Alles over gin. Boutique

Alles over gin. Boutique

Alles over gin. Boutique is dé gin Boutique van Nederland. Hier vind jij exclusieve en unieke gins, gin cadeaus, gin gift sets, gin merchandise, de fijnste mixers én natuurlijk de leukste, persoonlijke gin geschenkpakketten.

Alle producten in de Alles over gin. Boutique zijn zorgvuldig en met liefde uitgekozen en / of ontwikkeld. Wij verkopen alleen producten waar we zelf 100% achter staan en die een prachtig verhaal met zich meedragen.

Wat de Alles over gin. Boutique zo uniek maakt, is onze focus op unieke gins, gin cadeaus, gin geschenkpakketten en natuurlijk de persoonlijke service.
Toen wij zelf de eerste stapjes in de gin wereld zetten, waren het vaak de gin pakketten die onze aandacht trokken en waar we blij van worden. Dat fijne, blije gevoel willen we graag met jou delen. Daarom zijn we altijd op zoek naar unieke gin pareltjes, ontwikkelen we eigen producten en bedenken we graag de mooiste gin cadeaus voor én met jou!

Kom jij gauw bij ons shoppen? 🥂

Founder Alles over gin.
Filter 29 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 25 met beschrijving

• Pat
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Leerrijk platform over gin en sinds kort met een webshop erbij! Altijd leuk om bij liefhebbers te kopen en ervaringen te delen.

Hai Pat,
    Wat een lief bericht en zo leuk dat je ook bij de Boutique bent wezen shoppen, dankjewel daarvoor :)!

• Jos Van Putte
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Wat leuk, een handgeschreven kaartje bij de gin met een persoonlijk berichtje... Grappig ook dat ze aangaf dat het een goede keuze is voor mijn verzameling. Want ik heb deze RBL Ann gin gekocht voor mijn dochter die een gin verzameling heeft..

Hai Jos,
    Wat fijn om te horen dat de fles goed is aangekomen en dat je tevreden bent over de (extra) service :)!
    Als gin liefhebber zijn unieke / limited edition gins altijd een feestje om toe te voegen aan de collectie. RBL ANN Gin wordt voorlopig niet meer gemaakt omdat de founder teveel uitdagingen moest overwinnen. Zij heeft besloten om een sabbatical in te lassen, dus jullie hebben één van de laatst beschikbare flessen :)!

• Hoe beoordeel je Alles over gin. Boutique?

• Zsolt Vehrer

A ell

Antwoord van Alles over gin. Boutique

Dankjewel voor je beoordeling, geniet van de prachtige Tokaj GIN :)!

• Julian Steenbeek
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Snelle levering en vriendelijke persoonlijke benadering. Goed product!

Hai Julian,
    Dankjewel voor je mooie beoordeling; hier doe ik het voor :)!
    Laat je nog even weten of de gin in lijn ligt met de andere gins waar we het over hadden? Ben echt heel erg benieuwd hoe jullie deze gin ervaren! ;)

• Rita Van Meerendonk

Erg klantvriendelijk!!

Hai Rita,
    Dankjewel voor je mooie beoordeling! Hopelijk zie ik je nog eens terug :)!

• Tessa Samra
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Snelle levering van de nieuwe gin. Reageert snel bij vragen/advies.

Hai Tessa,

Dankjewel voor je beoordeling; erg fijn om te horen dat alles soepel verlopen is en je tevreden bent. Daar doe ik het voor :)!
    Hopelijk tot snel!

• Jonas De Wit
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Zeer klantvriendelijk en snelle reactie op mijn vragen

Hai Jonas,
    Heel erg bedankt voor je beoordeling en fijn om te horen dat alles goed bevallen is. Daar doe ik het voor! 😍🤗

• Christie Wierstra

Supersnelle service!

Antwoord van Alles over gin. Boutique

Hai Christie, Heel graag gedaan :)!

• Jos Weinans
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Wederom een bijzondere gin toegestuurd gekregen. Supersnel geleverd. Levering met persoonlijk berichtje en extra verrassing maken het af. Chapeau!

Hai Jos,
    Met veel liefde en plezier heb ik weer een geweldige gin voor je ingepakt, zo leuk dat je hier je vriend mee hebt weten te verrassen :)! Heel graag gedaan!!

• Hanita Schilder
    Geverifieerde klant van Alles over gin. Boutique

Leuk en heel persoonlijk die geschreven kaarten bij de bestelling.

Hai Hanita,
    Dankjewel voor je beoordeling en mooie woorden! Ik vind niets leuker dan er een persoonlijk berichtje bij te doen haha :)!