Van Slingelandtstraat 43

waarom

The Feedback Company 9720 9,2
2016

B. van der Heijden beoordeelde op 2016-12-20

Buizen aangekocht (3 meter lang). Bij het in onze personenauto laden van deze buizen vroeg ik om een touwtje. Hadden ze niet (echt wel maar de verkoper had er geen zin in), waarop mijn dochter van 5 zegt. Papa, als je zo'n winkel hebt heb je toch ook touwtjes. Service van nul dus.

Jan-Dirk Kleffel beoordeelde op 2016-05-14

"Sam Miro spiegel met LED verlichting "
Von Köln aus im Internet gesucht und bei WARMTESERVICE gefunden.
10% Anzahlung.
Abholung nach 35 Tagen.
DHL Transport wäre auch möglich gewesen.

Sehr zu empfehlen.
Attraktive Preise.
Verkauft gerne und kommuniziert auch mit dem Kunden.

marius klokke beoordeelde op 2016-01-29

Ik zocht een nieuwe stankafsluiter in de afvoer ( uit 2005) van mijn douche. Jeroen van de vestiging in maarssenbroek ging aan de hand van foto's en het merk Viega op zoek. I.v.m. de ouderdom belde hij met de fabrikant om de juiste versie te krijgen. Het onderdeel kon ik elders niet krijgen. Geweldig zoals hij dit voor mij heeft opgezocht. Hartelijk dank.

Mystery shopper beoordeelde op 2015-03-03

Onlangs hebben we Warmteservice verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden wij ons voor als geïnteresseerde voor de RIHO Lima Whirlpool. We wilden hier meer over weten. Spoedig kregen wij een reactie terug dat zij bereid waren om verder te helpen, maar enkele gegevens nodig waren voordat zij een reactie konden geven. Mede door duidelijke aanwijzingen en de spoedige reactie beoordelen wij deze webshop graag met de maximale vijf sterren.

dirkjan beoordeelde op 2014-08-19

Levering zou binnen 1 tot 3 werkdagen zijn. Dit zijn er 10 geworden. Na herhaaldelijk bellen werd er steeds belooft dat het de volgende dag geleverd zou worden. Maar dit gebeurde steeds niet. Na 2 mails naar het bedrijf nog steeds niks vernomen. Ze zouden zich moeten schamen voor de service.

2014