BijzonderMOOI* icon

BijzonderMOOI*

De 1 webwinkel(s) van BijzonderMOOI* samengevoegd worden beoordeling met een 9,8 door 1.667 klanten.

1.667 klantbeoordelingen

• Thomas Zschiesche

superfast - supergood

• JMN

Snelle en goede service!

Goedemorgen Jenny,

Dank je wel voor deze 5 -⭐- review, en erg leuk dat je nogmaals bij ons hebt besteld. De beoordeling van onze klanten vinden we erg belangrijk en het is dan ook fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service! Een hele fijne dag toegewenst en graag tot een volgende keer, vriendelijke groeten Franka en Monique

• Alicia Winters
    Geverifieerde klant van BijzonderMOOI*

Prachtige producten en nu dus twee heel mooie cadeaus gekocht πŸ‘

Goedemorgen Alicia,
    Dank je wel voor je leuke enthousiaste review, goed te lezen dat de producten helemaal naar wens zijn. Heel veel geef plezier, de gelukkige zal er zeker blij mee zijn! Een fijne dag toegewenst en hopelijk graag tot een volgende keer. Hartelijke groet Franka en Monique

• Wil Groezen

uhkkug

• Gerlinde Kievit
    Geverifieerde klant van BijzonderMOOI*

Snel verzonden, mooi verpakt en ook goed passende doos (niet te groot)

Goedemorgen Gerlinde,
    Wat goed te lezen dat je ervaring met BijzonderMOOI* 5 -⭐- waard is. Het snel verzenden en alles netjes in een zo goed mogelijk passende doos verzenden staat bij ons hoog in het vaandel. Minder loze ruimte voor vervoer, des te duurzamer het is 🌳. Heel veel plezier van je mooie aankoop en hopelijk graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Franka en Monique

• Harm Evert Waalkens

Prima logistiek

Goedemorgen Harm,
    Dank je wel voor je vijf sterren review, erg fijn dat je hiervoor de moeite hebt genomen.
    Hopelijk heeft je mooie aankoop al een mooi plekje gekregen πŸ’. Bedankt en we hopen je graag nog eens te mogen ontvangen bij BijzonderMOOI*. Fijne dag toegewenst, vriendelijke groeten Franka en Monique

• Ivar Pieper (SEKO)
    Geverifieerde klant van BijzonderMOOI*

Prachtig product, mooie kwaliteit!

Antwoord van BijzonderMOOI*

Beste Ivar, Wat fijn dat je zo tevreden bent over je mooie aankoop, die door de loop van de tijd nog mooier wordt (vinden wij). Heel fijn dat je ons 5 -⭐- geeft, dat waarderen wij enorm en daar doen we het voor, tevreden klanten!!! Dank je wel en hopelijk graag tot een volgende keer, hartelijke groet Franka en Monique

• Bart Schwippert

Gewo
    on GOED, mooi ding en snelle nette service. Mooi detail is de handgeschreven boodschap!!

Antwoord van BijzonderMOOI*

Goedemorgen Bart, Wat aardig dat je voor ons deze 5 sterren review hebt geschreven. We waarderen het enorm dat je daar de tijd voor hebt genomen. Hopelijk heeft je mooie cadeau al een leuk plekje gekregen!! Bedankt voor je bestelling en review bij BijzonderMOOI * en we hopen je graag nog eens te mogen ontvangen. Hartelijke groet Franka en Monique

• Evelyne Rikkers

Uitstekend service

Antwoord van BijzonderMOOI*

Beste Evelyne, Graag willen we je bedanken voor het plaatsen van je review voor BijzonderMOOI*. Wat goed te lezen dat je ons daar ⭐⭐⭐⭐⭐ voor geeft. Geniet van je aankoop, deze heeft vast al wel een mooie plek op tafel of kast gekregen. Een hele fijne dag toegewenst en hopelijk graag tot een volgende keer. Vriendelijke groeten Franka en Monique 🌞

• Jannie Klok

Prachtige sleutelhangers!

Antwoord van BijzonderMOOI*

Goedemorgen Jannie, Dank je wel voor het plaatsen van deze 5 -⭐- review. Fijn dat je tevreden bent en dat de sleutelhangers naar wens zijn!! Een hele (zonnige) mooie dag toegewenst en we hopen je graag nog eens te mogen ontvangen bij BijzonderMOOI*. Hartelijke groet Franka en Monique