Burning Desire

Burning Desire

Het is een webshop voor zelfgemaakte geurkaarsen en wax melts.
Naast de speciale selectie zullen er ook seizoens gelimiteerde producten beschikbaar zijn.
Na het uitvoerig testen zullen er uiteindelijke ook kaarsen komen met houten lonten.

• Inneke
    Geverifieerde klant van Burning Desire

Heerlijke geuren en geen brandende ogen van deze geur kaarsen mooi bedrijf en super service aanrader

Hallo Inneke,
    goed om te horen dat alles netjes aangekomen is en natuurlijk nog veel fijner dat je van mijn kaarsen geen last van de ogen krijgt.
    Ik gebruik natuurlijke soja was, de mooiste oliën en besteed een hoop aandacht zodat de mensen (h)eerlijke producten in huis halen.
    Dank je voor de complimenten en tot een volgende keer, wellicht op 6/7 mei wanneer ik op de lentemarkt in Ugchelen sta.

• Miranda

Wat een top service!
    Op Facebook een shoptegoed gewonnen en daarmee online een bestelling geplaatst. Krijg ik een berichtje dat ze er nog een extra geurkaars bij zouden doen omdat ik net niet aan de €50,- kwam en ik vanaf €50,- gratis verzending zou hebben gekregen. Dus omdat ik nu wel verzendkosten had betaald kreeg ik een extra kaars en mocht ik mijn voorkeur voor een geur doorgeven. Dat is toch echt een top service. Ook werd alles nog dezelfde dag verstuurd!

Hallo Miranda,

Dank je wel voor jouw mooie woorden.
    Ik doe er graag alles aan oom een goede service te verlenen en ik ben benieuwd wat je van de gekozen geur vind.
    Veel plezier met jouw gewoon pakket en ik zou zeggen, geniet ervan!

• Hoe beoordeel je Burning Desire?

• Aimée
    Review voor Burning Desire

Op de kerstmarkt een heerlijke geurkaars gekocht, Mango & Passievrucht! De verkoper was heel vriendelijk en ook bescheiden, maar zeker gepassioneerd over de geur producten. Heel fijn dat de producten gemaakt zijn met natuurlijke bestanddelen!

Antwoord van Burning Desire

Goedenavond Aimée, heel erg leuk dat je al zo snel een leuke review plaatst!
    Ik zou zeggen, geniet van jouw lekkere kaars en tot een volgende keer.

• Jm Van der klij
    Geverifieerde klant van Burning Desire

Mooie en goede producten fantastische geuren geweldig gewoon ik ben super blij met mijn eerste bestelling thank you

Antwoord van Burning Desire

Wat ontzettend leuk om te horen dat je er zo blij mee bent!
    Ik zou zeggen geniet er lekker van en hopelijk tot de volgende bestelling weer.

Mike.

• Maureen
    Review voor Burning Desire

Super blij met die heerlijke geur Lush Lavender in mijn huisje! Ik doe meerdere dagen met een wax melt, en blijft lekker ruiken! Ook heb ik de geur nu aan de spiegel voor in de auto hangen, een feestje om te gaan rijden! Super producten, je krijgt waar voor je geld! I love it! 🤍

• Fabienne
    Review voor Burning Desire

Wauw! Wat heeft Burning Desire toch mooie unieke geuren! De kaarsen en wax melts zijn allebei super fijn en kan je huis zo’n luxe geur geven die ook daadwerkelijk blijft hangen en niet snel vervliegt! Helemaal happy en voor mij nooit meer een ander merk☺️

Antwoord van Burning Desire

Dank je voor het mooie compliment Fabienne! Ik doe er alles aan om de mensen van m'n kleine geursensaties te laten genieten en ik hoop dat je er ook van blijft genieten!
    Mike

• Faith
    Review voor Burning Desire

Heerlijke geuren voor ieder wat wils, ik ben vooral fan van de kaarsen en wax melts, forbidden forest is mijn favoriet maar voor iedereen zijn er meerdere heerlijke geuren die lang blijven hangen in je huis.
    En niet alleen de geur die je huis krijgt is heerlijk maar de sfeer die erdoor gecreëerd wordt is ook aangenaam.
    Ik zeg aanrader leuk voor je zelf en super leuk om cadeau te doen.
    Snel besteld makkelijk in huis.

Antwoord van Burning Desire

Beste Faith, heel erg bedankt voor jouw positieve review!
    Dit zijn enorm mooie complimenten voor mij en ik hoop dat ik je in de toekomst blij kan blijven maken met deze heerlijk ruikende producten.