Albero d'uliva
Verkoop van authentieke Italiaanse producten en aanverwanten
5,0
29 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 29 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Nils G.
    Review voor Albero d'uliva

    Erg vriendelijke en nette service. En vooral precies de producten die ik zocht.

  • Sharon
    Review voor Albero d'uliva

    Op 18 september een bestelling geplaatst en betaald. Wat ik heb besteld is volgens de webshop op voorraad maar na een bevestiging heb ik nog steeds niets ontvangen op mails en telefoons wordt niet gereageerd.

  • Hoe beoordeel je Albero d'uliva?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • harald hendriks
    Review voor Albero d'uliva

    Ik heb 24 aug een bestelling geplaatst, tig mails verstuurd en wel 30x gebeld. GEEN REACTIE. Zoals ik nu ook lees ben ik niet de enige. Ik zou mijn bestelling graag nog willen ontvangen. Anders doe ik het via een andere weg en zorg ik dat ik ze eindelijk wel thuis gestuurd krijg. Hoe moeilijk kan het zijn om de telefoon gewoon op te pakken en je klanten te woord te staan. Echt nooit meegemaakt dit.

  • Eveline Lubbe
    Review voor Albero d'uliva

    14 augustus bestelling geplaatst en tot op heden niets ontvangen of gehoord over mijn bestelling. Emails worden niet beantwoord en de telefoon wordt niet opgenomen. Via website contactformulier ingevuld, ook geen reactie op ontvangen.

    Antwoord van Albero d'uliva

    Beste Eveline,

    Helaas heb ik geen mail van u voorbij zien komen. Ben een lange tijd afwezig geweest, waardoor mails niet gelezen werden. Echter de laatste weken ben ik zeer actief met het beantwoorden van de mails. De telefoon beantwoorden schiet hierbij soms in. Excuses voor het ongemak.
    Vandaag zal ik contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Claudia

  • Sandro
    Review voor Albero d'uliva

    20 augustus 3 flessen cremoncello di sicilia besteld. 2x mandorla 1x limone.
    De bestelling is zojuist keurig afgeleverd met een persoonlijk briefje van Claudia.
    Ondanks dat ik zelf vergeten was mijn huisnummer te vermelden en dit later heb doorgemaild is de juiste bestelling keurig verpakt afgeleverd.
    De prijzen van de flessen cremoncello zijn prima en dat het lekker is weet ik al.
    Bedankt voor de cremoncello Claudia.

    1 punt voor verbetering is misschien betere telefonische bereikbaarheid, het lukte mij niet contact te leggen per telefoon

    Antwoord van Albero d'uliva

    Goeie morgen Sandro,

    Hartelijk dank voor het delen van jou ervaring. Nogmaals bedankt voor je bestelling & vertrouwen.
    Wat betreft de feedback over het telefonisch contact, ga ik eraan werken.

    Met smakelijke groet,

    Claudia
    Albero d'uliva

  • A. van den Heuvel
    Review voor Albero d'uliva

    Ik heb op 20/7/23 een fles latte di mandorla besteld en direct betaald. Daarop ontving ik meteen een automatische bevestiging van mijn bestelling. Op de website staat verder dat er voldoende flessen op voorraad zijn, dus dit zou geen belemmering moeten vormen. Ik heb sindsdien niets meer ontvangen of gehoord. Na het verstrijken van een weekend en 3 werkdagen heb ik een e-mail gestuurd, waar ik een week later nog altijd geen antwoord op heb ontvangen. Kortom, mijn ervaring is exact dezelfde als de negatieve ervaringen hieronder, dus ik zou niemand aanraden om bij deze webshop te bestellen.

    Antwoord van Albero d'uliva

    Beste heer/mevrouw van den Heuvel,
    Naar aanleiding van dit bericht, heb ik de mail box gecontroleerd en helaas heb ik geen mail van u gezien.
    Zou u nogmaals een mail kunnen sturen naar klantenservice@italiaansedelicatesse.eu zodat ik dit kan oppakken en kijken wat er gebeurd is?
    Met vriendelijke groet,
    Claudia
    Albero d'uliva

  • Sonia S.
    Review voor Albero d'uliva

    I have placed an order on July 6th. Since then, I have sent multiple emails and messages (Whatsapp, Linkedin etc..) to have an update or a tracking code about the shipment but nobody ever answered besides a message on Linkedin "we'll look into it". And that was it. They just took the payment and never sent the products or issued a refund. I'm now proceeding to report this to iDeal as it seems quite a common problem, reading other reviews.

    Antwoord van Albero d'uliva

    Good day Sonia,

    After getting your message on linkedin I have made some research on your order. Like I also have told you my e-mail not all of the products where on stock. That was the reason that your order was not shipped yet.
    We have 30 days to deliver products which are not on stock. This is written in the "Algemene Voorwaarden"
    Products which are not on stock, you can them order by back order and you will see "na bestelling" on your order.
    By e-mail I also have you confirmed that I will cancel the order and make the refund. The refund is already made and can take some days before it is on your account. This is becasue we made the refund by Multisafepay. The same platform where you make the payment with.

    Kind Regards,

    Claudia

  • Erica
    Review voor Albero d'uliva

    Mijn bestelling van 16-04-2023 nooit gekregen. Geen reactie op mijn berichten met het verzoek indicatiedatum bestelling.

    Antwoord van Albero d'uliva

    Beste Erica,

    Zou je een mail kunnen sturen met je bestelnummer? Ik kan namelijk op uw naam geen bestelling vinden.

    Met vriendelijke groet,
    Claudia
    Albero d'uliva

  • Stephanie
    Review voor Albero d'uliva

    Meerdere mailtjes verzonden na maar een gedeelte van mijn bestelling ontvangen te hebben.

    30 april 2023 bestelling geplaatst maar deze werd maar deels geleverd.
    Het volgende ontbrak: Olio di Soverato Intenso Fruitig.
    22 & 30 mei mail verzonden met het verzoek deze alsnog te leveren. Nog een bericht via de site geplaatst maar nog steeds nul reactie.

  • Anja
    Review voor Albero d'uliva

    Heb van die fantastische pinchos besteld die negens anders meer verkrijgbaar waren, ben hier zo blij mee.er waren wat problemen met de post maar uiteindelijk heb in alles gekregen. Hartelijk dank Claudia

    Antwoord van Albero d'uliva

    Goeie middag Anja,

    Bedankt voor deze mooie review. Tot een volgende keer in de shop.

    Met smakelijke groet,

    Claudia
    Albero d'uliva

  • Ana Paula
    Review voor Albero d'uliva

    Bestelling gedaan 17/4 en betaald. Meerdere malen gevraagd wanneer er geleverd gaat worden. Order UPDATE: op 24/4/2023 heb ik een nog geen antwoord gekregen. UPDATE :27/4/2023 heb ik toch nog mijn één deel van mijn bestelling gekregen had 8 flessen Averna besteld en betaald en heb er maar 6 gekregen heb mailtje gestuurd maar geen antwoord gekregen dus ik wacht nog op mijn 2 flessen ik hoop dat ze nog krijgt

    Antwoord van Albero d'uliva

    Beste Ana,
    Bedankt voor je bericht. In de mailbox heb ik geen enkele mail mogen ontvangen waarin jouw vraag staat over de levering, daarnaast ook geen annulering. Deze bestelling is op 18/4 opgehaald door PostNL. Via de site heb je een track & trace code ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Claudia
    Albero d'uliva

  • Anne Van Poucke
    Review voor Albero d'uliva

    Bestelling geplaatst op 15 februari en nooit ontvangen. Geen enkele antwoord op mijn mails. Geen producten en geen terugstorting. Voor mijn is dit pure diefstal!

    Antwoord van Albero d'uliva

    Goeie morgen Anne,

    Je bestelling is niet goed binnen gekomen, waardoor deze niet is verwerkt. Onze excuses voor het ongemak. Zoals we ook via Paypal hebben laten weten is je terugbetaling aan hun doorgegeven en zal paypal het verder afhandelen.

    Hopelijk je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

    Met vriendelijke groet,

    Claudia
    Albero d'uliva

  • Louisa
    Review voor Albero d'uliva

    Geen groot assortiment wel mooie en lekkere producten. Tevreden of de aflever tijd, prijs en kwaliteit.
    Blij, blij, blij

    Antwoord van Albero d'uliva

    Hoi Louisa,

    Bedankt voor je feedback en review. Mocht je specifiek opzoek zijn naar een product, neem gerust contact met ons op. We kunnen altijd kijken wat we daarin voor je kunnen betekenen.

  • A R
    Review voor Albero d'uliva

    Even was er paniek over mijn bestelling door een fout van Post NL. Claudia liet weten dat dit geen probleem was en ze bereid was mee te denken. Ze verzond opnieuw dezelfde order uit en was ontzettend aardig en klantgericht in haar contact. Er valt nog zoveel lekkers uit haar uitgebreide assortiment te kiezen, ik bestel zeker weer!

    Antwoord van Albero d'uliva

    Goeie dag A.R,

    Hartelijk dank voor je mooie review. Tot een volgende keer in de shop.

    Met smakelijke groet,

    Claudia
    Albero d'uliva

  • Yoell
    Review voor Albero d'uliva

    Zoooooo lekker 🤪 Italiaanse snoeperij besteld. Besteld en binnen een paar dagen is huis. Weekend zat er tussen 😅. De verpakking van de Chocolaatjes zijn extra verwikkelt in papier tegen de warmte? Prijs vs kwaliteit en service zijn top. Zeker niet de duurste.

    Antwoord van Albero d'uliva

    Goeie dag Yoell,

    Bedankt voor je mooie review. Tot een volgende keer.

    Met smakelijke groet,

    Claudia
    Albero d'uliva

  • Roos
    Review voor Albero d'uliva

    Heerlijke Italiaanse delicatessen, likeur en siropen, de laatste vinden mijn kinderen heel lekker, in Italië op een terras gedronken, een ware traktatie. Heel blij dat dit product nu ook in Nederland te koop is. Binnen een paar dagen ontvangen, helaas was er een besteld product niet meer op voorraad, deze wordt alsnog nageleverd. Pas geleden dit bedrijf door een moeder op het schoolplein aanbevolen om vers gemaakte tiramisú te bestellen, dit heb ik dan ook besteld voor de verjaardag van mijn partner, hoewel hij geen zoetekauw is, vond hij deze luchtig en niet te zoet. Ik ben een zeer tevreden klant.

    Antwoord van Albero d'uliva

    Hoi Roos,

    Bedankt voor je mooie review. Geniet van de siropen en chips.

    Met smakelijke groet,

    Claudia
    Albero d'uliva

  • Kawtar
    Review voor Albero d'uliva

    Op 17 September 2022 heb ik een bestelling geplaatst en betaald bij Albero d'Uliva die ik tot op heden niet heb mogen ontvangen. Alle berichten worden genegeerd (contactformulier, Facebook, Instagram). Via Whatsapp heb ik Claudia (eigenares van de webshop) kort aan de lijn kunnen krijgen op 9 februari 2023. Toen werd mij beloofd dat ze het geld manueel terug zou storten. We zijn nu een maand verder en ik heb nog steeds niks ontvangen.

    **UPDATE: op donderdag 9 maart 2023 heb ik Claudia het volgende bericht gestuurd via Whatsapp: "Indien ik vandaag vóór 12u geen instantbetaling heb ontvangen voor het bedrag van 85 euro (aankoopprijs + verzendingskosten), neem ik contact op met politie NL."
    Het bedrag stond binnen het uur terug op mijn bankrekening en ik werd nadien op alle instanties geblokkeerd (Whatsapp, Instagram en Facebook).

    Boodschap aan alle gedupeerden; stel Claudia voor een dilemma: geld terugstorten OF politie NL bellen! Laat je niet doen door deze oplichtster! :)

    Antwoord van Albero d'uliva

    Beste Kawtar,

    Wij zijn zeker geen oplichters. Bij het terugstorten van betalingen verrichten wij ze via het betaalsysteem die wij gebruiken voor het ontvangen van betalingen. Jou terugbetaling is niet goed gegaan waardoor het zelf handmatig in orde hebben gemaakt. Betalingen naar het buitenland duren altijd langer met verwerken.



  • Kawtar
    Review voor Albero d'uliva

    OPLICHTERS.
    Op 17 September 2022 een bestelling geplaatst die ik tot op heden niet heb mogen ontvangen. Alle berichten worden genegeerd (contactformulier, Facebook, Instagram). Via Whatsapp heb ik Claudia kort aan de lijn kunnen krijgen op 9 februari 2023. Toen werd mij beloofd dat ze het geld terug zou storten. We zijn nu een maand verder en ik heb nog steeds niks ontvangen.

    Antwoord van Albero d'uliva

    Beste Kawtar,

    Het bedrag is al enige tijd geleden aan je terug geboekt. Daarnaast is het vorige week handmatig nogmaals aan je overgemaakt.

    Team Albero d'uliva

  • Nastija
    Review voor Albero d'uliva

    Looks like a real scam: they charged money for the order, then disappeared for 1,5 months, ignored emails and returned money only after warning that I'm going to submit a claim to the authorities.

    Avoid dealing with Alberto d'Uliva.

    Antwoord van Albero d'uliva

    Good day,

    Can you send an e-mail to klantenservice@italiaansedelicatesse.eu with order details? So we can look what happend.

  • R_teleurgesteld
    Review voor Albero d'uliva

    Ik heb in dec 2022 een bestelling gedaan. Omdat ze niet op tijd konden leveren heb ik in overleg met Claudia de bestelling geannuleerd en zou ik het geld terug ontvangen. Tot op heden helaas nog niets ontvangen en er wordt ook niet op mijn mails gereageerd. Heb nu haar voicemail ingesproken, ben benieuwd of er reactie komt.
    Update: het geld is inmiddels terug gestort

    Antwoord van Albero d'uliva

    Goeie dag,

    Kunt u een mail sturen naar klantenservice@italiaansedelicatess.eu zodat we kunnen kijken wat er is gebeurd?