Mezenweg 47
8191BC Wapenveld

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Nas beoordeelde op 2019-02-20

Bestelling van een dunne zilveren kabelketting 1mm werd snel geleverd. de ketting was van zo'n slechtte kwaliteit dat het bij de 1e maal omdoen al brak. Direct weer in de envelop gedaan en deze teruggestuurd met de mededeling dat het direct was gebroken en dat ik geen vertrouwen meer in deze kettingen had en graag een ander dikkere exemplaar terug zou willen hebben van beter kwaliteit en ik de meerprijs hiervoor wou bijbetalen. zilvervoorjou zegt de retour niet te hebben ontvangen en ik heb de fout gemaakt het direct retour te zenden en niet eerst een retourmelding te maken bij zilvervoorjou en kan daardoor nergens meer op terug vallen. Maar ik heb wel 3x een mail gestuurd waarbij ik alles heb uitgelegd. Elke keer werd er alleen maar gezegd dat het supervervelend was... en meer niet. Waar ik eigenlijk het meest aan stoorde was dat men volhield dat het een stevige ketting was, terwijl het echt dramatisch was, zo slecht, zo´n kettinkje dat je normaal gesproken bij een kermis wint.

Reactie van ZilverVoorJou:
Heel vervelend dat u een slechte ervaring bij ons heeft. U heeft de bestelling in november vorig jaar geplaatst. We hebben van u geen klacht of retourmelding ontvangen. Wij vragen bij klachten altijd direct contact met ons op te nemen. Ook vragen we om, indien mogelijk, een foto te sturen van het sieraad. Als er dan met de retourzending, iets fout gaat doen we niet moeilijk en sturen we een ander sieraad toe. In uw geval hebben we niets gehoord of ontvangen. Ik snap dat u niet tevreden bent maar hoop dat u het van onze kant ook begrijpt. Zo zijn wij absoluut niet. Wij gaan voor tevreden klanten.

Marlies Wissink-Lakeman beoordeelde op 2019-01-12

Snel verstuurd, prima verpakt en een hele mooie ring! Heel blij mee.

Marlies Wissink-Lakeman beoordeelde op 2019-01-12

Snel verstuurd, prima verpakt en een hele mooie ring! Heel blij mee.

Henny beoordeelde op 2019-01-11

Ben super blij met mijn mooie zilveren ring!
Was er al heel lang naar op zoek!
Snelle en goede levering

Marijke Snel-van Asperen beoordeelde op 2019-01-10

Mijn ervaring is dat je er vaak pas echt achter komt hoe goed een webshop is als je een klacht hebt..... Die is in mijn geval door ZilverVoorJou snel en zonder getouwtrek tot mijn volle tevredenheid afgewikkeld. Dat geeft vertrouwen, vandaar bij deze mijn aanbeveling.

Marijke Snel-van Asperen beoordeelde op 2019-01-10

D. NDAYISABA beoordeelde op 2018-12-27

Bestelling vandaag gekregen, ben tevreden

Anja beoordeelde op 2018-12-04

Snelle en correcte levering. Net als bij vorige bestellingen zeer tevreden!!

Sanne beoordeelde op 2018-10-26

Ik heb helemaal fan!
Ik wist eerst niet of het betrouwbaar was, maar ik ben blij met alle bestellingen (zijn er inmiddels al heel wat). Ze zijn altijd binnen een dag aangekomen en het zilver was mooi. Precies zoals je verwacht door de plaatjes op de site. Ik zwem bijna elke dag maar met de zilveren sieraden kan ik gewoon zwemmen dus dat is heel fijn. Mijn zilvercollectie wordt nog steeds uitgebreid!

Sanne beoordeelde op 2018-10-26

Ik heb helemaal fan!

Ria van Appeldoorn beoordeelde op 2018-10-25

Movie sieraden! Snelle levering, hartelijk dank.

Saliha beoordeelde op 2018-10-17

Eerste bestelling, zeer tevreden!!

L van Mill beoordeelde op 2018-08-25

Prima service! Mailtjes worden snel beantwoord en oplossingen worden super goed gemaakt. De sieraden zijn van goede kwaliteit! Heel blij met de aankoop! Ook snel bezorgd!

L van Mill beoordeelde op 2018-08-25

Tanja Elout beoordeelde op 2018-08-21

Prima service!!
Retour snel en goed geregeld Dat geeft vertrouwen.

Yvonne Mulders beoordeelde op 2018-08-09

Prachtige zilveren hanger heb ik gekocht zeer voordelig prima kwaliteit en snel bezorgd !

Maartje beoordeelde op 2018-08-08

Goede service! Ik was blij verrast toen ik bij een nieuwe bestelling, een extra ring er hij kreeg, waar ik een steentje uit verloren was. Fijn en super opgelost!

Dank hiervoor!

Staart beoordeelde op 2018-08-06

Leuke website, snelle levering. Helaas is er uit mijn ring een steentje uitgevallen binnen twee weken al. Mail gestuurd maar nooit meer iets gehoord.

Jammer, geen goede communicatie anders meer sterren.

Brenda Kroeze beoordeelde op 2018-07-19

Mijn complimenten voor de snelle afwikkeling van mijn retourzending. Echt fijn.

Adrienne beoordeelde op 2018-07-03

Zo wat een snelle service en wat een mooi setje oorbellen met ketting in echt zilver voor weinig geld. Ik kom zeker nog eens bestellen bij jullie, bedankt.