Altoys VOF

Altoys VOF

Altoys verkoop speelgoed waarvan we geloven dat het kinderen uitdaagt en inspireert. Speelgoed om mee te blijven spelen, doordat het goed doordacht is en van goede kwaliteit is. Voor een gezonde toekomst voor u en uw (klein)kinderen.
Altoys levert kwaliteitsspeelgoed voor binnen en buiten. Vanuit 2 vestigingen en een webwinkel. Snelle levering is voor ons belangrijk, meestal heeft u de bestelling binnen 2 dagen in huis.
Altoys levert alle artikelen uit eigen voorraad.
Altoys is 6 dagen per week bereikbaar en we antwoorden binnen 24 uur op uw vragen.

De zekerheden van https://www.altoys.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014