Happy Naps BV icon

Happy Naps BV

De 1 webwinkel(s) van Happy Naps BV samengevoegd worden beoordeling met een 8,4 door 62 klanten.

8,4

• Renske
    Review voor Happy Naps

Heel blij met de aankoop! De eerste weken hebben we een paar wegwerpluiers gebruikt, maar nu volledig over op wasbaar en raad het iedereen aan! De omschakeling was even wennen, want een wasbare luier maak je een stuk losser vast, maar sinds we dat door hebben gaat het super. Ik schrok van de hoeveelheid afval die we hadden en ik vind het weinig extra moeite om de wasbare luiers te gebruiken. Onze zoon plast veel dus we hebben wat meer inleggers aan moeten schaffen en met twee inleggers houdt hij het nu 3u vol. Kleine tip: voordat je begint goed de blogs lezen je per mail krijgt!

• Max
    Review voor Happy Naps

We hebben veel verschillende luiers geprobeerd, maar dankzij de goede begeleiding van Happy Naps en een duidelijke handleiding bij de bestelling kregen we het nu pas echt goed onder de knie. Ook een fijne toegankelijke service via Whatsapp, waar je ook buiten werktijd terecht kan. Verder ook zeer onder de indruk van de kwaliteit van de producten. Al meer dan een jaar in gebruik en nog altijd top!

• Ietje
    Review voor Happy Naps

De luiers passen bij de geboorte helemaal niet, tenzij je ze opvouwt (wat ze super dik maakt en je kindje broekjes aan moet van een paar maten groter). Onze kleine meid is nu ruim 6 maanden en weegt 6,8 kg en ze past ze nog niet. Nu zouden ze gewoon op zijn grootst aan moeten kunnen, maar zowel ontlasting als urine loopt er langs.

Contact gehad met de klantenservice. Daar zeggen ze dat ze te strak zitten, maar als we ze losser aan doen, loopt er alleen maar meer langs. Verder geen duidelijke oplossing gekregen, zoals de luiers die niet gebruikt zijn (22 stuks) terug mogen sturen om een deel van het geld terug te krijgen. Kortom; troep! Echt het geld niet waard!

Antwoord van Happy Naps

Beste Ietje,

Onze eerste negatieve review... dat doet pijn voor een bedrijf waar mensen enorm veel liefde, passie en positiviteit instoppen.

We hebben een mailtje ontvangen waarin je vroeg je gebruikte nappies terug te mogen sturen. Helaas is dat inderdaad geen optie en ik denk dat die reden voordehandliggend is.

Het was de eerste keer dat je contact op nam met ons, wat ik (Romy) ontzettend jammer vindt, want ik had je zo graag eerder goed op weg geholpen!

Na het zien van de foto die je meestuurde met de mail zag ik direct dat de lekjes ontstaan doordat de nappy niet goed zit. Ik heb een uitgebreide mail teruggestuurd, maar helaas heb ik nooit meer een reactie ontvangen en kon ik niet weten dat de aanwijzingen niet duidelijk genoeg zijn overgekomen.

Wasbaar luieren hoeft zeker niet lastig te zijn, maar het belang van een goede begeleiding wordt vaak onderschat. Daarom bieden een gratis service via Whatsapp aan, waarbij we je stapsgewijs helpen totdat je het perfect onder de knie hebt. Het is je al aangeboden via de mail, maar weet dat je nog altijd welkom bent om contact kan leggen.

Happy Naps passen tussen de 3,5 en 16kg. Ze zijn inderdaad verstelbaar, zodat je kosten bespaart op het kopen van verschillende maten. De eerste 3 maanden zal het inderdaad relatief wat groter vallen en zeker in verhouding met een wegwerpluier wat groter zijn. Onze nappies zijn wel één van de smalste wasbare luiers die er bestaan en vaak past de kleding er gemakkelijk omheen.

Bij 6 maanden en 6,8kg zal je zeker nog niet op het grootste maatje zitten. Hieruit maak ik op dat je het niet helemaal goed begrepen hebt. Wij gaan kijken wat we er aan kunnen doen de informatie nog duidelijker over te brengen en willen je bedanken voor deze feedback. Het positieve hieraan is dat er zeker nog verbetering zit in zit. Niets zal mij dan ook blijer maken je ervaring te mogen verbeteren.

Ik hoop van je te horen!

Veel liefs,

Romy van Happy Naps

• Tessa
    Review voor Happy Naps

Ontzettend blij met deze luiers! Nu ruim een jaar in gebruik, sinds de geboorte, fijn te verstellen met de groei van mijn kindje. Ze zijn heel gemakkelijk in gebruik. En de duidelijke uitleg op de website en snelle klantenservice helpt ook enorm.

• Selma
    Review voor Happy Naps

Top luiers en super leuke printjes! Bij heel veel aanbieders heb je toch wat “geitenwollen sokken” type luiers. Zag er in het begin wat tegenop (hoe te wassen, hoe doe je de luier om, etc) maar het is zo makkelijk! Voelt goed om niet zoveel luiers weg te hoeven gooien en het milieu te sparen. Heb met terugwerkende kracht nog 10% korting (terug)gekregen omdat ik het ebook pas na mijn bestelling had gedownload. Top!

• Tasniem
    Review voor Happy Naps

Super service, prachtige luiers en inleggers van goede kwaliteit. Wel aan de prijzige kant, maar het is het waard en sowieso goedkoper dan wegwerp.