Aanmelden

Mister Glas

Geen lid

Website: https://www.misterglas.nl/

Datum: 04-07-2018

Mister Glas vermeld het WebwinkelKeur. Mister Glas is geen lid van ons keurmerk.

Screenshot(s) van het misbruik

Screenshot Mister Glas

van 04-07-2018

Screenshot Mister Glas

van 04-07-2018

Over Webwinkelkeur

Stichting WebwinkelKeur is een non-profit organisatie met een innovatief keurmerk en klantbeoordelingssysteem voor webwinkels in één. Webwinkels die het keurmerk dragen zijn door ons gecontroleerd op de geldende wetgeving en kunnen recensies via ons systeem verzamelen.

Ongelukkigerwijs komt het voor dat webwinkels ons beeldmerk misbruiken door deze onterecht op de website te plaatsen. Een webwinkel misbruikt ons beeldmerk, als: het keurmerk in het verleden door ons is ingetrokken of is stopgezet. Of wanneer deze wordt getoond door een webwinkel die nooit lid bij ons is geweest.

Wij van WebwinkelKeur willen misbruik tegengaan, zodat we online winkelen weer een stukje veiliger kunnen maken. De genoemde webwinkel is meerdere keren gewaarschuwd. Doordat de webwinkelier zich niet heeft gehouden aan de openstaande verplichtingen, is er een melding van de webwinkel gemaakt. De webwinkelier kan de melding laten verwijderen als hij of zij zich aan de verplichtingen voldoet.

Homepage Webwinkelkeur