Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Bertram 54
1422SC Uithoorn
KvK 52038157

Mystery shopper

Lees
waarom

Harremijn de Haan beoordeelde op 2017-01-05

Snelle levering, en een bescheiden verpakking waar het in verzonden is.

John Marchand beoordeelde op 2016-10-08

zoals altijd top!

Patrick Van Dongen beoordeelde op 2016-10-07

Bestelling en aflevering gingen soepel en snel. Bestelling ook snel binnen gekregen.

Jannes Bosma beoordeelde op 2016-10-04

goed

S Webber beoordeelde op 2016-09-26

Ik gebruik de Pea Puur, natuurlijke pijnstillers van Good4UGoods en ben er zeer tevreden over! Het helpt net genoeg, om geen of niet al teveel chemische pijnstilling te hoeven nemen. Waar ik heel blij om ben!
Fantasisch alternatief. Behalve als ik extreem veel pijn heb, dat slik ik er iets naast..

Joke Mens beoordeelde op 2016-09-25

Super producten en snelle levering! De volgende dag werd het al aan huis geleverd, alles is dus zeer vlot verlopen.

M.E. Goossens-Lub beoordeelde op 2016-09-23

Duidelijke website, scherpe prijs, snelle en goede levering.

Peter meertens beoordeelde op 2016-08-28

goede producten aan een goede prijs als ik nog iets beter kan zeggen zou ik doen, ook binnen twee dagen geleverd,ik had uitstekend gegeven als de bezorging's kosten niet zo hoog waren,en er geen kosten waren voor het betalen met Bancontact maar in elk geval

ccam van steen beoordeelde op 2016-07-29

eerlijke service en goede produkten

Lily Wijnen-Senden beoordeelde op 2016-07-13

Prima volgens afspraak en vriendelijk

E. van Polanen Petel beoordeelde op 2016-07-09

Op vragen die je hebt ove een bepaald product krijg je een goed antwoord waar je ook iets mee kunt, de service is heel goed, net als de producten trouwens.

Ton Claessen beoordeelde op 2016-07-05

De bestelling vanaf webwinkel tot en met bezorging is uitstekend verlopen. Heb geen minpuntjes kunnen vaststellen.

S Webber beoordeelde op 2016-07-05

Diverse spullen besteld: Chaga tabletten, Pea Puur (natuurlijke pijnstiller), Glowsuperfoods Glow Chocolade Reep en Dode zeezout.
Allemaal uitstekende spullen, de reep verrukkelijk (en gezond) en een super goede service! Heel tevreden dus!

Liesbeth Pels beoordeelde op 2016-07-01

Besteld en binnen 2 dagen in huis. Top!

Peter meertens beoordeelde op 2016-06-27

goede producten, goede service en wat meer zou ik nog kunnen zeggen.mijn 5 sterren-rating zegt genoeg,niet? Beste groeten,Peter meertens.

Erik Skovenborg beoordeelde op 2016-06-26

Precise and timely delivery to address.

Peter Sattva beoordeelde op 2016-06-12

Nadat ik mededeelde dat ik mijn bestelling kwam ophalen rond koffietijd, kreeg ik ook een kop koffie.
En extra korting voor de moeite. Kijk, dan ga je nog 's buurten.

A. W. beoordeelde op 2016-06-08

Supersnel!

jolande van schilt beoordeelde op 2016-06-05

goed product en snelle levering

Gerhard Babitsch beoordeelde op 2016-05-31

nur die Überweisung wurde angeblich auf ein Konto (von Goods4Goods so per Mail übermittelt) das angelblich falsch war, überwiesen