Betonlook.nl

Betonlook.nl

Dé online winkel voor ecologische verf- en stucsoorten!
9,0
1.683 klantbeoordelingen
Filter 1519 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 849 met beschrijving

• Joelle Adriaansen
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Betaalbare verf, snel en goed verpakt geleverd. Op site veel informatie.

• Hedwig Schoots
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Ik had 4 staaltjes gekocht, best duur nog voor die kleine staaltjes. Wel goed om te zien dat ze echt anders zijn dan op je computerscherm.

• Hoe beoordeel je Betonlook.nl?

• Kizzy
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Zeer snelle service! Kleur van de testers wijken af van de verwachting maar kleur van de grote pot kalkverf was naar verwachting. Super mooi resultaat! Hou er rekening mee dat je voldoende verf besteld.

• Sylvia van Kogelenberg
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Ik heb de verf nog niet kunnen proberen, maar over de verpakking was erg goed nagedacht. Op tijd bezorg

• Lisette
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Goed verpakt en snel af kunnen halen.

Beste Lisette,

Bedankt voor je mooie 5-sterren review. We hopen dat je erg blij bent met de Kalkverf 201 Lin Lisse.

• Robert
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Enorm tevreden over de klantenservice en de bestelling bij betonlook.nl. Zij hebben mij goed geholpen in advies en ook de producten waren enorm makkelijk aan te brengen. Bedankt hiervoor.

Goedemiddag,

Bedankt voor je waardevolle review! We waarderen je positieve feedback enorm en zijn blij te horen dat alles naar wens is.

• Angelique Roland
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Snelle levering, perfect verpakt, eenvoudig om te bestellen om zodoende een keuze te kunnen maken

Beste Angelique,

Bedankt voor je positieve review en waardevolle feedback! We hopen dat je veel plezier hebt van de bestelde verf.

Groetjes, team betonlook.nl

• Dirk Verheyden
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Snelle en correcte levering , hier ga ik nog bestellen

Hallo Dirk,

Bedankt voor je positieve review! We zijn erg blij te horen dat je tevreden bent.

• Hans

goede service fijn product

Beste Hans,

Bedankt voor je mooie 5-sterren review en toelichting.

• Alex de Kaste
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Versturen en contact was goed echter product met de aanwijzingen op de site hoe te gebruiken met het gewenste en beschreven resultaat is niet tot zijn recht gekomen.

Beste Alex,

Bedankt voor je review. Jammer te horen dat het gewenste resultaat is uitgebleven. Mochten we nog wat voor je kunnen betekenen of adviseren, mag je altijd contact met ons opnemen.

• Petra

Fijn product!
    De kleuren zijn wel anders dan op de site, dat is jammer, maar toch een mooi resultaat.

Beste Petra,

Bedankt voor je mooie review! We hopen dat je erg blij bent met de bestelde verfkleuren.

• AB
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Great paint Great Service!

Antwoord van Betonlook.nl

Hi, Thank u for your 5-star review!

• Maaike
    Review voor Betonlook.nl

Zeer vriendelijk geholpen, gelukkig ook goed bereikbaar. Denken in oplossingen en mogelijkheden. Daardoor ook de juiste kleur op de muur gekregen

Antwoord van Betonlook.nl

Hi Maaike, bedankt voor je mooie 5 sterren beoordeling. Groetjes team betonlook.nl

• Sara
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Snelle levering & super online hulp

Hi Sara,

Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat de levering en onze service naar wens is.
    We wensen je veel plezier met onze producten.

• Jan Vanoverschelde

Snelle en correcte levering

Hoi Jan,

Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat de levering goed is verlopen en hopelijk ben je tevreden met het eindresultaat.

• Kyo Verberk
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Ik heb een suggestie en dat is dat er verhoudplastic op de beton Cire wordt gedaan, zodat er geen korreltjes van de deksel in de Cire terecht komen als je de deksel opent! Wel fijn dat we een oplossing konden vinden voor de liters die niet te gebruiken waren.

Beste Kyo,

Bedankt voor je mooie review. We waarderen je feedback en zullen dit intern bespreken. We hopen dat je blij bent met het eindresultaat.

• Margot van Cassel

Mooie producten, snelle levering

Hoi Margot,

Bedankt voor je review, fijn om te horen dat je tevreden bent. Groetjes team betonlook.nl

• Serkan
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Snel geleverd binnen een dag! Verpakking is next level beschrijvingen en tips zijn duidelijk top bedrijf!

Hoi Serkan,

Bedankt voor je positieve en enthousiaste review, dit waarderen wij enorm!

• Lies queen
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Kleur komt totaal niet over met wat er op de site staat. Gelijk telefonisch contact genomen, is mij verteld dat er na 3 dagen het juiate kleur zou komen. Nou na 2,5 week is de kleur niet veranderd. Ik had een oudroze kleur besteld en mijn muren zijn allemaal roestkleurig geworden. En retouneren niet mogelijk. 2 gesloten blikken nog over omdat het gewoon niet het juiste kleur is.
    1 keer en ga nooit meer hier bestellen.

Hoi Lies,

Bedankt voor je reactie, we vinden je feedback heel waardevol en zullen dit intern oppakken. Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen, mag je altijd contact met ons opnemen via info@betonlook.nl of +31 85 487 1268

• Marion
    Geverifieerde klant van Betonlook.nl

Goede producten, snelle levering en een mooi resultaat op de muren

Hoi Marion,

Bedankt voor je mooie review! We wensen je veel plezier met het eindresultaat.