FootballTickets2Go.com icon

FootballTickets2Go.com

De 1 webwinkel(s) van FootballTickets2Go.com samengevoegd worden beoordeling met een 9,4 door 128 klanten.

9,4

• Hofland
    Review voor FootballTickets2Go

Prettig om last minute nog aan kaartjes van Ned-Fra te komen. Via de app zeer snelle reactie op vragen. Heel prettig.

• K. Moris
    Review voor FootballTickets2Go

Zeer betrouwbaar. Prima communicatie. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Kaarten waren wel prijzig maar daar kies je uiteraard zelf voor. Ik had kaarten voor de laatste match van Liverpool en waren zeer goede plaatsen.

• R. De Clercq
    Review voor FootballTickets2Go

Tottenham - Burnley en Tottenham - Manchester City gezien. De tickets zijn redelijk prijzig maar vaak de enige manier om een wedstrijd te bekijken zonder lid te worden van de fanclub en dan nog te moeten hopen dat er tickets vrijkomen voor de wedstrijd die je wil zien. Tickets kwamen 24u voor de start van de wedstrijd wat de eerste keer behoorlijk spannend was. Verder zonder probleem het stadion binnen geraakt. Een fijne ervaring en voor herhaling vatbaar.

• D. Verbeek
    Review voor FootballTickets2Go

Goede service en goed bereikbaar

• J. Hammink

Perfect

• Fred en loïc
    Review voor FootballTickets2Go

Fantastische avond gehad in madrid tegen bayern, we zaten prachtig, service is top mbt het verkrijgen van de kaartjes enz.
    Zeer betrouwbaar partij en goede prijs!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

• Fredie
    Review voor FootballTickets2Go

Too service kaartjes ruim voor de wedstrijd via mail gekregen
    Reageren heel snel en duidelijk op vragen

• M. van Kerkvoorde
    Review voor FootballTickets2Go

Niet goedkoop maar een schitterende ervaring. En prima geregeld!

• Jaap
    Review voor FootballTickets2Go

Laatste moment kaartjes geregeld voor Ac Milaan tegen Inter, prijzig maar logisch voor deze kampioenswedstrijd. Snelle reactie, duidelijke instructie, top!

• Carl Folkersma
    Review voor FootballTickets2Go

Super goed geregeld, voetbalkaartjes 4 dagen voor de wedstrijd via WhatsApp ontvangen. Zitplaatsen achter de goal, zeer mooie ervaring, zeker de moeite waard.

• Davy
    Review voor FootballTickets2Go

Plaatsen waren supergoed .alleen jammer da ze zoveel rekenen voor het ticket dat minder dan de helft gekost heeft

Antwoord van FootballTickets2Go

Bedankt voor uw review en reactie. Als wij de kaarten zelf zouden kunnen inkopen voor deze wedstrijd dan waren de prijzen zeker goedkoper geweest. Echter zijn wij aangewezen op onze aanbieders. En zij hanteren de prijzen o.b.v. vraag en aanbod. De vraag naar deze wedstrijd was vrij groot en de beschikbare kaarten minimaal.

• M. Molewijk
    Review voor FootballTickets2Go

Relatief geprijsd & tickets 1 week van tevoren gekregen. Verder snelle reactie op vragen & fijne omgang. Goede 7,5/01

• R. Gerritsen
    Review voor FootballTickets2Go

Opzich goede service. Toch zit je wel in spanning af te wachten op de kaarten. Ze zouden 24 uur van te voren toegestuurd worden. Helaas 24 uur van te voren niks ontvangen, toen erachter gegaan en is het goed gekomen.

Antwoord van FootballTickets2Go

Bedankt voor uw reactie en review. Wij zouden ook liever zien dat we de kaarten eerder krijgen van onze leveranciers. Echter moeten zij per wedstrijd duizenden kaarten versturen en soms zijn wij dan de laatste in de rij. Het belangrijkste is dat de kaarten ook daadwerkelijk komen ( wij garanderen dan ook 100% levering ). Het fijne is voortaan ook, dat je de kaarten ook vanaf je telefoon kan laten scannen en niet meer hoeft uit te printen.

• Rob van Hunen
    Review voor FootballTickets2Go

Alles goed gegaan , het is alleen niet fijn dat je pas op het einde je kaarten krijgt want je hebt wel betaald en dan moet je tot het laatst wachten . Een soort soort borgsysteem zou wel fijn zijn.
    Maar we hadden superplekken dat wel .

• Debbie
    Review voor FootballTickets2Go

Top service!! Mooie plekken. Betrouwbaar. Op al mijn vragen steeds antwoord en werd er hulp geboden.
    Bedankt voor de onvergetelijke wedstrijd!

• Kester
    Review voor FootballTickets2Go

Als je op zoek naar tickets bent voor een bepaalde voetbalwedstrijd is het toch wat zoeken waar je moet zijn. Je wilt immers niet in zee gaan met een onbetrouwbare partij. FootballTickets2Go is een betrouwbare partij, reageert duidelijk en snel, en beschikt over de juiste ingangen voor de goede plaatsen langs de lijn.

• E. Roffel
    Review voor FootballTickets2Go

Top service. Bij vragen kun je ze altijd appen, en je krijgt snel antwoord. De plekken waren geweldig. Ik bestel vaker!

• Willem
    Review voor FootballTickets2Go

Kaarten op tijd via Whatsapp gekregen.
    Plaatsen vielen iets tegen, hoog in de hoek.

• Milan
    Review voor FootballTickets2Go

Kaarten waren niet goedkoop maar het geld zeker waard! Fijn contact met Patrick en goede plekken.

• P. Groothaert
    Review voor FootballTickets2Go

Gewoon alles volgens afspraak geregeld. Kaarten wel erg duur.