Simplysedum BV icon

Simplysedum BV

De 2 webwinkel(s) van Simplysedum BV samengevoegd worden beoordeling met een 9,2 door 339 klanten.

9,2

Taal

• S.A. Roethof-Stel
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Goede service en informatie. Ik kon er zelf niet bij zijn.

Beste S.A. Roethof-Stel,

Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Geniet van het sedum!

• Gerrit Knauff
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Goede service en snel geleverd zeker een aanrader om te doen

Beste Gerrit,

• Aukje Van der Beek
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Snel geleverd , mooie matten .

Beste Aukje,

• Peet Polling

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Beste Peet Polling,

• Henk

Goede prijs, goede kwaliteit
    Snelle levering en duidelijke communicatie over aflever moment
    vriendelijke chauffeur

Beste Henk,

• Ulrich Kaminsky
    Geverifieerde klant van Simply Sedum GmbH

Lieferung und Absprachen perfekt, Qualität sehr gut!

Hallo Ulrich Kaminsky,

vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns zu bewerten. Wir hoffen, Sie auch in Zukunft wieder bedienen zu können.

• Eva

Snellen levering

Beste Eva,

• Stephan Stalenhoef

Uitstekend

Beste Stephan,

• Jonathan B
    Review voor Simplysedum

Prachtig sedum, handige cassettes en snel en vriendelijk geleverd tot in de tuin

Beste Jonathan,

• Jürgen Voss
    Geverifieerde klant van Simply Sedum GmbH

Leider konnte ich niemanden ans Telefon bekommen,
    online bestellt ging alles super über die Bühne, Danke JV

Hallo Jürgen Voss,

• Yulyan Yovchev
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Mooie prijzen en goede service

Beste Yulyan,

• Erik van Driel
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Duidelijke website, makkelijk te bestellen. Vlotte levering door vriendelijke chauffeur

Beste Erik,

• Peter

Snelle levering, goed advies

Beste Peter,

• J. Bok
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Na onderzoek op verschillende sites die sedum cassettes verkopen, kwam ik uit bij Simplysedum. Het is een duidelijke website, goede prijzen per cassette en een duidelijk bestelproces. De sedum cassettes werden snel bezorgd. Een week later heb ik extra cassettes besteld, en ook deze werden snel bezorgd. De bezorger was vriendelijk. Ik zou Simplysedum zeker aanraden.

Beste J. Bok,

• Anneke
    Geverifieerde klant van Simplysedum

goede service, hebben helpen uitzoeken wat we precies nodig hadden. Levering werd goed afgestemd. Er ging iets qua hoeveelheid niet goed, maar is goed opgelost. We hebben een mooi groendak liggen.

Beste Anneke,

We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

• Dieter Jäckel

Pünktliche Lieferung

Hallo Dieter Jäckel,

• Erik
    Review voor Simplysedum

Levering op tijd maar matten bestaan zeker niet uit min 8 soorten. Zeer monotone uitstraling. Kregen als goedmaker een doos met afval van het zelfde soort om ertussen te strooien. Nooit aanschaffen dus!!!

Beste Erik,

Bedankt voor jouw beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wij vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent. Helaas kunnen wij geen bestelling terugvinden in het systeem. Wij zouden het waarderen als je contact met ons opneemt zodat we dit naar tevredenheid kunnen oplossen.

• Ad van Veen
    Geverifieerde klant van Simplysedum

We genieten elke dag van de sedum. Geen minuut spijt van. Dank voor de goede service.

Beste Ad van Veen,

• Christin Brockmann
    Geverifieerde klant van Simply Sedum GmbH

Sehr netter Kontakt, unkomplizierte Lieferung, einfach zu verlegende Kassetten, tolles Ergebnis 👌🏻

Hallo Christin Brockmann,

• H. Kollau
    Geverifieerde klant van Simplysedum

Uitstekende service, terwijl ik maar een tekort van 7 m2 nodig had konden zij deze op tijd leveren.

Beste H. Kollau,