Dorpstraat 1

Mystery shopper

Lees
waarom

Gerhardt Bil beoordeelde op 2018-04-11

zeer snel geleverd duidelijk aangegeven bezorgtijd goede produkten

Reactie van Weertsonline:
Bedankt voor uw positieve recensie. Ik ben blij om te horen dat alles naar wens is. We zien u graag weer terug!

Joris Dutmer beoordeelde op 2018-04-11

Snelle levering zonder problemen.

Reactie van Weertsonline:
Wat fijn om te zien dat alles naar wens was, tot de volgende keer!

Anoniem beoordeelde op 2018-04-05

Ben heel tevreden de levering is snel gedaan Dinsdagavond om 11 uur besteld Donderdag 10.15 in huis

Goedemiddag,

Bedankt voor de feedback, wij hopen u weer snel weer te mogen verwelkomen als klant!

Met vriendelijke groeten,

Jamie

Harm beoordeelde op 2018-02-18

Super service en heel goed en duidelijk in contact. Echt een top bedrijf!

Meyer beoordeelde op 2018-01-27

Donderdagmiddag tv en soundbar besteld, (voor een superprijs.)Volgende dag netjes en perfect afgeleverd. Halfuur van te voren gebeld dat de bezorger er aan kwam. Helemaal goed!!

Ans van B. beoordeelde op 2018-01-24

Zeer tevreden, donderdagavond half 10 besteld en de volgende dag rond 13.00 bezorgd!
Bovendien voldoet de Miele stofzuiger aan de verwachtingen!

Tom Kerssens beoordeelde op 2017-12-05

Keurig geleverd en fantastische geluidsbeleving. Ga bij toekomstige apparatuur zeker weer bij Weertsonline shoppen!

Vos beoordeelde op 2017-12-02

Wat een bijzondere, attente, correcte en vriendelijke webshop!!!!
Bij Weertsonline.nl geprofiteerd van de Blackfriday aanbiedingen. Door de onverwachte drukte liet levering iets langer dan normaal op zich wachten, maar ik werd hiervan wel zeer correct van op de hoogte gehouden. Ook was er iets mis gegaan wbt een melding die bij betaling onder rembours gemeld zou moeten worden. Ook hiervoor netjes een mail ontvangen met excuses en de keuze hoe ik anders zou willen betalen. Al met al toch nog binnen 4werkdagen alles geleverd. Complimenten aan het hele team van weertsonline!! Ga zo door!! Top zaak en webshop waar je gerust een bestelling kan plaatsen.

Staf beoordeelde op 2017-11-29

Deze winkel is aan te raden,23/11 besteld 24/11/2017 thuis met de vriendelijke bezorging van Post NL.
Heb uitstekende info over het apparaat en hulp voor de betaling via tel gekregen door vriendelijk personeel.
Ben zeer tevreden.

Wim beoordeelde op 2017-11-22

Prima levering en afhandeling van bestelling, alles zoals afgesproken.
Komt zeker voor herhaling in aanmerking

Hilly Wesselink beoordeelde op 2017-11-13

Supersnelle levering vandaag besteld, morgen in huis echt super .Dat moet ook gezegd worden op de stofzuiger van Miele cats and dogs C3 ook nog eens €50 goedkoper dan bij Mediamarkt en Wehkamp.

Alkie Lukens beoordeelde op 2017-10-26

Goede service. Ik had een dyson stofzuiger besteld in de webshop.Die bleek achteraf niet meer leverbaar. Er werd mij voor het zelfde bedrag een duurdere aangeboden. Super geregeld. De bestelling is snel geleverd.

T. Scharroo beoordeelde op 2017-08-02

Een Bosch stofzuiger online besteld en zoals beloofd op de site, de volgende dag al in huis. Een prima stofzuiger voor een goede prijs.
Er zat bij deze stofzuiger een cashback actie, alleen de factuur die in de mail stond, bleek niet voldoende voor Bosch.
Mailtje gestuurd naar Weertsonline en binnen een half uur de juiste factuur ontvangen. Dat is nu een prima service.
Zal zeker vaker bij jullie bestellen.

Mark van den Boogaart beoordeelde op 2017-05-13

Half jaar geleden SONOS Play 5 speaker gekocht. Sinds kort werkte de draadloze verbinding niet meer. Apparaat meegenomen naar de winkel en na toelichting kreeg ik prompt een nieuwe! Meerdere uitstekende ervaringen met Elektro Weerts, zowel wat betreft advies als met name service bij problemen. Een zeer tevreden klant!

Cor van W. beoordeelde op 2017-05-06

Kocht een Miele C3 Parquet power stofzuiger (niet de goedkoopste dus)en 2 sets stofzuigerzakken. Duurde negen dagen voordat ik de bestelling thuis had.
Op de site staat dit niet aangegeven.Zou aan Miele liggen... Een stofzuiger wil je gewoon snel in huis. als ik geweten had dat het negen dagen zou duren had ik gewoon een andere Miele gekocht of een andere winkel uitgekozen.
Op dinsdag kwam het pakket via post n.l. Ik verwachte uiteraard 2 pakketten n.l. de zuiger en de zakken.
Wat schetst mijn verbazing toen ik de doos vd zuiger opende bleek dat die al open was geweest. . Zaten er 10 stofzakken tussen de zuiger gepropt en de dozen van de stofzakken er ook nog plat bij. Wat een aanfluiting en kruideniersgedrag! Nou kon ik zelf weer die stofzakken in de dozen zien te krijgen om ze op voorraad te leggen. Hier zit je dus echt niet op te wachten!!
Duim dik omlaag dus voor Weertsonline.

Miriam Heuts beoordeelde op 2017-04-23

Wij hadden snel een nieuwe en goede wasmachine nodig. Daarom naar Weerts gegaan. Mevrouw Smeets hielp ons prima met advies en regelde dat wij op zaterdag onze wasmachine geleverd kregen. Weliswaar tot aan de voordeur, maar wij waren super blij met deze service. Immers op maandag begon de schilder aan de trap. Hij draait al twee dagen perfect. Dank je wel!!

John Biesmans, Maastricht beoordeelde op 2017-03-26

In 2015 een mooie geintegreerdeBosch vaatwasmachine gekocht bij Weerts. Een jaar later bleek het aanrechtblad te zijn verzakt. Dit blad steunde op de vorige vaatwasmachine. Feitelijk een fabricagefoutje van de keukenleverancier. Maar Weerts heeft het euvel verholpen (onder garantie).
Een paar weken geleden hing dezelfde vaatwasmachine scheef omdat ie van een steun was geschoten. Weer kwam Weerts het euvel herstellen onder garantie.

Kortom, we zijn heel tevreden over de ontvangen service en we zullen onze volgende witgoed aankoop zeker bij Weerts kopen!

J v Witzenburg beoordeelde op 2017-03-16

Snelle informatie. Volledig. Levering vlgs afspraak.

Pleumeekers beoordeelde op 2017-02-18

Vandaag rond drie uur een combie magnetron gekocht en vandaag ook bezorgd, zeer goede service, leggen alles perfect uit, laten alle mogelijkheden zien bij een lekker kopje koffie, TOP zaak, wij zijn al lang klant en zullen ook zeker weer terug komen.

Klunder beoordeelde op 2017-02-17

Donderdag om 21.00 uur besteld en vrijdag op afgesproken tijd gebracht en aangesloten(wasmachine) kan niet beter!