Alga
ALGA biedt alles op het gebied van professioneel klimmateriaal voor de bouw en industrie. Werken op hoogte brengt gevaren met zich mee, bij ALGA weten we dat als geen ander. Veilig werken staat bij ons daarom hoog in het vaandel! Al ons klimmateriaal wordt in onze eigen fabriek in Nederland geproduceerd en voldoet dan ook aan de hoogst gestelde normen.
9,3

• G.A.B. de Jonge

Snel afgeleverd.

• Yke
    Geverifieerde klant van Alga

Zelf gemeten de maten . Helemaal topspul, past perfect dus kan huishoudtrap weer prima gebruiken zonder te krassen !!

• Maurice
    Geverifieerde klant van Alga

Helaas zonder bevestigingsmateriaal geleverd, anders 5 sterren gekregen.

Antwoord van Alga

Hi Maurice,

Als eerste dank voor je feedback, dat waarderen we enorm!

Het is erg lastig om de juiste montagemiddelen mee te sturen omdat deze per situatie verschillend zijn. Bijvoorbeeld moet de gevelladder tegen een stenen muur, damwandprofiel, houten gevelplaten of andere materialen. Als we standaard bevestigingsmateriaal meesturen is het risico te groot dat de ladder ondeugdelijk wordt bevestigt met alle gevolgen van dien.

Het niet meesturen van bevestigingsmateriaal is dus een bewuste keuze die we hebben gemaakt uit veiligheidsoverwegingen. Heb je advies nodig voor bevestiging nodig, of aanvullende vragen bel of mail dan zeker even, we helpen je graag! Onze mensen zijn direct te bereiken via : +31 (0)113 - 376 444 en/of info@alga.nl

Hartelijke groet,

Bert
    ALGA b.v.

• De Fietsloods Kamperland
    Geverifieerde klant van Alga

Super kwaliteit en goed service!

• M. Janssen
    Geverifieerde klant van Alga

M.i. zijn de verzendkosten niet in balans met het geleverde. Als je voor €.4,50 trapdoppen bestelt en dan voor meer dan €.10,- transportkosten moet betalen, vind ik ridicuul.
    Doe het in een stevig envelopje, dan is het gewoon brievenbuspost. Niet door een bezorgdienst in een doosje laten afleveren, zoals gebeurd is. Dit is verkeerde werkverschaffing en de klant op onnodige kosten jagen. Schandalig.

• B.H.J.Schimmel Schimmel
    Geverifieerde klant van Alga

Snelle en goede levering. De verzendkosten voor een kleine bestelling zijn wel hoog.

• Walter Claessen
    Geverifieerde klant van Alga

Goed product en met name hun bereikbaarheid per telefoon is uitstekend.
    Geen wachtrijen; gewoon bellen en oppakken. Kan niet beter.

• André van der Schraaf
    Geverifieerde klant van Alga

goede service en klantgericht. jammer dat er beschadigingen op de trap zaten. wat veroorzaakt is door de vervoerder. contact met Alga over gehad en ook dit werd zeer professioneel opgepakt. kortom een zeer fijn berdijf om mee werken.

• Johan

Goed product, snelle levering

• Robin
    Geverifieerde klant van Alga

Duidelijk webshop snelle levering.

• Erwin

Top service

• Marianne
    Geverifieerde klant van Alga

uitstekende service, vriendelijk, klantgericht. Goede kwaliteit trapvoetjes

• Ewald Behrens
    Geverifieerde klant van Alga

Zelfs spullen voor oude ladder nog te bestelen, en snel geleverd top👍

• geen
    Geverifieerde klant van Alga

prima product, compleet en snel geleverd

• Matthijs Aris
    Geverifieerde klant van Alga

zeer snelle levering, de volgende dag al, kreeg zelfs nog extra reserve set mee.

• Bart Van de Velde

Snelle en correcte afhandeling

• S.W. Z
    Geverifieerde klant van Alga

Snelle levering, andere dag geleverd. TOP !!

• Gerco Schimmel

Prima nog onderdelen voor mijn twee 28 jaar oude driedelige 12 sports laders 👍🏼