Houten Meubel Outlet icon

Houten Meubel Outlet

De 3 webwinkel(s) van Houten Meubel Outlet samengevoegd worden beoordeling met een 9,2 door 1.703 klanten.

9,2

• LC Esser Loes
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Snelle levering heel goed ingepakt prachtige heel aparte vaas

• Lien Vegt
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Ik ben zeer tevreden DE Woonwinkel geeft goede service en snelle levering van de super leuke producten

• P.J. Wittekoek
    Geverifieerde klant van Houten Meubel Outlet

Zoals altiijd prima voor elkaar, van bestellen tot aflevering.

• Yamilet Rodriguez

Goed

• Jan Poortinga
    Geverifieerde klant van Houten Meubel Outlet

Is zoals verwacht, mooie spiegel en goed ingepakt geleverd.

• Connie Hullegien
    Geverifieerde klant van Houten Meubel Outlet

Heel erg goed verpakt en goed bezorgd.

• Nathalia Sluijter
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Goede levering en mooie kastjes!

• Christa Slot
    Geverifieerde klant van Houten Meubel Outlet

Snelle levering, goed verpakt, hele mooie nachtkastjes! Heel blij mee

• marco nieuwenhuizen
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

keurig afgeleverd volgens afspraak. En binnen de afgegeven tijd.

• Ricky Van loon

Er zaten Verschillende fittingen in, en 1 kapotte zelfs,

• Marieke
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Snelle levering; maar er zit helemaal niets bij de kapstok om ‘m te monteren. Dat moet je dus wel zelf apart aanschaffen.

Antwoord van De Woon Winkel

Goedenavond,

Bedankt voor uw review. De reden dat er geen montagemateriaal meegeleverd wordt omdat de leverancier niet weet welke type wand u heeft. Per type wand is een ander montagemateriaal nodig. Als ze wel montagemateriaal meeleveren dan kan het zijn dat u het verkeerde montage materiaal gebruikt wat niet geschikt is voor uw wand.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen we het graag. We wensen u veel plezier van uw kapstok!

Met vriendelijke groeten,
    Team De Woon Winkel

• Evelien Angenent
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Heel snelle levering. Het was wel de verkeerde maat, maar er kwam iemand van Woonwinkel zelf aan de deur om het zo snel mogelijk om te ruilen!

• angel
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Super goed verpakt, vaas is nog mooier dan ik dacht!

• Mary

Goed en snel geleverd

• Carmen Weijers
    Geverifieerde klant van Houten Meubel Outlet

Snelle levering, bij mij. Mijn dochter heeft dezelfde dag besteld maar nog niets gehoord

Antwoord van Houten Meubel Outlet

Bedankt voor uw review. Ten tijde van uw bestelling stond bij dit artikel vermeld dat het niet op voorraad was. Er was al nieuwe voorraad onderweg waardoor we uw bestelling snel hebben kunnen verzenden. Helaas kwam er onvoldoende om ook gelijk de bestelling van uw dochter te verzenden. Dit zullen we komende week binnen krijgen en verzenden.

We wensen u veel plezier van uw bestelling!

Team Houten Meubel Outlet

• Laurien
    Geverifieerde klant van Houten Meubel Outlet

Het meubel voldoet aan de verwachtingen, het is precies wat de website aangeeft. De levering was snel, alleen moesten we de chauffeurs overtuigen dat ze toch echt de doos moesten uitpakken en het karton meenemen. Het liefst hadden ze het pakket bij de buitendeur achtergelaten. Dat was weer niet de verwachting die we hadden.

• Ann
    Geverifieerde klant van Houten Meubel Outlet

Heel mooi, precies zo al afgebeeld en snel geleverd. Top!

• Loek de Groot
    Geverifieerde klant van Houten Meubel Outlet

Ik heb twee salon tafels besteld de ene was snel binnen op 1mei de tweede hangt nog steeds rond bij DHL omdat volgens hun het pakket te zwaar is. Waar de fout ligt weet ik niet,het pakket is al een week bij DHL.

• NelbovArspoel
    Geverifieerde klant van Houten Meubel Outlet

Klantenservice was niet vriendelijk. Geen antwoord op app of e mail…het antwoord liet wat lang op zich wachten… maar kwam toch helemaal goed

• H Smits

Duidelijke website service snel