SEOshop/Lightspeed APP update: Meertalige ondersteuning en meer

We hebben deze week weer een mooie update gedaan aan de Lightspeed/SEOshop APP. Zo hebben we het eenvoudiger gemaakt voor jouw klanten om een beoordeling achter te laten en bieden we nu meertalige ondersteuning.

Meertalige ondersteuning

De Lightspeed (voormalig SEOshop) APP stuurt vanaf nu automatisch de taal van de klant mee. Leden met een PRO pakket kunnen daarmee gebruik maken van meertalige uitnodigingen. Jouw klant ontvangt een uitnodiging om een beoordeling te plaatsen in zijn eigen taal. Momenteel ondersteunen we hierbij Nederlands, Engels, Duits, Frans & Spaans. Activeer het PRO pakket via ons dashboard, login en kies Account > Pakket. Je kunt daar vervolgens eenvoudig het PRO pakket activeren.

Klantnaam voor ingevuld

Waarom de klant zijn e-mailadres, ordernummer en naam laten invullen als hij een beoordeling plaatst als deze gegevens al bekend zijn? Bij het plaatsen van een beoordeling hoeft een klant nu enkel nog een waardering + tekst in te vullen. Hiermee wordt het plaatsen van een beoordeling nog gemakkelijker. Gmail gebruikers hoeven daarbij niet eens onze website te bezoeken.

Laat je beoordeling achter in de APPstore
Laat je beoordeling achter in de APPstore

Gratis APP nog niet geïnstalleerd?

De APP is sinds enige tijd helemaal GRATIS te gebruiken. Installeer hem snel. Neem voor hulp gerust even contact met ons op.

Nog geen PRO pakket?

Ga naar ons dashboard, login en kies Account > Pakket. Je kunt daar vervolgens eenvoudig het PRO pakket activeren.

Waardeer ons in de APP store

Vind je dit een mooie aanvulling? Waardeer ons dan via de Appstore van Lightspeed. Alvast bedankt! Natuurlijk blijven we niet stil zitten en volgen er in de nabije toekomst nog meer mooie updates.