Dorpstraat 1

Mystery shopper

Lees
waarom

T. Scharroo beoordeelde op 2017-08-02

Een Bosch stofzuiger online besteld en zoals beloofd op de site, de volgende dag al in huis. Een prima stofzuiger voor een goede prijs.
Er zat bij deze stofzuiger een cashback actie, alleen de factuur die in de mail stond, bleek niet voldoende voor Bosch.
Mailtje gestuurd naar Weertsonline en binnen een half uur de juiste factuur ontvangen. Dat is nu een prima service.
Zal zeker vaker bij jullie bestellen.

Mark van den Boogaart beoordeelde op 2017-05-13

Half jaar geleden SONOS Play 5 speaker gekocht. Sinds kort werkte de draadloze verbinding niet meer. Apparaat meegenomen naar de winkel en na toelichting kreeg ik prompt een nieuwe! Meerdere uitstekende ervaringen met Elektro Weerts, zowel wat betreft advies als met name service bij problemen. Een zeer tevreden klant!

Cor van W. beoordeelde op 2017-05-06

Kocht een Miele C3 Parquet power stofzuiger (niet de goedkoopste dus)en 2 sets stofzuigerzakken. Duurde negen dagen voordat ik de bestelling thuis had.
Op de site staat dit niet aangegeven.Zou aan Miele liggen... Een stofzuiger wil je gewoon snel in huis. als ik geweten had dat het negen dagen zou duren had ik gewoon een andere Miele gekocht of een andere winkel uitgekozen.
Op dinsdag kwam het pakket via post n.l. Ik verwachte uiteraard 2 pakketten n.l. de zuiger en de zakken.
Wat schetst mijn verbazing toen ik de doos vd zuiger opende bleek dat die al open was geweest. . Zaten er 10 stofzakken tussen de zuiger gepropt en de dozen van de stofzakken er ook nog plat bij. Wat een aanfluiting en kruideniersgedrag! Nou kon ik zelf weer die stofzakken in de dozen zien te krijgen om ze op voorraad te leggen. Hier zit je dus echt niet op te wachten!!
Duim dik omlaag dus voor Weertsonline.

Miriam Heuts beoordeelde op 2017-04-23

Wij hadden snel een nieuwe en goede wasmachine nodig. Daarom naar Weerts gegaan. Mevrouw Smeets hielp ons prima met advies en regelde dat wij op zaterdag onze wasmachine geleverd kregen. Weliswaar tot aan de voordeur, maar wij waren super blij met deze service. Immers op maandag begon de schilder aan de trap. Hij draait al twee dagen perfect. Dank je wel!!

John Biesmans, Maastricht beoordeelde op 2017-03-26

In 2015 een mooie geintegreerdeBosch vaatwasmachine gekocht bij Weerts. Een jaar later bleek het aanrechtblad te zijn verzakt. Dit blad steunde op de vorige vaatwasmachine. Feitelijk een fabricagefoutje van de keukenleverancier. Maar Weerts heeft het euvel verholpen (onder garantie).
Een paar weken geleden hing dezelfde vaatwasmachine scheef omdat ie van een steun was geschoten. Weer kwam Weerts het euvel herstellen onder garantie.

Kortom, we zijn heel tevreden over de ontvangen service en we zullen onze volgende witgoed aankoop zeker bij Weerts kopen!

J v Witzenburg beoordeelde op 2017-03-16

Snelle informatie. Volledig. Levering vlgs afspraak.

Pleumeekers beoordeelde op 2017-02-18

Vandaag rond drie uur een combie magnetron gekocht en vandaag ook bezorgd, zeer goede service, leggen alles perfect uit, laten alle mogelijkheden zien bij een lekker kopje koffie, TOP zaak, wij zijn al lang klant en zullen ook zeker weer terug komen.

Klunder beoordeelde op 2017-02-17

Donderdag om 21.00 uur besteld en vrijdag op afgesproken tijd gebracht en aangesloten(wasmachine) kan niet beter!

l.vinck beoordeelde op 2017-02-15

goed maar een ding vind ik niet fijn ik hebt boven en beneden niet
fijn boven en beneden

A.D beoordeelde op 2017-02-15

Voor de eerste keer bestelling gedaaan van een stofzuiger . Laat in de avond besteld en de volgende dag al in huis . Het is een Miele en werkt prima

J.C. Nagel beoordeelde op 2016-11-10

Op 25 oktober 2016 volgens afspraak wasmachine geleverd en door bezorgers geplaatst en geïnstalleerd.
Vakkundige voorlichting voorafgaande aan aankoop. Vriendelijke en geduldige uitleg. Ook na twee weken nog service verleend aan huis i.v.m. verplaatsen van de automaat. Gekocht bij Weerts - Winkelcentrum de Leim Maastricht.

Jean Frèrejean beoordeelde op 2016-11-09

Ben al jaren klant en nog altijd zeer tevreden over de geweldige service. Diepvrieskast werd op tijd geleverd en geplaatst terwijl er ander apparatuur verplaatst moest worden en verwijderd, waar we zelf wegens ouderdom niet meer in staat waren.

J. Bos Maastricht beoordeelde op 2016-10-27

Zoals altijd zeer tevreden over de meer dan prima info en after-service. Ken geen betere zaak met vooral kundig personeel, hoop nog lang bij jullie te mogen kopen.

Jesper Jeurissen beoordeelde op 2016-10-25

22/10 Bosch wasmachine gekocht, leveren en installatie op dag dat mij uitkwam. Snelle en vriendelijke service, in winkel en tijdens levering.

John Koch beoordeelde op 2016-09-17

Hebben een nieuwe vriezer gekocht , na meer dan 36 jaren klant te zijn is de service nog steeds vanouds , bedankt Weerts :-)

P.Gybels beoordeelde op 2016-09-15

woensdag 14 sept. wasmachine gekocht en donderdag bezorgd en geïnstalleerd.
Prima service en vriendelijke bediening. Petje af.
P.Gybels

loe rijnders beoordeelde op 2016-09-08

goede bediening en advies. woensdag in de winkel geweest, donderdag bezorgd! (AEGspecial8wasmachiene)

Gerrie en Lina beoordeelde op 2016-08-20

Net terug uit Japan met veel vieze was willen we de wasmachine (Bosch Logixx 8) laten werken. Was er in, deur dicht en op start drukken. Oeps, vergeten het wasmiddel toe te voegen bij de was. Snel het programma gestopt. En de deur open. Maar die wil niet meer van het slot af! Gebruiksaanwijzing doorgenomen, alle oplossingen geprobeerd. Niets helpt. Weerts op zaterdagmiddag gebeld. In eerste instantie kunnen ze niet helpen, er is een monteur elders aan het werk, de andere zijn op vakantie (het is augustus) en een ander is ziek. We moeten helaas tot donderdag wachten (de was zit tot dat moment 'opgesloten') en als 'er een gaatje is' komt er iemand eerder. Paar minuten later gaat de telefoon. Weerts kan toch per omgaande helpen. De monteur is onderweg. Tien minuten later is de machine gerepareerd. Blijkt dat we zelf een fout hebben gemaakt door de handgreep net te snel maar vooral met iets te veel kracht geprobeerd open te krijgen. Daarbij is er iets kapot gegaan. De nieuwe zit er snel op. Ook ontdoet de monteur het afvalfilter nog van enige vuiligheid.
Ons weekend en de was zijn gered, dankzij Weerts.

stefan thijs beoordeelde op 2016-08-11

kapotte Miele wasmachine op dinsdag, reparateur van Miele bevestigde dit op woensdag. Bij Weerts gaan informeren voor nieuwe Miele op woensdag. Fijne degelijke en begrijpelijke uitleg gekregen over de machines. Op woensdag besteld online en gekregen op donderdag. geinstalleerd en oude machine meegenomen. Wat wil je meer. Top prestatie.

G.Helledoorn beoordeelde op 2016-07-21

Wij hebben al enige apparaten bij electro weerts gekocht en zijn altijd ten volle 100 procent geholpen . Altijd vriendelijk mensen die wten wat er moet gebeuren en het ook doen , altijd op tijd en correct bij afleering en installatie , goede service , kortom in een woord goed