Betonlook.nl

Betonlook.nl

Dé online winkel voor ecologische verf- en stucsoorten!
9,0
Filter 1453 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 827 met beschrijving

• Mark Looverbosch
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Snelle levering. Product nog niet getest. Maar ik verwacht dat het goed is

• E. Riedel
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Verzending was keurig in orde. Ik had stalen besteld van kalkverf. Het verschil tussen de kleuren op het scherm en de werkelijke kleuren was erg groot. Dat geldt niet alleen voor die van Betonlook maar ook voor de kleuren van 2 andere fabrikanten. Omdat de stalen best wat kosten zie ik ervan af om er meer te bestellen. Ik begrijp dat Betonlook geen fysieke dealers heeft.

• Hoe beoordeel je Betonlook.nl?

• Sam Mievis

Top product.

Beste Sam,

Bedankt voor deze goede review, wij willen je veel plezier wensen met je bestelling, groetjes team betonlook.nl

• Gaby

Super

Beste Gaby.

Blij te lezen dat je het goed vindt, wij willen je dan ook veel plezier wensen met je bestelling en je bedanken voor deze top review, groetjes team betonlook.nl

• Ingrid

Goede service mooi geworden

Hoi Ingrid,

Fijn om te lezen dat je het mooi vindt, wij wensen je dan ook veel plezier met het eindresultaat en willen je bedanken voor deze mooie review, groetjes team betonlook.nl

• Inse
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Snelle levering, top producten en super klantenservice!

Ho Inse,

Bedankt voor de review, fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt en blij bent met de producten. Groetjes team betonlook.nl

• Edwin
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Product voldoet niet aan mijn verwachtingen, blij dat ik een proef samples geprobeerd hebt.

Hoi Edwin,

Wij hebben contact met je gezocht via de mail. Met vriendelijke groet team betonlook.nl

• H Duesman
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Snelle bezorging, jammer dat je geen melding krijgt wanneer. Geen mail ontvangen hierover.

Beste H Duesman,

Bedankt voor deze review, en wat vervelend dat je geen melding hebt gehad van de bezorgservices normaal gebeurt dit inderdaad automatisch, wij gaan dit in de gaten houden of het vaker voorkomt. Groetjes Team betonlook.nl

• Emmy
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Snelle levering en fijn product. Ik had eerst de tester besteld om de kleur goed te kunnen beoordelen.

Beste Emmy,

Bedankt voor deze mooie review, super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groet team betonlook.nl

• Naline
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Snelle levering en goed geholpen door de klantenservice met vragen

Hoi Naline,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent wij wensen je veel plezier met het eindresultaat. Groetjes team betonlook.nl

• Jme Thomas
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Ziet er vooralsnog goed uit. Ik heb eerst de tester geprobeerd.

Hoi Jme,

Bedankt voor het geven van deze top review. groetjes team betonlook.nl

• Iris
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Super goede service! Er ging iets mis met de levering (niet door betonlook.nl maar door de pakketvervoerder). Betonlook.nl heeft zelf contact met mij opgenomen om te zorgen dat het pakket alsnog bij mij terechtkwam. Super goed en pro-actief geregeld!

Hoi Iris,

Fijn om te lezen dat het allemaal goed is gekomen en wij wensen je dan ook heel veel plezier met je aankoop, groetjes team betonlook.nl

• Danny Nuydens
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Staaltje besteld, snelle levering en prachtig resultaat. Maar.. weet niet of je een korting of compensatie krijgt nadat je besteld als je staaltjes goed zijn?

Hoi Danny,

Bedankt voor deze mooie review, je hebt als het goed is een kortingskaartje gekregen bij je bestelling en dit is om de staaltjes te compenseren. Met vriendelijke groet team betonlook.nl

• Ilse
    Review voor Betonlook.nl

Je besteld 1 liter, je krijgt 1 kg (en dat is dus een halve liter) als je ze erop aanspreekt krijg je geen duidelijk verhaal of excuus, ze verkopen dus helaas een leugen. 4 a 5 m2 valt er niet mee te schilderen, ik kom hooguit op 3 m2 de beschermende primer die ik erbij besteld had laat witte strepen achter op de muur.

• Alke Gijrath
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

De kalkverf was ontzettend waterig; erg verdunt.

Hoi Alke,

Het klopt dat onze verf dun is, je kan het niet vergelijken met normale latex omdat het dan niet goed te verwerken is. Wij hebben je dan ook een mail gestuurd om dit verder met je op te pakken. Groetjes team betonlook.nl

• Satish Autar
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Totaal niet de kleur wat je op plaatje ziet en je krijgt het op een stukje spaanplaat geschilderd effect is dan anders dan op een muur!

Hoi Satish,

Bedankt voor je review, wij hebben je een inmiddels een mail gestuurd hierover. met vriendelijke groet team betonlook.nl

• Walls&Wells
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

4 verschillende verven getest en met de goede online uitleg over de verwerking zijn het mooie stalen geworden die ik mijn klanten laat zien

Hoi,

Super bedankt voor deze mooie review en goed om te lezen dat je tevreden bent. Groetjes Team Betonlook.nl

• Josefina Pauwels
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

nette prijzen, alleen jammer dat het zulk kwetsbaar verf is op de muur. Indien je deze wilt aanstippen, krijg je alleen maar vegen

Hoi Josefina,

Bedankt voor deze mooie review en de feedback, het klopt inderdaad dat het een wat kwetsbare verf is omdat de basis kalk is en je dit niet kan bijwerken. wij wensen je wel heel veel plezier met het resultaat. groetjes team Betonlook.ml

• Barbara Sieverding
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Prima service, snelle verzending. Top!

Hoi Brabara,

Bedankt voor het geven van deze goede review en de feedback, wij wensen je veel plezier met het testen van de kleurtjes. Groetjes team betonlook.nl

• Jan Vankerkhove

Ongelooflijk mooi resultaat.
    Was wat misgelopen bij levering maar snel en correct rechtgezet.
    Top!

Hoi Jan,

Bedankt voor deze mooie review, fijn om te lezen dat je tevreden bent. wij wensen je veel plezier met het resulataat. Groetjes team betonlook.nl