Testers gezocht voor nieuwe ledenpagina!

testers gezocht nieuwe ledenpagina webwinkelkeur

Jullie mening is ons veel waard gezien jullie gebruik maken van onze diensten, en wij willen dat jullie daar tevreden over zijn. Daarom vroegen wij enkele weken geleden welke nieuwe feature jullie liever zagen. De meeste stemmen gingen uit naar een nieuwe ledenpagina. We hebben in de tussentijd keihard gewerkt om een gave pagina voor jullie te kunnen ontwikkelen.

Nu zijn veranderingen altijd een beetje eng:“Valt het in de smaak bij jullie?”, “Is het gebruiksvriendelijk?”, “Is het écht beter dan de oude ledenpagina?” – Hiervoor zoeken we nu testers! Test jij met ons mee?

Bètaversie testers gezocht

Omdat jullie de gebruikers zijn van de nieuwe ledenpagina, is het wel zo handig om jullie de nieuwe pagina te laten testen. Daarom zoekt WebwinkelKeur nieuwsgierige leden die deze versie voor een langere tijd willen uitproberen en hun mening hierover willen delen. De nieuwe ledenpagina zit immers nog in haar bètajasje en vraagt misschien om nog wat aanpassingen. Wie anders dan de uiteindelijke gebruikers zelf die dat als beste kunnen doen? Juist ja, jullie!

We zouden het erg tof vinden als je de pagina wilt uitproberen en horen graag wat je ervan vindt. Op die manier kunnen we de komende tijd bepaalde dingen nog beter maken voor de gebruikers. Het is belangrijk dat de gebruikers van onze diensten ook écht tevreden zijn met onze diensten.

Meld je aan als tester!

Ook wij vinden veranderingen spannend. We hebben ons best gedaan een pagina te ontwikkelen die goed én gebruiksvriendelijk is. Graag horen we wat je ervan vindt en of je puntjes tegenkomt die wellicht aanpassingen kunnen gebruiken. Op die manier kunnen wij de ledenpagina verder voor jullie optimaliseren, voordat iedereen overgaat naar de nieuwe ledenpagina.

Heb je geswitcht en wil je toch weer gebruik maken van de oude pagina? Geen probleem! Dan klik je eenvoudig weer op de switchknop binnen jouw dashboard en is er (nog) niets voor je veranderd. We zouden het echter leuk vinden als je de pagina minstens enkele weken wilt testen :-). Dit helpt ons om bepaalde zaken nóg beter te optimaliseren.

testers gezocht nieuwe ledenpagina webwinkelkeur