Albero d'uliva
Verkoop van authentieke Italiaanse producten en aanverwanten
7,3

• Robin
    Review voor Albero d'uliva

Op 30 september een bestelling gedaan, op 9 oktober een bericht gestuurd wanneer ik mijn bestelling kon verwachten? Ik kreeg te horen dat dit nagevraagd werd en teruggekoppeld zou worden. Op 17 oktober zelf maar weer een bericht gestuurd waar het bleef en ik kreeg het antwoord

“ Goeie middag Robin,
    Het pakket blijkt retour te zijn gekomen omdat er flesjes kapot zijn gegaan.
    Ik zal een nieuwe verzending klaar maken en naar je toe verzenden. Ook zul je van mij de track & trace code ontvangen.”

Op 22 oktober zelf om de track en trace code gevraagd, geen reactie.

Op 24 oktober gemeld dat ik het allemaal te lang vind duren en van mijn bestelling af zie.
    Hier kreeg ik het antwoord op dat het terug betaald zou worden en tot op heden niks meer gehoord, ook niet nadat ik meerdere berichten gestuurd heb wanneer ik het geld terug kan verwachten en dergelijke.

Tot op heden alleen bericht gehad dat ze mijn berichten niet konden beantwoorden op Facebook door een “blokkade” maar nog steeds geen contact mogelijk via mail, telefoon, of facebook. (05-11)

Beste Robin,

Jammer dat je ons beoordeelt met 1 ster. Al je berichten zijn via Facebook gestuurd. Helaas hebben wij een blokkade op Facebook gehad waardoor we niet eerder hebben kunnen reageren op je bericht.

Team Albero d'uliva

• Marieke
    Review voor Albero d'uliva

Snelle uitlevering van de producten. Netjes een track & trace code gekregen. 1 type worstje was op nabestelling wat ik tijdens het bestel proces niet heb gezien, maar binnen een paar dagen ontvangen als nabestelling. Ook hiervan netjes bericht gekregen.

Hoi Marieke,

Bedankt voor je review en bericht. Tot de volgende keer!!

Met smakelijke groet,
    Claudia

• Hoe beoordeel je Albero d'uliva?

• Roos
    Review voor Albero d'uliva

Snelle service, mooie en heerlijk producten.

Antwoord van Albero d'uliva

Bedankt voor review. Tot ziens in de shop!