier kunnen we jouw klacht oplossen.

Op werkdagen voor 16.30 uur besteld en de volgende werkdag geleverd, geldt niet voor onderdelen in kleur, aangezien deze onderdelen op aanvraag in kleur worden gespoten. Dit staat ook vermeld op onze website: https://www.vosparts.nl/page/Spuiten-in-kleur/81.

Mocht je nog vragen hebben, neem dan telefonisch contact met ons op. Wij staan je graag te woord.

Jos Hobert beoordeelde op 2019-02-28

Het gewenste product snel en correct geleverd

Sjoerd van der Werff beoordeelde op 2019-02-27

Vlot te bestellen. Goeie kleur en mooi afgewerkt!

Het enige wat jammer is, is dat ik geen enkele indicatie kreeg van wanneer het product geleverd zou worden. Maar dat was ook snel genoeg! Uiteindelijk 5 werkdagen gewacht op een spatbord, in kleur, wat apart gespoten moest worden. Dus erg netjes!

CA motors beoordeelde op 2019-02-26

Altijd netjes gelakt.

Edgar beoordeelde op 2019-02-23

Bumper op kleur besteld.
Konden niet direct leveren maar netjes daarover geinformeerd. 3 dagen later was hij binnen 👍

Beste Edgar,

Bedankt voor je bericht. Dit geldt overigens ook voor alle andere berichten die wij lezen op de website van WebwinkelKeur, goed om te lezen dat klanten het de moeite waard vinden om een leuk bericht te plaatsen over onze dienstverlening. Nogmaals bedankt en een fijne dag!

M beoordeelde op 2019-02-22

Erg goede service, lage prijzen

Pascal beoordeelde op 2019-02-21

Ze wistsn dat ik onderdeel snel nodig had dus was voorin het afleveringsschema geplaatst.

Fokkens beoordeelde op 2019-02-15

Prettig te woord gestaan aan de telefoon, goede hulp en snelle levering

G.H. Verbruggen beoordeelde op 2019-02-15

Het kapje van de buitenspiegel van mijn Qashqai J10 was eraf gereden, bij Vosparts mijn kenteken ingegeven en op spiegelkap gezocht, gelijk het kleurnummer ingegeven , dan spuiten ze de kap in de kleur van je auto. Na vier dagen werd het bij huis afgeleverd. De kleur was exact goed en het kapje paste prima. Niets dan lof.

Ant. beoordeelde op 2019-02-14

Heel tevreden. Alles werd snel en correct door vosparts eigen bezorgdienst.
Toen na 2 weken een van de onderdelen er mee ophield werd er zonder protest een nieuwe bezorgd.

Ben beoordeelde op 2019-02-07

Onderdeel was niet meer in stock, volledig bedrag teruggekregen

Ossali beoordeelde op 2019-02-07

👍👍👍👍👍👍👏👏👏👏

Patrick beoordeelde op 2019-02-07

Goede communicatie, snelle verzending en product als omschreven!

Dusaert Joery beoordeelde op 2019-02-05

Snelle en goede levering

R bos beoordeelde op 2019-02-02

Denken mee en snelle levering, op de dag dat is afgesproken

J.C. Punt beoordeelde op 2019-01-31

Heel tevreden. Onderdeel keurig in de juiste kleur gespoten. Alleen over de afleverdatum en tijd is niet gecommuniceerd. Zou wel fijn zijn als kenbaar gemaakt wordt wanneer het onderdeel bezorgd wordt.

Beste J.C. Punt,

Bedankt voor je reactie. Je opmerking is terecht, daar valt inderdaad nog verbetering te halen. Achter de schermen zijn we onze systemen dusdanig aan het inrichten dat de communicatieflow richting de klant wordt verbeterd.

Paul Hey beoordeelde op 2019-01-31

Snelle levering maar ook netjes gecrediteerd bij een bestelling die ik zelf fout had geplaatst. Uitstekende service!

Beste Paul Hey,

Bedankt voor je reactie, leuk om te lezen hoe klanten onze dienstverlening ervaren.

J.Dalebout beoordeelde op 2019-01-31

Kreeg bericht dat artikel op een bepaalde dag tussen een tijd die was vermeld zou worden geleverd maar kreeg niets binnen, zitten wachten zonder tegenbericht die dag.

Zelf maar eens gebeld en kreeg te horen dat artikel nog niet was verstuurd omdat het nog al ver weg was.

Zou artikel met post versturen maar dit maar afgewezen en gevraagd om te crediteren wat snel akkoord was.
Na enige dagen weer maar eens gebeld omdat er nog geen creditering was, zou nagekeken worden.
Toen ontving ik een mail of ik mijn rekeningnummer zou willen doorgeven ,hierop geantwoord dat ze dit hebben omdat ze ook geincasseerd hadden maar toch maar snel gemaild.
Daarna de volgende dag credit ontvangen.

Zeker geen bedrijf waar ik nog eens iets ga bestellen omdat ik daarna hetzelfde artikel ergens anders heb besteld voor de ongeveer helft van de totaalprijs.
Wel vriendelijk geholpen aan de telefoon en helpen met artikel te zoeken voor mijn auto, hoedje af voor deze persoon.

Het is niet de bedoeling om de goedkoopste maar de beste en snelle levering te vinden op internet, tot de hulp om het juiste artikel te vinden en het bestellen dacht ik de goede gevonden te hebben maar de levering is bij jullie het grote probleem bij mij.
Wel snel antwoord dat iets binnenkomt maar daarna klant laten wachten als het niet zo is wat veel irritatie oplevert en daarna pas erachter komen dat gratis levering al zwaar in de prijs is meegenomen.

Jammer maar doe jullie voordeel met mijn reactie want ik denk dat het bedrijf wel potentie heeft tot internetleverancier als leveringen betrouwbaar zijn..

Beste J.C. Dalebout,

Bedankt voor je uitgebreide reactie. We waarderen het wanneer onze klanten een beoordeling over ons achterlaten. We proberen altijd te leren van jullie reacties, alleen op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verder optimaliseren.

Wij werken met onze eigen koeriersdienst. Wanneer klanten op werkdagen voor 16.30 uur een bestelling plaatsen in onze webshop, proberen wij de onderdelen (mits op voorraad en m.u.v. spuitwerk onderdelen) de volgende werkdag te leveren.

Helaas is het bij jouw bestelling misgelopen, daar bieden wij graag onze excuses voor aan. We hopen dat wij van Vosparts.nl je in de toekomst nog een keer van dienst mogen zijn, zodat we kunnen laten zien, dat het ook anders kan.