Alles over gin. Boutique

Alles over gin. Boutique

Alles over gin. Boutique is dé gin Boutique van Nederland. Hier vind jij exclusieve en unieke gins, gin cadeaus, gin gift sets, gin merchandise, de fijnste mixers én natuurlijk de leukste, persoonlijke gin geschenkpakketten.

Alle producten in de Alles over gin. Boutique zijn zorgvuldig en met liefde uitgekozen en / of ontwikkeld. Wij verkopen alleen producten waar we zelf 100% achter staan en die een prachtig verhaal met zich meedragen.

Wat de Alles over gin. Boutique zo uniek maakt, is onze focus op unieke gins, gin cadeaus, gin geschenkpakketten en natuurlijk de persoonlijke service.
Toen wij zelf de eerste stapjes in de gin wereld zetten, waren het vaak de gin pakketten die onze aandacht trokken en waar we blij van worden. Dat fijne, blije gevoel willen we graag met jou delen. Daarom zijn we altijd op zoek naar unieke gin pareltjes, ontwikkelen we eigen producten en bedenken we graag de mooiste gin cadeaus voor én met jou!

Kom jij gauw bij ons shoppen? 🥂

Liefs Denise
Founder Alles over gin.
Filter 261 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 257 met beschrijving

• Gerona Vermij
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Snelle levering en super service 😍

Hai Gerona,

Dankjewel voor je review en je mooie woorden :)!
    Ik ben zo blij dat de gin op tijd én goed is aangekomen voor jullie weekendje! Ben erg benieuwd wat je ervan vindt en of je net zo'n fan bent geworden haha.

Tot de volgende keer! :)

• Martijn
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Top service, communicatie was uitstekend. Bleek iets vertraging te zijn met de bestelling maar was prima opgelost. Kreeg zelfs een grotere fles dan ik had besteld!

Hai Martijn,

Nogmaals dank dat je bij de Boutique bent wezen shoppen en heel erg bedankt voor de mooie review & vijf sterren! Ik ben blij dat alles toch op tijd en in goede orde is aangekomen. Hopelijk heb je genoten van jouw feestje én de extra gin! ;)

Veel liefs Denise

• Hoe beoordeel je Alles over gin. Boutique?

• Ilse
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Snelle levering, keurig verpakt!

Hai Ilse,

Heel erg bedankt voor je review en je mooie woorden! Ik ben zo blij om te horen dat alles naar wens is en goed is ontvangen :)!
    Geniet ervan & hopelijk tot een volgende keer!

• Monique Kimpel - Hamaker
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Altijd goede, snelle en vooral persoonlijke service top

Hai Monique,

Heel erg bedankt dat je een review wilde achterlaten & dankjewel voor de mooie woorden! Dit is precies waar ik voor wil staan met de Boutique; fijn dat het ook zo overkomt :)!

• John quanjel
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Altijd weer een feestje als het geleverd word. 👍❤️

Hai John,
    En dit keer was het zeker een leuk feestje want nu is jouw OGIN ook compleet! :)

Dankjewel dat je een review wilde achterlaten en deze mooie woorden wilde delen!!

Tot de volgende keer :).

• Mathilde
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Snelle levering, altijd een handgeschreven kaartje met persoonlijke tekst. Vooraf goed advies echt top service

Hai Mathilde,

Super lief dat je weer een review wilde achterlaten, heel erg bedankt daarvoor :)!
    En inmiddels weet je het al; ik doe het met liefde ;).

Tot de volgende keer!

• Eva
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Supergoede en persoonlijke service. Ik had tonic besteld, maar die bleek helaas niet (meer) leverbaar. Denise heeft me hierover gebeld en we hebben gezamenlijk naar een oplossing gezocht.

Hai Eva,

Heel erg bedankt voor je mooie woorden en dat je de moeite wilde nemen om een review achter te laten :)!
    Ik ben vooral erg benieuwd hoe de vervanger bevalt. Ik wacht het in spanning af! Laat je het me weten zodra je deze hebt geprobeerd?

• Natalie
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Snelle en zorgvuldige levering met persoonlijk bericht

Hai Natalie,

Heel erg bedankt dat je een review wilde achterlaten en dat je jouw ervaringen wilde delen!
    Ik ben blij om te horen dat alles naar wens is en dat alles veilig is aangekomen. Geniet ervan en tot een volgende keer :)!

• Frank Van Bergen
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Mooie producten en goede snelle service

Hai Frank,

Heel erg bedankt voor je mooie woorden en het achterlaten van je review, this made my day :)!

• Tom Van der zijden
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Service van dichte fles tot laatste druppel Gin! Met veel enthousiasme was de levering volledig en snel!

Hai Tom,

Heel erg bedankt voor de vijf sterren en je mooie woorden! Dit is wel het minste dat ik kon doen voor zo'n grote gin liefhebber! En ik wil natuurlijk zeker weten dat alles goed aankomt, dus perfect opgelost samen :)!
    Geniet ervan en ik kijk uit naar je reactie & ervaring van de geproefde gins!

• Mischa
    Review voor Alles over gin. Boutique

De verschillende flesjes gin waren niet te drinken en stonken. Het leek wel of ze niet meer goed waren. Erg jammer als je dit cadeau hebt gegeven. Gelukkig vond die het koelkastje wel erg leuk.
    Ik zal hier nooit meer iets bestellen.

Hai Mischa,

Ik vind het echt teleurstellend dat je het onafgemaakte gesprek nu meeneemt naar Webwinkelkeur en ik één ster van je krijg. Je vergeet voor het gemak even dat de Ginbons wel goed zijn en dat de levering vlot en soepel is verlopen. Alle producten waren netjes op tijd voor de verjaardag.

Vaak blijven alleen negatieve dingen hangen en aam de emailcommunicatie te zien was en ben je niet voornemens om naar een oplossing toe te werken, maar alleen een reactie uit te lokken lijkt het wel.

Zoals ik ook al meerdere keren in de email aangaf, begrijp ik je frustratie en teleurstelling.
    Dit is wat je mij de eerste keer aangaf:
    “Ik heb de gin cadesu gegeven. Op de verjaardag hebben we gelijk flesjes geprobeerd. Volgens mij is hier wat mis gegaan. Ze leken wel kapot. Ze stonken zo erg dat het niet te drinken was. Wat een teleurstelling om zo iets cadesu te geven.
    Graag jullie reactie.”

Waarop ik jou aangaf:
    “Wat vervelend om te horen dat je geen fijne eerste ervaring hebt gehad met Boutique-y Gin. Ik heb het koelkastje zelf ook en ik ben het met je eens dat de geuren en smaken soms wel iets bijzonder zijn. De combinaties heb ik ook nog nergens anders meegemaakt haha. Dat is ook wel weer waar dit merk bekend om staat; ze experimenteren en daar komen bijzondere soms ietwat gekke combinaties uit, met bij behorende geuren.
    De koelkastjes komen van een nieuwe batch van het merk dus het lijkt mij erg sterk dat ze “kapot” zijn. Ik vind dit dan ook een lastige situatie, mede omdat je de eerste bent die dit zegt.
    Je kunt ze naar mij terugsturen zodat ik er zelf naar kan kijken?”

Helaas zat die mogelijkheid er niet in, want je vertelde dat je alles hebt weggegooid:
    “We hebben ze weggegooid. Na eerst het nog te proberen met tonic. Was echt niet te doen
    En het waren een aantal gin drinkers. Dus die weten wel of iets goed os of niet.”

Ik heb je aangegeven dat ik het graag voor je had willen testen. Zo kan ik het zelf ervaren en indien het inderdaad niet deugd, had ik je een nieuwe fridge kunnen toesturen. Maar in plaats van samen tot een oplossing te komen, besluit jij het volgende:
    “Super slechte service. Ik zal een goede recensie geven.”

Hierbij mijn laatste en definitieve antwoord:
    Als je niet tevreden bent over je product, dan had je deze terug kunnen sturen (dat staat ook in de algemene voorwaarden), kon ik er naar kijken en indien het inderdaad niet naar behoren is, je een nieuwe toesturen. Maar je geeft aan dat je alles al hebt weggegooid. Helaas leven we niet meer in de tijd dat iedereen te vertrouwen is op de blauwe ogen. En met de zin “Ze stonken zo erg dat het niet te drinken was” kan ik ook niet echt veel.. Het is nogal een breed begrip en iedereen ervaart het op een andere manier.

Kortom, ik weet dat ik je niet meer hoef welkom te heten in de Boutique, maar mocht je een keer in een soortgelijke situatie komen, gooi dan niet direct de producten weg. Pak het netjes op met de webshop en iedereen is bereid om te helpen. Ik was dat ook, als je mij de producten had kunnen terug sturen..

Groet Denise

• Thea
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Snelle levering met nog een verrassing erbij. Helemaal top.

Hai Thea,

Met liefde gedaan! Ik hoop dat je ervan gaat genieten en hopelijk tot een volgende keer :)!
    Jij bedankt dat je een review wilde achterlaten en dankjewel voor de vijf sterren, you made my day!

• Erwin Rollema
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Goed en snel geholpen met mooi gin cadeau pakket

Hai Erwin,

Heel erg bedankt voor je bestelling, super leuk dat ik jou dit cadeaupakket mocht leveren!
    Zo te zien is het in de smaak gevallen? :)

• BV ADVOCATENKANTOOR JACQUES NICHELS

Inderdaad

Hai Jacques,

Heel erg bedankt voor de vijf sterren :)!
    Ik ben blij om te horen dat alles goed is aangekomen en naar wens is geleverd. Geniet ervan & hopelijk tot een volgende keer!

• Tessa
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Hele fijne service. Altijd een zeer persoonlijke benadering en een leuk kaartje bij de bestelling. Fantastisch en uitgebreid assortiment. Ik zou het iedereen aanraden hier te bestellen.

Hai Tessa,

Wat een mooie woorden, heel erg bedankt dat je jouw ervaring wilde delen en super fijn om te horen dat alles nog steeds naar wens is! Je kent mij natuurlijk van bijna het begin af aan, dus fijn dat de liefde voor Alles over gin. er nog steeds :)!

• Peter Smissaert

Snelle levering.

Hai Peter,

Nogmaals dank voor je bestelling en heel erg bedankt voor het achterlaten van een review!
    It made my day dat alles naar wens is verlopen en dat je jouw bestelling snel in huis had. Nu kan het genieten beginnen :)!

• Angela de Windt
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Makkelijk en snel kunnen bestellen, alleen kreeg ik de ticket, voor het event waaraan ik ga deelnemen, niet.

Hai Angela,

Om eerlijk te zijn ben ik erg verbaasd over deze review. en vind ik het niet helemaal gepast hier. Direct nadat jij je hebt aangemeld, heb ik jou namelijk persoonlijk een bevestigingsmail gestuurd zodat je weet dat je op de lijst staat en gewoon aanwezig bent bij het event. Voor al onze events geven wij nooit tickets uit. Reserveren via de Boutique betekent automatisch dat jij je plekje voor het event hebt geboekt.
    Misschien is mijn email in de spam terechtgekomen, maar persoonlijk ga ik ervan uit dat iedereen tegenwoordig die mailbox in de gaten houdt ;).

Daarbij kun je mij via de socials, app en via de email altijd bereiken voor vragen. Webwinkelkeur is hiervoor niet het juiste middel.

• Suzanne Bruinsma
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Bijzondere selectie van verschillende gins. Ruim en bijzonder assortiment met onderscheidende smaken. Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

Hai Suzanne,

Heel erg bedankt voor je mooie woorden en de vijf sterren!
    Allereerst ben ik heel erg blij dat alles naar tevredenheid is verlopen, maar je maakt mijn dag compleet met jouw ervaring. Precies dit probeer ik na te streven met de Boutique, dus ik vind het oprecht super leuk dat het geslaagd is :)!

Hopelijk zie ik je nog eens weer :)!

• Aalbrecht en Brigitte Roza
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Zeer gepassioneerd in wat ze doet en heel klant vriendelijke

Hai Aalbrecht en Brigitte,

Jullie maken mijn dag, wat een mooie woorden! Heel erg bedankt voor het delen van jullie ervaring met mij / Alles over gin. ! :)

Tot snel!

• Astrid Poelman
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Snelle levering en goede omschrijving vd gin en een monster van een andere gin erbij top

Hai Astrid,

Heel erg bedankt dat je een review wilde achterlaten en je ervaring met anderen wil delen. Ik ben oprecht blij om te horen dat alles goed is gegaan en ik je heb kunnen verrassen met een fijne sample! Geniet ervan en hopelijk tot een volgende keer :)!