Zata B.V. icon

Zata B.V.

De 4 webwinkel(s) van Zata B.V. samengevoegd worden beoordeling met een 9,7 door 1.274 klanten.

9,7

• A.P. van Eijk
    Geverifieerde klant van Kookplaatafzuigfiltershop.nl

Snel geleverd

• Lina Cassanelli
    Geverifieerde klant van Downdraft Pannenshop

Inductie matjes vlogen in brand. Voldoen niet aan verwachting. Contact met webshop verliep niet prettig, mij werd verweten dat ik niet met een inductiekookplaat kan omgaan , terwijl ik daar op het werk al jaren mee kook. Geen enkele beschrijving erbij hoe of ik het dan wél zou moeten gebruiken . Geld terug gevrasg

Antwoord van Downdraft Pannenshop

Dank u wel voor uw feedback, hoewel het spijtig is te horen dat uw ervaring niet positief was.

Direct na het ontvangen van uw klacht hebben we getracht telefonisch contact met u op te nemen om de situatie te bespreken en mogelijke oplossingen te verkennen. Tijdens ons gesprek heeft u aangegeven dat u op de hoogste stand, stand 9, kookte en frequent gebruik maakte van de boostfunctie. Ook gaf u aan dat u de pannen aan het voorverwarmen was, echter, op deze hoge standen wordt de pan aanzienlijk warmer dan de maximale temperatuur die het inductiematje aankan (260 graden Celsius). Dit kan resulteren in oververhitting en, zoals u heeft ervaren, zelfs brandgevaar met zich meebrengen. Bovendien kan dit schadelijk zijn voor uw pannen.

Het spijt ons te horen dat u het gevoel had dat wij niet voldoende kennis van zaken zouden hebben. Wij willen benadrukken dat wij als bedrijf ruime ervaring hebben met inductiekoken en de bijbehorende problematiek. We streven ernaar om onze klanten te voorzien van deskundig advies en oplossingen voor hun kookbehoeften.

Helaas leek u niet open te staan voor de suggesties en adviezen die we tijdens ons gesprek hebben aangedragen. We betreuren het dat we u niet verder kunnen helpen als er geen ruimte is voor verdere communicatie en samenwerking.

Mocht u toch nog openstaan voor een gesprek of verdere assistentie, dan nodigen we u van harte uit om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te luisteren en samen te werken aan een oplossing die aan uw behoeften voldoet.

• Pieter van Stratum
    Geverifieerde klant van Inductie Pannenshop

Snelle levering en goedkoper dan Bora zelf

• Willy Leynse

• Joop Goes
    Geverifieerde klant van Kookplaatafzuigfiltershop.nl

Prima prijs, zeer snelle levering.

• Henny Molenaar
    Geverifieerde klant van Downdraft Pannenshop

Keurige en snelle levering van de bestelde pannen. Zijn ook goed bereikbaar. Zeker aan te raden

• Nel Voogt
    Geverifieerde klant van Inductie Pannenshop

Zeer snelle levering. Zondag besteld, dinsdag in huis.

• E.U.
    Geverifieerde klant van Inductie Pannenshop

Snelle en correcte levering.

• Sven Tel
    Geverifieerde klant van Inductie Pannenshop

Snelle service, goed geholpen en orgineel product tegen scherpe prijs!

• Paul Meivogel
    Geverifieerde klant van Inductie Pannenshop

Goed en goedkoop snelle levering

• Marcia Drijver
    Geverifieerde klant van Inductie Pannenshop

Bora filter neem toch altijd de orginele filter op andere sites kost hij al meer dan 100euro en hier is hij goedkoper,,en een snelle levering

• Monique

Perfecte winkel

• Mirjam Roters
    Geverifieerde klant van Downdraft Pannenshop

Snelle levering. Mooi product. Bevalt uitstekend.

• Nicolas Moerman

Helle snelle levering.

• J G Koppen Storm
    Geverifieerde klant van Downdraft Pannenshop

Prijs goed, levering korrelt en snel

• IERA Boutisma
    Geverifieerde klant van Downdraft Pannenshop

Product goed aangekomen. Prijs in combinatie met kwaliteit, zeer goed.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Inductie Pannenshop

Fijne pannen. Practisch met afgieten.

• van der Kooij
    Geverifieerde klant van Inductie Pannenshop

Snelle levering, zeer tevreden dusn

• Cornelis Siemensma

Ok allemaal

• Mirjam
    Geverifieerde klant van Downdraft Pannenshop

Kwalitatief goed aanbod. Snelle levering.