Boatshop Fryslan

Boatshop Fryslan

Boatshop Fryslan de watersport winkel van Nederland. Hier vindt u alles op het gebied van watersport. Van pleziervaart tot extreem maritiem gebruik.
9,3

• Ineke Schinkel
    Review voor Boatshop Fryslan

Bestelling werd netjes op tijd geleverd. Was iets niet direct leverbaar, kreeg netjes regelmatig mail over hoe het ervoor stond. Als ik het te lang vond duren kon ik ook de koop eventueel ontbinden. Heel erg netjes, maak het helaas ook anders mee. Zeker een bedrijf waar ik vaker wat zal bestellen.

• Ludo Machiels
    Review voor Boatshop Fryslan

Na een aanvraag voor een retourzending is er GEEN ENKELE reactie meer van hun. Er zijn op 14 dagen tijd 3 mails verstuurd en meerdere malen op 2 telefoonnrs. gebeld. Geen reactie op email en de telefoon wordt niet opgenomen.
    Dan toch later op de week contact gehad met de zaakvoerder, dewelke alle terug op sporen gezet heeft en uiteindelijk kwal alles in orde
    N

reactie

• Hoe beoordeel je Boatshop Fryslan?

• P.Schuringa
    Review voor Boatshop Fryslan

Prima webshop,goede communicatie en lage prijzen

• Emre

Snel oplossend mee denkend

• Les
    Review voor Boatshop Fryslan

Op 27 april een bestelling geplaatst. 8 mei nog niets ontvangen. Geen reactie op e-mails, telefoon wordt niet beantwoord. Kansloos. Nooit meer boatshop Fryslan!!

• Steffan
    Review voor Boatshop Fryslan

Ik haal regelmatig iets en het is voor mij om de hoek. Goede prijzen, geen gedoe, goed adviezen en er wordt met je mee gedacht als je met een vraag zit. Kortom uitstekende service. Aanrader om te bestellen.

• FolkertJan
    Review voor Boatshop Fryslan

Ik ben erg goed geholpen door bootshop fryslan.
    Er werd snel op mijn vragen gereageerd en er werd een goed advies gegeven! Erg tevreden over deze webshop.

Ik heb een boottafel en een schroef laten berekenen en deze werden snel geleverd.

• Ruud plasmeijer noordwijk zh
    Review voor Boatshop Fryslan

Super kwaliteit en snelle levering klasse

• Tobias
    Review voor Boatshop Fryslan

Heb bij boatshop fryslan landvasten gekocht, een stuk voordeliger dan bij andere shops, vriendelijke en behulpzame mensen. Omdat ik bij het ophalen verkeerd was gereden bleven ze nog even na sluitingstijd op me wachten - toffe service!

• E-J de Voogd
    Review voor Boatshop Fryslan

Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

• mark
    Review voor Boatshop Fryslan

Snelle reactie op vragen, scherpe prijzen, snelle levering.

• Willem Stoffels
    Review voor Boatshop Fryslan

Boatshop Fryslan; communicatie snel en duidelijk, prijs goed, afspraken worden correct nagekomen, verzending goed verpakt. Gewoon een aanrader Boatshop Fryslan.

• Eric op de Kagerplassen
    Review voor Boatshop Fryslan

Ik heb een zeer prettige klantenservice bij Boatshop Fryslan ervaren. Op emails en vragen wordt snel gereageerd en de communicatie is zeer correct en service gericht. Een door mij verkeerde bestelling werd vervolgens zonder problemen teruggenomen en opnieuw ingepland. Hartelijk dank hiervoor.

• Robert
    Review voor Boatshop Fryslan

Ook ik schrijf niet snel.

Boatshop Fryslan levert een meer dan uitstekende service.
    Snelle en keurige levering.

Een aanrader!!

• Berry
    Review voor Boatshop Fryslan

Normaal doe ik niet aan beoordelingen, maar bij deze, omdat ikzelf over deze winkel helemaal niets kon vinden....
    Vorige week een offerte gevraagd voor een Minn Kota motor in een set. Met wat afwijkende specs dan hun standaard pakket en wat aanvullingen. De mail werd netjes beantwoord en ook het gevraagde advies kwam en de offerte zagen er netjes uit. Enkel het offerte nummer kwam niet professioneel over (datum en mijn voornaam).
    Bestelling geplaatst, geld over gemaakt en 2 dagen later 2 mails van de transporteur. Die zouden de ochtend daarna komen leveren, graag reageren als dat niet uit komt. Dus meteen een mail er achteraan, er zou niemand thuis zijn die ochtend. Die mail is dus straal genegeerd en de volgende ochtend 2 mails dat de zending onderweg was, zou tussen "5 minuten geleden" en "over 2 uur" geleverd worden. Wederom: als het niet uit komt, stuur maar een mail.......
    Conclusie:
    De firma geeft goed advies en een nette prijs. Goede persoonlijke benadering. Ik zou als bedrijf echter een andere transporteur zoeken...

• Johan

Geweldig veel producten goede website +++++ 5 sterren Johan