Blanke Schoenen

Blanke Schoenen

Blanke Schoenen is een prachtige winkel waar liefhebbers van mooie en kwalitatief hoogwaardige schoenen hun hart op kunnen halen. Het enorme winkeloppervlak biedt plaats aan een zeer uitgebreide collectie voor een breed publiek.
Schoenen, Lederwaren
Filter 117 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 94 met beschrijving

• Consument online
    Review voor Blanke Schoenen

De bestelling werd snel geleverd en was prima in orde. Er zaten enkele vlekjes op de zool, maar omdat ik de schoenen met korting heb gekocht, vind ik dat acceptabel. Positief is ook dat dit bedrijf nog investeert in persoonlijk contact in de vorm van een handgeschreven briefje. Ik ben dus dik tevreden over de service en kwaliteit en kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

• Fh Van den broek

Vriendelijk en snelle bezorging

• Hoe beoordeel je Blanke Schoenen?

• Sylke
    Review voor Blanke Schoenen

Snelle levering. Leuk dat er een handgeschreven briefje en een notitieblok bij zit. Dat maakt het persoonlijk!

• Alexandra Schoneveld
    Review voor Blanke Schoenen

Keurig verzorgt, netjes en snel verzonden erg leuk om een persoonlijk noot ,(handgeschreven bedankje) aan te treffen in je bestelling.

• Rene Verwoerd

Leuk kladblokje.
    Met leuk persoonlijk geschreven berichtje.

• Edwin Kroon
    Review voor Blanke Schoenen

Snelle levering met een persoonlijke boodschap plus kleine attentie

• Irene de Boer
    Review voor Blanke Schoenen

Prima geregeld allemaal., keurige aflevering en ook de retourzending perfect verwerkt. Ook de afwikkeling prima.

• Henri Amsink
    Review voor Blanke Schoenen

Mooie winkel, prachtige schoenen. Nu helaas online moeten kopen wat ik normaal nooit doe met schoenen. Schoenen waren snel en goed verpakt bezorgd. Ook zat er nog een notitieblokje bij in met een persoonlijke boodschap, wat erg gewaardeerd werd.

• Dick Pool
    Review voor Blanke Schoenen

Makkelijke website, goede prijzen.
    Ook leuke persoonlijke attentie bij ontvangst van de schoenen gekregen!

• e kalsbeek
    Review voor Blanke Schoenen

groot assortiment en vriedelijk personeel