Albero d'uliva
Verkoop van authentieke Italiaanse producten en aanverwanten
4,8

• Klant
    Review voor Albero d'uliva

Goede producten, levering, service en contact.

• Laurens
    Review voor Albero d'uliva

ierrbes jeejtGle, oneHebnetebo.gsol iek lsida rk tetpa.ltr dgaeloiereenlore.jnkgam oh nie tm la eetedtel pj ae tsftg gw cnivre dt ln saebfOiseeao a

• Hoe beoordeel je Albero d'uliva?

• Annika
    Review voor Albero d'uliva

Ik heb drie weken geleden besteld, 1,5 week geleden een bericht gedaan. Geen gehoor of communicatie en niets ontvangen. Net weer een mail gestuurd, als je als webshop niet kunt leveren, geef dan geld terug!

• Cecilia
    Review voor Albero d'uliva

Bestelling niet ontvangen, geen communicatie mogelijk

Beste Cecilia,

Ik kan geen mails vinden in de inbox. Naar aanleiding van je ordernummer zal ik je mail adres opzoeken en je een bericht sturen.

• Koen
    Review voor Albero d'uliva

Ik moet helaas de slechte commentaren bevestigen. Onbereikbaar, bestelling half geleverd, na aandringen beloftes terug te betalen, geen geld ontvangen, geen antwoordmeer (geblokkeerd?). Na twee maand is men mij nog steeds geld schuldig. Dit zijn zeer ongepaste praktijken. Ik raad eenieder die een normale service verwacht af bij dit “bedrijf” te bestellen.

*** update: kort na het verschijnen van dit bericht werd het verschuldigde bedrag prompt overgemaakt.

Beste Koen,

Ik heb gereageerd naar aanleiding van je mail. Van deze review had ik namelijk nog geen melding gekregen.

• Madeleine
    Review voor Albero d'uliva

Een nieuwjaarsmail van Albero d’oliva ontvangen: ik begrijp niet hoe deze mevrouw nog reclame voor haar zogenoemde bedrijf durft te maken. Mijn eerste bestelling in 2021 niet compleet ontvangen, en na haar ziekenhuisopname zou dit verrekend worden met mijn volgende bestelling. Die volgende bestelling à € 54,85 heb ik echter nooit ontvangen. Diverse malen gereclameerd, geen enkele reactie. Toen ik vorig jaar een reclame-nieuwsbrief van haar kreeg heb ik dit weer aan haar gemeld, en ja hoor, wéėr wegens ziekte of andere omstandigheden waren mijn bestelling en/of mails nooit goed bij haar binnen gekomen. Duizend excuses, en ze zou dit onmiddellijk goed maken…. U raadt het al, nooit meer iets gehoord. En u raadt het al: ook in deze niewjaarsmail worden er weer omstandigheden als excuus aangevoerd voor de afwezige communicatie, dwz voor het schaamteloze gebrek aan levering. VERGOGNATI!!!
    Update:
    op 3 januari een bericht van Claudia ontvangen dat ze het geld zal terugstorten. U raadt het al: tot op heden (27 jan.) niets ontvangen. Zijn bijzondere omstandigheden weer de oorzaak of is deze mevrouw gewoon een pathologische leugenaar?

• Onbetrouwbaar!!
    Review voor Albero d'uliva

2 flessen Toschi Latte di Mandorla besteld, maar kreeg iets anders, n.l Toschi Orzata. Lijkt misschien op elkaar, maar is toch echt een andere smaak. Bij verschillende webshops gecheckt aangezien Claudia beweerde na verschillende mail en belpogingen van mijn kant, dat het hetzelfde is, maar daar zag ik dat ze beide producten verkopen. Dus pure lariekoek, weer een berichtje gestuurd naar Claudia, maar mevrouw reageert niet meer!! Om witheet van te worden!!! Ik wil mijn geld terug mevrouw Claudia, anders kom ik het halen en dat willen we niet toch!!!!?

• Evi
    Review voor Albero d'uliva

Ik heb hier een aantal flessen Estathé ice tea besteld. Volgens mij is dit de enige webshop in Nederland die 1,5L flessen van het italiaanse merk verkoopt! Toen ik reviews van anderen las kreeg ik een beetje schrik.. Ik had een mailtje verstuurd hoe lang verzenden zou duren maar kreeg daar na 1 week geen antwoord op. Toen heb ik gekeken voor andere contact mogelijkheden en heb ik via Instagram direct contact gekregen. De mails waren niet beantwoord vanwege ziekte. De eigenaar zou snel van zich laten horen wb de bestelling. Na het weekend kreeg ik meteen een update en meldde ze dat de citroen smaak van Estathé niet op voorraad was en bood ze me een ander merk ice tea aan. Toen ik vroeg of ik allemaal perzik smaak van Estathé kon ontvangen was dit prima. Ik vroeg naar de levering en die zou 1 à 2 werkdagen duren (via PostNL). Ik kreeg per mail + via Instagram de track en trace code doorgestuurd en de volgende dag was de bestelling al binnen. Er zat ook nog een leuke krant bij over Italië + een pen. Dus nog terugkomend op vorige reviews die slecht waren: Via Instagram werd er elke keer meteen gereageerd dus misschien is dit platform wat makkelijker om te communiceren ipv de mail! Ik kan nu thuis lekker genieten van mijn geliefde Estathé terwijl ik in gedachten weer terug op vakantie ben en op een terrasje in Italië zit

Goeie morgen Evi,

Bedankt voor het achter laten van een review.
    Tot de volgende keer!

• Stijn
    Review voor Albero d'uliva

Producten zes weken geleden besteld en betaald via Italiaansedelicatesse.eu. Nooit wat ontvangen en geen reacties op mails. Telefoon lijkt afgesloten. Erg vervelend. Moet nu via PayPal een terugbetaal procedure opzetten. Ronduit onbetrouwbaar bedrijf dat mij veel frustratie brengt.

• Harald
    Review voor Albero d'uliva

20 September bestelling geplaatst en betaald. Tot op heden niks ontvangen. App contact gehad waarin ze schreef dat ze het zou oppakken en het geld zou terugstorten. Helaas loze woorden.
    ** Inmiddels het geld retour ontvangen**

Goeie morgen Harald,

De annulering had voordat je dit bericht schreef plaats gevonden. Ik stort het bedrag terug via Multisafepay en kan altijd een paar dagen duren voordat het bij jullie is bij geschreven.
    Op 23 oktober jl. heeft u mij een bevestiging gestuurd dat u het bedrag op uw rekening had en bedankt voor de afhandeling.

• Nils G.
    Review voor Albero d'uliva

Erg vriendelijke en nette service. En vooral precies de producten die ik zocht.

• Sharon
    Review voor Albero d'uliva

Op 18 september een bestelling geplaatst en betaald. Wat ik heb besteld is volgens de webshop op voorraad maar na een bevestiging heb ik nog steeds niets ontvangen op mails en telefoons wordt niet gereageerd.

• harald hendriks
    Review voor Albero d'uliva

Ik heb 24 aug een bestelling geplaatst, tig mails verstuurd en wel 30x gebeld. GEEN REACTIE. Zoals ik nu ook lees ben ik niet de enige. Ik zou mijn bestelling graag nog willen ontvangen. Anders doe ik het via een andere weg en zorg ik dat ik ze eindelijk wel thuis gestuurd krijg. Hoe moeilijk kan het zijn om de telefoon gewoon op te pakken en je klanten te woord te staan. Echt nooit meegemaakt dit.

• Eveline Lubbe
    Review voor Albero d'uliva

14 augustus bestelling geplaatst en tot op heden niets ontvangen of gehoord over mijn bestelling. Emails worden niet beantwoord en de telefoon wordt niet opgenomen. Via website contactformulier ingevuld, ook geen reactie op ontvangen.

Update 2/11/23 op 19/9 heb ik een bericht ontvangen van de eigenaar met excuses en het voorstel om mijn bestelling te annuleren. Hier heb ik dezelfde dag nog op geantwoord met een akkoord voor annulering. 27/9 heb ik nog een herinnering gestuurd of mijn bestelling nu geannuleerd kan worden. 13/10 nogmaals een herinnering gestuurd. Maar nog steeds geen enkele reactie terug. Onbegrijpelijk.

Beste Eveline,

Helaas heb ik geen mail van u voorbij zien komen. Ben een lange tijd afwezig geweest, waardoor mails niet gelezen werden. Echter de laatste weken ben ik zeer actief met het beantwoorden van de mails. De telefoon beantwoorden schiet hierbij soms in. Excuses voor het ongemak.
    Vandaag zal ik contact met u opnemen.

• Sandro
    Review voor Albero d'uliva

20 augustus 3 flessen cremoncello di sicilia besteld. 2x mandorla 1x limone.
    De bestelling is zojuist keurig afgeleverd met een persoonlijk briefje van Claudia.
    Ondanks dat ik zelf vergeten was mijn huisnummer te vermelden en dit later heb doorgemaild is de juiste bestelling keurig verpakt afgeleverd.
    De prijzen van de flessen cremoncello zijn prima en dat het lekker is weet ik al.
    Bedankt voor de cremoncello Claudia.

1 punt voor verbetering is misschien betere telefonische bereikbaarheid, het lukte mij niet contact te leggen per telefoon

Goeie morgen Sandro,

Hartelijk dank voor het delen van jou ervaring. Nogmaals bedankt voor je bestelling & vertrouwen.
    Wat betreft de feedback over het telefonisch contact, ga ik eraan werken.

• A. van den Heuvel
    Review voor Albero d'uliva

Ik heb op 20/7/23 een fles latte di mandorla besteld en direct betaald. Daarop ontving ik meteen een automatische bevestiging van mijn bestelling. Op de website staat verder dat er voldoende flessen op voorraad zijn, dus dit zou geen belemmering moeten vormen. Ik heb sindsdien niets meer ontvangen of gehoord. Na het verstrijken van een weekend en 3 werkdagen heb ik een e-mail gestuurd, waar ik een week later nog altijd geen antwoord op heb ontvangen. Kortom, mijn ervaring is exact dezelfde als de negatieve ervaringen hieronder, dus ik zou niemand aanraden om bij deze webshop te bestellen.

Beste heer/mevrouw van den Heuvel,
    Naar aanleiding van dit bericht, heb ik de mail box gecontroleerd en helaas heb ik geen mail van u gezien.
    Zou u nogmaals een mail kunnen sturen naar klantenservice@italiaansedelicatesse.eu zodat ik dit kan oppakken en kijken wat er gebeurd is?

• Sonia S.
    Review voor Albero d'uliva

I have placed an order on July 6th. Since then, I have sent multiple emails and messages (Whatsapp, Linkedin etc..) to have an update or a tracking code about the shipment but nobody ever answered besides a message on Linkedin "we'll look into it". And that was it. They just took the payment and never sent the products or issued a refund. I'm now proceeding to report this to iDeal as it seems quite a common problem, reading other reviews.

Good day Sonia,

After getting your message on linkedin I have made some research on your order. Like I also have told you my e-mail not all of the products where on stock. That was the reason that your order was not shipped yet.
    We have 30 days to deliver products which are not on stock. This is written in the "Algemene Voorwaarden"
    Products which are not on stock, you can them order by back order and you will see "na bestelling" on your order.
    By e-mail I also have you confirmed that I will cancel the order and make the refund. The refund is already made and can take some days before it is on your account. This is becasue we made the refund by Multisafepay. The same platform where you make the payment with.

Kind Regards,

• Erica
    Review voor Albero d'uliva

Mijn bestelling van 16-04-2023 nooit gekregen. Geen reactie op mijn berichten met het verzoek indicatiedatum bestelling.

Beste Erica,

Zou je een mail kunnen sturen met je bestelnummer? Ik kan namelijk op uw naam geen bestelling vinden.

• Stephanie
    Review voor Albero d'uliva

Meerdere mailtjes verzonden na maar een gedeelte van mijn bestelling ontvangen te hebben.

30 april 2023 bestelling geplaatst maar deze werd maar deels geleverd.
    Het volgende ontbrak: Olio di Soverato Intenso Fruitig.
    22 & 30 mei mail verzonden met het verzoek deze alsnog te leveren. Nog een bericht via de site geplaatst maar nog steeds nul reactie.

• Anja
    Review voor Albero d'uliva

Heb van die fantastische pinchos besteld die negens anders meer verkrijgbaar waren, ben hier zo blij mee.er waren wat problemen met de post maar uiteindelijk heb in alles gekregen. Hartelijk dank Claudia

Goeie middag Anja,

Bedankt voor deze mooie review. Tot een volgende keer in de shop.