2dehands-iphone-kopen.nl

2dehands-iphone-kopen.nl

Bij 2dehands-iphone-kopen.nl kunt u voor zeer aantrekkelijke prijzen een refurbished tweedehands iPhone kopen met garantie en een goede service.
8,9

• Dick Kuyper

Snelle levering prima service

• Krasimira
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

The phone was delivered on the next day, which in my case was Saturday afternoon. This went exactly as specified on the website and in the email order confirmation. A Life saver, since my old phone died on Friday afternoon. Phone condition and packaging very good. I couldn't be happier and will definitely recommend to anyone.

• Hoe beoordeel je 2dehands-iphone-kopen.nl?

• A.raaijmakers

Ben heel tevreden

• Erik van de Voort
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

Volgens afspraak geleverd en van goede kwaliteit.

• Janus Smits
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

snelle levering. Goede service.

• Gros Monique
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

Wij hadden pech dat onze bestelde I-phone niet meer te repareren was maar we kregen een nieuwe toegestuurd.
    Goede service en vriendelijke personeel..TOP SERVICE

• Smans Erik
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

Snel en correct verloop van de transactie, helemaaal zoals afgesproken !

• Kiewiet
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

5e iPhone hier gekocht! Super mooi en goede iphone. De 4e iPhone was steeds wat mee (camera werkte niet goed), hoe lastig het ook was de service was perfect.
    Wij komen steeds weer terug met ons gezin.

• K. Van Meenen
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

Prima geleverd wat we besteld hebben in de verwachte staat.

• Peter

iPad snel geleverd.
    Ondanks refurbished geen gebruikssporen

• PeMo
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

Snelle levering..iPhone als nieuw. Erg tevreden

• svenfix
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

zeer behulpzaam en goede service en zeer snel.

• Lody Anthonio
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

Alles duidelijk bij het bestellen, goede omschrijving, snelle levering en goed verpakt. Verder werkt het product naar behoren.

• Stal Yn iT Span
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

Ik heb eerst mijn oude tablet verkocht, dit is keurig afgehandeld volgens afspraak.
    Daarna heb ik een I Pad Air gekocht, hierbij gebruik gemaakt van de extra kortingscode die ik had ontvangen.
    Tevens een USB kabel voor mijn I Phone besteld. Beide werden op korte termijn geleverd.
    We hebben inmiddels al meerdere keren hier bestel omdat de kwaliteit van het geleverde prima is en de service eveneens.

• Hillie Bodde-Drenth
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

Heel tevreden. Donderdags besteld en vrijdags al thuis. Alleen batterijconditie was niet 100% maar 90%. Maar dat was super gauw opgelost met weer een nieuwe batterij. Dit is mijn 2 e iPhone die ik hier koop. Vorige is 4 jaar meegegaan( doet het nog maar is verouderd) hoop hier ook net zo lang plezier van te hebben.

• Arjen
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

Duidelijke website. Snelle afhandeling van de bestelling van de tweedehands iPhone. Was de volgende dag in huis. Telefoon ziet er als nieuw uit!

• Leen Bouwman
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

Heel tevreden over mijn aankoop.
    Snel geleverd en prima service.

• Huub van Alphen
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

Intussen voor de derde keer een iPhone / iPad gekocht bij dit bedrijf.
    Onze ervaringen zijn bijzonder goed en we bevelen dit bedrijf aan, voor iedereen die een gebruikte telefoon of iPad wil kopen.
    De service is uitstekend.

• J Mulkens Valkenburg
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

Heb hele goede ervaringen met dit bedrijf, er ging iets fout met mijn bestelling, werd telefonisch door Berry op perfecte wijze geholpen, ik zou de verkeerde bestelling meteen gratis opsturen, Berry zou het zorgen dat het pakket de volgende dag in de middag worden bezorgd. Om 9 uur s' morgen werd er door GLS aangebeld het pakketje werd met spoed bezorgd. Prima Service, deze week zal er een nieuwe bestelling worden geplaats.
    Ga zo door met zaken doen, Berry nogmaals bedankt voor de goede service.

• G.W. Grimmerink
    Review voor 2dehands-iphone-kopen.nl

Ik ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid van dit bedrijf.
    Een bijgeleverd oplaadkabeltje was defect, werd de volgende dag nagestuurd.
    Het geleverde toestel is perfect.