Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Weertsonline

Dorpstraat 1
6227 BK Maastricht
043 3671188
KvK 14629428

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Weertsonline

Gemiddelde beoordeling

9,8

67 beoordelingen

Beoordeling van klanten

99%

0%

1%

Mystery shopper

10,0

Lees
waarom

2017
Weertsonline

Wim beoordeelde op 2017-11-22

Prima levering en afhandeling van bestelling, alles zoals afgesproken.
Komt zeker voor herhaling in aanmerking

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Weertsonline

Hilly Wesselink beoordeelde op 2017-11-13

Supersnelle levering vandaag besteld, morgen in huis echt super .Dat moet ook gezegd worden op de stofzuiger van Miele cats and dogs C3 ook nog eens €50 goedkoper dan bij Mediamarkt en Wehkamp.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Weertsonline

Alkie Lukens beoordeelde op 2017-10-26

Goede service. Ik had een dyson stofzuiger besteld in de webshop.Die bleek achteraf niet meer leverbaar. Er werd mij voor het zelfde bedrag een duurdere aangeboden. Super geregeld. De bestelling is snel geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Weertsonline

T. Scharroo beoordeelde op 2017-08-02

Een Bosch stofzuiger online besteld en zoals beloofd op de site, de volgende dag al in huis. Een prima stofzuiger voor een goede prijs.
Er zat bij deze stofzuiger een cashback actie, alleen de factuur die in de mail stond, bleek niet voldoende voor Bosch.
Mailtje gestuurd naar Weertsonline en binnen een half uur de juiste factuur ontvangen. Dat is nu een prima service.
Zal zeker vaker bij jullie bestellen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Weertsonline

Mark van den Boogaart beoordeelde op 2017-05-13

Half jaar geleden SONOS Play 5 speaker gekocht. Sinds kort werkte de draadloze verbinding niet meer. Apparaat meegenomen naar de winkel en na toelichting kreeg ik prompt een nieuwe! Meerdere uitstekende ervaringen met Elektro Weerts, zowel wat betreft advies als met name service bij problemen. Een zeer tevreden klant!

Weertsonline

Cor van W. beoordeelde op 2017-05-06

Kocht een Miele C3 Parquet power stofzuiger (niet de goedkoopste dus)en 2 sets stofzuigerzakken. Duurde negen dagen voordat ik de bestelling thuis had.
Op de site staat dit niet aangegeven.Zou aan Miele liggen... Een stofzuiger wil je gewoon snel in huis. als ik geweten had dat het negen dagen zou duren had ik gewoon een andere Miele gekocht of een andere winkel uitgekozen.
Op dinsdag kwam het pakket via post n.l. Ik verwachte uiteraard 2 pakketten n.l. de zuiger en de zakken.
Wat schetst mijn verbazing toen ik de doos vd zuiger opende bleek dat die al open was geweest. . Zaten er 10 stofzakken tussen de zuiger gepropt en de dozen van de stofzakken er ook nog plat bij. Wat een aanfluiting en kruideniersgedrag! Nou kon ik zelf weer die stofzakken in de dozen zien te krijgen om ze op voorraad te leggen. Hier zit je dus echt niet op te wachten!!
Duim dik omlaag dus voor Weertsonline.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Weertsonline

Miriam Heuts beoordeelde op 2017-04-23

Wij hadden snel een nieuwe en goede wasmachine nodig. Daarom naar Weerts gegaan. Mevrouw Smeets hielp ons prima met advies en regelde dat wij op zaterdag onze wasmachine geleverd kregen. Weliswaar tot aan de voordeur, maar wij waren super blij met deze service. Immers op maandag begon de schilder aan de trap. Hij draait al twee dagen perfect. Dank je wel!!

Weertsonline

John Biesmans, Maastricht beoordeelde op 2017-03-26

In 2015 een mooie geintegreerdeBosch vaatwasmachine gekocht bij Weerts. Een jaar later bleek het aanrechtblad te zijn verzakt. Dit blad steunde op de vorige vaatwasmachine. Feitelijk een fabricagefoutje van de keukenleverancier. Maar Weerts heeft het euvel verholpen (onder garantie).
Een paar weken geleden hing dezelfde vaatwasmachine scheef omdat ie van een steun was geschoten. Weer kwam Weerts het euvel herstellen onder garantie.

Kortom, we zijn heel tevreden over de ontvangen service en we zullen onze volgende witgoed aankoop zeker bij Weerts kopen!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Weertsonline

J v Witzenburg beoordeelde op 2017-03-16

Snelle informatie. Volledig. Levering vlgs afspraak.

Weertsonline

Pleumeekers beoordeelde op 2017-02-18

Vandaag rond drie uur een combie magnetron gekocht en vandaag ook bezorgd, zeer goede service, leggen alles perfect uit, laten alle mogelijkheden zien bij een lekker kopje koffie, TOP zaak, wij zijn al lang klant en zullen ook zeker weer terug komen.

Weertsonline

Klunder beoordeelde op 2017-02-17

Donderdag om 21.00 uur besteld en vrijdag op afgesproken tijd gebracht en aangesloten(wasmachine) kan niet beter!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Weertsonline

l.vinck beoordeelde op 2017-02-15

goed maar een ding vind ik niet fijn ik hebt boven en beneden niet
fijn boven en beneden

Weertsonline

A.D beoordeelde op 2017-02-15

Voor de eerste keer bestelling gedaaan van een stofzuiger . Laat in de avond besteld en de volgende dag al in huis . Het is een Miele en werkt prima

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Weertsonline

J.C. Nagel beoordeelde op 2016-11-10

Op 25 oktober 2016 volgens afspraak wasmachine geleverd en door bezorgers geplaatst en geïnstalleerd.
Vakkundige voorlichting voorafgaande aan aankoop. Vriendelijke en geduldige uitleg. Ook na twee weken nog service verleend aan huis i.v.m. verplaatsen van de automaat. Gekocht bij Weerts - Winkelcentrum de Leim Maastricht.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Weertsonline

Jean Frèrejean beoordeelde op 2016-11-09

Ben al jaren klant en nog altijd zeer tevreden over de geweldige service. Diepvrieskast werd op tijd geleverd en geplaatst terwijl er ander apparatuur verplaatst moest worden en verwijderd, waar we zelf wegens ouderdom niet meer in staat waren.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Weertsonline

J. Bos Maastricht beoordeelde op 2016-10-27

Zoals altijd zeer tevreden over de meer dan prima info en after-service. Ken geen betere zaak met vooral kundig personeel, hoop nog lang bij jullie te mogen kopen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Weertsonline

Jesper Jeurissen beoordeelde op 2016-10-25

22/10 Bosch wasmachine gekocht, leveren en installatie op dag dat mij uitkwam. Snelle en vriendelijke service, in winkel en tijdens levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Weertsonline

John Koch beoordeelde op 2016-09-17



Hebben een nieuwe vriezer gekocht , na meer dan 36 jaren klant te zijn is de service nog steeds vanouds , bedankt Weerts :-)

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Weertsonline

P.Gybels beoordeelde op 2016-09-15

woensdag 14 sept. wasmachine gekocht en donderdag bezorgd en geïnstalleerd.
Prima service en vriendelijke bediening. Petje af.
P.Gybels

Weertsonline

loe rijnders beoordeelde op 2016-09-08

goede bediening en advies. woensdag in de winkel geweest, donderdag bezorgd! (AEGspecial8wasmachiene)


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.